Qcomp.sk

Všetko o vašich skúsenostiach s predajcami HW ...
Užívateľov profilový obrázok
Krutibrko
Pokročilý používateľ
Pokročilý používateľ
Príspevky: 3741
Dátum registrácie: Ne 02. Mar, 2008, 14:00
Bydlisko: Poprad, Brno
Kontaktovať užívateľa:

Qcomp.sk

Príspevok od užívateľa Krutibrko » Ut 26. Jan, 2010, 19:49

Odkaz na ich eshop : http://www.qcomp.sk/" onclick="window.open(this.href);return false;

Nakupujem tam najčastejšie, podľa mňa najlepší obchod v PP. :)
Páči sa mi, že stačí pri objednávke zadať meno + tel číslo a spôsob platby + miesto odberu.
Informujú o všetkom pomocou SMS, kedy objednávku spracovali a keď dorazí tovar do predajne.
Avšak, neviem ako riešia reklamácie, keďže som ešte nič od nich nemusel reklamovať.

Užívateľov profilový obrázok
pepe-flash
Používateľ
Používateľ
Príspevky: 532
Dátum registrácie: So 04. Dec, 2004, 14:00
Bydlisko: Komárno

Re: Qcomp.sk

Príspevok od užívateľa pepe-flash » Ut 26. Jan, 2010, 21:31

Ja som odtial objednával RAM do starého notebooku. Dopadlo to tak, že dodacia doba do 24 hod sa predlžila na 4 dni a asi 10 telefonátov najprv do qcompu a potom kurierovy. :E

Užívateľov profilový obrázok
Xenon
Používateľ
Používateľ
Príspevky: 2614
Dátum registrácie: St 20. Dec, 2006, 02:00
Bydlisko: Košice
Kontaktovať užívateľa:

Re: Qcomp.sk

Príspevok od užívateľa Xenon » Pi 26. Mar, 2010, 20:10

Tak ja tam kupujem všetko, ale v KE pobočke. Teraz sa spustila aj nová stránka http://www.pcmaster.sk" onclick="window.open(this.href);return false;. Je to vlastne to isté, ibaže je to lepšie urobené a hlavne tam sú aj návody, ako si vyberať správne daný komponent.
Mne sa páči to, že je to v centre mesta a nemusím tak nikam chodiť. Dodacia doba je rýchla a veľmi dobre sa dá dohodnúť. Môžem odporučiť.
Spoiler: ukázať
CPU: Intel Pentium Dual-Core E2220 @ 3.2GHz cooled by Noctua NH-U12P MB: ASUS Rampage Formula GRAFIKA: Sapphire ATI Radeon HD3870 512MB GDDR4 + Sapphire ATI Radeon HD3850 512MB GDDR3 in CrossFireX RAM: 8GB DDRAM2 800Mhz Corsair XMS2 4-4-4-12 AUDIO: ASUS Xonar DX -> Ultimate Ears Triple.Fi 10 Pro PSU: Fortron SAGA 450W (peak 500W) LCD: LG L1953TR 19"

Užívateľov profilový obrázok
Ajri
Používateľ
Používateľ
Príspevky: 947
Dátum registrácie: So 12. Sep, 2009, 12:28
Bydlisko: Košice/Nitra

Re: Qcomp.sk

Príspevok od užívateľa Ajri » Pi 09. Apr, 2010, 19:46

Na predajni nemajú ventilátory bežných rozmerov (8cm, 9cm). Ventilátory s pwm sa musia objednávať. Na predajni majú slabý výber, čo je škoda. Kupoval som tam dvd napalku, všetko fičí bez problémov.

Dosvedel som sa, že sockety AM2, AM2+ a AM3 majú iné uchytenie chladičov, podľa predavača chladič na socket AM2 na AM3 dosku nedám... Jedno sa mi tam páčilo, keď mali na stene takú ženskú obmotanú lan káblom, a pod tým bolo napísané že "išlo by to aj bez káblov, D-LINK" :)

Edit : Dnes som si tam bol osobne objednať radeon 4650, zajtra bude na predajni. Celkom fajn obchod pokiaľ človek dopredu vie čo chce.

