Chris napísal:ty si sa zblaznil ne ? Bratranec ich mal asi 10 D2, od 2.8 po 4.2 az k 6.0 W12. Pojazdna pokladnicka za tu sumu ten rocnik a tieto stavy. Prehadzuju si ich ako horuci zemiak, ked dojde prvy servis. Zaplataju sa na oko. Ved kto by napr. uz len vymenil vsetky kapaliny co vyjde cca 400e a potom predaval za 1900e ?
lenze predfl model nemal napriklad elektronicke casovanie vacky, cize -1000€ pri rozvodoch, takisto nemal hydrozdvihatka, rozvod 450€ v Audi. Ano, tieklo tomu kolienko, kvoli comu musel motor von (kolienko 30€, robota 400€), ano, pri tomto najazde uz bude treba prekruzkovat, aj nove gufera dat, a aj daco poinvestovat do elektriky, ale ze by to boli pokladnicky, nepovedal by som. To ze tvoj bratranec bral vsetko ako brutal investiciu, nuz, zatial auto co sa nekazi nevymysleli...
PS: neodpustim si, ale to ze niekto ide kupovat 6.0 W12, s tym ze ju potom streli prec, tak tvoj bratranec robil to iste co hovoris. Poznam dvoch ludi co si mozu dovolit 6.0 W12 MPI, jeden pracuje v UK a druhy zije v BA, ziadny bohaci, ale ani deti, co si myslia ze ked maju obsah maju vsetko...