Skúsenosti s RMA cez výrobcov

Všetko o reklamáciách a skúsenostiach s predajcami ...
Užívateľov profilový obrázok
loleqboleq
Pokročilý používateľ
Pokročilý používateľ
Príspevky: 9929
Dátum registrácie: So 20. Okt, 2012, 22:20
Bydlisko: Košice

Re: Skúsenosti s RMA cez výrobcov

Príspevok od užívateľa loleqboleq » Št 08. Nov, 2018, 11:04

Moja nová G403 má podobné problémy ako tá stará - síce výkon neovplyvňuje ale mám pocit, akoby som robil s 20€ myškou (ešte aj tá by menej "hrkala"). Toť každopádne ich problém, kvalita u nich šla dole, to už fakt je čo výrobca, to žobrácka kvalita.
CASE: NZXT H500i + BQ! Silent Wings 3 PSU: Corsair RM750x 2018 MB: MSI Z370 Krait CPU: Intel i5-8600k@4,9GHz + EK Supremacy EVO GPU: MSI 1080 SeaHawkEK RAM: Crucial BallistixSport 16GB@3333MHz/CL16/382tRFC SSD: 2x Adata SX8200 480GB HDD: WD Red 4TB (uväznený v Aerocool AVN-1000) Monitor: Ťamťung UE40KU Myš: Logitech G403 Wireless Klávesnica: Gamdias Hermes Zvukový reťazec: Audio-GD R2R-11, Mr.Speakers Alpha Dog, JBL LSR305
85€ sny pre kvalitné headsety! Kuk tu a tu..

Užívateľov profilový obrázok
diemkej
Používateľ
Používateľ
Príspevky: 1451
Dátum registrácie: Ne 02. Jan, 2011, 14:25
Bydlisko: Rimavská Sobota/Košice

Re: Skúsenosti s RMA cez výrobcov

Príspevok od užívateľa diemkej » Št 08. Nov, 2018, 11:22

No vyzerá to tak... Skúsim dnes napísať na support a uvidíme, čo na to povedia. Či sa podarí nový kus...

Pomaly tie menej známe značky majú kvalitnejšie spracované výrobky, lebo si chcú získať zákazníkov. Logitech ich má asi dosť, tak to majú na háku, ale aspoň tá ich podpora to balancuje... Samozrejme ak je taká, ako sa o nej hovorí... Uvidíme...
Desktop | MB MSI B350 PC MATE | CPU AMD Ryzen 5 1600 3,2GHz@3,8GHz 1.325V + be quiet! Dark Rock Pro 4 | RAM Corsair Vengeance LED 16GB KIT DDR4 3000MHz@3200MHz 1.36V | VGA Palit GeForce GTX 1080 Ti JetStream 11GB GDDR5X | SSD Samsung 860 EVO 500GB | HDD Western Digital Blue 3TB | CASE Phanteks Eclipse P300 Tempered + be quiet! Silent Wings 3 140mm PWM & 3x be quiet! Silent Wings 3 120mm PWM | PSU Seasonic Focus Plus 750 Gold | LCD AOC Q3279VWF 32" MVA + Samsung SyncMaster BX2331 23" LED | Mouse Logitech G703 Lightspeed | Mousepad OZONE Ground Level Evo XL | Keyboard Ajazz AK33 RGB | Soundcard Creative Sound Blaster X-Fi HD | Headset Kingston HyperX Cloud Core + Brainwavz Memory Foam Oval Angled Earpads | Speakers Microlab Solo6C

Notebook | Lenovo Ideapad Y50-70 | CPU Intel Core i5 4200H Haswell 2,8GHz/3,4GHz | RAM 2x4GB DDR3 1600MHz | VGA nVidia GeForce GTX860M 2GB GDDR5 | SSD Samsung 840 EVO 250GB | LCD 15.6" LED 1920x1080 | CoolingPad CoolerMaster NotePal U3

josa
Nový používateľ
Nový používateľ
Príspevky: 199
Dátum registrácie: So 04. Aug, 2007, 08:00
Bydlisko: Nové Zámky