Užívateľov profilový obrázok
Ajri
Používateľ
Používateľ
Príspevky: 947
Dátum registrácie: So 12. Sep, 2009, 12:28
Bydlisko: Košice/Nitra

Re: Qcomp.sk

Príspevok od užívateľa Ajri » Pi 07. Jan, 2011, 18:50

Dňa 03.01.2011 som si zakúpil pamäťový modul Kingston KVR1333D3N9/2G 1333Mhz CL9 2GB ddr3. Pamäť bola rozbalená, predavač mi povedal že si ju zrejme niekto kúpil a vrátil ju, že ak nepôjde tak sa to dá vrátiť. Povedal som si, veď ju majú na predajni, nič nemusím objednávať, keby niečo tak prídem vrátiť. Neprešli ani 2 hodiny, a bol som späť z pamäťovým modulom a zvýšeným tlakom. Prídem do predajne, poslali ma na ich servisné oddelenie. Prišiel som na servisné, servisáci sa bavia o tom že jeden z nich spravil lan kábel... Prišla slečna, pozdravila sa, povedal som jej čo je vo veci, ona zas povedala že sa pamäť musí otestovať :rolleyes: . Potom dávala návrhy, že si môžem doplatiť na nejaký iný modul (1066mhz kingston alebo 1333mhz patriot), čo som samozrejme nechcel, rovno som povedal že ideálne by bolo vrátenie peňazí aby som si mohol objednať modul aký ja chcem. Vytlačila servisný list, povedala že zavolajú...

Takže, keď si tam niečo kúpim a nefunguje to, "len tak" vrátiť alebo vymeniť to nemôžem pretože sa to musí otestovať (človek by chápal že to servisák drbne do dosky a skúsi zapnúť, robota na 5 minút aj z vykonaním potreby na WC...). Ďalej mi nedá nespomenúť rozdiel v cene na predajni a v e-shope, 25€ vs 21€ je dobrý rozdiel pri obyčajnej ramke. Keď som kupoval radeona 4650 cena bola rovnaká, k tomu len : WTF :?

Moje hodnotenie z "celkom fajn obchod" jednoznačne mením. Skladom nemajú skoro nič, poradiť väčšinou nevedia, "testovanie" komponentov trvá dlho, človek by si aj myslel že sú zaneprázdnený prácou keby sa nechválili pozeraním 3D videa počas pracovnej doby (nech si každý robí čo chce, raz keď nemám čo na práci nerozkrikujem to)...

Edit 10.1.2011 : Pred chvíľkou som tam písal druhý email, keďže neodpísali ani na prvý neočakávam odpoveď, cez týždeň si nájdem čas a pôjdem tam osobne. Nonsens aby človek kúpil nefunkčnú vec ktorej výmena, resp. vrátenie peňazí trvá týždeň.

Edit 12.01.2011 : Odpoveď na emaily nikde. Aktuálny stav: čaká na reklamáciu (servis čaká na vybavenie reklamácie). Takže zo spomínaného otestovania a vrátenia peňazí za produkt ktorý som mal 2 hodiny je zrazu reklamácia. :facepalm: Posledný krát čo som tam niečo kúpil, majú v tom BORDEL :furious:. Na ramku ktorú som mal 2 hodiny maximálne, budem čakať 30 dní, nech sa na mňa nikto nehnevá, ale j*bnutý prístup slabé slovo, ľutujem každého kto tam niečo kúpi... A ešte, zmena stavu až dnes, od tretieho do dvanácteho trvá otestovanie pamäte, vada sa prejavila, žiadne kontaktovanie ako bolo na servisnom povedané, poslali to na RMA...

OT: Zlatý Datacom, bez blbých rečí vadný produkt vymenia ak prídem v ten istý deň ako som ho kúpil, bývalé x-computers tak isto. Je pravda že firma sa ukáže až vtedy ak nastane nejaký problém...

Edit 13.01.2011 : Odpoveď na emaily nikde, nič nové. Šiel som tam osobne. Dozvedel som sa že ramka bola odoslaná na RMA, servisná pracovníčka si zapísala číslo servisného listu, a že vraj sa pokúsi poriešiť zo šéfom druhú pamäť, alebo urýchlenie reklamácie. Keď to budú riešiť tak ako odpisovanie na emaily tak začiatkom februára možno... :facepalm:

Edit 17.01.2011 : Aktuálny stav: odoslané na reklamáciu (servis bol odoslaný na vybavenie reklamácie výrobcovi) zmena stavu: 17.01.2011. Ak to z Asbisu kde bola ramka z Qcompu poslaná, poslali výrobcovi :facepalm: .

Kde má Kingston servisné stredisko?

cape
Nový používateľ
Nový používateľ
Príspevky: 73
Dátum registrácie: Pi 21. Jan, 2011, 18:53
Bydlisko: Košice

Re: Qcomp.sk

Príspevok od užívateľa cape » Pi 21. Jan, 2011, 19:07

poslali to ich dodavatelovi, ktory nasledne posle novy kus pamate. moze to trvat par dni, i tych 30, podla dodavatela. kazdopadne ked ako riesenie reklamacie ti ponuknu novu pamat, nemusis to prijat. mas pravo odstupit od kupnej zmluvy, kedze chyba nebola opravitelna. a teda ziadat peniaze naspat. musia ti vyhoviet.

Užívateľov profilový obrázok
Ajri
Používateľ
Používateľ
Príspevky: 947
Dátum registrácie: So 12. Sep, 2009, 12:28
Bydlisko: Košice/Nitra

Re: Qcomp.sk

Príspevok od užívateľa Ajri » So 22. Jan, 2011, 12:27

Včera večer som im poslal email na qcomp@qcomp.sk, dnes ráno mi odpísali a ponúkli okamžitú výmenu pamäte. Prišiel som do predajne, predavač ktorý mi odpísal vysvetlil situáciu, ospravedlnil sa a uznal pochybenie personálu. Dostal som novú pamäť + usb kľúč ako "odškodné", vec je vyriešená a som konečne spokojný.

Týmto sa chcem poďakovať pánovi Platkovi, za rýchle vyriešenie môjho problému.

cape
Nový používateľ
Nový používateľ
Príspevky: 73
Dátum registrácie: Pi 21. Jan, 2011, 18:53
Bydlisko: Košice

Re: Qcomp.sk

Príspevok od užívateľa cape » So 22. Jan, 2011, 15:05

pekne od nich. avsak naozaj seriozny obchod sa takto chova od prveho momentu. a nie ze ta nutia tam chodit ako na klavir, vypisovat apod. ale potesi to, ak clovek vyriesi problem a hned zabudne na to zle :-D

Užívateľov profilový obrázok
GABO
Administrátor
Administrátor
Príspevky: 10883
Dátum registrácie: Ut 15. Júl, 2003, 08:00
Bydlisko: Košice
Kontaktovať užívateľa:

Re: Qcomp.sk

Príspevok od užívateľa GABO » So 22. Jan, 2011, 18:15

Tak jasne pri malej firme je to ok, pri veľkej môže zlyhať ľudský faktor a tomu nezabrániš. Postih daného pracovníka a nápravu..
PC1 Intel Core i7-4960X@4,8GHz . ASRock X79 Extreme 11 . 8x4GB Corsair Dominator 2133MHz DDR3 . Gainward GTX1080 . Samsung 850 PRO 256GB + Super Flower Leadex 750W Gold . LG 30" + HP 24" . Noctua
PC2 i5-2500K . Noctua NH-U12 . ASUS P8Z68-V PRO . 4x4GB G.Skill Ripjaws X 1333 . ASUS GTX 970 Strix . Intel 530 240GB . Samsung 850 PRO 2TB . COUGAR GX-600W . Lian Li PC-V1010A - Silver . HP 23Xi . ASUS Xonar Essence STX + HD555

EK Vulture Red Flakes http://zostavy.tichepc.sk/sk/#reference ... red-flakes

Užívateľov profilový obrázok
icefire
Pokročilý používateľ
Pokročilý používateľ
Príspevky: 7502
Dátum registrácie: So 01. Nov, 2008, 19:48
Bydlisko: Bratislava

Re: Qcomp.sk

Príspevok od užívateľa icefire » So 22. Jan, 2011, 23:36

Ajri napísal:Včera večer som im poslal email na qcomp@qcomp.sk, dnes ráno mi odpísali a ponúkli okamžitú výmenu pamäte. Prišiel som do predajne, predavač ktorý mi odpísal vysvetlil situáciu, ospravedlnil sa a uznal pochybenie personálu. Dostal som novú pamäť + usb kľúč ako "odškodné", vec je vyriešená a som konečne spokojný.

