Skúsenosti s RMA cez výrobcov

Všetko o reklamáciách a skúsenostiach s predajcami ...
josa
Používateľ
Používateľ
Príspevky: 350
Dátum registrácie: So 04. Aug, 2007, 08:00
Bydlisko: Nové Zámky

Re: Skúsenosti s RMA cez výrobcov

Príspevok od používateľa josa »

Kedze mi HyperX neuznal reklamaciu na poskodene opletenie kabla na Revolveroch, tak som im reklamoval, ze ked menim hlasitost tak mi vypadava lave sluchatko. Dnes mi prisiel mail, ze mi posielaju novy ovladaci panel. 😂
A to vsetko bez blocku, takze som spokojny.
I ked skoda, ze to opletenie je poskodene na casti sl sluchadlami (uz od zaciatku to ooletenie bolo divne a nakoniec sa pretrhlo).
CPU: Intel Core i5 9600k, MB: Gigabyte Z390 Aorus Elite,GPU: EVGA GeForce GTX 1070 SC GAMING ACX 3.0, RAM: HyperX FURY 16GB 3200MHz DDR4 CL18, SSD1: Samsung 250GB, SSD2: Crucial MX500 m.2 1000GB, SSD3:Crucial MX500 m.2 500GB, Zdroj: ENERMAX MaxPro EMP700AGT 700W, Chladič: SCYTHE SCKTT-1000 Kotetsu
CageJ
Redaktor
Redaktor
Príspevky: 7967
Dátum registrácie: Ne 02. Jan, 2011, 01:43
Bydlisko: Presov

Re: Skúsenosti s RMA cez výrobcov

Príspevok od používateľa CageJ »

LOGITECH

3× reklamovana, zdoraznujem za 3,5r ! herna klavenica... Prvu som riesil cez obchod (raz za cas sa odpojila), dali mi novy kus.. Po cca 1.5r som ju ja curak olial Coca Colou (inak chyba tam bola stale nie je tak casto ako pri prvej), cez obchod som to riesit nechcel, napisal som Logitechu, poslal par fotiek a poslali mi novu, uz v poradi tretiu tu samu klavesnicu.. A konecne funkcnu, funguje tretim ci 4. rokom dodnes :D

U mna N1 in servis!
Kryha
Nový používateľ
Nový používateľ
Príspevky: 74
Dátum registrácie: Pi 09. Apr, 2010, 19:45
Bydlisko: Nové Zámky

Re: Skúsenosti s RMA cez výrobcov

Príspevok od používateľa Kryha »

LOGITECH

Objednal som z alzy myšku G900 Chaos Spectrum, avšak rozbalený kus. Na moje prekvapenie prišla myška v neoriginálnom obale, čo by bolo fajn, ale prišla bez polovice príslušenstva. Chýbali takmer všetky bočné vymeniteľné tlačidlá a krabička na ich uchovanie. Alza mi odporučila tovar vrátiť, čo som však nechcel, nakoľko som ju kúpil v ozaj dobrej cene. Obrátil som sa teda n Logitech support, zavolal na české číslo čo som našiel niekde na nete a po 15 minútovom rozhovore mi poslali všetko chýbajúce príslušenstvo kuriérom a do týždňa som mal všetko pekne krásne (a hlavne zadarmo) doma.

Za mňa najlepší prístup s akým som sa stretol, a keď beriem do úvahy aj skúsenosti ostatných užívateľom z tohto fóra, veľmi rýchlo prejdem na všetky periférie od nich.
josa
Používateľ
Používateľ
Príspevky: 350
Dátum registrácie: So 04. Aug, 2007, 08:00
Bydlisko: Nové Zámky

Re: Skúsenosti s RMA cez výrobcov

Príspevok od používateľa josa »

Ohladom logitechu cakam na odpoved za g300s. Tam mam aj fakturu (dvojklikuje a zostava zaseknuty klik). 3 dni a nic (cez web ceske zastupenie).
CPU: Intel Core i5 9600k, MB: Gigabyte Z390 Aorus Elite,GPU: EVGA GeForce GTX 1070 SC GAMING ACX 3.0, RAM: HyperX FURY 16GB 3200MHz DDR4 CL18, SSD1: Samsung 250GB, SSD2: Crucial MX500 m.2 1000GB, SSD3:Crucial MX500 m.2 500GB, Zdroj: ENERMAX MaxPro EMP700AGT 700W, Chladič: SCYTHE SCKTT-1000 Kotetsu
CageJ
Redaktor
Redaktor
Príspevky: 7967
Dátum registrácie: Ne 02. Jan, 2011, 01:43
Bydlisko: Presov