Re: Skúsenosti s RMA cez výrobcov

Príspevok od užívateľa josa » Št 08. Nov, 2018, 12:05

Mna logitech pri reklamacii g403s odkazal na predajcu, ze oni to so mnou riesit nebudu 😂
CPU: Intel Core i5 9600k, MB: Gigabyte Z390 Aorus Elite,GPU: EVGA GeForce GTX 1070 SC GAMING ACX 3.0, RAM: 16GB, SSD: 250GB, HDD1: 1000GB, HDD2: 500GB, Zdroj: ENERMAX MaxPro EMP700AGT 700W

Užívateľov profilový obrázok
diemkej
Používateľ
Používateľ
Príspevky: 1451
Dátum registrácie: Ne 02. Jan, 2011, 14:25
Bydlisko: Rimavská Sobota/Košice

Re: Skúsenosti s RMA cez výrobcov

Príspevok od užívateľa diemkej » Št 08. Nov, 2018, 12:13

A kde si ju kupoval?
Desktop | MB MSI B350 PC MATE | CPU AMD Ryzen 5 1600 3,2GHz@3,8GHz 1.325V + be quiet! Dark Rock Pro 4 | RAM Corsair Vengeance LED 16GB KIT DDR4 3000MHz@3200MHz 1.36V | VGA Palit GeForce GTX 1080 Ti JetStream 11GB GDDR5X | SSD Samsung 860 EVO 500GB | HDD Western Digital Blue 3TB | CASE Phanteks Eclipse P300 Tempered + be quiet! Silent Wings 3 140mm PWM & 3x be quiet! Silent Wings 3 120mm PWM | PSU Seasonic Focus Plus 750 Gold | LCD AOC Q3279VWF 32" MVA + Samsung SyncMaster BX2331 23" LED | Mouse Logitech G703 Lightspeed | Mousepad OZONE Ground Level Evo XL | Keyboard Ajazz AK33 RGB | Soundcard Creative Sound Blaster X-Fi HD | Headset Kingston HyperX Cloud Core + Brainwavz Memory Foam Oval Angled Earpads | Speakers Microlab Solo6C

Notebook | Lenovo Ideapad Y50-70 | CPU Intel Core i5 4200H Haswell 2,8GHz/3,4GHz | RAM 2x4GB DDR3 1600MHz | VGA nVidia GeForce GTX860M 2GB GDDR5 | SSD Samsung 840 EVO 250GB | LCD 15.6" LED 1920x1080 | CoolingPad CoolerMaster NotePal U3

josa
Nový používateľ
Nový používateľ
Príspevky: 199
Dátum registrácie: So 04. Aug, 2007, 08:00
Bydlisko: Nové Zámky

Re: Skúsenosti s RMA cez výrobcov

Príspevok od užívateľa josa » Št 08. Nov, 2018, 12:14

Myslim, že to bola alza.
CPU: Intel Core i5 9600k, MB: Gigabyte Z390 Aorus Elite,GPU: EVGA GeForce GTX 1070 SC GAMING ACX 3.0, RAM: 16GB, SSD: 250GB, HDD1: 1000GB, HDD2: 500GB, Zdroj: ENERMAX MaxPro EMP700AGT 700W

Užívateľov profilový obrázok
diemkej
Používateľ
Používateľ
Príspevky: 1451
Dátum registrácie: Ne 02. Jan, 2011, 14:25
Bydlisko: Rimavská Sobota/Košice

