itsk-hs

Všetko o vašich skúsenostiach s predajcami HW ...
Shines
Nový používateľ
Nový používateľ
Príspevky: 138
Dátum registrácie: St 04. Máj, 2011, 18:52
Bydlisko: Trnava

Re: itsk-hs

Príspevok od užívateľa Shines » Ne 15. Máj, 2011, 07:58

oni maju vzdy vsetko na sklade len ked si to ide niekdo objednavat povedia,ze posledny kus sa prave predal a treba naskladnit :rep:

Užívateľov profilový obrázok
RaKo
Používateľ
Používateľ
Príspevky: 456
Dátum registrácie: St 20. Jún, 2007, 08:00
Bydlisko: Nitra(Malé Zálužie)
Kontaktovať užívateľa:

Re: itsk-hs

Príspevok od užívateľa RaKo » So 28. Máj, 2011, 09:49

to s tymi 18timi zamestnancami je dost statry udaj d roku 2010 otvorili pobocky v Komarne, Trnave a vo Vrabloch.-.. ale na ich obranu musim povedat zecastokrat su za meskajuci tovar alebo chybne poskytnucu informaciu o dostupnosti tovaru neni zodpovedny zamestnanci. Pretoze iste slovenske velkosklady maju zalubu ukazovat an niektore polozky an sklade posledyn kus a samozrejem hor ealen nemaju na sklade.. alebo dalsie probelmy s nazvom UPS, DPD a DHL ... niekedy najma DHL neni shcopne zabezpecit prepravu tlaciarne aj mesiac.. to ako priklad
-a co sa tyka tych niekedy nepresnych ionformacii.. zato zamestnanci nemozu lebo vidia prakticky to iste co amte napisane na webe aj vy ohladom dostupnosti(len oni vidia navysse aj sklad z ktoreho sa to berie a nakupnu cenu)

-tymto nechem nejako obhajovat cele ITSK, je rpavda ze maju co dohanat v odbornosti predajcov ( ozaj prilis casto menia personal) , v kvalite servisneho technika ( teda ako ten clovek ej velmi vzdelany a sikovny na tieto veci) ael moc na cas si nedava ale zase je to jediny servisak pre cele itsk a pobocky tak to yb som este trochu doplnil.. inac co sa tyka cien vzhladom an siet kamennych rpedajni este vcelku slusna a nebyvaju problemy prio normlanej reklamacii.... (teda stat sa stanu ale to asi vsade sa podari)
Spoiler: ukázať
MB:Asrock Z87M OC Formula], RAM A-Data 2x4096MB@2400@CL11, CPU:Intel I5 4460 3,2Ghz @ 1,1V, GPU:MSI RX480 4GB , HDD:1x 120GB Kingston msata+,1x20EARS PSU:EVGA 550G2

Shines
Nový používateľ
Nový používateľ
Príspevky: 138
Dátum registrácie: St 04. Máj, 2011, 18:52
Bydlisko: Trnava

Re: itsk-hs

Príspevok od užívateľa Shines » Po 13. Jún, 2011, 22:24

RaKo napísal:to s tymi 18timi zamestnancami je dost statry udaj d roku 2010 otvorili pobocky v Komarne, Trnave a vo Vrabloch.-.. ale na ich obranu musim povedat zecastokrat su za meskajuci tovar alebo chybne poskytnucu informaciu o dostupnosti tovaru neni zodpovedny zamestnanci. Pretoze iste slovenske velkosklady maju zalubu ukazovat an niektore polozky an sklade posledyn kus a samozrejem hor ealen nemaju na sklade.. alebo dalsie probelmy s nazvom UPS, DPD a DHL ... niekedy najma DHL neni shcopne zabezpecit prepravu tlaciarne aj mesiac.. to ako priklad
-a co sa tyka tych niekedy nepresnych ionformacii.. zato zamestnanci nemozu lebo vidia prakticky to iste co amte napisane na webe aj vy ohladom dostupnosti(len oni vidia navysse aj sklad z ktoreho sa to berie a nakupnu cenu)

