Star Tales, GPU-PhysX benchmark

Všetko ohľadne benchmarkov a výsledkov z nich...
Užívateľov profilový obrázok
crux2005
Redaktor
Redaktor
Príspevky: 11644
Dátum registrácie: So 18. Jún, 2005, 20:00
Bydlisko: Nové Zámky

Star Tales, GPU-PhysX benchmark

Príspevok od užívateľa crux2005 » Št 02. Júl, 2009, 18:50

Star Tales – Benchmark Demo

Star Tales is a highly ambitious social networking game from the acclaimed Chinese developer QWD1. Think of Star Tales as The Sims online with Unreal Tournament 3 level graphics and GPU-accelerated physics.

Characters are modeled with incredible detail. Dancers in the game employ intricate motion captured animation. Because dancing is a central aspect of the game, clothing animation was designed for the highest level of realism and interactivity. In the Star Tales benchmark which features a main dancer wearing a long shirt and four supporting dancers, more than 14,000 clothing vertices are simulated in total. Because this is such an overwhelming workload for the CPU, Star Tales leverages the GPU to achieve scalable performance. For example, the modestly priced GeForce GTS 250 is able to render the game at 1920 x 1200 with advanced graphical effects such as HDR and depth of field, and at the same time, simulate collision between 14,000 clothing vertices against dynamic geometry, all at 35 frames per second.

This is the first game of its kind to achieve this level of physical and graphical realism on consumer hardware.

Obrázok
Download link:
http://nzone.download.nvidia.com/nodlm/ ... _final.rar" onclick="window.open(this.href);return false;

YouTube video:
s pozdravom, crux.

Užívateľov profilový obrázok
Geralt
Používateľ
Používateľ
Príspevky: 2223
Dátum registrácie: Ne 26. Júl, 2009, 20:07
Bydlisko: Bratislava - Staré Mesto

Re: Star Tales, GPU-PhysX benchmark

Príspevok od užívateľa Geralt » So 28. Jan, 2012, 22:52

UPDATE
Ak by niekto po dlhom čase zatúžil pustiť si tento kvalitný :-D benchmark znovu na Fermi GPU (GTX4xx/5xx) bude potrebovať updatnutú verziu, link v prvom poste stiahne len neupdatnutú verziu, ktorá ne Fermi nefunguje, tak som troška brázdil vody internetu a na jednej ruskej stránke sa mi podarilo dopátrať k funkčnému odkazu na updatnutú verziu (nakoľko zo stránok NVIDIE sa to nedá stiahnuť kvôli nefunkčnému linku, stiahne to len textový súbor).

LINK NA STIAHNUTIE AKTUÁLNEJ VERZIE

V prípade, že máte 16:9 monitor, tak existuje možnosť ako spustiť aj rozlíšenie 1080p (resp. aj iné rozlíšenie), návod ktorý som našiel na Guru3D.com je nefunkčný :rolleyes: ..teda som sa troška hrabal v .ini súboroch a podarilo sa mi nájsť cestu ako rozchodiť aj iné rozlíšenia, než tie ktoré benchmark ponúka.

1. choďte do adresára: C:\Program Files (x86)\QWD1\StarTalesBenchmark\StarTalesBenchmark\ExampleGame\Config
2. skopírujte si súbor ExampleEngine.ini na plochu a otvorte si ho vo wordpade
3. v odstavci SystemSttings upravte posledné dva riadky na

Kód: Vybrať všetko

ResX=1920
ResY=1080
4. uložte cez File > Save
5. nakopírujte späť do C:\Program Files (x86)\QWD1\StarTalesBenchmark\StarTalesBenchmark\ExampleGame\Config
6. keď teraz spustite benchmark, tak pole resolution bude prázdne, to kvôli upravenému rozlíšeniu, teda to nechajte tak, už si len nastavte zvyšné parametre a spustite benchmark ;)
iMac 27 5K 2017 • iPad Pro 11 2018 • iPhone Xs • fēnix 6 Sapphire - Titanium
Spoiler: ukázať
MB Gigabyte H81M-HD3 (rev. 1.0)
CPU Intel Pentium G3258@4,5GHz 1,315V w/ Noctua NH-U9B SE2 + NF-B9 redux-1600 PWM + NT-H2
GPU EVGA GeForce GTX 1050 Ti SSC GAMING 4GB GDDR5 ACX 3.0@1467/9008MHz
RAM Corsair Vengeance Pro Series 2x8GB DDR3@1333MHz CL9
SSD Samsung 860 EVO 500GB
ODD LG GH24NSC0
NIC TP-Link Archer T8E
PSU EVGA 500 BR 500W 80+ Bronze
CASE Fractal Design Define R3 Titanium Grey w/ 2x Enermax UCTB12


Napísať odpoveď

Návrat na "Benchmarky"