Všeobecná diskusia

Diskusie o automobiloch, dopravných predpisoch, motocykloch, a iných témach súvisiacich s dopravou.

Objektívna zodpovednosť je...

pozitívny krok k bezpečnosti cestnej premávky.
68
41%
hlúposť.
96
59%
 
Celkom hlasov: 164

stefan222
Pokročilý používateľ
Pokročilý používateľ
Príspevky: 4700
Dátum registrácie: Po 01. Sep, 2008, 18:59
Bydlisko: Prešov(34)

Re: Všeobecná diskusia

Príspevok od užívateľa stefan222 » Ut 11. Jún, 2019, 23:02

skilex dalsie auto si kup automat. :D ja uz manual a sermovanie v aute nechcem.
hry- one a ps4
doma-packardbell dot sc

Užívateľov profilový obrázok
werwest
Nový používateľ
Nový používateľ
Príspevky: 134
Dátum registrácie: So 30. Jún, 2018, 20:01

Re: Všeobecná diskusia

Príspevok od užívateľa werwest » Ut 11. Jún, 2019, 23:21

Skilex najprv musi zacat dospelakovat, potom si mozno bude moct kupit auto.

Ja som si myslel ze na 1.6tdi chvilu trva kym sa roztoci turbo, nie ze to je nastavene tak z tovarne

Užívateľov profilový obrázok
Snake
Administrátor
Administrátor
Príspevky: 13634
Dátum registrácie: Ne 23. Júl, 2006, 02:00
Bydlisko: Bratislava/Galanta
Kontaktovať užívateľa:

Re: Všeobecná diskusia

Príspevok od užívateľa Snake » Ut 11. Jún, 2019, 23:41

jff - minuly tyzden volal kamos s 4.2V8 MPI (D3), ze ma prasknute tiahla na variabilnom sani (kto si to nevie predstavit vyzera to nejak takto). V audi to je evidovane ako opravarenska sada pre serizovaci prvek, cena 380€ (kus samozrejme, akurat cele tie hribiky), tak sme kukli ze to robi hella, telefonat kamosovi do helly, jooo kuknem ti to zajtra, volal, nooo robila to pre nas firma co to uz nerobi, my sme to len prebalovali, ale volal som do DE ci to neeviduju pod nejakym IPC (interne cislo dielu), za hodinku volal ze volal na SPC (diely), ze ma VW interne cislo (ktore nam je k hovnu a sluzi iba na MFG ucely), ale reku sak daj, pod 077907327A sme nasli same repliky, ebay srandy, nic rentabilne, ako ano lacnejsie ale meh. Hovorim mu mozme to objednat z netu za 30, alebo pohladame nieco, potom pozeram ze lambo malo podobny saci system, reku blbost, ti nemci nemozu byt tak tupi. Otvorim erwin, kontakt na SPC, kontaktujte importera, fasa ked nemame :D, tak pisem do AT reku chlapi kuknite mi tento diel a ci ho mozte poslat na SK, nemozu, ale maju, cena 12e bez DPH :D skoro ma vykotilo, tak sup do viedne kupit tri sady :D
#rollerman

Užívateľov profilový obrázok
SKiLEX
Používateľ
Používateľ
Príspevky: 1215
Dátum registrácie: Po 09. Mar, 2015, 16:13

Re: Všeobecná diskusia

Príspevok od užívateľa SKiLEX » St 12. Jún, 2019, 07:19

Automat? Zatial neprichadza v uvahu :D


Mozno ked budem starsi a nekupovat auto za priemernu mesacnu vyplatu
"Neznám případ, že by si někdo pomohl tím, že mluvil s policajty. Všichni toho později litovali. I tenhle bude." - Dfens

"Raz ma dokonca zvolili za richtára. Bolo to v blázinci, k úspechu mi pomohli hlavne hlasy samovrahov. Vo funkcii som sa udržal takmer týždeň. Keď anarchia v komunite nadobudla obludné rozmery, poslali ma z tej pakárne preč. Vraj som ohrozoval liečebný proces." - Milo Janáč

Užívateľov profilový obrázok
Heatman
Používateľ
Používateľ
Príspevky: 710
Dátum registrácie: Št 23. Nov, 2006, 02:00
Bydlisko: Humenné okolie

