Datart

Všetko o vašich skúsenostiach s predajcami HW ...
Užívateľov profilový obrázok
felipe25
Pokročilý používateľ
Pokročilý používateľ
Príspevky: 5835
Dátum registrácie: Po 19. Júl, 2010, 13:00
Bydlisko: Košice

Re: Datart

Príspevok od užívateľa felipe25 » Ut 23. Apr, 2013, 21:40

hm, datart by ti to nezreklamoval ani s tou krytou si myslim :)
Libor12 napísal:"
Ucet v slovencine tiez nik nepytal - kto by to v UK aj rozumel... :rofl:
Mylis sa, nechcem vyzniet hnusne, ale taky Nemec, Francuz, Talian, Spaniel nebude riesit 20€ kluc s predajcom/vyrobcom, ale rovno sa na to vykasle a kupi si novy. :)) Ta zaruka je skor pre tie krajiny s nizsimi prijmami ako sme my, poliaci, madari a pod. Neverim, ze Corsairu a KIngstonu sa vracia viac klucov zo zapadu europy ako z vychodu europy, kde je aj menej obyvatelov v porovnani s Nemeckom a pod...
Zo skusenosti viem, ze Nemci vyhodia funkcne LCDcka do kosa ktore maju cenu 100€, funkcne HP pocitace ktore maju 2-3roky hadzu do kosov.. Ziadny predaj a somariny cez net ako to robime my, bazos, a pod.
Takze asi tak. 5/10years waranty je s polutovanim skor pre socky.. :) myslim v globalnom meritku, na SVK sa za socku nepovazujem, v porovnani s nemeckom a pod uz ano.
Takze asi tak.. :)

Keby sme aj my mali 3000€ mesacne a vyssie platy, tiez by sme na fore nepredavali ramky za 6€ lebo by to nemalo zmysel... Nemci a ich spravanie sa je jasny dokaz. A to uz roky dozadu, mam znamych ktori tam pracovali a uz som preinstalovaval par pc zo smetisk, aj z norska, svedska a podobne.. Takze viem posudit, ake "dobre" veci tam vyhodia. U nas sa predava 1Ghz 7rocny PC za 50€, tam sa hadze do smeti 2jadrovy intel co by som predal za 150€ bez vacsich problemov...
Naposledy upravil/-a felipe25 v Ut 23. Apr, 2013, 21:52, upravené celkom 3 krát.
Spoiler: ukázať
Main PC: Fractal Define Black R5 window, Z97-GD65 GAMING, Intel Core i5 4690K, 8GB DDRAM3 (2x4GB) Kingston 1600MHz HyperX, SSD Samsung 850EVO 250GB + 2 x 3TB 7200rpm Seagate rpm + 4TB WD Green 5400rpm, ATI HD5770, Blue-Ray LG, 23" Fujitsu Siemens LED LCD, key: Hama uRAGE, mouse: Logitech G700, Windows 10 Pro 64bit

NB work: Fujitsu Siemens Esprimo Mobile U9200 12", Windows 10 Pro 64bit

Samsung Galaxy S7 32GB Black
Apple iPhone 6S 16GB Space Grey
Apple iPad Mini 4 Cellular 16GB Black

faugusztin
Moderátor
Moderátor
Príspevky: 15346
Dátum registrácie: Ut 26. Feb, 2008, 14:00
Bydlisko: Bratislava/Štúrovo

Re: Datart

Príspevok od užívateľa faugusztin » Ut 23. Apr, 2013, 21:50

Libor12 napísal:Datart sa vyhovaral primitivne na krytku a ze im to vyrobca inak nevezme ( zobral mi to aj bez toho), nemam rad ked niekto robi zo mna vola.... a vojim pristupom ukazal, ze je lepsie ist radsej tam, kde udavaju 5 rokov, aj ked tiez sa mozu vyhovorit na zakon o 2 rokoch...
Nuz, Datart v tom nemusel klamat. Postup reklamacie je totiz typicky taky, ze obchod to posle distributorovi, ktory to posle bud autorizovanemu servisu alebo nadradenemu distributorovi, kde sa situacia opakuje. Nuz a staci, ked reklamaciu kvoli krytke odmietne ktorykolvek medziclanok, aj keby vyrobca s tym nemal absolutne ziadny problem. Je dokonca dost pravdepodobne, ze ti to nezreklamovali prave preto, lebo im to uz parkrat distributor s tymto dovodom odmietol zreklamovat.
Libor12 napísal:Princip je v tom, ze predajcu to nic nestoji (vyrobca mu to opravi/vymeni gratis) a zarobil na mne pri kupe, keby urobil ustretovy krok, budem tam chodit aj nabuduce...
Zjavne nemas absolutne ziadnu predstavu o nakladoch ohladne dopravy.

Libor12 napísal:Ale prosim, ak ma maju v laske len ked kupujem a kaslu na mna ked mam problem, ja mozem ist aj inde (a ze teda aj pojdem je tutovka) - napr. tam kde idu nad ramec povinnych 2 rokov.
Nuz a tak to normalny clovek robi hned pri prvom nakupe, ale niektori sa musia najprv popalit, ved tych par euro usetrenych za kratsiu zaruku predsa stoji.

