problem s obchodom

Všetko o operačnom systéme Microsoft Windows 8 a Microsoft Windows 8.1
fux0N
Nový používateľ
Nový používateľ
Príspevky: 5
Dátum registrácie: So 07. Jún, 2014, 21:47

problem s obchodom

Príspevok od užívateľa fux0N » So 07. Jún, 2014, 21:57

]Zdravim vas :) mam taky problem keď si kliknem v Obchode na neaku aplikaciu a dam ju inštalovať tak sa mi vôbec nechce nainštalovať a stale je tam iba toto http://postimg.org/image/5vkpq8w1n/ a nič sa s tym ďalej nedeje :(

Užívateľov profilový obrázok
Xeigen
Používateľ
Používateľ
Príspevky: 1815
Dátum registrácie: Št 13. Dec, 2012, 12:47
Bydlisko: Trávnica

Re: problem s obchodom

Príspevok od užívateľa Xeigen » St 18. Jún, 2014, 17:03

na nete si cez wifi ?
Spoiler: ukázať
i5-3570K@4,6GHz-DELID● NOCTUA-NH-D15 ● ASUS-P8Z77-V-LE-PLUS ● GIGABYTE-N970-G1-GAMING-4GD ● CORSAIR-VENGEANCE-LP-16GB-DDR3-1600-MHz ● SEASONIC-M12II-620 ● CORSAIR-OBSIDIAN-550D ● 4xNOCTUA-NF-S12A ● CRUCIAL-M500-240GB ● WD-RED-1TB ● WD-BLUE-1TB ● WD-Purple-2TB ●LG-27"-M2732D-PZ ● ASUS-XONAR-DX ● CREATIVE-INSPIRE-A520 ● SUPERLUX-HD681 ● A4-TECH-V3 ● RAZER-GOLIATHUS-M ● RAZER-ISKU-FXIPAD-MINI-RETINA-WIFI-16GB-WHITE ● Xiaomi Redmi Note 4 Global 32 GB Black

fux0N
Nový používateľ
Nový používateľ
Príspevky: 5
Dátum registrácie: So 07. Jún, 2014, 21:47

Re: problem s obchodom

Príspevok od užívateľa fux0N » Po 23. Jún, 2014, 19:17

ano cez wifi som na nete ;) ... ale niekedy čo som sťahoval tak mi to stiahlo v poriadku a asi po 2 mesiacov už mi niič nechcelo stahnuť

Užívateľov profilový obrázok
Xeigen
Používateľ
Používateľ
Príspevky: 1815
Dátum registrácie: Št 13. Dec, 2012, 12:47
Bydlisko: Trávnica

Re: problem s obchodom

Príspevok od užívateľa Xeigen » Po 23. Jún, 2014, 19:39

Firewall ti to neblokuje ?

Podobný problém som mal s android telefonom a marketom (iba v mojej wifi sieti, v iných sťahovanie fungovalo). Pomohol factory reset routra a taktiež telefónu.... Skúšal si factory reset routra ?
Spoiler: ukázať
i5-3570K@4,6GHz-DELID● NOCTUA-NH-D15 ● ASUS-P8Z77-V-LE-PLUS ● GIGABYTE-N970-G1-GAMING-4GD ● CORSAIR-VENGEANCE-LP-16GB-DDR3-1600-MHz ● SEASONIC-M12II-620 ● CORSAIR-OBSIDIAN-550D ● 4xNOCTUA-NF-S12A ● CRUCIAL-M500-240GB ● WD-RED-1TB ● WD-BLUE-1TB ● WD-Purple-2TB ●LG-27"-M2732D-PZ ● ASUS-XONAR-DX ● CREATIVE-INSPIRE-A520 ● SUPERLUX-HD681 ● A4-TECH-V3 ● RAZER-GOLIATHUS-M ● RAZER-ISKU-FXIPAD-MINI-RETINA-WIFI-16GB-WHITE ● Xiaomi Redmi Note 4 Global 32 GB Black

fux0N
Nový používateľ
Nový používateľ
Príspevky: 5
Dátum registrácie: So 07. Jún, 2014, 21:47

Re: problem s obchodom

Príspevok od užívateľa fux0N » Po 23. Jún, 2014, 20:10

nie ako sa ta robí ? neda sa to len žeby som neako zmenil firewall ?