Re: Všeobecná diskusia

Príspevok od užívateľa Heatman » St 12. Jún, 2019, 08:40

werwest napísal:
Ut 11. Jún, 2019, 23:21
Ja som si myslel ze na 1.6tdi chvilu trva kym sa roztoci turbo, nie ze to je nastavene tak z tovarne
Skus si na volnobehu tukat do pedalu, a sledovat o kolko neskor zacnu stupat otacky.
To je v podstate na vsetkych motorch co uz maju elektricky plynovy pedal.
Spoiler: ukázať
PC-01:
CPU: Xeon X5460 @3.8 Ghz + Scythe NINJA 2
MB: ASUS P5Q-PRO + Xigmatek Porter CN881
RAM: Corsair XMS2 2x2048 DDR2 + Corsair XMS2 2x1024 DDR2
GPU: Gigabyte GTX 1050 Ti OC 4G + AC S1 + be quiet! Silent Wings2 120
SSD + HDD: Crucial M500 120GB + (WD10JPLX Black + Scythe QD 2.5)
DVDRW: Sony NEC AD-7200S
PSU: Super Flower - Golden Silent SF-500P14FG
Case: CoolerMaster HAF 912 Plus + Ich bin leise bigpack + FANs 2x in 2x out: be quiet! Silent Wings USC 120
FAN control: Scythe Kaze Q
Monitor: Dell U3011
Keyboard: Corsair K95 RGB MX Brown NA-layout
Mouse: Trust Laser Gamer Mouse Elite GM-4800

Audio: Audio-gd NFB-11 --> JBL LSR4326P + JBL LSR4312SP
                                                                    --> Beyerdynamic DT880 Edition 600Ω + Antlion ModMic 4.0

PC-02:
CPU: P4 HT 3.0 Ghz@ 3.75Ghz + Scythe Mugen
MB: MSI 875P Neo-LSR (MS-6758)
RAM: V-Data 2x1024 DDR
GPU: Leadtek WinFast A7600GT + custom cooler
HDD: 2x Maxtor 6V160E0 Raid 0
DVDRW: ASUS 1608P3S
PSU: Frontier 350W (customized)
Case: Cooltek CT-K II (customized)
FAN control: Home made

Monitor: NEC MultiSync EX231W
Keyboard: Logitech G11

NB-01:
Dell Latitude E6330
CPU: Core i5-3320m
RAM: 2x4096 DDR3
SSD + HDD: Crucial M500 240GB + (WD3200BEKT Black + optical bay caddy)

Užívateľov profilový obrázok
Broslowski
Moderátor
Moderátor
Príspevky: 11074
Dátum registrácie: Ut 24. Máj, 2005, 20:00
Bydlisko: Topoľčany (27)

Re: Všeobecná diskusia

Príspevok od užívateľa Broslowski » St 12. Jún, 2019, 08:49

Presne tak nič nezvyčajné. Plus comfort režimy ti dovolia aj pri podstatnom zosliapnuti plynu len postupnú akceleráciu.

Pri TSI sa mi osvedčilo plyn pridávať postupne, ak mu pri 1200 stupis takmer podlahu samozrejme auto zareaguje postupným pridávaním plynu až do nástupu krutiaku a potom to odpáli na plno. Ak sa však naučíš pracovať s tým pedalom vieš mat svižne a relatívne lineárne odpichy. Véd poskusaj nič za to nedáš.

Veru už to není jak na karbesoch 😝

Užívateľov profilový obrázok
scream
Pokročilý používateľ
Pokročilý používateľ
Príspevky: 3548
Dátum registrácie: Ut 04. Okt, 2005, 20:00
Bydlisko: Kosice
Kontaktovať užívateľa:

Re: Všeobecná diskusia

Príspevok od užívateľa scream » St 12. Jún, 2019, 09:44

Nooo ked porovname nejaku atmo benzin okolo 2.0 a 100kW a diesel 2.0 okolo 100kW, tak je pravda, ze atmo reguje hned na tuknutie do plynu, svoje spravia aj rotujuce hmotnosti a nastavenie ECU (ostrejsia reakcia na plyn je casto jeden z prinosov remapu ECU pri atmosfere). Tj. cukne autom okamzite po stlaceni plynoveho pedala. U dieslu to cuknutie nie je, nastupuje plynuly zatah, mozno s oneskorenim desatin sekund, reakcia na plyn je tam proste horsia.