Užívateľov profilový obrázok
felipe25
Pokročilý používateľ
Pokročilý používateľ
Príspevky: 5835
Dátum registrácie: Po 19. Júl, 2010, 13:00
Bydlisko: Košice

Re: Datart

Príspevok od užívateľa felipe25 » Ut 23. Apr, 2013, 22:01

faugusztin napísal:
Libor12 napísal:Ale prosim, ak ma maju v laske len ked kupujem a kaslu na mna ked mam problem, ja mozem ist aj inde (a ze teda aj pojdem je tutovka) - napr. tam kde idu nad ramec povinnych 2 rokov.
Nuz a tak to normalny clovek robi hned pri prvom nakupe, ale niektori sa musia najprv popalit, ved tych par euro usetrenych za kratsiu zaruku predsa stoji.
Kazdy predajca, ktory bude chciet dodrzat 5rokov zaruku, 60mesiacov, 36mesiacov, si k cene nieco prihodi. Ak si za kluc ktory kupim najlacnejsie za 30€ vypyta 2€ navyse s tym ze realne poskytne 60mesiacov, radsej si ho kupim za 30€ s tym, ze ked sa fakt pokazi, dam 3€ na postu a mam novy - a mozno sa vobec nepokazi. Takto bohuzial rozmysla vela Slovakov, dolezitejsia je okamzita cena, ako veci "po". Pri takom monitore, HDDcku a veciach, kde by som ich musel posielat do ciny alebo bohvie kam, to uz radsej kupim tam kde realne vidim: 36mesiacov zaruka ako niekde kde viem ze 24mesiacov a dost. Tam sa uz oplati priplatit. Ale pri lacnych veciach - a to vacsina predajcov ktori poskytuju fakt nieco navyse - dlhsiu zaruku, riesenie problemov na ich ukor po zakonnych 24mesiacoch - urcite vidia na pocte a objemu zakazok ktore maju. Podla maju malu skupinu zakaznikov, ktora sice je ochotna si priplatit, ale nieje ich vela.
Preto ma taka napriklad alza tolko pobociek, lebo ludia aj napriek tomu ze sa popalia - alebo dajme tomu ine PC obchody kde sa reklamacie neriesia prave najlepsie ale obchod je ako taky najlacnejsi - aj napriek tomu si vec objednaju tak ze otvoria heureka.sk a objednaju si nieco co stoji 380€ v priemere v kvalitnych shopoch za 340€ niekde od hornej dolnej.. A potom sa cuduju ako dopadne, ze predajca ignoruje, bo ma jeden skladik a pod. Proste je to tak a, pri nasich platoch sa tym ludom ani necudujem, ze sa snazia usetrit kazde euro. Ja som sa tiez v alze popalil, a ano - kupujem tam nadalej, lebo viem ze co objednam mam na druhy den, a niekedy tam maju fakt najlepsiu cenu a uz maju aj pobocku v KE, co ked som sa popalil nemali...
A stale si budem mysliet, ze viac zakaznikov bude mat shop s najnizsimi cenami a po 2rokoch si moze zakaznik :wallbash: , ako shop kde sa plati viac, a dajme tomu ze predajca je ochotny riesit reklamaciu aj po 2rokoch na vlastne naklady ak dava vyrobca vacsiu zaruku. Hold, sme na Slovensku a na Slovensku je to tak....
Pri nasich platoch je kazde euro cenne, ja sice nepatrim k tym co bude behat po meste aby usetril 3€.. ale ked mozem mat nieco za 115€ a inde za 122€, kto to objedna niekde za 122€? Hlavne tu vyrasta mlada generacia, ktora s tym nema problem. Za par rokov bude mat taky nay velky problem, pretoze tam nikto kupovat nebude, ked zistia za kolko to ludia mozu mat inde. Proste... je skupina ludi co zacne doverovat jednemu shopu a nebude hladat ceny, no v generacii do 30rokov je takych ludi velmi malo. Kazdy porovnava, hlada co najlacnejsi obchod a tak to bude. A problem bude mat kazdy jeden shop, ktory bude o viac ako 5% drahsi ako najlacnejsi...
Spoiler: ukázať
Main PC: Fractal Define Black R5 window, Z97-GD65 GAMING, Intel Core i5 4690K, 8GB DDRAM3 (2x4GB) Kingston 1600MHz HyperX, SSD Samsung 850EVO 250GB + 2 x 3TB 7200rpm Seagate rpm + 4TB WD Green 5400rpm, ATI HD5770, Blue-Ray LG, 23" Fujitsu Siemens LED LCD, key: Hama uRAGE, mouse: Logitech G700, Windows 10 Pro 64bit

NB work: Fujitsu Siemens Esprimo Mobile U9200 12", Windows 10 Pro 64bit

Samsung Galaxy S7 32GB Black
Apple iPhone 6S 16GB Space Grey
Apple iPad Mini 4 Cellular 16GB Black

Libor12
Nový používateľ
Nový používateľ
Príspevky: 24
Dátum registrácie: Po 04. Mar, 2013, 15:36