-tymto nechem nejako obhajovat cele ITSK, je rpavda ze maju co dohanat v odbornosti predajcov ( ozaj prilis casto menia personal) , v kvalite servisneho technika ( teda ako ten clovek ej velmi vzdelany a sikovny na tieto veci) ael moc na cas si nedava ale zase je to jediny servisak pre cele itsk a pobocky tak to yb som este trochu doplnil.. inac co sa tyka cien vzhladom an siet kamennych rpedajni este vcelku slusna a nebyvaju problemy prio normlanej reklamacii.... (teda stat sa stanu ale to asi vsade sa podari)
ale myslím,že skrachujú pretože v máji otvorili aj v TT pobočku Alzy a tam sú celkom v pohode len na infolinke ten žebrácky hlas to nemóžem :P

Užívateľov profilový obrázok
Miso99
Nový používateľ
Nový používateľ
Príspevky: 117
Dátum registrácie: So 02. Apr, 2011, 16:13
Bydlisko: Čifáre

Re: itsk-hs

Príspevok od užívateľa Miso99 » So 29. Dec, 2012, 20:28

ja som z tadial objednával (zatiaľ?) len raz, konkrétne SSD Crucial m4. Čo sa týka dodania, jeden deň meškali, vraj kvoli neschopnosti kuriérskej služby (neviem čo je na tom pravdy). Samorejme prišiel mi mail že moja objednávka je vybavená a tovar na pobočke, pričom nebol :) Čo sa týka personálu (pobočka Vráble) nemám si na čo sťažovať, je tam jeden ochotný chlapík ktorý sa celkom aj snaží :) Keď mi to SSD neprišlo telefonoval asi na 3 miesta že kde sa stala chyba :D a dovolať sa na pobočku do vrábel taktiež nie je problém, toť moje skúsenosti s ITSK, reklamácie som zatiaľ našťastie riešiť nemusel :)
MB: ASRock Z77 EXTREME 4 | CPU: Intel Core i5 2500K | Cooler: Xigmatek Loki | RAM: Kingston HyperX 1600 MHz 4GB | GPU: Gigabyte N560SOC | HDD: WD 320GB + WD20EARX | SSD: Crucial m4 128GB | PSU: FSP Aurum Gold 500W | Case: Corsair Carbide 300R | Fan: 2x Enermax Magma 120mm + Corsair 120mm + Corsair 140mm | OS: Windows 8

ony333
Nový používateľ
Nový používateľ
Príspevky: 1
Dátum registrácie: Pi 06. Dec, 2013, 21:43