Re: Skúsenosti s RMA cez výrobcov

Príspevok od používateľa CageJ »

volal si?
josa
Používateľ
Používateľ
Príspevky: 350
Dátum registrácie: So 04. Aug, 2007, 08:00
Bydlisko: Nové Zámky

Re: Skúsenosti s RMA cez výrobcov

Príspevok od používateľa josa »

Tak z logitechu mi prisla odpoved, ze ak mam problemy s mysou mam vytvorit reklamaciu cez firmu (?) fixit.Takze idem hladat krabicu na tu mys, lebo po vyplneni udajov tam je info pre kuriera na vyzdvihnutie.
CPU: Intel Core i5 9600k, MB: Gigabyte Z390 Aorus Elite,GPU: EVGA GeForce GTX 1070 SC GAMING ACX 3.0, RAM: HyperX FURY 16GB 3200MHz DDR4 CL18, SSD1: Samsung 250GB, SSD2: Crucial MX500 m.2 1000GB, SSD3:Crucial MX500 m.2 500GB, Zdroj: ENERMAX MaxPro EMP700AGT 700W, Chladič: SCYTHE SCKTT-1000 Kotetsu
Používateľov profilový obrázok
loleqboleq
Pokročilý používateľ
Pokročilý používateľ
Príspevky: 12932
Dátum registrácie: So 20. Okt, 2012, 22:20
Bydlisko: Košice

Re: Skúsenosti s RMA cez výrobcov

Príspevok od používateľa loleqboleq »

Páni, čo ste riešili Logitech, len ste nejako zadali RMA do systému, či len rovno volali s problémom?
CASE: Sliger Cerberus X PSU: Corsair SF750 MB: Ašuš Creator CPU: Rezeň 3900X GPU: RTX 3090 FE RAM: TridentZ 3600MHz@CL14 SSD: 970 EVO<--DEAD + Corsair MP600XT a MP600, Ťamťung 980 Pro Moňas: LG 48" C11 OLED Myš: G Pro Superlight Wire Klávka: Rôzne Audiofekália: Topping DX3 Pro, Hifiman Edition XS, Mr.Speakers Alpha Dog, JBL LSR305
Kryha
Nový používateľ
Nový používateľ
Príspevky: 74
Dátum registrácie: Pi 09. Apr, 2010, 19:45
Bydlisko: Nové Zámky

Re: Skúsenosti s RMA cez výrobcov

Príspevok od používateľa Kryha »

loleqboleq: Najprv som zadal RMA do ich systému a potom som až volal, číslo RMA prípadu som len nadiktoval operátorovi a hneď to začal riešiť.
CageJ
Redaktor
Redaktor
Príspevky: 7967
Dátum registrácie: Ne 02. Jan, 2011, 01:43
Bydlisko: Presov

Re: Skúsenosti s RMA cez výrobcov

Príspevok od používateľa CageJ »

ja som rovno volal
Používateľov profilový obrázok
loleqboleq
Pokročilý používateľ
Pokročilý používateľ
Príspevky: 12932
Dátum registrácie: So 20. Okt, 2012, 22:20
Bydlisko: Košice

Re: Skúsenosti s RMA cez výrobcov

Príspevok od používateľa loleqboleq »

Takže čisto e-mailovo sa to nemusí poriešiť k spokojnosti človeka (napríklad nový kus)?
CASE: Sliger Cerberus X PSU: Corsair SF750 MB: Ašuš Creator CPU: Rezeň 3900X GPU: RTX 3090 FE RAM: TridentZ 3600MHz@CL14 SSD: 970 EVO<--DEAD + Corsair MP600XT a MP600, Ťamťung 980 Pro Moňas: LG 48" C11 OLED Myš: G Pro Superlight Wire Klávka: Rôzne Audiofekália: Topping DX3 Pro, Hifiman Edition XS, Mr.Speakers Alpha Dog, JBL LSR305
Používateľov profilový obrázok
Sky
Používateľ
Používateľ
Príspevky: 2009
Dátum registrácie: Ut 15. Dec, 2009, 15:49
Bydlisko: Nové Zámky

