Hry a problémy s nimi...
POZOR: žiadny WAREZ
jaffar
Používateľ
Používateľ
Dátum registrácie: Št 07. Apr, 2005, 20:00

Príspevok od používateľa jaffar »

omg wizik co tak na to kliknut a pozret sa :wink:
pridavaju nove auta a je to celkom haluz...len nefunguju v multiplayeri...keby som si dal vipera tak by skoncili 8)
Používateľov profilový obrázok
Wizik
VIP
VIP
Dátum registrácie: Št 06. Okt, 2005, 20:00

Príspevok od používateľa Wizik »

lol tak sorry...som len chcel vediet ci to vobec stoji za to :P
Notebook : Macbook Pro Retina 15" i7 2Ghz, 8GB RAM, 256GB SSD, Iris Pro, OS X Mavericks
Phone : iPhone 6 64GB space gray + HTC One M8
SONY RX100 - kompaktny bokeh
I MUSIC !
Wizik
VIP
VIP

No urobil som screen lebo mne sa zda ze bud mam nieco s GK alebo to vazne nema az taku uazsnu grafiku...kukajte a povezte ci je to normalna grafika pri max details a 1024x768 ci kolko to je :red:

Tu je link: http://fotky.azet.sk/fotka.phtml?i9=d5e ... 8720&ftv=1
Notebook : Macbook Pro Retina 15" i7 2Ghz, 8GB RAM, 256GB SSD, Iris Pro, OS X Mavericks
I MUSIC !
jaffar
Používateľ
Používateľ

heslo :?
Wizik
VIP
VIP

aha sorry zabudol som :-) heslo je wizik :-)
I MUSIC !
-TAMY-
Používateľ
Používateľ
Dátum registrácie: St 20. Apr, 2005, 20:00

Príspevok od používateľa -TAMY- »

Pre tych, ktorym vadi motion blur:
Je to sice z dema, ale cesta bude rovnaka,, :)

All of the Registry entries listed below can be found under the following key in your registry:

[HKEY_LOCAL_MACHINE\SOFTWARE\EA GAMES\Need for Speed Most Wanted Demo\]

Note that registry entries which relate directly to a setting which can be easily and fully changed from within the game are not covered below - you should adjust these in the game and not here. The following are the major advanced settings you should experiment with:

CacheSize

This setting appears to control the amount of memory NFS:MW allocates for caching game-specific information. On my system this value is 906289152. Since 8 bits = 1 Byte, 1024 Bytes = 1KB, and 1024KB = 1MB, dividing this number by 8388608 (1024x1024x8) should give you the amount in MB that the game is using for a cache. On my system this appears to be around 109MB (I have 2GB of RAM). Raising this value to 300MB (2516582400) appears to slightly smooth out gameplay performance on my system. Experiment with values up to around half your system RAM to see if it helps smooth out your framerate.

CD Drive

This entry should point to the current drive you have your NFS:MW CD in. If you are having disc detection/authentication errors then change this to the correct drive letter here.

g_MotionBlurEnable

This setting controls the motion blur effect, such as when you trigger Nitrous, as well as when you are moving at high speeds. Disabling this setting can make the image quality crisper and also improve performance particularly on older machines. To disable this setting set the value to 0, to enable it set it to 1.

g_ParticleSystemEnable

This setting controls the particle system in the game, and if set to 1 particle effects (such as smoke from spinning wheels) will be enabled. Particle effects can be particularly punishing on some systems, and if you notice that your FPS falls noticeably in situations where there is lots of visible smoke, dirt or explosions, setting this to 0 will switch off such effects in return for a performance boost.

Version

This key records the current version number of the game. You should check to see if you have the latest version (See the Patches & Mods section of the guide). If for some reason you find a patch has not installed properly, you can change the version number here so as to fool the patch into thinking it's an older version and hence reinstalling properly.