Re: itsk-hs

Príspevok od užívateľa ony333 » Pi 06. Dec, 2013, 21:47

No ja mam tiez skusenost s ITSK. Je trochu dlhsia, ale o to desivejsia :E :E
Môj príbeh s ITSK sa začal online nákupom nemenovaných reproduktorov (december 2012). Mal to byt vianočný darček. Pod stromčekom sa zistilo, že vyzdvihnutý produkt jeúplne odlišný od toho, ktorý som objednal. Okamžite som kontaktoval pobočku v BB a bolo mi prisľúbené, že mi tovar vymenia, ak predložím objednávku a doklad o kúpe. Sestra po vianociach šla túto výmenu zrealizovať. Na veľké prekvapenie zamestannec od nej žiadal doplatiť 30EUR za objednaný výrobok, lebo mali údajne chybu v systéme a nákupná cena nebola korektná. Odkázal som cez telefón zamestnancovi pobočky, že v žiadnom prípade nebudem nič doplácať, že sú viazaní kúpno-predajnou zmluvou mi vydať objednaný tovar. Zamestnanec v telefóne pôsobil veľmi amatérsky a neústretovo, akoby ja som urobil niečo zlé. Nakoniec poveda, že to bude riešiť cez centálu v NR. Avšak vzal si doklad o kúpe, taktiež nesprávny tovar a nevystavil žiaden reklamačný doklad...V nasledujúcich týždňoch (január, február 2013) som bol niekoľko krát telefonicky konktaktovaný rôznymi zamestnancami pobočky BB. Každému som nanovo musel vysvetľovať situáciu a oni sa neustále vyhovárali na chybu systému a už požadovali doplatiť 90EUR za objednaný produkt, lebo údajne jeho cena vzrástla. Ich komunikácia bola veľmi neseriózna, neprofesionálna. Nemali potuchu o obchodných podmienkach nakupovania, neustále sa mi pokúšali vrátiť peniaze, namiesto vydania správneho tovaru, hoci ho mali na pobočke.
Situáciu som začal riešiť mailovo s centrálov v NR – absolútne žiadna reakcia na moje výzvy. Následne som telefonoval do Nitry, človek, ktorý tieto prípady údajne rieši, bol raz chorý, potom odcestovaný, potom mi prisľubovali doriešenie, samozrejme plané reči. Strácal som trpezlivosť a rozhodol som sa podať prípad na SOI. Reakcia ITSK bola, že mám na to právo, ale že občas sa u nich vyskytnú systémové chyby a domiešajú sa produkty a že SOI o tom vie.
SOI sa vyjadrila v júni 2013, že došlo k porušeniu zákona č. 250/2007 Z.z. o ochrane spotrebiteľa. SOI však nemôže zastopovať fyzické osoby v právnom konaní. ITSK na rozhodnutie SOI nereagovala, absolútna ignorácia, ani slovo. Prípad som v októbri 2013 posunul na Združenie Spotrebiteľov Slovenska (ZSS). Tamojší právnik ma uistil, že som v práve a že mám v zákonej lehote 14 dní požadovať vydanie produktu, ktorý som si objednal v cene, za ktorú som nakupoval. Toto je zakotvené v občianskom zákonníku. Ak tejto reklamácii nebude vyhovené, mám podať trestné oznámenie v prípade nezákonného obohacovania. Zaujímavé, že po tejto výzve sa mi už ozval sám majiteľ ITSK Henrich Sonnenschein. Údajne mi boli už vyplatené peniaze, takže kúpno-predajná zmluva medzi nami už neexistuje. Vyzval som ho, aby doklad o vrátení predložil, samozrejme žiadny nedodal. Reagoval, že firma, ktorá produkt dodáva, už nemôže výrobok zabezpečiť, lebo sa nevyrába. Následne mi doložil správu od dodávateľa, že produkt už nie je možné dodať. K tejto zmene došlo zhodou okolností v čase 14 dní, kedy mala byť vybavená moja reklamácia. Nuž škoda. Celá komunikácia s majiteľom bola dopĺňaná nepravdivými informáciami z jeho strany (okrem zrušenia výroby produktu) a nakoniec ma obvinil, že sa snažím okradnúť firmu obchodníka, mám zvrátenú morálku, a ak neprestanem obťažovať, podá na mňa trestné oznámenie. O niekoľko dní som dostal list od právničky firmy, kde sa píše, že tovar sa už nedá dodať a že napriek tomu že Henrich Sonnenschein si myslí, že mi bol doručený správny produkt, pokúsil sa získať mnou požadovaný produkt, len to už nebolo možné..
Vzniknutú situáciu som opäť konzultoval s ZSS. Údajne v takejto situácii, kedy sa už produkt nevyrába, nemôžem požadovať o jeho vydanie a musím si len vyzdvihnúť peniaze. Žalovať firmu za nekorektné správanie nemá v SR zmysel, lebo je to na niekoľko rokov a žiadny právnik tento prípad nezoberie. Rozhodol som sa vziať si peniaze na pobočne v BB. Samozrejme zase došlo k problémom. Najskôr zamestnanec nebol oboznámený so situáciou, a slúbil že do 2 to vyrieši a ozve sa. Nič. Potom opäť po mojej výzve sa ozvala pani z NR s tým, že som nepredložil originál doklad o kúpe, resp. reklamačný list. Oboznámil som ju, že doklad mi bol vzatý a reklamácia nebola vystavená, čo je hrubá chyba zamestnanca pobočky.

