Caute.
PIng teda odozva pri skype alebo pri hre alebo hocicom co interaktivne spaja uzivatela zo zeme a ineho z marsu bude Od 3-4 min do cca 22 minut. Takze buduci narodeni martankovia si s kamaratmi zo zeme hry nezahraju (To by chcelo warp nosnu vlnu signalu vsak).
Gravitacia je tam nejakych 38% zemskej takze pri pristati na zem sa zrejme ludia nebudu vediet odlepit od povrchu. (Predstavte si to takto ak mate 80 kil tak by to bolo pre vas ako keby ste vazili 200 kil.)
Dalej atmosfera na marse je, ale straca ju koli slnecnym vetrom.
Tolko zatial majte sa.
Mars A Fyzikalno-IT hranice
- JurajSlovakID
- Používateľ
- Príspevky: 557
- Dátum registrácie: Po 13. Apr, 2015, 09:35
- Reputácia: 2
Mars A Fyzikalno-IT hranice
PC: CPU: RYZEN 3900X @ 4350 1.28V @ 24vlakien, Chladic Kraken X72, RAM: G.SKill Tritent Z NEO 3800 CL14 RGB CR 2T, GFX: 2X AMD Vega64, MB:asus hero VII X470, M.2 SSD Samsung 970 PRO 500GB
- LeaR
- Používateľ
- Príspevky: 671
- Dátum registrácie: Pi 09. Sep, 2011, 19:31
- Reputácia: 14
- Bydlisko: BA
Re: Mars A Fyzikalno-IT hranice
Dobre, maj sa.
MB: MSI Z370 PC PRO CPU: Intel Core i5-8600K 4,5GHz CPU FAN: be quiet! Dark Rock 3 RAM: Corsair Vengeance Black 16GB (2x8GB) DDR4 2400MHz XMP GPU: MSI GTX 1060 GAMING X 6GB HDD: Seagate Barracuda 7200.14 1TB + Western Digital 2.5" Elements 1TB SSD: Samsung 860 EVO 500GB PSU: EVGA SuperNova G2 550W CASE: NZXT Source 340 MONITOR: Dell P2417H Professional 24'' OC 67Hz MOUSE: Logitech G403 Prodigy MOUSEPAD: Steelseries QcK + KEYBOARD: Cooler Master Storm Quickfire XT Mechanical (Blue) HEADPHONES: Kingston HyperX Cloud OS: Windows 10 PRO 64bit PHONE: Samsung Galaxy S10 128GB NTB: Lenovo Thinkpad L390 13,3"
Re: Mars A Fyzikalno-IT hranice
najvacsi problem zivota na marse je presne ten ze v csku by si mal velky ping na pozemsky server
preto tam zatial nikto nebyva
preto tam zatial nikto nebyva
Kdo nic neprovedl, nemá se čeho bát!
- JurajSlovakID
- Používateľ
- Príspevky: 557
- Dátum registrácie: Po 13. Apr, 2015, 09:35
- Reputácia: 2
Re: Mars A Fyzikalno-IT hranice
LeaR ty niekam ides? Inak maj sa fajn. CS 1.6 bola dobra, mala nerealne vlastnosti (jumping, pozri xtreme-jumps.eu) a neopakovatelny recoil zbrane pri fulloute. Tuto hru uz nic nenahradi jedine ze by spravili CS2.0 kde by bola dobra grafika ale fyzika a engine by ostali pekne postarom.
PC: CPU: RYZEN 3900X @ 4350 1.28V @ 24vlakien, Chladic Kraken X72, RAM: G.SKill Tritent Z NEO 3800 CL14 RGB CR 2T, GFX: 2X AMD Vega64, MB:asus hero VII X470, M.2 SSD Samsung 970 PRO 500GB
- JurajSlovakID
- Používateľ
- Príspevky: 557
- Dátum registrácie: Po 13. Apr, 2015, 09:35
- Reputácia: 2
Re: Mars A Fyzikalno-IT hranice
Ale dal by sa hrat sach
co vy na to ? Ja sa to musim este naucit
.


PC: CPU: RYZEN 3900X @ 4350 1.28V @ 24vlakien, Chladic Kraken X72, RAM: G.SKill Tritent Z NEO 3800 CL14 RGB CR 2T, GFX: 2X AMD Vega64, MB:asus hero VII X470, M.2 SSD Samsung 970 PRO 500GB
- dendroid
- Pokročilý používateľ
- Príspevky: 5072
- Dátum registrácie: Pi 13. Jan, 2006, 02:00
- Reputácia: 4
- Bydlisko: Košice
Re: Mars A Fyzikalno-IT hranice
No ocividne to nie je jedine, co sa musis este naucit 