Problem je, ze u atmo sa toho po cuknuti vela nedeje, u turbodieslu to pekne plynlo zatiahne "vodspoda pyyco" . Takze, ked zmeras pruznost 2000-3000rpm na akomkolvek stupni, diesel bude pruznejsi a bude akcelerovat rychlejsie aj napriek tomu, ze strati nejaku desatinku pri odozve na pedal.
i5 750@ 3,7Ghz 1,35V+ scythe Kabuto, AUSS P7P55D-E LX, 8GB RAM, Asus GTX 560Ti TOP, SSD Crucial M4 128GB, Fortron Raider 750W

XBOX ONE X

Užívateľov profilový obrázok
Snake
Administrátor
Administrátor
Príspevky: 13634
Dátum registrácie: Ne 23. Júl, 2006, 02:00
Bydlisko: Bratislava/Galanta
Kontaktovať užívateľa:

Re: Všeobecná diskusia

Príspevok od užívateľa Snake » St 12. Jún, 2019, 10:56

Heatman napísal:
St 12. Jún, 2019, 08:40
werwest napísal:
Ut 11. Jún, 2019, 23:21
Ja som si myslel ze na 1.6tdi chvilu trva kym sa roztoci turbo, nie ze to je nastavene tak z tovarne
Skus si na volnobehu tukat do pedalu, a sledovat o kolko neskor zacnu stupat otacky.
To je v podstate na vsetkych motorch co uz maju elektricky plynovy pedal.
Sorac ale toto je hlupost, volnobeh je uplne iny stav motoru nez prevadzkovy, ziadny delay na pedali neni, to ze z volnobehu ti chvilu trva kym ti skocia otacky je

1) to ze to je volnobeh
2) to ze mas nieco ako zotrvacnik a fyziku jednoducho neoseres, zvlast ak sa bavime o dvojhmotnom
#rollerman

Užívateľov profilový obrázok
Heatman
Používateľ
Používateľ
Príspevky: 710
Dátum registrácie: Št 23. Nov, 2006, 02:00
Bydlisko: Humenné okolie

Re: Všeobecná diskusia

Príspevok od užívateľa Heatman » St 12. Jún, 2019, 11:26

No programatory ECU by sa o tom hadali s lepsimi argumentami.

Bavil som sa o tom aj s tunerom co mi robil chip a vravel ze delay je "problem" u OEM RJ, a malokto to vie odstranit alebo modifikovat kedze skoro nikto nema zdrojaky.
Pri aftermarket/volne programovatelnych ECU ten jav nieje.

Samozrejme sme sa bavili dieslovych RJ, a spominal ze nejaky Sved vyvyja vlastnu,a podla videi ako tukol do pedalu tak mu "instantne" lietali otacky.
Mas tiez pravdu o fizikalnom oneskoreni koly dvojhmote, ale uznaj sam ze aj ked si v otackach a pridas tak je citit to oneskorenie kym to zase zacne nieco robit.

Video od jednej firmy co to vraj vie modifikovat, ale tiez to uplne neodstranili.



Tu zase druhe video kde je mechanicke cerpadlo ovladane lankom, a je vidno ze ten motor reaguje rychlejsie ako ako v prvom videu po uprave, samozrejme su to aj ine motory a technologie, prve je CR a druhe je radove cerpadlo.
Sleduj tipka ko taha lankom a motor reaguje hned.
https://youtu.be/XsTgptGbe-w?t=32
Spoiler: ukázať
PC-01:
CPU: Xeon X5460 @3.8 Ghz + Scythe NINJA 2
MB: ASUS P5Q-PRO + Xigmatek Porter CN881
RAM: Corsair XMS2 2x2048 DDR2 + Corsair XMS2 2x1024 DDR2
GPU: Gigabyte GTX 1050 Ti OC 4G + AC S1 + be quiet! Silent Wings2 120
SSD + HDD: Crucial M500 120GB + (WD10JPLX Black + Scythe QD 2.5)
DVDRW: Sony NEC AD-7200S
PSU: Super Flower - Golden Silent SF-500P14FG
Case: CoolerMaster HAF 912 Plus + Ich bin leise bigpack + FANs 2x in 2x out: be quiet! Silent Wings USC 120
FAN control: Scythe Kaze Q
Monitor: Dell U3011
Keyboard: Corsair K95 RGB MX Brown NA-layout
Mouse: Trust Laser Gamer Mouse Elite GM-4800

Audio: Audio-gd NFB-11 --> JBL LSR4326P + JBL LSR4312SP
                                                                    --> Beyerdynamic DT880 Edition 600Ω + Antlion ModMic 4.0

PC-02:
CPU: P4 HT 3.0 Ghz@ 3.75Ghz + Scythe Mugen
MB: MSI 875P Neo-LSR (MS-6758)
RAM: V-Data 2x1024 DDR
GPU: Leadtek WinFast A7600GT + custom cooler
HDD: 2x Maxtor 6V160E0 Raid 0
DVDRW: ASUS 1608P3S
PSU: Frontier 350W (customized)
Case: Cooltek CT-K II (customized)
FAN control: Home made

Monitor: NEC MultiSync EX231W
Keyboard: Logitech G11

NB-01:
Dell Latitude E6330
CPU: Core i5-3320m
RAM: 2x4096 DDR3
SSD + HDD: Crucial M500 240GB + (WD3200BEKT Black + optical bay caddy)

Užívateľov profilový obrázok
Snake
Administrátor
Administrátor
Príspevky: 13634
Dátum registrácie: Ne 23. Júl, 2006, 02:00
Bydlisko: Bratislava/Galanta
Kontaktovať užívateľa:

Re: Všeobecná diskusia

Príspevok od užívateľa Snake » St 12. Jún, 2019, 12:04

Este raz, nebavme sa nikdy o volnobehu, nakolko to je uplne iny stav motora. Hadat sa nikto nemusi, nakolko ani Hanko o tejto veci nepocul, auto ma reagovat na plyn hned, vsetky auta v ktorych som sedel aj reaguju, vsak sa na to pozrite zo strany vyrobcu, keby bol delay 1.5s tak to je vo vela pripadoch rozdiel medzi uspesnym predbiehanim a celnou zrazkou.

A rovnako neriesme motor na stolici kde neni pripojeny k prevodovke, lebo to je uz prehnane naozaj.
#rollerman

Užívateľov profilový obrázok
SKiLEX
Používateľ
Používateľ
Príspevky: 1215
Dátum registrácie: Po 09. Mar, 2015, 16:13

Re: Všeobecná diskusia

Príspevok od užívateľa SKiLEX » St 12. Jún, 2019, 12:13

Tak ono hlavne neobiehas pri 1500rpm, ale mas tam 4000+ a plyn na podlahe uz chvilku pred zacatim obiehania ..
"Neznám případ, že by si někdo pomohl tím, že mluvil s policajty. Všichni toho později litovali. I tenhle bude." - Dfens

"Raz ma dokonca zvolili za richtára. Bolo to v blázinci, k úspechu mi pomohli hlavne hlasy samovrahov. Vo funkcii som sa udržal takmer týždeň. Keď anarchia v komunite nadobudla obludné rozmery, poslali ma z tej pakárne preč. Vraj som ohrozoval liečebný proces." - Milo Janáč

Užívateľov profilový obrázok
Chris
Pokročilý používateľ
Pokročilý používateľ
Príspevky: 4599
Dátum registrácie: Pi 13. Jan, 2006, 02:00
Bydlisko: Bratislava
Kontaktovať užívateľa:

