Kvalitný robotický vysávač pre svokru

V tejto sekcii môžete debatovať skoro o všetkom ...
Užívateľov profilový obrázok
wingo
Používateľ
Používateľ
Príspevky: 2792
Dátum registrácie: St 01. Sep, 2010, 20:36
Bydlisko: Podbrezová

Re: Kvalitný robotický vysávač pre svokru

Príspevok od užívateľa wingo » Ut 21. Jan, 2020, 08:31

Na čínske záruky pozor - treba podrobne čítať podmienky, nie iba počet rokov, aby človek nezostal prekvapený ako ja keď mi v rámci reklamácie vrátili nejakú možno tretinu sumy z toho čo som zaplatil, plne v súlade s ich platnými záručnými podmienkami. Plná záruka tak ako ju poznáme my v EÚ (100% sumy) platila iba pár mesiacov. Nevravím že je to všade tak, preto treba čítať tie záručné podmienky.
STEAM: http://steamcommunity.com/id/X-w1n9/

i7 6700K@4,6GHz, Noctua NH-D14, GIGABYTE GA-Z270 GAMING K3, 16GB DDR4 Corsair Vengeance 3200MHz, Gainward GTX 1080 Phoenix GS, Toshiba XG3 1TB M.2 NVMe, 1TB Samsung SpinPoint F3 3RZ + Silentmaxx HD-Silencer, Corsair TX650 + Enermax T.B. Silence UCTB12A, Fractal Design Define R3 + 5x Arctic P14 PWM PST, ASUS VG279Q, Gamdias Hermes P3 Brown, Logitech G400, Hifiman HE-4xx + Topping NX4DSD

Užívateľov profilový obrázok
HellAngel
Pokročilý používateľ
Pokročilý používateľ
Príspevky: 9046
Dátum registrácie: Po 29. Dec, 2008, 00:15
Bydlisko: Turčianske Teplice

Re: Kvalitný robotický vysávač pre svokru

Príspevok od užívateľa HellAngel » Ut 21. Jan, 2020, 10:18

Preto beriem radsej elektroniku z Gearbestu. Co sa tyka podpory je jeden z najlepsich a aj ceny ma o nieco vyzsie ako napriklad aliexpress. Aliexpres je ale suhrn XY obchodnikov, kdezto GB je jeden predajca
NB: Dell Latitude 5480

Užívateľov profilový obrázok
wingo
Používateľ
Používateľ
Príspevky: 2792
Dátum registrácie: St 01. Sep, 2010, 20:36
Bydlisko: Podbrezová

Re: Kvalitný robotický vysávač pre svokru

Príspevok od užívateľa wingo » Ut 21. Jan, 2020, 12:02

Bolo to práve na Gearbest :D

Fitness náramok za 16€ kúpený 15.5.2018, reklamovaný 5.12.2018 - prestal fungovať a nešiel ani nabiť. Inak komunikácia v pohode nerobili žiadne problémy, reklamáciu uznali, ale bol som prekvapený možnosťami ktoré mi ponúkli. A keď som pozrel reklamačné podmienky, bolo to plne v súlade s nimi - garantovali vrátenie plnej sumy do 45 dní od nákupu a 1 rok bezplatnú opravu, ale opraviť sa vraj nedalo tak ponúkli vrátenie iba časti nákupnej ceny. Je možné že ich už zmenili, neviem.
Spoiler: ukázať
Dear (moje meno)



We would like to extend our apologies for this inconvenience.



After inspecting it carefully with our technicians, we regret to inform you that this item cannot be repaired.



In order to resolve this issue and offer you the best solution please consider the following options:



1)Keep the item and accept a partial refund of 7 USD to your original payment account.

Please note that as you have used this item for over 45 days we can only refund you partially.



2) Keep the item and accept refund of 7 USD on Wallet (credit)

We can offer a refund on your wallet and exceptionally reward you with extra points(You will receive 1 points for every 1 USD. For example 3 USD will gain you 3 points)

The refund will take 24 hours to process and appear in your GB wallet.

You can use both your wallet and points to purchase your future products.

Learn more about wallet benefits : http://www.gearbest.com/about/gb-wallet.html

Check out how to use point : http://www.gearbest.com/about/about-points.html?157wrew

In this case, you can keep the item and do not need to return it to us for this time.



3)Resend the same item with a partial payment of 13 USD.

If you choose this option, we will send you an invoice to process this payment. You will receive the item 10 to 25 business days.



Please reconfirm your address as follows:

The delivery information
Customer: (tu bola moja adresa)


Please kindly inform us of your decision at your earliest convenience.



Thanks for your understanding and collaboration.



Best Regards

Pamela

GearBest Customer Service

http://www.gearbest.com/
STEAM: http://steamcommunity.com/id/X-w1n9/

i7 6700K@4,6GHz, Noctua NH-D14, GIGABYTE GA-Z270 GAMING K3, 16GB DDR4 Corsair Vengeance 3200MHz, Gainward GTX 1080 Phoenix GS, Toshiba XG3 1TB M.2 NVMe, 1TB Samsung SpinPoint F3 3RZ + Silentmaxx HD-Silencer, Corsair TX650 + Enermax T.B. Silence UCTB12A, Fractal Design Define R3 + 5x Arctic P14 PWM PST, ASUS VG279Q, Gamdias Hermes P3 Brown, Logitech G400, Hifiman HE-4xx + Topping NX4DSD

Užívateľov profilový obrázok
HellAngel
Pokročilý používateľ
Pokročilý používateľ
Príspevky: 9046
Dátum registrácie: Po 29. Dec, 2008, 00:15
Bydlisko: Turčianske Teplice

Re: Kvalitný robotický vysávač pre svokru

Príspevok od užívateľa HellAngel » Ut 21. Jan, 2020, 17:31

a neponukliti ho poslat ku nim spet? ono vies, chztrakov co chcu reklamovat "akoze" pokazene veci je dost, takto ich chcu odradit.

Ono v podstate na vratenie tovaru musis aj u nas poslat tovar, alebo ho doniest tam kde si ho kupil, takze je to OK, ked to ziadaju. Akurat je to v Cine a postovne vyjde celkom dost. Ako som ale pisal, Xiaomi produkty sa daju posielat na reklamaciu v ramci EU, takisto v cechach je jeden servis Xiaomi
NB: Dell Latitude 5480

Užívateľov profilový obrázok
wingo
Používateľ
Používateľ
Príspevky: 2792
Dátum registrácie: St 01. Sep, 2010, 20:36
Bydlisko: Podbrezová

Re: Kvalitný robotický vysávač pre svokru

Príspevok od užívateľa wingo » St 22. Jan, 2020, 09:18

Čítal si spoiler? Ale je pravda že keby mi aj ponúkli opravu tak beriem peniaze práve kvôli poštovnému vzhľadom k cene produktu.
STEAM: http://steamcommunity.com/id/X-w1n9/

i7 6700K@4,6GHz, Noctua NH-D14, GIGABYTE GA-Z270 GAMING K3, 16GB DDR4 Corsair Vengeance 3200MHz, Gainward GTX 1080 Phoenix GS, Toshiba XG3 1TB M.2 NVMe, 1TB Samsung SpinPoint F3 3RZ + Silentmaxx HD-Silencer, Corsair TX650 + Enermax T.B. Silence UCTB12A, Fractal Design Define R3 + 5x Arctic P14 PWM PST, ASUS VG279Q, Gamdias Hermes P3 Brown, Logitech G400, Hifiman HE-4xx + Topping NX4DSD

Napísať odpoveď

Návrat na "Debata o všetkom"