Dell ntb

Sekcia primárne určená k radám o nákupe PC komponentov a príslušenstva...
Ivana Toto
Nový používateľ
Nový používateľ
Príspevky: 2
Dátum registrácie: St 28. Sep, 2022, 13:21

Dell ntb

Príspevok od používateľa Ivana Toto »

Ahojte, prosím, potrebovala by som poradiť ohľadom nákupu notebooku.
Keďže som úplný laik, budem vďačná za každú radu.
-Moja cieľová značka by mala byť Dell, ale samozrejme nebránim sa inej.
-často mám naraz otvorený photoshop, ilustrátor a Corel. + internet.....
- potrebovala by som veľkosť obrazovky minimálne 15palcov
-operačnú pamäť aspoň 16GB
-numericku klávesnicu
-cenu vôbec neviem odhadnúť, ale takú, aby mi počítač nevypisoval, že,, program prestal pracovať" 😂🤦‍♀️, čiže ja neviem od 800€ vyššie zrejme....
Pokukujem po tomto.
Neviem aký máte naň názor, pripadne skúsenosti.
https://m.alza.sk/dell-inspiron-15-3525 ... 164434.htm
Za každú radu, budem veľmi vďačná. ĎAKUJEM 😊
Používateľov profilový obrázok
wingo
Moderátor
Moderátor
Príspevky: 5816
Dátum registrácie: St 01. Sep, 2010, 20:36
Bydlisko: Podbrezová

Re: Dell ntb

Príspevok od používateľa wingo »

V notebookoch sa moc neorientujem, neviem ako je na tom Inspiron, ale starší Latitude čo mám je fajn, len je o dosť drahší ako Inspiron. Ale na naraz otvorený Photoshop, Ilustrátor a Corel by som sa obzeral po aspoň 32GB, problém je že len málo notebookov sa tak predáva (a asi žiadny v cenovke pod 1000€) a ubúda modelov kde sa dá doplniť/vymeniť. Nezabudni na veľkosť disku, 512GB v tom Inspiron ti bude stačiť? Našťastie aj ten sa zvyčajne dá doplniť/vymeniť, ale nie všade.
Spoiler: ukázať
STEAM: http://steamcommunity.com/id/X-w1n9/

PC1: