sempron2800(2500MHz)+ati1900xt???

Ostatný HW, ktorý nepatrí do iných sekcií­, problémy s týmto HW ich riešenia...
Používateľov profilový obrázok
Strelooriginal
Nový používateľ
Nový používateľ
Príspevky: 60
Dátum registrácie: Št 13. Okt, 2005, 20:00
Bydlisko: Zilina

Príspevok od používateľa Strelooriginal »

Ako podla mna zalezi s akym cpu to budes porovnavat. Ak s DC tak rozdiel tam bude radovo - odhad 30%. Ak s amd64 rozdiel do 10%. Rozdiel v hratelnosti je podla mna bude v min. fps, a to od 40-60 fps asi tazko poznat. Ako fakt S2800 a ta atina je bullshit.
Používateľov profilový obrázok
magoo
Používateľ
Používateľ
Príspevky: 213
Dátum registrácie: St 05. Okt, 2005, 20:00
Bydlisko: Poprad, Zilina (26)

Príspevok od používateľa magoo »

crux2005 napísal:najviac pocitis ten rozdiel v CPU limitovanych scenach ...
Co su to "CPU limitovane sceny" :?

>>Strelooriginal: Na zaklade coho tvrdis a odhadujes, ze to bude 30%? Mas nejake prakticke skusenosti?

To sa tu nikto nenajde, kto by dokazal strcit x1900 alebo 7900 do dosky s pretocenym sempronom a zahrat si daku hru???? Kua! Na to som zvedavy!!!!
Mne sa to teraz zial neda, lebo nemam a najblizsi mesiac ani svoj komp mat nebudem a navyse ani nepoznam nikoho, kto by mi taku grafiku pozical :(
Používateľov profilový obrázok
crux2005
VIP
VIP
Príspevky: 10030
Dátum registrácie: So 18. Jún, 2005, 20:00
Bydlisko: Nové Zámky

Príspevok od používateľa crux2005 »

magoo napísal:
crux2005 napísal:najviac pocitis ten rozdiel v CPU limitovanych scenach ...
Co su to "CPU limitovane sceny" :?
:D FAQ
s pozdravom, crux.
Používateľov profilový obrázok
magoo
Používateľ
Používateľ
Príspevky: 213
Dátum registrácie: St 05. Okt, 2005, 20:00
Bydlisko: Poprad, Zilina (26)

Príspevok od používateľa magoo »

Ide o sceny,ktore su zriedkavejsie v hrach.
V tej danej scene je limitom CPU = procesor.Rychlejsia graficka karta (GPU) by nepriniesla zvysenie FPS=pocet obrazkov za sekundu nakolko ho brzdi/limituje CPU (z toho pomenovanie).
Zrychlenie by vsak prinieslo rychlejsie/vykonnejsie CPU.
Priklady: najznamejsie - Gothic2, Oblivion
Neuraz sa, ale v tom tvojom "FAKu" je o tom napisane velke (......) NIC... :roll:
Používateľov profilový obrázok
crux2005
VIP
VIP
Príspevky: 10030
Dátum registrácie: So 18. Jún, 2005, 20:00
Bydlisko: Nové Zámky

Príspevok od používateľa crux2005 »

a co take by si si predstavoval ? :)
s pozdravom, crux.
Používateľov profilový obrázok
Mtex
VIP
VIP
Príspevky: 1027
Dátum registrácie: St 14. Apr, 2004, 14:00
Bydlisko: Trojanovice-CZ/Senica-SVK

Príspevok od používateľa Mtex »

magoo napísal:
Ide o sceny,ktore su zriedkavejsie v hrach.
V tej danej scene je limitom CPU = procesor.Rychlejsia graficka karta (GPU) by nepriniesla zvysenie FPS=pocet obrazkov za sekundu nakolko ho brzdi/limituje CPU (z toho pomenovanie).
Zrychlenie by vsak prinieslo rychlejsie/vykonnejsie CPU.
Priklady: najznamejsie - Gothic2, Oblivion
Neuraz sa, ale v tom tvojom "FAKu" je o tom napisane velke (......) NIC... :roll:
Ved tam mas jasne napisane co su to ccpu limitovane sceny ...
Spoiler: ukázať
PC1: Core i5 750@4Ghz+sNoctua NH-U12P SE2, Asus P7P55D Pro, 2×2GB DDR3 Corsair 1600Mhz CL9, MSI HD5970 2GB, System disk: WD Velociraptor 300GB, 1000rpm, 1TB Seagate Baracuda SATA II 32MB+320GB Hitachi 16MB ,DVD+RW Plextor 760A, SB Creative X-Fi Xtreme Music+Creative I-Trique 3200, Seasonic M12-600W, Case Chieftec LCX-01SL-SL-B, 22" EIZO S2231WE-BK (S-PVA),Mouse Logitech MX518, WinXP
PC2:NTB MSI GT660, Intel Core i5540M , 4GB DDR3, 500GB WS, nvidia 285M GTX 1GB, etc...
Používateľov profilový obrázok
magoo
Používateľ
Používateľ
Príspevky: 213
Dátum registrácie: St 05. Okt, 2005, 20:00
Bydlisko: Poprad, Zilina (26)

Príspevok od používateľa magoo »

Ako mam tu scenu spoznat?
Používateľov profilový obrázok
crux2005
VIP
VIP
Príspevky: 10030
Dátum registrácie: So 18. Jún, 2005, 20:00
Bydlisko: Nové Zámky