Re: Skúsenosti s RMA cez výrobcov

Príspevok od užívateľa diemkej » Št 08. Nov, 2018, 12:23

Tak keby som kupoval z alzy, tak riešim cez nich. Lenže do amazonu sa mi to nechce veľmi posielať.
Desktop | MB MSI B350 PC MATE | CPU AMD Ryzen 5 1600 3,2GHz@3,8GHz 1.325V + be quiet! Dark Rock Pro 4 | RAM Corsair Vengeance LED 16GB KIT DDR4 3000MHz@3200MHz 1.36V | VGA Palit GeForce GTX 1080 Ti JetStream 11GB GDDR5X | SSD Samsung 860 EVO 500GB | HDD Western Digital Blue 3TB | CASE Phanteks Eclipse P300 Tempered + be quiet! Silent Wings 3 140mm PWM & 3x be quiet! Silent Wings 3 120mm PWM | PSU Seasonic Focus Plus 750 Gold | LCD AOC Q3279VWF 32" MVA + Samsung SyncMaster BX2331 23" LED | Mouse Logitech G703 Lightspeed | Mousepad OZONE Ground Level Evo XL | Keyboard Ajazz AK33 RGB | Soundcard Creative Sound Blaster X-Fi HD | Headset Kingston HyperX Cloud Core + Brainwavz Memory Foam Oval Angled Earpads | Speakers Microlab Solo6C

Notebook | Lenovo Ideapad Y50-70 | CPU Intel Core i5 4200H Haswell 2,8GHz/3,4GHz | RAM 2x4GB DDR3 1600MHz | VGA nVidia GeForce GTX860M 2GB GDDR5 | SSD Samsung 840 EVO 250GB | LCD 15.6" LED 1920x1080 | CoolingPad CoolerMaster NotePal U3

Užívateľov profilový obrázok
loleqboleq
Pokročilý používateľ
Pokročilý používateľ
Príspevky: 9929
Dátum registrácie: So 20. Okt, 2012, 22:20
Bydlisko: Košice

Re: Skúsenosti s RMA cez výrobcov

Príspevok od užívateľa loleqboleq » Št 08. Nov, 2018, 12:49

Nikdy by som neriešil s predajcom, chceš mať myšku preč na mesiac? Logitech pošle rovno nový kus (alebo ak budú chcieť myš na RMA, tak podľa mňa poriešia dopravu na svoje náklady).

Toto som im napísal do ticketu:
Spoiler: ukázať
Dear Logitech team, I have recently started to experience a couple of issues with my G403 Wireless mouse. Please find the video below showing multiple rattling problems, where - first I am shaking with a mouse (most gently) - is that a sensor rattle? - then I am shaking a bit more and you can here more rattling noises - then I am holding all buttons to isolate other possible sources of a noise - then I am showing a back button having a strange spring release noise (the forward button is totally ok, no spring noise) - then I am tapping (still gently) with a mouse revealing a lot of noises - lastly I am mimicking a normal move/tap movements and tapping when using it just as usual - it is quite disturbing https://photos.app.goo.gl/rSnZxpDXH6Gl6srB2 If it is worth anything, the mouse has not fallen or anything, I try to care the best about all products I have. One more (potential) problem I noticed two times in last two weeks - I got a orange indicator, which usually I recharge when I see, however two times in last two weeks a day after I recharged mouse I got a red warning light about battery level being low - is it possible there is some radical discharging issue? I don't want to claim there is, it is still just my observation, I did not have a chance thoroughly observe it. Of course, if needed, in the link below is the invoice for the mouse, it was bought in January 2017 https://drive.google.com/open?id=1XeM4V ... bv88RO_wh3 . If you need any more information, please, let me know, I will response to you ASAP. Best Regards,
.

