Reklamačný protokol ako záručák?

Všetko o reklamáciách a skúsenostiach s predajcami ...
Užívateľov profilový obrázok
Shairachaz
Používateľ
Používateľ
Príspevky: 1748
Dátum registrácie: Ut 11. Mar, 2014, 12:04
Bydlisko: Kráľovský Chlmec

Reklamačný protokol ako záručák?

Príspevok od užívateľa Shairachaz » Po 28. Sep, 2015, 20:37

Zdravíčko, v alze po reklamácii funguje reklamačný protokol ako záručný list? Písal som do alzy, skorú odpoveď nečakám, zajtra im sice zavolám ale trošku mi to súri. Neviete niekto o tom niečo?
Totižto predávajúci tvrdí, že grafická karta z (úspešnej) reklamácie prišla späť bez krabice (!) a bez bločku (!), len s reklamačným protokolom v kartónovej krabici.
Hromy Hněvu podřimují na Severu. Podobny dubu, jehož větve jsou plny hnoje, a hnízd nářků, a pláče, snášených na Zemi které spalují Noc i Den a vyvrhují stáda škorpionů a vypouštějí síru smíchanou s Jedem. To jsou Hromy, které jsou okamžitě připraveny rozeřvat se stovkami mohutných Katastrof a statisíců Pohrom, po kterých nezůstane nic a nikdo zde nic nepozná. Jedna skála porodí tisíce, právě když Srdce Člověka dosáhne jeho Myšlenek.

Užívateľov profilový obrázok
mirjak
Používateľ
Používateľ
Príspevky: 1950
Dátum registrácie: Št 16. Nov, 2006, 02:00
Bydlisko: Banska Bystrica

Re: Reklamačný protokol ako záručák?

Príspevok od užívateľa mirjak » Po 28. Sep, 2015, 21:42

ked som v alze reklamov vga, tak zobrali len samotnu kartu v antistatickom sacku, vsetok pribal mi ostal, blocek staci kopia. protokol potrebujes prave preto, lebo je na nom nove seriove cislo, takze treba ho na opatovnu reklamaciu (bohuzial mal som tu cest). Ked nema blocek, nech Ti zo svojho alza uctu vytlaci kopiu faktury alebo rovno posle pdf, ked to tam kupoval, aj to staci na reklamaciu.

Užívateľov profilový obrázok
marfan
Používateľ
Používateľ
Príspevky: 1611
Dátum registrácie: So 05. Jan, 2008, 14:00
Bydlisko: Veselé pri Pieš
Kontaktovať užívateľa:

Re: Reklamačný protokol ako záručák?

Príspevok od užívateľa marfan » Po 28. Sep, 2015, 21:56

Tak ti poviem, ak chceš kúpiť od niekoho Grafiku a bola kupovaná v alze, tak vypýtaj si od neho Seriové číslo a v alze ti povedia, či bola u nich karta kupovaná alebo je to kus z reklamácie. Ak nebola ani kupovaná ani reklamovaná je to podvod. A ešte každá reklamácia a nákup má na sebe vždy prilepený kód podľa, ktorého to vedia ešte rýchlejšie dohladať ako zo seriového čísla.

Takto som si overil či monitor, ktorý som si kupil bol kupovaný v ALZE a kedy. Vytlačili mi aj záručak keďže od kupujúceho som ho nedostal.
Spoiler: ukázať
MB:Acrock Z77 Extreme 4, CPU:Core i7 3770k 3,5GHz, RAM:2x4GB Kingston HyperX Black 1600MHz@1833MHz,CLADIC:Thermalte NiC C4,CASE:NZXT BETA EVO PSU:Corsair VX-450W,
GPU:AMD/ATi HD5770 1GB MSI, SSD: Kingston V200 128GB HDD:WD 1TB RED SATA,Samsung 1TB, Samsung 750GB, Samsung 250GBLCD:DELL U2412M,

Užívateľov profilový obrázok
Shairachaz
Používateľ
Používateľ
Príspevky: 1748
Dátum registrácie: Ut 11. Mar, 2014, 12:04
Bydlisko: Kráľovský Chlmec

Re: Reklamačný protokol ako záručák?