Príspevok od používateľa crux2005 »

magoo napísal:Ako mam tu scenu spoznat?
mozes zvysovat rozlisenie, AA/AF ,ale stale budes mat rovnake FPS
s pozdravom, crux.
Používateľov profilový obrázok
magoo
Používateľ
Používateľ
Príspevky: 213
Dátum registrácie: St 05. Okt, 2005, 20:00
Bydlisko: Poprad, Zilina (26)

Príspevok od používateľa magoo »

No sak to mi je jasne. Si to nemusel ani tak rozpisovat. Stacilo napisat, ze su v hrach sceny, kde obcas nestiha grafika a sceny, kde obcas nestiha procesor. Ja som len myslel, ze sa da nejak na prvy pohlad rozlisit, ze kedy nestiha GPU a kedy CPU.
Používateľov profilový obrázok
pepee
Ban
Ban
Príspevky: 78
Dátum registrácie: Po 11. Sep, 2006, 02:00

Príspevok od používateľa pepee »

asi mam nejaky podobny problem. mam athlon xp 1700+@1780Mhz, ddr333Mhz, msi-kt3v(kt333)agp4x a teraz som do toho vopchal novu x1600pro 256MB(AGP) a musim povedat ze hra ide horsie ako s mojou starou gf4200Ti 64MB agp8x. hrozne ma to stve neviem ci je to koli cpu, ramkam alebo koli agp4x na zakladnej doske.
ked mam v obraze len jeden mali objekt(stromcek) tak je obraz aj pri rychlom pohybe mysou uplne dokonali-taky vyhladeny-bez rozdvojovania obrazu, (lepsi ako so starou grafikou) aj som pozrel ako mi maka cpu a zistil som ze este ma aj malu rezervu, ale ked dam pohlad na viac objektov(les-viac stromov), tak ten obraz pri rychlom pohybe mysou uz nechutne seka-rozdvojujesa (cpu bezi na plno), ale co (asi)nechapem je to, ze to je podstatne horsie ako na mojej starej grafike. este musim povedat ze FPS mi nikdy neklesne pod 60obrazkov. pri stromceku to robi 85fps a pri viacerich objektoch(les) 60fps. takze nie je 60fps ako 60fps, ono to asi ten cpu musi mat vzdy malu rezervu aby obraz nemal vady-nobol brzdeny, ale preco kua potom to robi tolko fps?! heh vacsina si mysli ze vela fps uz je aj automaticky dokonali obraz.
takze vie mi to niekto vysvetlit, alebo aspon potvrdit co si myslim? -> brzdi mi to cpu a ze ci cpu musi mat vzdy malu rezervu aby nedochadzalo k rozdvojovaniu obrazu.
sakra, chcelo by to ako tu uz niekto spominal, videt co to robi pri slabom cpu a zase pri slabej grafike. heh ked si tak spominam tak dost davno som mal taky rybyckovy setric obrazovaky a tam zo dna vychadzali bublinky - fps bolo stale rovnake(asi 30fps) ale ked som taktol ramky na starej rage 128 tak ten obraz hned ostal dokonalejsi-taky vyhladeny-netrhal sa, opakujem ze fps ostalo stale rovnake
Naposledy upravil/-a pepee v Po 02. Okt, 2006, 20:21, upravené celkom 1 krát.
Používateľov profilový obrázok
crux2005
VIP
VIP
Príspevky: 10030
Dátum registrácie: So 18. Jún, 2005, 20:00
Bydlisko: Nové Zámky

Príspevok od používateľa crux2005 »

imho ti pomoze Vsync + triple Buffering :wink:

a co je to inac za hra ?
Naposledy upravil/-a crux2005 v Po 02. Okt, 2006, 20:19, upravené celkom 1 krát.
s pozdravom, crux.
Používateľov profilový obrázok
pepee
Ban
Ban
Príspevky: 78
Dátum registrácie: Po 11. Sep, 2006, 02:00

Príspevok od používateľa pepee »

Vsnyc mam samozrejme zapnuty(bez toho nikdy nehram), ale asi nevies o akom nedostatku hovorim :(
ide o hru Americas Army(nenarocna hra)
Používateľov profilový obrázok
crux2005
VIP
VIP
Príspevky: 10030
Dátum registrácie: So 18. Jún, 2005, 20:00
Bydlisko: Nové Zámky

Príspevok od používateľa crux2005 »

tak sprav video pomocou FRAPS a hoD sem link ... (ak mas na to pripojenie)
s pozdravom, crux.
Používateľov profilový obrázok
pepee
Ban
Ban
Príspevky: 78
Dátum registrácie: Po 11. Sep, 2006, 02:00

Príspevok od používateľa pepee »

myslim ze by to nebolo dobre, uz by sa to nahravanie odzrkadlilo na hre, jedine snimat kamerou

ale mozno to skusim nekomprimovane
Používateľov profilový obrázok
crux2005
VIP
VIP
Príspevky: 10030
Dátum registrácie: So 18. Jún, 2005, 20:00
Bydlisko: Nové Zámky

Príspevok od používateľa crux2005 »

alebo hoD screem,keD sa ti to podari zachytit ...

urcite mas v tej scene 60 FPS ? :?
nemas nieco + zapnute , co si pri tej G4Ti4200 nemal ?
s pozdravom, crux.

Návrat na "Hardware všeobecne"