Potom sa to ďalej riešilo.
CASE: NZXT H500i + BQ! Silent Wings 3 PSU: Corsair RM750x 2018 MB: MSI Z370 Krait CPU: Intel i5-8600k@4,9GHz + EK Supremacy EVO GPU: MSI 1080 SeaHawkEK RAM: Crucial BallistixSport 16GB@3333MHz/CL16/382tRFC SSD: 2x Adata SX8200 480GB HDD: WD Red 4TB (uväznený v Aerocool AVN-1000) Monitor: Ťamťung UE40KU Myš: Logitech G403 Wireless Klávesnica: Gamdias Hermes Zvukový reťazec: Audio-GD R2R-11, Mr.Speakers Alpha Dog, JBL LSR305
85€ sny pre kvalitné headsety! Kuk tu a tu..

Užívateľov profilový obrázok
wingo
Používateľ
Používateľ
Príspevky: 1861
Dátum registrácie: St 01. Sep, 2010, 20:36
Bydlisko: Podbrezová

Re: Skúsenosti s RMA cez výrobcov

Príspevok od užívateľa wingo » Št 08. Nov, 2018, 16:34

Arctic cooling
Takmer 2 roky dozadu som dokúpil priamo od nich náhradný shroud s ventilátormi k Twin Turbo II lebo som pri experimentovaní zle zapojil napájanie vetrákov a odpálil ich. Nedávno jeden vetrák začal rapkať a keďže som kartu aj s Twin Turbo II chcel predať, začal som to riešiť. Poslal som mail s opisom problému, na druhý týždeň som mal doma nový, netrebalo nič zasielať, nahrávať video problému ani nič podobné.

Ukážkový customer support.
STEAM: http://steamcommunity.com/id/X-w1n9/

i7 6700K, Noctua NH-D14, GIGABYTE GA-Z270 GAMING K3, 16GB DDR4 Corsair Vengeance 3200MHz, Gainward GTX 1080 Phoenix GS, Toshiba XG3 1TB M.2 NVMe, 1TB Samsung SpinPoint F3 3RZ + Silentmaxx HD-Silencer, Corsair TX650 + Enermax T.B. Silence UCTB12A, Fractal Design Define R3 (outtake: Noiseblocker NB-eLoop Fan B12-P, intake: Enermax T.B. Silence UCTB14B bottom), Acer HN274 (TN, 27", FullHD, 120Hz, 3D Vision), Logitech K200, Logitech G400, Superlux HD-330 + Brainwavz memory foam sheep skin round earpads

Užívateľov profilový obrázok
diemkej
Používateľ
Používateľ
Príspevky: 1451
Dátum registrácie: Ne 02. Jan, 2011, 14:25
Bydlisko: Rimavská Sobota/Košice

Re: Skúsenosti s RMA cez výrobcov

Príspevok od užívateľa diemkej » Št 08. Nov, 2018, 18:20

loleqboleq napísal:
Št 08. Nov, 2018, 12:49
Nikdy by som neriešil s predajcom, chceš mať myšku preč na mesiac? Logitech pošle rovno nový kus (alebo ak budú chcieť myš na RMA, tak podľa mňa poriešia dopravu na svoje náklady).

Toto som im napísal do ticketu:
Spoiler: ukázať
Dear Logitech team, I have recently started to experience a couple of issues with my G403 Wireless mouse. Please find the video below showing multiple rattling problems, where - first I am shaking with a mouse (most gently) - is that a sensor rattle? - then I am shaking a bit more and you can here more rattling noises - then I am holding all buttons to isolate other possible sources of a noise - then I am showing a back button having a strange spring release noise (the forward button is totally ok, no spring noise) - then I am tapping (still gently) with a mouse revealing a lot of noises - lastly I am mimicking a normal move/tap movements and tapping when using it just as usual - it is quite disturbing https://photos.app.goo.gl/rSnZxpDXH6Gl6srB2 If it is worth anything, the mouse has not fallen or anything, I try to care the best about all products I have. One more (potential) problem I noticed two times in last two weeks - I got a orange indicator, which usually I recharge when I see, however two times in last two weeks a day after I recharged mouse I got a red warning light about battery level being low - is it possible there is some radical discharging issue? I don't want to claim there is, it is still just my observation, I did not have a chance thoroughly observe it. Of course, if needed, in the link below is the invoice for the mouse, it was bought in January 2017 https://drive.google.com/open?id=1XeM4V ... bv88RO_wh3 . If you need any more information, please, let me know, I will response to you ASAP. Best Regards,
.