Príspevok od užívateľa Shairachaz » Po 28. Sep, 2015, 22:02

A tak aj spravím. Predávajúci mi poslal fotku rekl. protokolu i karty, SN sedí, ale celé sa mi to nejak nepáči, chlapík vykupuje nefunkčné HW, ešte pred mesiacom riešil, že sa mu komp zamrzáva a teraz rovnakú zostavu predáva, karta sa vrátila z reklamácie bez bločku a krabice, celé je to také divné. Ale zajtra určite zavolám do alzy a nechám to overiť.
Hromy Hněvu podřimují na Severu. Podobny dubu, jehož větve jsou plny hnoje, a hnízd nářků, a pláče, snášených na Zemi které spalují Noc i Den a vyvrhují stáda škorpionů a vypouštějí síru smíchanou s Jedem. To jsou Hromy, které jsou okamžitě připraveny rozeřvat se stovkami mohutných Katastrof a statisíců Pohrom, po kterých nezůstane nic a nikdo zde nic nepozná. Jedna skála porodí tisíce, právě když Srdce Člověka dosáhne jeho Myšlenek.

Užívateľov profilový obrázok
marfan
Používateľ
Používateľ
Príspevky: 1611
Dátum registrácie: So 05. Jan, 2008, 14:00
Bydlisko: Veselé pri Pieš
Kontaktovať užívateľa:

Re: Reklamačný protokol ako záručák?

Príspevok od užívateľa marfan » Po 28. Sep, 2015, 22:04

Over si to lebo BAZOS.sk a podobné inzertne portály sú plné podvodníkov.
Spoiler: ukázať
MB:Acrock Z77 Extreme 4, CPU:Core i7 3770k 3,5GHz, RAM:2x4GB Kingston HyperX Black 1600MHz@1833MHz,CLADIC:Thermalte NiC C4,CASE:NZXT BETA EVO PSU:Corsair VX-450W,
GPU:AMD/ATi HD5770 1GB MSI, SSD: Kingston V200 128GB HDD:WD 1TB RED SATA,Samsung 1TB, Samsung 750GB, Samsung 250GBLCD:DELL U2412M,

Užívateľov profilový obrázok
Shairachaz
Používateľ
Používateľ
Príspevky: 1748
Dátum registrácie: Ut 11. Mar, 2014, 12:04
Bydlisko: Kráľovský Chlmec

Re: Reklamačný protokol ako záručák?

Príspevok od užívateľa Shairachaz » Po 28. Sep, 2015, 22:06

Inzeruje to na susendom fóre i bazoši, ale zatiaľ určite nechcem tvrdiť, že je to podvodník. Možno len zhoda náhod. Telefonát do alzy ale všetko vyrieší :)
Hromy Hněvu podřimují na Severu. Podobny dubu, jehož větve jsou plny hnoje, a hnízd nářků, a pláče, snášených na Zemi které spalují Noc i Den a vyvrhují stáda škorpionů a vypouštějí síru smíchanou s Jedem. To jsou Hromy, které jsou okamžitě připraveny rozeřvat se stovkami mohutných Katastrof a statisíců Pohrom, po kterých nezůstane nic a nikdo zde nic nepozná. Jedna skála porodí tisíce, právě když Srdce Člověka dosáhne jeho Myšlenek.

Užívateľov profilový obrázok
felipe25
Pokročilý používateľ
Pokročilý používateľ
Príspevky: 5840
Dátum registrácie: Po 19. Júl, 2010, 13:00
Bydlisko: Košice

Re: Reklamačný protokol ako záručák?