Týmto sa chcem poďakovať pánovi Platkovi, za rýchle vyriešenie môjho problému.
Lol, toto skor vyzera na to, ze tu zbadali tuto temu a hned sa snazili to poriesit. A preto odskodnenie a uvedenie konkretneho mena, ze? :)
Spoiler: ukázať

i7-6700K + Noctua NH-D14 @ MSI Z270 TOMAHAWK - Crucial SSD 750GB @ Win10 PRO (legal) + WD RED 3TB - MSI GAMING X GTX 1070 8GB + DELL S2716DG G-Sync - Kingston HyperX Predator 16GB 3000MHz - Corsair RM650 - Fractal Define R3 + 3xNoctua - Logitech Proteus Core + Ozone Exposure - SteelSeries 6Gv2 - Xonar DX + HyperX Cloud + Behringer MS16 - 2x Xbox 360 Wireless controller - Philips 32PFL5007k

Užívateľov profilový obrázok
qq6600
Používateľ
Používateľ
Príspevky: 1781
Dátum registrácie: Št 11. Dec, 2008, 21:08
Bydlisko: Bratislava II

Re: Qcomp.sk

Príspevok od užívateľa qq6600 » Ne 23. Jan, 2011, 01:13

Viem ktora kurierska firma dorucuje pre Qcomp,takze radim osobny odber :D

Užívateľov profilový obrázok
Ajri
Používateľ
Používateľ
Príspevky: 947
Dátum registrácie: So 12. Sep, 2009, 12:28
Bydlisko: Košice/Nitra

Re: Qcomp.sk

Príspevok od užívateľa Ajri » Ne 23. Jan, 2011, 08:58

icefire napísal:
Ajri napísal:Včera večer som im poslal email na qcomp@qcomp.sk, dnes ráno mi odpísali a ponúkli okamžitú výmenu pamäte. Prišiel som do predajne, predavač ktorý mi odpísal vysvetlil situáciu, ospravedlnil sa a uznal pochybenie personálu. Dostal som novú pamäť + usb kľúč ako "odškodné", vec je vyriešená a som konečne spokojný.

Týmto sa chcem poďakovať pánovi Platkovi, za rýchle vyriešenie môjho problému.
Lol, toto skor vyzera na to, ze tu zbadali tuto temu a hned sa snazili to poriesit. A preto odskodnenie a uvedenie konkretneho mena, ze? :)
Ťažko povedať či niekto z Qcompu sleduje toto fórum. Zamestnanec, ktorého meno som tu uviedol mi odpísal na mail, vymenil pamäť a snažil sa vec vyriešiť čo najskôr, za to má u mňa jedno malé plus, ale to neznamená že zabudnem na to ignorovanie a naťahovanie zo servisným strediskom. Možno ráno na predajni nemal zákazníkov, tak začal čítať emaily a uvidel jeden s predmetom "Staznost"...
email :
Spoiler: ukázať
Dobrý deň.
Dňa 03.01.2011 som si u Vás zakúpil pamäťový modul Kingston KVR1333D3N9/2G 1333Mhz CL9 2GB ddr3. Pamäť bola rozbalená, predavač mi povedal že si ju zrejme niekto kúpil a vrátil ju. Neprešli ani 2 hodiny a z pamäťovým modulom som musel ísť na Vaše servisné oddelenie kôly jeho nefunkčnosti (pc sa po vložení daného modulu po zapnutí reštartoval, z jedným - pôvodným modulom išiel v pohode). Bolo mi povedané že pamäťový modul sa musí najprv otestovať, a až tak mi môžu byť vrátené peniaze, resp. poskytnutá náhrada (taký istý modul).

Do dnes (21.01.2011) sa neudialo nič. Nijakým spôsobom ste ma nekontaktovali ohľadom spomínaného testovania. Neodpovedáte na emaily. Keď som prišiel na servisné oddelenie v KE osobne, bolo mi povedané že pamäť sa poslala na reklamáciu (o tom reč nebola, s nijakou reklamáciou som nesúhlasil) a že to môže trvať aj 30 dní.

Takže, ak to mám zhrnúť, predali ste mi s veľkou pravdepodobnosťou používaný pamäťový modul, otvorený a poškodený. Podľa občianskeho zákonníka mám právo na okamžitú výmenu vadného produktu alebo vrátenie peňazí (konzultované s inými predajcami, konzultované na PC fórach), žiadna takáto možnosť mi na servisnom oddelení ponúknutá nebola! V iných predajniach (napr. Datacom) mi vadné veci vrátené v deň zakúpenia bez zbytočných rečí vymenili a nezavádzali ma.

Očakávam okamžité riešenie situácie, nieje normálne aby som na pamäť ktorú som mal 2 hodiny čakal 3 týždne!