Výsledok: nemám ako dokázať pravdivosť svojich tvrdení, nemám žiadny produkt a ani peniaze.
Zhrnutie: Firma má katastrofálny komunikačný problém. Eshop stojí na nespoľahlivom systéme – firma nevie garantovať ceny, ktoré deklaruje!!! Zneužíva sa nefunkčný právny systém a fakt, že dnes nemá nikto čas dotiahnuť veci do konca, čiže námietky zákazníkov sa ignorujú. Pracovníci pobočky v BB sú nekompetentní, svojimi chybami spôsobujú finančné ujmy.

Užívateľov profilový obrázok
trojan4x4
Používateľ
Používateľ
Príspevky: 1949
Dátum registrácie: Ne 17. Feb, 2013, 15:55
Bydlisko: Nitra - Vráble (22)

Re: itsk-hs

Príspevok od užívateľa trojan4x4 » So 28. Dec, 2013, 01:11

Tak tu je toho čo čítať, inak veľký potlesk pre človeka ktorý spravil o ITSK Blog, zatlapkaj si, a teš sa, si šťastný muž. :laugh:

Sám tam pracujem a garantujem vám, že 95% vecí majú na triku dodávatelia a kuriérske služby. Ono sa to zdá, že je to malá firma, že tam veľké obraty objednávok a tovaru nejestvujú, ale opak je pravdou. Nieje to žiadne labúžo a hlavne sa vám ospravedlňujem za mojich ex kolegov ktorí žiaľ nemali ani toľko chochmesu sa správať k zákazníkovi tak ako sa patrí.

Samozrejme ak by bol nejaký problém, tak sa môžete na mňa kľudne obrátiť, rád vám pomôžem. :good:

Veľa ľudí sa domáha práva aj napriek tomu, že sami vedia, že v práve nie sú, ale to je spotrebiteľ, chce byť vždy spokojný a dostať to čo chce. No prv než si zmyslí, musí mať na to nárok.

SOI je SOI, ak to niekto chce riešiť externe a nieje sním rozumná reč, žiaľ inú možnosť nemá.

Takže držím palce hlopi a hlopiny. :good:

ITSK-HS nieje až tak zlé ako si myslíte. Ľudia berú na zreteľ hlavne negatívne reakcie, ktorých je podstatne menej ako pozitívnych a žiaľ nie vždy je možné zákazníkovi vyhovieť natoľko, aby bol spokojný. :-/
Spoiler: ukázať
CPU ► AMD FX-8320
COL ► Scythe Orochi
MOB ► Gigabyte-990XA-UD3
RAM ► Kingston HyperX Predator 2x4GB 1600Mhz
GPU ► AMD MSi R9 280X OC Edition
SSD ► Crucial M4 128GB
HDD ► Barracuda 1TB
PSU ► Cooler Master RS-700W
CSE ► Zalman Z11+
PHO ► Nokia Lumia 930 32GB WP8.1
I AM FX =

Užívateľov profilový obrázok
icefire
Pokročilý používateľ
Pokročilý používateľ
Príspevky: 7525
Dátum registrácie: So 01. Nov, 2008, 19:48
Bydlisko: Bratislava