Re: Skúsenosti s RMA cez výrobcov

Príspevok od používateľa Sky »

Ja som riesil tiez cez ich RMA system davnejsie, prisla odpoved ze si to mam riesit s predajcom.
CPU: AMD Ryzen 5 3600 + Noctua NH-D14, MB:MSI B450M Mortar MAX,
VGA: Sapphire RX580 8GB, RAM: PATRIOT Viper 4 Blackout 32GB 3200Mhz, NVMe: Kingston FURY Renegade 2TB, Samsung 980 1TB, HDD: Toshiba 2TB, TOSHIBA 3TB, TOSHIBA 6TB
PSU:EVGA Supernova GS650 Gold, Case: SilverStone Lucid LD01, OS: Windows 11 Pro, LCD: AOC Q3279VWF
Keyboard: Logitech G910 Orion Spectrum, Mouse: Logitech G604 Lightspeed
Používateľov profilový obrázok
icefire
Pokročilý používateľ
Pokročilý používateľ
Príspevky: 6216
Dátum registrácie: So 01. Nov, 2008, 19:48
Bydlisko: Vieden/Bratislava

Re: Skúsenosti s RMA cez výrobcov

Príspevok od používateľa icefire »

Ja som teraz tiez riesil priamo cez Logitech support, produkt v zaruke a napisali mi, ze to mam riesit s predajcom...
Spoiler: ukázať

i5-12600K + Noctua NH-D14 + 2x Noctua @ MSI PRO Z690-A DDR4 - WD SN550 1TB @ Win10 PRO + WD RED 3TB - ASUS TUF 3070 OC 8GB + Alienware 3418DW G-Sync - Kingston HyperX Predator 16GB 3000MHz - Corsair RM850x (2021) - Fractal Define R2 + 3x Noctua - Logitech G502 + Glorious PC Gaming Race Stealth Extended + Ducky One SF - Xonar DX + HyperX Cloud + Behringer MS16 - 2x Xbox Series X Wireless Controller & Wireless Receiver - Philips 55PUS730412
Marek125
Používateľ
Používateľ
Príspevky: 2005
Dátum registrácie: So 29. Jún, 2013, 22:46
Bydlisko: Nesluša

Re: Skúsenosti s RMA cez výrobcov

Príspevok od používateľa Marek125 »

Ahojte, chalani pokazil sa mi mikrofón na mojich Cloud 2 slúchadlách chcem kúpiť nový ale kdesi na nete som čítal že stačí napísať na support a oni pošlú nový za free máte niekto skúsenosti a kde mám akože nepisat keď na ich stránke dám support vyhodimi stránku s chybou 404 a som skončil.
Používateľov profilový obrázok
loleqboleq
Pokročilý používateľ
Pokročilý používateľ
Príspevky: 12932
Dátum registrácie: So 20. Okt, 2012, 22:20
Bydlisko: Košice

Re: Skúsenosti s RMA cez výrobcov

Príspevok od používateľa loleqboleq »

Skús
https://www.kingston.com/us/support/rma-enduser .

A inak, dik za refresh témy, chcel som tu napísať ale nevedel som si spomenúť ako som pomenoval tému.

Takže, moja skúsenosť, pýtal som sa na Logitech a nakoniec prišlo na využitie RMA, takže mal som pár problémov, v podstate
Spoiler: ukázať
Dear Logitech team,
I have recently started to experience a couple of issues with my G403 Wireless mouse.

Please find the video below showing multiple rattling problems, where
- first I am shaking with a mouse (most gently) - is that a sensor rattle?
- then I am shaking a bit more and you can here more rattling noises
- then I am holding all buttons to isolate other possible sources of a noise
- then I am showing a back button having a strange spring release noise (the forward button is totally ok, no spring noise)
- then I am tapping (still gently) with a mouse revealing a lot of noises
- lastly I am mimicking a normal move/tap movements and tapping when using it just as usual - it is quite disturbing https://photos.app.goo.gl/rSnZxpDXH6Gl6srB2