Užívateľov profilový obrázok
Xeigen
Používateľ
Používateľ
Príspevky: 1815
Dátum registrácie: Št 13. Dec, 2012, 12:47
Bydlisko: Trávnica

Re: problem s obchodom

Príspevok od užívateľa Xeigen » Po 23. Jún, 2014, 20:21

skus naštudovať. Nemám W8, tak ti presne nepoviem.
http://windows.microsoft.com/sk-sk/wind ... -to-finish

Ten reset routra:
1) Musíš mať prihlasovacie údaje k internetu, lebo keď ho resetneš tak sa ti vymažú a nepôjde ti internet.
2) Vzadu by malo byt také zapustené tlačidlo... To podrž aspoň 30 sekúnd a potom pusti. (neviem aky to mas presne typ routra).
3) Následne sa doňho prihlásiš (musíš mať sieťový kábel aby si si k nemu pripojil) a dáš do prehliadača 198.162.1.1 (zvyčajne), dáš heslo Admin, meno admin, a tam si nastavíš tie prihlasovacie údaje + zapneš WIFI.

Toto je tak vo všeobecnosti (najlepšie keď najdeš manuál alebo ho stiahneš z netu)
Spoiler: ukázať
i5-3570K@4,6GHz-DELID● NOCTUA-NH-D15 ● ASUS-P8Z77-V-LE-PLUS ● GIGABYTE-N970-G1-GAMING-4GD ● CORSAIR-VENGEANCE-LP-16GB-DDR3-1600-MHz ● SEASONIC-M12II-620 ● CORSAIR-OBSIDIAN-550D ● 4xNOCTUA-NF-S12A ● CRUCIAL-M500-240GB ● WD-RED-1TB ● WD-BLUE-1TB ● WD-Purple-2TB ●LG-27"-M2732D-PZ ● ASUS-XONAR-DX ● CREATIVE-INSPIRE-A520 ● SUPERLUX-HD681 ● A4-TECH-V3 ● RAZER-GOLIATHUS-M ● RAZER-ISKU-FXIPAD-MINI-RETINA-WIFI-16GB-WHITE ● Xiaomi Redmi Note 4 Global 32 GB Black

fux0N
Nový používateľ
Nový používateľ
Príspevky: 5
Dátum registrácie: So 07. Jún, 2014, 21:47

Re: problem s obchodom

Príspevok od užívateľa fux0N » Po 23. Jún, 2014, 20:46

okej tak si to pozriem a na ten reset ... myslel som si že to bude tak ale celkom sa bojim do toho babrať ako mam všetky tie udaje ale čo keď niečo tam nenastavim alebo zle nastavim tak preto do toho velmi nechcem babrať :/

Užívateľov profilový obrázok
Xeigen
Používateľ
Používateľ
Príspevky: 1815
Dátum registrácie: Št 13. Dec, 2012, 12:47
Bydlisko: Trávnica

Re: problem s obchodom

Príspevok od užívateľa Xeigen » Po 23. Jún, 2014, 22:58

Určite sa ti niekto za pivko s väčšími skusenosťami v okolí pozrie ;)

Ten firewall si pozri, ale tomu veľkú šancu nedávam
Spoiler: ukázať
i5-3570K@4,6GHz-DELID● NOCTUA-NH-D15 ● ASUS-P8Z77-V-LE-PLUS ● GIGABYTE-N970-G1-GAMING-4GD ● CORSAIR-VENGEANCE-LP-16GB-DDR3-1600-MHz ● SEASONIC-M12II-620 ● CORSAIR-OBSIDIAN-550D ● 4xNOCTUA-NF-S12A ● CRUCIAL-M500-240GB ● WD-RED-1TB ● WD-BLUE-1TB ● WD-Purple-2TB ●LG-27"-M2732D-PZ ● ASUS-XONAR-DX ● CREATIVE-INSPIRE-A520 ● SUPERLUX-HD681 ● A4-TECH-V3 ● RAZER-GOLIATHUS-M ● RAZER-ISKU-FXIPAD-MINI-RETINA-WIFI-16GB-WHITE ● Xiaomi Redmi Note 4 Global 32 GB Black

fux0N
Nový používateľ
Nový používateľ
Príspevky: 5
Dátum registrácie: So 07. Jún, 2014, 21:47

Re: problem s obchodom

Príspevok od užívateľa fux0N » Ut 24. Jún, 2014, 14:59

Dobre skusim :-D ... ďakujem ti pekne :)

Napísať odpoveď

Návrat na "Windows 8"