Re: itsk-hs

Príspevok od užívateľa icefire » So 28. Dec, 2013, 01:21

Ked sa mi veduci pobocky smeje na 32 den reklamacie do tvare, ze mi nevrati peniaze za RAM, tak ano, je to chyba zakaznika alebo kuriera. Nikdy viac tento obchod!
Spoiler: ukázať

i7-6700K + Noctua NH-D14 @ MSI Z270 TOMAHAWK - Crucial SSD 750GB @ Win10 PRO (legal) + WD RED 3TB - MSI GAMING X GTX 1070 8GB + DELL S2716DG G-Sync - Kingston HyperX Predator 16GB 3000MHz - Corsair RM650 - Fractal Define R3 + 3xNoctua - Logitech Proteus Core + Ozone Exposure - SteelSeries 6Gv2 - Xonar DX + HyperX Cloud + Behringer MS16 - 2x Xbox 360 Wireless controller - Philips 32PFL5007k

Užívateľov profilový obrázok
trojan4x4
Používateľ
Používateľ
Príspevky: 1949
Dátum registrácie: Ne 17. Feb, 2013, 15:55
Bydlisko: Nitra - Vráble (22)

Re: itsk-hs

Príspevok od užívateľa trojan4x4 » So 28. Dec, 2013, 01:33

Ja som nikde nenapísal, že za to vždy môže dodávateľ alebo kuriérska spoločnosť. Takže prr.

Tie reklamácie sú veľmi háklivá vec, skúsim ti popísať ako to v podstate beží.


Prídeš naštvaný reklamovať tovar zakúpený u nás. Dám to na RMA, pozreme sa na to, prehodíme pár slov v danej problematike. Kým sa dostane RMA na prvotnú diagnostiku, chvíľku to trvá a už nám tiká 30 dňový limit na RMA. Dostane sa to na rad trebárs o dva dni. Zostáva 28 dní. Ano, zistí sa, že ten produkt skutočne nespĺňa požiadavky zákazníka a je vadný= šup o do autorizáku, ktorému ešte len začína plynúť lehota 30 dní na vybavenie RMA. Prevezme to kuriér a RMA ide do Aut. serv. Oni sú v pohode, lebo im začne lehota plynúť až vtedy, keď to prevezmú. To máme my už len 25 dní na vybavenie RMA. Sú prípady, kedy tá RMA jednoducho do 30 dní nepríde k nám, žiaľ doplácame na to my, a nie autorizovaný servis. No drvivá väčšina priletí buď v predtermíne alebo tesne pred koncom 30 dňovej lehoty.

Prípad ktorý si zachytil ty, neviem čo tomu predchádzalo a priznám sa toto správanie ma tiež šokuje ! !

Hlavne je mi to lúto, lebo je to zlé renomé pre spoločnosť a pre nás zamestnancov :!: . Celé zle.
Spoiler: ukázať
CPU ► AMD FX-8320
COL ► Scythe Orochi
MOB ► Gigabyte-990XA-UD3
RAM ► Kingston HyperX Predator 2x4GB 1600Mhz
GPU ► AMD MSi R9 280X OC Edition
SSD ► Crucial M4 128GB
HDD ► Barracuda 1TB
PSU ► Cooler Master RS-700W
CSE ► Zalman Z11+
PHO ► Nokia Lumia 930 32GB WP8.1
I AM FX =

Užívateľov profilový obrázok
icefire
Pokročilý používateľ
Pokročilý používateľ
Príspevky: 7525
Dátum registrácie: So 01. Nov, 2008, 19:48
Bydlisko: Bratislava

Re: itsk-hs

Príspevok od užívateľa icefire » So 28. Dec, 2013, 02:53

Zamestnanci za to nemozu, videl som, ako tam boli pod papucou vtedy. Rozpraval som preto s veducim/majitelom v danom meste. Odvtedy hlasuje moja penazenka a kupujem inde.
Spoiler: ukázať

i7-6700K + Noctua NH-D14 @ MSI Z270 TOMAHAWK - Crucial SSD 750GB @ Win10 PRO (legal) + WD RED 3TB - MSI GAMING X GTX 1070 8GB + DELL S2716DG G-Sync - Kingston HyperX Predator 16GB 3000MHz - Corsair RM650 - Fractal Define R3 + 3xNoctua - Logitech Proteus Core + Ozone Exposure - SteelSeries 6Gv2 - Xonar DX + HyperX Cloud + Behringer MS16 - 2x Xbox 360 Wireless controller - Philips 32PFL5007k