Potom sa to ďalej riešilo.
Tak som im napísal. Trochu som sa inšpiroval tvojím "dielom". Tiež som nahral video a popísal problémy. Koľko cca trvalo kým ti odpovedali?
Desktop | MB MSI B350 PC MATE | CPU AMD Ryzen 5 1600 3,2GHz@3,8GHz 1.325V + be quiet! Dark Rock Pro 4 | RAM Corsair Vengeance LED 16GB KIT DDR4 3000MHz@3200MHz 1.36V | VGA Palit GeForce GTX 1080 Ti JetStream 11GB GDDR5X | SSD Samsung 860 EVO 500GB | HDD Western Digital Blue 3TB | CASE Phanteks Eclipse P300 Tempered + be quiet! Silent Wings 3 140mm PWM & 3x be quiet! Silent Wings 3 120mm PWM | PSU Seasonic Focus Plus 750 Gold | LCD AOC Q3279VWF 32" MVA + Samsung SyncMaster BX2331 23" LED | Mouse Logitech G703 Lightspeed | Mousepad OZONE Ground Level Evo XL | Keyboard Ajazz AK33 RGB | Soundcard Creative Sound Blaster X-Fi HD | Headset Kingston HyperX Cloud Core + Brainwavz Memory Foam Oval Angled Earpads | Speakers Microlab Solo6C

Notebook | Lenovo Ideapad Y50-70 | CPU Intel Core i5 4200H Haswell 2,8GHz/3,4GHz | RAM 2x4GB DDR3 1600MHz | VGA nVidia GeForce GTX860M 2GB GDDR5 | SSD Samsung 840 EVO 250GB | LCD 15.6" LED 1920x1080 | CoolingPad CoolerMaster NotePal U3

Užívateľov profilový obrázok
loleqboleq
Pokročilý používateľ
Pokročilý používateľ
Príspevky: 9929
Dátum registrácie: So 20. Okt, 2012, 22:20
Bydlisko: Košice

Re: Skúsenosti s RMA cez výrobcov

Príspevok od užívateľa loleqboleq » Št 08. Nov, 2018, 21:58

Dlho, prvotná odpoveď po pár dňoch, potom pár vymenených e-mailov, myslím, že od momentu, kedy som im napísal a do momentu, kedy mi prišla nová myška prešli 2 týždne.
CASE: NZXT H500i + BQ! Silent Wings 3 PSU: Corsair RM750x 2018 MB: MSI Z370 Krait CPU: Intel i5-8600k@4,9GHz + EK Supremacy EVO GPU: MSI 1080 SeaHawkEK RAM: Crucial BallistixSport 16GB@3333MHz/CL16/382tRFC SSD: 2x Adata SX8200 480GB HDD: WD Red 4TB (uväznený v Aerocool AVN-1000) Monitor: Ťamťung UE40KU Myš: Logitech G403 Wireless Klávesnica: Gamdias Hermes Zvukový reťazec: Audio-GD R2R-11, Mr.Speakers Alpha Dog, JBL LSR305
85€ sny pre kvalitné headsety! Kuk tu a tu..