Po ukončení tejto nepríjemnej veci (ako pre koho, všakže) s vami končím, existuje konkurencia, a obchody s oveľa lepším prístupom ku zákazníkovi ako ten Váš.

S pozdravom, Jaroslav Turza.

PS: Nepredpokladám že si tento email prečítate, zajtra navštívim Vašu pobočku v Košiciach a budem sa informovať osobne.

Užívateľov profilový obrázok
icefire
Pokročilý používateľ
Pokročilý používateľ
Príspevky: 7502
Dátum registrácie: So 01. Nov, 2008, 19:48
Bydlisko: Bratislava

Re: Qcomp.sk

Príspevok od užívateľa icefire » Ne 23. Jan, 2011, 10:39

Ver tomu, ze to tak bolo, Ggl indexuje dost veci, dost rychle :)
Spoiler: ukázať

i7-6700K + Noctua NH-D14 @ MSI Z270 TOMAHAWK - Crucial SSD 750GB @ Win10 PRO (legal) + WD RED 3TB - MSI GAMING X GTX 1070 8GB + DELL S2716DG G-Sync - Kingston HyperX Predator 16GB 3000MHz - Corsair RM650 - Fractal Define R3 + 3xNoctua - Logitech Proteus Core + Ozone Exposure - SteelSeries 6Gv2 - Xonar DX + HyperX Cloud + Behringer MS16 - 2x Xbox 360 Wireless controller - Philips 32PFL5007k

Užívateľov profilový obrázok
icefire
Pokročilý používateľ
Pokročilý používateľ
Príspevky: 7502
Dátum registrácie: So 01. Nov, 2008, 19:48
Bydlisko: Bratislava

Re: Qcomp.sk

Príspevok od užívateľa icefire » Po 07. Sep, 2015, 18:21

Qcko krachuje a nevracia peniaze. Nic tam nekupujte.
Spoiler: ukázať

i7-6700K + Noctua NH-D14 @ MSI Z270 TOMAHAWK - Crucial SSD 750GB @ Win10 PRO (legal) + WD RED 3TB - MSI GAMING X GTX 1070 8GB + DELL S2716DG G-Sync - Kingston HyperX Predator 16GB 3000MHz - Corsair RM650 - Fractal Define R3 + 3xNoctua - Logitech Proteus Core + Ozone Exposure - SteelSeries 6Gv2 - Xonar DX + HyperX Cloud + Behringer MS16 - 2x Xbox 360 Wireless controller - Philips 32PFL5007k

Užívateľov profilový obrázok
Eddward
Používateľ
Používateľ
Príspevky: 1943
Dátum registrácie: Pi 07. Dec, 2007, 08:00
Bydlisko: Košice-okolie

Re: Qcomp.sk

Príspevok od užívateľa Eddward » St 09. Sep, 2015, 23:30

Podla webu sa zlucili s nejakou inou firmou, cize Qcomp defakto uz zanikol...
Mam od nich teraz akurat SSD, ktore ma uz aj tak cez 3 roky cize je to jedno...
Inak som tam nikdy nejak nekupoval, hlavny dovod relativne vysoke ceny oproti konkurencii, ktora sidli 5-10 minut peso od nich, nechapem ich fakt, pritom ziadna extra ponuka co by sa inde nenasla... inak ziadny problem, personal mi prisiel tiez OK...

edit: tak asi je fakt uplny koniec, niekto sa cinil a informoval aj zive.sk http://www.zive.sk/clanok/108211/it-pre ... ne-stazuju
skoda, pamätam si ako redizajnovali web pred casom, ako sa hrdili finalista ShopRoka, este aj bilboard v meste mali co lacne nebolo, proste ako firma v rozkvete nie v upadku...

ked si tak spominam, minimalne uz vo februari tohto roka sa uz nieco v zakulisi dialo ked sa zacali stahovat z celkom luxusnych priestorov na Mlynskej do mensich priestorov tiez na Mlynskej... zaujimave je ze ten povodny flek je stale na prenajom odvtedy
Core i7 8700K @ 4.8 Ghz + Noctua NH-D15 | 16GB DDR4 3200Mhz CL15 Corsair | MSI Z370 GAMING PRO CARBON | Nvidia GeForce X | Toshiba DT 2TB
Samsung 850 EVO 500GB | Super Flower 650W GOLD 90+ | W10 x64 Pro v1709 | Fractal Define R4 Black + 3x NF-A14 | DELL U2515H 1440p

Napísať odpoveď

Návrat na "Skúsenosti s predajcami"