Užívateľov profilový obrázok
Broslowski
Moderátor
Moderátor
Príspevky: 10683
Dátum registrácie: Ut 24. Máj, 2005, 20:00
Bydlisko: Topoľčany (27)

Re: itsk-hs

Príspevok od užívateľa Broslowski » So 28. Dec, 2013, 12:13

Sorry chlape ale reklamácia nie je háklivá vec, existuje zákon ktorého sa musí jak predajca tak spotrebiteľ (áno aj ten má povinnosti) držať. Je absolútne z cesty čokoľvek vysvetlovať, jakmile firma nedokáže plniť svoje konanie v rámci zákona nemá čo na trhu robiť. Koniec, bodka, fajka zhasla, tu nie je o čom diskutovať.
Smutné je že z osobných skúseností musím konštatovať že takýchto neserióznych firiem je plný slovakistan, tiež som niečo okolo 2ch rokov v jednej takej pracoval, všetko na poctiváka som riešil, no bol som ako tŕň v päte lebo som odmietal ojebávať zákazníka a keď sa stalo neprávo a prišiel mi na pobočku plakať zákazník, hneď som brat telefón a kričal som na šéfa že zákazník je v práve a že vedomo porušuje zákon. Hádajte kde majú takéto firmy zákon :)
Vo firme sme boli partia slušných zamestnancov, ktorí si robili svoju prácu dobre, všetky negatíva vznikali len z titulu zamestnávateĽa, ktorý sa ako inak snaží na úkor zákazníka VŽDY maximalizovať svoj zisk. Keby nemám podpísanú mlčanlivosť na 1 rok (už sa bude končiť vo feb) po udaní na jednotlivé orgány firma okamžite zanikne nakoľko z fleku dostane takú pokutu, že môžu do 24h ihneď zavrieť. :rolleyes: :facepalm: a takto to väčšinou je, zamestnanaci to už majú buď na háku lebo im zamestnávateľ neustále hádze polená pod nohy, alebo sa aj snaží ale nakoľko je celá firma postavená na princípe maximalizovania zisku a vedenie odmieta rešpektovať zákon, nespraví nič, nasleduje depresia, motivácia 0, opustenie zamestnania :rolleyes:

A priznaj, ak majú v 95% prípadoch chybu kurierske služby, treba vymeniť kuriersku službu, preboha veď to je úplne jasné na to človek nepotrebuje nič iné len sedliacky rozum.

Fakt sa tu nechcem nejak navážať do dákej firmy, ale všetko čo som napísal sú jednoducho fakty na slovenskej podnikateľskej scéne :)

Užívateľov profilový obrázok
icefire
Pokročilý používateľ
Pokročilý používateľ
Príspevky: 7525
Dátum registrácie: So 01. Nov, 2008, 19:48
Bydlisko: Bratislava

Re: itsk-hs

Príspevok od užívateľa icefire » So 28. Dec, 2013, 12:20

Dufam, ze v tom 02/2014 pribudne dlhsi prispevok od teba niekde v tejto sekcii Broslo.
Spoiler: ukázať

i7-6700K + Noctua NH-D14 @ MSI Z270 TOMAHAWK - Crucial SSD 750GB @ Win10 PRO (legal) + WD RED 3TB - MSI GAMING X GTX 1070 8GB + DELL S2716DG G-Sync - Kingston HyperX Predator 16GB 3000MHz - Corsair RM650 - Fractal Define R3 + 3xNoctua - Logitech Proteus Core + Ozone Exposure - SteelSeries 6Gv2 - Xonar DX + HyperX Cloud + Behringer MS16 - 2x Xbox 360 Wireless controller - Philips 32PFL5007k