Užívateľov profilový obrázok
icefire
Pokročilý používateľ
Pokročilý používateľ
Príspevky: 7655
Dátum registrácie: So 01. Nov, 2008, 19:48
Bydlisko: Bratislava

Re: Skúsenosti s RMA cez výrobcov

Príspevok od užívateľa icefire » Pi 09. Nov, 2018, 20:52

Mne Logitech napisal, ze to mam riesit cez Alzu...
Spoiler: ukázať

i7-6700K + Noctua NH-D14 @ MSI Z270 TOMAHAWK - Crucial SSD 750GB @ Win10 PRO (legal) + WD RED 3TB - MSI GAMING X GTX 1070 8GB + DELL S2716DG G-Sync - Kingston HyperX Predator 16GB 3000MHz - Corsair RM650 - Fractal Define R3 + 3xNoctua - Logitech Proteus Core + Ozone Exposure - SteelSeries 6Gv2 - Xonar DX + HyperX Cloud + Behringer MS16 - 2x Xbox 360 Wireless controller - Philips 32PFL5007k

Užívateľov profilový obrázok
diemkej
Používateľ
Používateľ
Príspevky: 1451
Dátum registrácie: Ne 02. Jan, 2011, 14:25
Bydlisko: Rimavská Sobota/Košice

Re: Skúsenosti s RMA cez výrobcov

Príspevok od užívateľa diemkej » Po 12. Nov, 2018, 12:52

Dnes som dostal odpoveď z Logitech supportu.

V odpovedi boli popísané trobleshoot kroky, ktoré by mohli problémy odstrániť. Väčšinu z toho som skúšal už pred zakladaním ticketu, ale nevadí... Na konci správy odo mňa pani zo supportu žiada Warranty informations (údaje na spodku myšky) a shipping informations.

Odpísal som jej, čo všetko som skúšal a že problémy stále pretrvávajú + som jej poslal požadované údaje.

Uvidíme, čo ďalej...
Desktop | MB MSI B350 PC MATE | CPU AMD Ryzen 5 1600 3,2GHz@3,8GHz 1.325V + be quiet! Dark Rock Pro 4 | RAM Corsair Vengeance LED 16GB KIT DDR4 3000MHz@3200MHz 1.36V | VGA Palit GeForce GTX 1080 Ti JetStream 11GB GDDR5X | SSD Samsung 860 EVO 500GB | HDD Western Digital Blue 3TB | CASE Phanteks Eclipse P300 Tempered + be quiet! Silent Wings 3 140mm PWM & 3x be quiet! Silent Wings 3 120mm PWM | PSU Seasonic Focus Plus 750 Gold | LCD AOC Q3279VWF 32" MVA + Samsung SyncMaster BX2331 23" LED | Mouse Logitech G703 Lightspeed | Mousepad OZONE Ground Level Evo XL | Keyboard Ajazz AK33 RGB | Soundcard Creative Sound Blaster X-Fi HD | Headset Kingston HyperX Cloud Core + Brainwavz Memory Foam Oval Angled Earpads | Speakers Microlab Solo6C

Notebook | Lenovo Ideapad Y50-70 | CPU Intel Core i5 4200H Haswell 2,8GHz/3,4GHz | RAM 2x4GB DDR3 1600MHz | VGA nVidia GeForce GTX860M 2GB GDDR5 | SSD Samsung 840 EVO 250GB | LCD 15.6" LED 1920x1080 | CoolingPad CoolerMaster NotePal U3

Užívateľov profilový obrázok
loleqboleq
Pokročilý používateľ
Pokročilý používateľ
Príspevky: 9929
Dátum registrácie: So 20. Okt, 2012, 22:20
Bydlisko: Košice

Re: Skúsenosti s RMA cez výrobcov

Príspevok od užívateľa loleqboleq » Po 12. Nov, 2018, 12:54

icefire napísal:
Pi 09. Nov, 2018, 20:52
Mne Logitech napisal, ze to mam riesit cez Alzu...
Inak, odpísal si im potom na to niečo?
CASE: NZXT H500i + BQ! Silent Wings 3 PSU: Corsair RM750x 2018 MB: MSI Z370 Krait CPU: Intel i5-8600k@4,9GHz + EK Supremacy EVO GPU: MSI 1080 SeaHawkEK RAM: Crucial BallistixSport 16GB@3333MHz/CL16/382tRFC SSD: 2x Adata SX8200 480GB HDD: WD Red 4TB (uväznený v Aerocool AVN-1000) Monitor: Ťamťung UE40KU Myš: Logitech G403 Wireless Klávesnica: Gamdias Hermes Zvukový reťazec: Audio-GD R2R-11, Mr.Speakers Alpha Dog, JBL LSR305
85€ sny pre kvalitné headsety! Kuk tu a tu..