Príspevok od užívateľa felipe25 » Po 28. Sep, 2015, 22:38

btw, blocek na reklamaciu nikdy nechcu... iba ukazat, a ostava majitelovi. takze ho ani nemal, alebo ma a nechce dat :)
Spoiler: ukázať
Main PC: Fractal Define Black R5 window, Z97-GD65 GAMING, Intel Core i5 4690K, 8GB DDRAM3 (2x4GB) Kingston 1600MHz HyperX, SSD Samsung 850EVO 250GB + 2 x 3TB 7200rpm Seagate rpm + 4TB WD Green 5400rpm, ATI HD5770, Blue-Ray LG, 23" Fujitsu Siemens LED LCD, key: Hama uRAGE, mouse: Logitech G700, Windows 10 Pro 64bit

NB work: Fujitsu Siemens Esprimo Mobile U9200 12", Windows 10 Pro 64bit

Samsung Galaxy S7 32GB Black
Apple iPhone 6S 16GB Space Grey
Apple iPad Mini 4 Cellular 16GB Black

Užívateľov profilový obrázok
marfan
Používateľ
Používateľ
Príspevky: 1611
Dátum registrácie: So 05. Jan, 2008, 14:00
Bydlisko: Veselé pri Pieš
Kontaktovať užívateľa:

Re: Reklamačný protokol ako záručák?

Príspevok od užívateľa marfan » Po 28. Sep, 2015, 23:10

Po zreklamovaní dostaneš reklamačný protokol, či sa daná vec opravila alebo vymenila kus za kus alebo vrátili naspäť peniaze. Tento reklamačný protokol resp. novú faktúru z novým SN by mal mať buď na svojom alza konte alebo by ho mal mať v papierovej podobe, ešte sa mi nestalo aby mi nedali takýto papier.

felipe: oni prakticky nepotrebujú ani faktúru stačí aby mala daná vec na sebe SN, oni si to vedia dohľadať ale uľahčí im to robotu a zrýchly sa proces vybavovania reklamácie.
Spoiler: ukázať
MB:Acrock Z77 Extreme 4, CPU:Core i7 3770k 3,5GHz, RAM:2x4GB Kingston HyperX Black 1600MHz@1833MHz,CLADIC:Thermalte NiC C4,CASE:NZXT BETA EVO PSU:Corsair VX-450W,
GPU:AMD/ATi HD5770 1GB MSI, SSD: Kingston V200 128GB HDD:WD 1TB RED SATA,Samsung 1TB, Samsung 750GB, Samsung 250GBLCD:DELL U2412M,

Asnod
Používateľ
Používateľ
Príspevky: 2330
Dátum registrácie: St 25. Sep, 2013, 12:05
Bydlisko: Spisska Nova Ves

Re: Reklamačný protokol ako záručák?

Príspevok od užívateľa Asnod » Ut 29. Sep, 2015, 08:24

felipe25 napísal:btw, blocek na reklamaciu nikdy nechcu... iba ukazat, a ostava majitelovi. takze ho ani nemal, alebo ma a nechce dat :)
Alebo to ako blbecek odosielal postou aj s blockom a uz sa mu nevratil.
Na nezmyselne komenty miestnych intelektualov nereagujem.

Užívateľov profilový obrázok
Shairachaz
Používateľ
Používateľ
Príspevky: 1748
Dátum registrácie: Ut 11. Mar, 2014, 12:04
Bydlisko: Kráľovský Chlmec

Re: Reklamačný protokol ako záručák?

Príspevok od užívateľa Shairachaz » Ut 29. Sep, 2015, 12:46

Takže karta bola kupovaná od ruky, so zárukou, takže chlapík nemá faktúru v elektronickej forme. Z alzy mi odpísali, že záruka ďalej beží a že "mi" zaslali kópiu faktúry na mail. Lenže ho zaslali na mail pôvodnému majiteľovi a mne ho odmietajú poslať (pochopiteľne).
Teraz čakám na odpoveď zda bude možné kartu reklamovať len s rekl. protokolom reps. či k tomu nestačí samotný SN karty. Ale vyzerá to tak, že chlapík tvrdil pravdu a karta je ešte v záruke, sice bez bločku a faktúry :D
Hromy Hněvu podřimují na Severu. Podobny dubu, jehož větve jsou plny hnoje, a hnízd nářků, a pláče, snášených na Zemi které spalují Noc i Den a vyvrhují stáda škorpionů a vypouštějí síru smíchanou s Jedem. To jsou Hromy, které jsou okamžitě připraveny rozeřvat se stovkami mohutných Katastrof a statisíců Pohrom, po kterých nezůstane nic a nikdo zde nic nepozná. Jedna skála porodí tisíce, právě když Srdce Člověka dosáhne jeho Myšlenek.