Užívateľov profilový obrázok
Broslowski
Moderátor
Moderátor
Príspevky: 10683
Dátum registrácie: Ut 24. Máj, 2005, 20:00
Bydlisko: Topoľčany (27)

Re: itsk-hs

Príspevok od užívateľa Broslowski » So 28. Dec, 2013, 12:34

No uvidíme, najskôr sa musím zamestnať, pre istotu, v BA sú všakovaké praktiky a bol by som nerád aby som skončil v nemocnici za to že som si niekde na fóre rozviazal jazyk (nie, nepozerám mafijánske filmy, v BA je zastrašovanie formou fyzického násilia úplne na poriadku ;) - netvrdím že sa mi niekto vyhrážal ale bol som svedkom situácie kedy jeden z konateľov vravel storku o tom ako si zabezpečoval miesto pobočky v nemenovanom obchodnom centre). Len v skratke možno:
Kamery na pobočkách - nelegal (porušuje zákon č. 428/2002 Z. z. a ešte ďalšie ustanovania o súhlase snímanej osoby a ochrane súkromia, jednoduchu ak chce mať niekto kamerky na pracovisku, existuje na to postup ako to zrealizovať nielen fyzicky ale aj právne korektne, samozrejme sa na to s prepáčením jebe a skutočne neviem načo im je taký systém nakoľko pokiaľ nespĺňa stanovené normy v zákone, nemožno záznam použiť na dokazovanie, 300x som im to vravel, 300x to mali v <>)
Operačný systém na PC v rámci firmy - nelegal (nikdy nepochopím ako si toto ako firma môže dovoliť)
Súčiastky deklarované za originál - neoriginál
Interný systém pre správu objednávok - cracknutý :/
Je toho viac, ale ako vravím, skôr je to vec riešenia pre orgány. Ikeď samozrejme vieme ako to dopadne všakže :)

Užívateľov profilový obrázok
trojan4x4
Používateľ
Používateľ
Príspevky: 1949
Dátum registrácie: Ne 17. Feb, 2013, 15:55
Bydlisko: Nitra - Vráble (22)

Re: itsk-hs

Príspevok od užívateľa trojan4x4 » Po 30. Dec, 2013, 00:51

Tak to sa aj ja teším na ten február 2014, a som veľmi zvedavý na adresu ktorej firmy poputujú ďalšie litánie. Ono je to dobré čítanie, hlavne to človeka naučí príjmať veci také aké sú.

Priznám sa, mám z mojej práce identický pocit, cítim sa tam fajn, práca vyhovuje, ľudia sú ľudia, to nezmením a vždy to budú zákazníci, takže práca s ľuďmi je neodškriepiteľným faktom ktorý k danej pracovnej pozícii patrí. Rád by som sa rozpísal, no to sú interné veci ktoré by internými aj zostať mali :)
Spoiler: ukázať
CPU ► AMD FX-8320
COL ► Scythe Orochi
MOB ► Gigabyte-990XA-UD3
RAM ► Kingston HyperX Predator 2x4GB 1600Mhz
GPU ► AMD MSi R9 280X OC Edition
SSD ► Crucial M4 128GB
HDD ► Barracuda 1TB
PSU ► Cooler Master RS-700W
CSE ► Zalman Z11+
PHO ► Nokia Lumia 930 32GB WP8.1
I AM FX =

Užívateľov profilový obrázok
Broslowski
Moderátor
Moderátor
Príspevky: 10683
Dátum registrácie: Ut 24. Máj, 2005, 20:00
Bydlisko: Topoľčany (27)

Re: itsk-hs

Príspevok od užívateľa Broslowski » Po 30. Dec, 2013, 03:04

Ono je to komplikovanejšie, robia tam fajn kolegovia a im by to jednoducho uškodilo to je myslím pochopiteľné. Preto nič riešiť nakoniec nebudem. Sám mám dosť starostí, a pokiaľ sú zákazníci spokojný ..

Napísať odpoveď

Návrat na "Skúsenosti s predajcami"