If it is worth anything, the mouse has not fallen or anything, I try to care the best about all products I have. One more (potential) problem I noticed two times in last two weeks - I got a orange indicator, which usually I recharge when I see, however two times in last two weeks a day after I recharged mouse I got a red warning light about battery level being low - is it possible there is some radical discharging issue? I don't want to claim there is, it is still just my observation, I did not have a chance thoroughly observe it. Of course, if needed, in the link below is the invoice for the mouse, it was bought in January 2017.
ak si odmyslím to, že celý proces trvá už 10 dní, tak som spokojný. Včera to už odoslali. Samozrejme, ale ako každý jeden krát pri UPS, zase nejaký problém s údajmi, teraz taký, že ja som im napísal adresu a všetko bez diakritiky a v systéme to muselo nejako vložiť s ňou ale bola ignorovaná, takže mi to ide oficiálne do Koice namiesto Košice a pod. No už som volal a následne poslal e-mail s údajmi, ktoré sú správne UPSke (teda našej SPSke).

Starú ako tak vidím nemusím vracať, takže spoko.
CASE: Sliger Cerberus X PSU: Corsair SF750 MB: Ašuš Creator CPU: Rezeň 3900X GPU: RTX 3090 FE RAM: TridentZ 3600MHz@CL14 SSD: 970 EVO<--DEAD + Corsair MP600XT a MP600, Ťamťung 980 Pro Moňas: LG 48" C11 OLED Myš: G Pro Superlight Wire Klávka: Rôzne Audiofekália: Topping DX3 Pro, Hifiman Edition XS, Mr.Speakers Alpha Dog, JBL LSR305
Používateľov profilový obrázok
diemkej
Používateľ
Používateľ
Príspevky: 2087
Dátum registrácie: Ne 02. Jan, 2011, 14:25
Bydlisko: Rimavská Sobota

Re: Skúsenosti s RMA cez výrobcov

Príspevok od používateľa diemkej »

Začínam mať problémy s mojou G703jkou kupovanou 30.6.2017 z Amazonu... Scrollovanie nefunguje správne, niekedy scrollujem dole a skočí to hore alebo opačne. Bol na to už aj firmware update ale nepomohlo to... Ďalší problém mám s pravým tlačidlom. Keď ho chcem podržať a hýbať s myšou, tak sa prerušuje ako keby som ho púšťal, pritom ho stále držím... Musím naň zatlačiť silnejšie aby sa neprerušoval click pri pohybe... Je už tento problém vhodný na reklamáciu cez výrobcu a výmenu za novú?

Príde mi to smutné, že 100ečková myška má takéto problémy po pár mesiacoch používania...
DESKTOP
Spoiler: ukázať
MB Asus Rog Strix B450-E Gaming | CPU AMD Ryzen 5 3600 + be quiet! Dark Rock Pro 4 | RAM Corsair Vengeance White LED 16GB KIT DDR4 3000MHz CL15 | VGA Palit GeForce GTX 1080 Ti JetStream 11GB DDR5X | STORAGE Patrion Viper VPN100 1TB NVMe M.2. + Crucial MX500 1TB SATA M.2. | CASE Lian Li O11 Dynamic Mini + 3x be quiet! Silent Wings 3 140mm PWM & 3x be quiet! Silent Wings 3 120mm PWM | PSU Corsair SF750 | LCD AOC Q3279VWF 32" MVA + Samsung SyncMaster BX2331 23" LED | Mouse Logitech G703 Lightspeed | Mousepad Asus Rog Sheath | Keyboard Logitech G513 Carbon Linear | Soundcard Creative Sound Blaster X-Fi HD | Headset Kingston HyperX Cloud Core + Brainwavz Memory Foam Oval Earpads | Speakers Logitech Z623
HTPC
Spoiler: ukázať
MB MSI Z270-A Pro | CPU Intel Celeron G3930 + be quiet! Shadow Rock LP | RAM Crucial Ballistix Sport 4GB DDR4 2400MHz CL16 + Kingston HyperX 4GB DDR4 2666 MHz CL16 FURY series | VGA EVGA GeForce GT 1030 SC 2GB GDDR5 | STORAGE Samsung 850 EVO 256GB M.2. + Western Digital Blue 3TB 3,5" | CASE SilverStone GD09B Grandia | PSU Seasonic S12II-330 Bronze | Soundcard Creative Sound Blaster Z | Speakers Genius SW-HF 5.1 6000

Návrat na "Reklamácie a paragrafy"