Užívateľov profilový obrázok
marfan
Používateľ
Používateľ
Príspevky: 1611
Dátum registrácie: So 05. Jan, 2008, 14:00
Bydlisko: Veselé pri Pieš
Kontaktovať užívateľa:

Re: Reklamačný protokol ako záručák?

Príspevok od užívateľa marfan » Ut 29. Sep, 2015, 12:48

Presne to iste sa aj mne stalo s tym monitorom a fakturu mi dali.
Spoiler: ukázať
MB:Acrock Z77 Extreme 4, CPU:Core i7 3770k 3,5GHz, RAM:2x4GB Kingston HyperX Black 1600MHz@1833MHz,CLADIC:Thermalte NiC C4,CASE:NZXT BETA EVO PSU:Corsair VX-450W,
GPU:AMD/ATi HD5770 1GB MSI, SSD: Kingston V200 128GB HDD:WD 1TB RED SATA,Samsung 1TB, Samsung 750GB, Samsung 250GBLCD:DELL U2412M,

Užívateľov profilový obrázok
Shairachaz
Používateľ
Používateľ
Príspevky: 1748
Dátum registrácie: Ut 11. Mar, 2014, 12:04
Bydlisko: Kráľovský Chlmec

Re: Reklamačný protokol ako záručák?

Príspevok od užívateľa Shairachaz » Ut 29. Sep, 2015, 12:50

Alza napísal:Dobrý den,

omlouváme se, ale přeposlání dokladu bohužel není možné. Došlo by tak k porušení ochrany osobních údajů. Děkujeme Vám za pochopení.
:(

Na otázku zda bude možné reklamovať aj s rekl. protokolom alebo aj so sériovým číslom karty som dostal takúto odpoveď
Alza napísal:Dobrý den,

ano, určitě bude možné použít ten.
Tak je to myslím v poriadku.


Pokiaľ hocikto máte podobné skúsenosti s Alzou (reklamácia tovaru len pomocou rekl. protokolu alebo SN čísla), kľúdne dajte vedieť :)
Hromy Hněvu podřimují na Severu. Podobny dubu, jehož větve jsou plny hnoje, a hnízd nářků, a pláče, snášených na Zemi které spalují Noc i Den a vyvrhují stáda škorpionů a vypouštějí síru smíchanou s Jedem. To jsou Hromy, které jsou okamžitě připraveny rozeřvat se stovkami mohutných Katastrof a statisíců Pohrom, po kterých nezůstane nic a nikdo zde nic nepozná. Jedna skála porodí tisíce, právě když Srdce Člověka dosáhne jeho Myšlenek.

Užívateľov profilový obrázok
Pein
Používateľ
Používateľ
Príspevky: 1753
Dátum registrácie: St 11. Sep, 2013, 09:20
Bydlisko: Žilina

Re: Reklamačný protokol ako záručák?

Príspevok od užívateľa Pein » Ut 29. Sep, 2015, 16:47

Jednoducho by som si od dotycneho co predava kartu vypytal nech kontaktuje teda toho od ktoreho to kupil a pozaduje fakturu.

Ale myslim ze ani s "len" reklamacnym by nemal byt problem, hoc neviem ako by riesili nasledne ved ak by sa odstupovalo od zmluvy (ci uz nemoznost opravy vyrobku/vymeny alebo pre prekrocenie 30 dni)(nakolko ty nemáš doklad o kupe)

Napísať odpoveď

Návrat na "Reklamácie a paragrafy"