Užívateľov profilový obrázok
diemkej
Používateľ
Používateľ
Príspevky: 1451
Dátum registrácie: Ne 02. Jan, 2011, 14:25
Bydlisko: Rimavská Sobota/Košice

Re: Skúsenosti s RMA cez výrobcov

Príspevok od užívateľa diemkej » Ut 13. Nov, 2018, 14:25

Dostal som ďalšiu odpoveď z Logitech supportu. Údajne na slovensko neposielajú replacement-y, že to bude riešené cez Fixit. Mám kontaktovať http:// https:/rma.fixit-service.com/.

Máte niekto skúsenosti s týmto webom?
Desktop | MB MSI B350 PC MATE | CPU AMD Ryzen 5 1600 3,2GHz@3,8GHz 1.325V + be quiet! Dark Rock Pro 4 | RAM Corsair Vengeance LED 16GB KIT DDR4 3000MHz@3200MHz 1.36V | VGA Palit GeForce GTX 1080 Ti JetStream 11GB GDDR5X | SSD Samsung 860 EVO 500GB | HDD Western Digital Blue 3TB | CASE Phanteks Eclipse P300 Tempered + be quiet! Silent Wings 3 140mm PWM & 3x be quiet! Silent Wings 3 120mm PWM | PSU Seasonic Focus Plus 750 Gold | LCD AOC Q3279VWF 32" MVA + Samsung SyncMaster BX2331 23" LED | Mouse Logitech G703 Lightspeed | Mousepad OZONE Ground Level Evo XL | Keyboard Ajazz AK33 RGB | Soundcard Creative Sound Blaster X-Fi HD | Headset Kingston HyperX Cloud Core + Brainwavz Memory Foam Oval Angled Earpads | Speakers Microlab Solo6C

Notebook | Lenovo Ideapad Y50-70 | CPU Intel Core i5 4200H Haswell 2,8GHz/3,4GHz | RAM 2x4GB DDR3 1600MHz | VGA nVidia GeForce GTX860M 2GB GDDR5 | SSD Samsung 840 EVO 250GB | LCD 15.6" LED 1920x1080 | CoolingPad CoolerMaster NotePal U3

Marek125
Používateľ
Používateľ
Príspevky: 1195
Dátum registrácie: So 29. Jún, 2013, 22:46
Bydlisko: Nesluša

Re: Skúsenosti s RMA cez výrobcov

Príspevok od užívateľa Marek125 » Ut 13. Nov, 2018, 18:54

Ja mám úplne super skúsenosť s Kingston, pokazil sa mi mikrofón na Cloud II písal som na support po pár e-mailov mi poslali úplne nový mikrofón zadarminko úplná spokojnosť.
CHLADENIE: Vodné Chladenie EK Water Block MB: MSI Z97 Mpower Max AC CPU: I7 4790K OC 5Ghz RAM: 8GB Kingston HyperX FURY Blue VGA: MSI GTX 1080 SeaHawk EK PSU: SuperFlower Leadex 850 Platinium HDD: 1000GB WD SSD: Samsung 840 Pro CASE: Phanteks Enthoo Evolv ATX TG Monitor: AOC AG322QCX TV: SAMSUNG UE40ES5500 Keyboard: Roccat ISKU Myš: Logitech G500 NB: Acer Predátor 17 1060 AUDIO: Harman Kardon Aura

Napísať odpoveď

Návrat na "Reklamácie a paragrafy"