Install Dir

This should be the correct path to your current installation of NFS:MW. If you are having game errors such as "Speed.exe not found" then make sure the path shown here is correct.

SIZE

I am unsure what this setting controls. The default value on my system is 84 (Decimal) / 132 (Hex).

SwapSize

I am unsure what this setting controls. The default value on my system is 73400320, which if the value is in bits equates to around 9MB. Raising this value seemed to have no significant impact on my system, however I suggest you experiment with values of twice your current value to see if this further smooths performance.

:P :lol:
Wizik
VIP
VIP

-TAMY- vobec som nepochopil ten tvoj prispevok...o co ide??? :8O:
I MUSIC !
-TAMY-
Používateľ
Používateľ
Dátum registrácie: St 20. Apr, 2005, 20:00

Príspevok od používateľa -TAMY- »

Daktorym vadi, ze ked ides rychlo, ze sa pbraz rozmazava,, a podobne weci, ktroe sa v hre nastavit nedaju.. tu sa daju zapnut alebo vypnut,, kapis?
Wizik
VIP
VIP

Jasnacka uz rozumiem...aj ja by som to cel vypnut len mohol by si napisat daky skrateny "manual" ako na vec? bo s toho prispevku hore som moc nepochopil...akurat tu prvu polozku v registroch
I MUSIC !
bupiman
Nový používateľ
Nový používateľ
Dátum registrácie: Po 31. Okt, 2005, 20:00

Príspevok od používateľa bupiman »

diky moc TAMY toto som potreboval, som ani netusil za sa to da cez registre :wink:
CPU: Intel Core2Duo E6600 2.4 GHz -> Zalman CNPS 9500 AT | MB: Asus P5W DH Deluxe | VGA: Gigabyte HD4850 OC 1GB | RAM: 2x 1GB Kingston HyperX DDRII 800MHz CL4 | HDD: RAID 2x 250GB Seagate Baracuda 7200.10 16MB cache | PSU: Sea Sonic S12-500W | LCD: 19" Samsung 930BF
pindiq
Používateľ
Používateľ
Dátum registrácie: Pi 30. Sep, 2005, 20:00

Príspevok od používateľa pindiq »

to rozmazavanie funguje len s pixel-shader vsak? :cry:
Lenovo ThinkPad Edge E520 (i5 2430M,4GB RAM,HD6630m,500GB HDD)
jaffar
Používateľ
Používateľ

nie som si sice celkom isty co sa mysli pod rozmazavanim ale na mojej shitnej grafike pri odpaleni nitr alebo pri vysokej rychlosti sa obraz rozmava..takze directx 8.1 by mal stacit..a to je predsa gf4...
hehe len dufam ze to neni chyba grafiky :lol:
Wizik
VIP
VIP

Neboj sa nie je...aj ja som myslel tou "zlou" grafikou ze nech kuknete ten obrazok aby som vedel cim to je...ale to je len funkcia v hre :-)
I MUSIC !
pindiq
Používateľ
Používateľ
Dátum registrácie: Pi 30. Sep, 2005, 20:00

Príspevok od používateľa pindiq »

inaksie som to rozbehol,pbcas seknutie pri 800X600 a ziadnych detailoch.
pocity:zmiesane,podobne ako pri san andreas.najprv sa mi to zdalo cudne,potom sa mi to zapacilo.grafika je dobra aj pri slabych detailoch.uz len mat plnu verziu a novu masinu :E .kamos mi dneska volal,ze ea games ju pustilo uz v amerike skor,a ze o tri dni to mame [-X
Lenovo ThinkPad Edge E520 (i5 2430M,4GB RAM,HD6630m,500GB HDD)
Monster
Používateľ
Používateľ
Dátum registrácie: So 22. Okt, 2005, 20:00

Príspevok od používateľa Monster »

je to namakane ale nieco mi tam chyba...a to je to ze uz prestali robit interier auta.
Asus Zenbook Duo Pro

Návrat na "Hry a problémy s nimi"