Re: Všeobecná diskusia

Príspevok od užívateľa Chris » St 12. Jún, 2019, 12:18

Snake napísal:
Ut 11. Jún, 2019, 23:41
jff - minuly tyzden volal kamos s 4.2V8 MPI (D3), ze ma prasknute tiahla na variabilnom sani (kto si to nevie predstavit vyzera to nejak takto). V audi to je evidovane ako opravarenska sada pre serizovaci prvek, cena 380€ (kus samozrejme, akurat cele tie hribiky), tak sme kukli ze to robi hella, telefonat kamosovi do helly, jooo kuknem ti to zajtra, volal, nooo robila to pre nas firma co to uz nerobi, my sme to len prebalovali, ale volal som do DE ci to neeviduju pod nejakym IPC (interne cislo dielu), za hodinku volal ze volal na SPC (diely), ze ma VW interne cislo (ktore nam je k hovnu a sluzi iba na MFG ucely), ale reku sak daj, pod 077907327A sme nasli same repliky, ebay srandy, nic rentabilne, ako ano lacnejsie ale meh. Hovorim mu mozme to objednat z netu za 30, alebo pohladame nieco, potom pozeram ze lambo malo podobny saci system, reku blbost, ti nemci nemozu byt tak tupi. Otvorim erwin, kontakt na SPC, kontaktujte importera, fasa ked nemame :D, tak pisem do AT reku chlapi kuknite mi tento diel a ci ho mozte poslat na SK, nemozu, ale maju, cena 12e bez DPH :D skoro ma vykotilo, tak sup do viedne kupit tri sady :D
Nejake lambo malo 4.2 mpi? Alebo podobne sanie, ktore?
Master of PaloAlto NGFWs, Cisco ASAs

Užívateľov profilový obrázok
Snake
Administrátor
Administrátor
Príspevky: 13634
Dátum registrácie: Ne 23. Júl, 2006, 02:00
Bydlisko: Bratislava/Galanta
Kontaktovať užívateľa:

Re: Všeobecná diskusia

Príspevok od užívateľa Snake » St 12. Jún, 2019, 12:22

Gallardo, malo 5.0 V10
SKiLEX napísal:
St 12. Jún, 2019, 12:13
Tak ono hlavne neobiehas pri 1500rpm, ale mas tam 4000+ a plyn na podlahe uz chvilku pred zacatim obiehania ..
Neviem ako obiehas ty, ale ja sa pozrem, ak nic nejde tak pridam (kickdown), prevodovka si podradi a idem, ziaden plyn chvilku pred zacatim na podlahe nemam, duplom nie 1.5s (vsak to je nonsens, si skuste odratat kolko to vlastne je pri 90kmh, toboz pri 130).

Napr starsie video tu: https://www.youtube.com/watch?v=Rmchm0j ... e=youtu.be
A8 musim pozriet ci nieco take mam, mam tu aj video z passata (manual) kde pocujes pedal na podlahe, ak mas zaujem nahram ti ho, ziadny delay tam nie je
#rollerman

Užívateľov profilový obrázok
SKiLEX
Používateľ
Používateľ
Príspevky: 1215
Dátum registrácie: Po 09. Mar, 2015, 16:13

Re: Všeobecná diskusia

Príspevok od užívateľa SKiLEX » St 12. Jún, 2019, 13:15

Sak samozrejme ze to uz neni 1.5sec, nad 2500rpm je reakcia takmer okamzita
"Neznám případ, že by si někdo pomohl tím, že mluvil s policajty. Všichni toho později litovali. I tenhle bude." - Dfens

"Raz ma dokonca zvolili za richtára. Bolo to v blázinci, k úspechu mi pomohli hlavne hlasy samovrahov. Vo funkcii som sa udržal takmer týždeň. Keď anarchia v komunite nadobudla obludné rozmery, poslali ma z tej pakárne preč. Vraj som ohrozoval liečebný proces." - Milo Janáč

Užívateľov profilový obrázok
Snake
Administrátor
Administrátor
Príspevky: 13634
Dátum registrácie: Ne 23. Júl, 2006, 02:00
Bydlisko: Bratislava/Galanta
Kontaktovať užívateľa:

Re: Všeobecná diskusia

Príspevok od užívateľa Snake » St 12. Jún, 2019, 13:20

ok, tak nic, tak si zite kludne v tom ze pedal ma delay :), a este ze sa to urcuje podla otacok :)
#rollerman

Napísať odpoveď

Návrat na "Automobily a dopravná diskusia"