Re: Datart

Príspevok od užívateľa Libor12 » St 24. Apr, 2013, 22:00

To faugusztin:
"Nuz, Datart v tom nemusel klamat. Postup reklamacie je totiz typicky taky, ze obchod to posle distributorovi, ktory to posle bud autorizovanemu servisu alebo nadradenemu distributorovi, kde sa situacia opakuje. Nuz a staci, ked reklamaciu kvoli krytke odmietne ktorykolvek medziclanok, aj keby vyrobca s tym nemal absolutne ziadny problem. Je dokonca dost pravdepodobne, ze ti to nezreklamovali prave preto, lebo im to uz parkrat distributor s tymto dovodom odmietol zreklamovat."
To nemeni nic na veci, ze ja som svoje peniaze nechal Datartu a pre mna je to partner od ktoreho cakam, ze dodrzi , co mi pri predaji na obale deklaroval. Dalsich X medziclankov nech si riesi Datart, ja predsa nie som plateny, aby som ich vzajomne zalezitosti riesil. Ak to riesit nevie/nema zaujem, nech informuje odberatela, ze to, co je uvedene na obale vyrobku neplati. A to, ze mi vyrobca vybavil reklamaciu aj bez krytky, ktoru ako dovod zamietnutia prezentoval Datart hovori za seba.

Novela ceskeho obc. zakonnika 2014 :

. "Prodejce bude také odpovídat za záruční dobu uvedenou na zboží, na jeho obale, v přiloženém návodu nebo v reklamě. Při poskytnutí nebo při sjednání této záruky budou moci být určeny podmínky pro trvání či způsob uplatnění takové záruky,"
http://byznys.lidovky.cz/brzy-skonci-dv ... -penize_hm
faugusztin píše:

Libor12 píše:Ale prosim, ak ma maju v laske len ked kupujem a kaslu na mna ked mam problem, ja mozem ist aj inde (a ze teda aj pojdem je tutovka) - napr. tam kde idu nad ramec povinnych 2 rokov.

Nuz a tak to normalny clovek robi hned pri prvom nakupe, ale niektori sa musia najprv popalit, ved tych par euro usetrenych za kratsiu zaruku predsa stoji.
Normalny mozno, ja som v Datarte v Poluse, nikde informaciu o nedodrzani deklarovanej zaruky nevidel - skus dat info podla coho to dokazes okamzite dedukovat, budem vdacny, mily Sherlok. Neviem o akych usetrenych tocis - v Darart/Poluse ???
faugusztin píše:
Libor12 píše:Princip je v tom, ze predajcu to nic nestoji (vyrobca mu to opravi/vymeni gratis) a zarobil na mne pri kupe, keby urobil ustretovy krok, budem tam chodit aj nabuduce...
Zjavne nemas absolutne ziadnu predstavu o nakladoch ohladne dopravy.
Omyl. Posielal som, teda viem co ma to stalo pod ca. 3,-EUR.
To je cena s DPH (ktoru firma neplati, a naklady si zarata do nakladov/odcita zo zisku...). Firma moze posielat napr. 2,3,... kluce naraz - a naklady sa delia...
To felipe :
Mylis sa, nechcem vyzniet hnusne, ale taky Nemec, Francuz, Talian, Spaniel nebude riesit 20€ kluc s predajcom/vyrobcom, ale rovno sa na to vykasle a kupi si novy. :)) Ta zaruka je skor pre tie krajiny s nizsimi prijmami ako sme my, poliaci, madari a pod.
Myslel som si to tiez, ale odkedy som som zazil ako Anglicania setria na kureni a chodia doma vo svetroch, kurenie v biznis hoteli v Nemecku za vypinalo vzdy po odchode z izby..., Rakusania umyvali riad nie pod tecucou vodou ale v napustenom umyvadle a domaca vo Viedni mala doma rusky televizor a kurila naftou... - odvtedy viem ze i tam ludia vedia pocitat, aj ked jazdia v Mercedesoch ... ale samozrejme suhlas ze sa maju hodne lepsie...
Naposledy upravil/-a Libor12 v Št 25. Apr, 2013, 08:26, upravené celkom 1 krát.

faugusztin
Moderátor
Moderátor
Príspevky: 15346
Dátum registrácie: Ut 26. Feb, 2008, 14:00
Bydlisko: Bratislava/Štúrovo

Re: Datart

Príspevok od užívateľa faugusztin » St 24. Apr, 2013, 23:29

Skus pouzivat citacie, kedze tvoj prispevok je necitatelny gulas. Co sa tyka obchodu, tak tam neviem ako informuju o zaruke, v eshope maju jasne uvedenych 24 mesiacov :
http://www.datart.sk/USB-flash-disk-KIN ... -R500.html

Užívateľov profilový obrázok
AmOK
Používateľ
Používateľ
Príspevky: 1505
Dátum registrácie: Ut 25. Júl, 2006, 02:00
Bydlisko: Bratislava
Kontaktovať užívateľa:

Re: Datart

Príspevok od užívateľa AmOK » Št 25. Apr, 2013, 00:40

Alza tiez nie je bohvie co, co sa zaruky tyka...
36 mesiacov :facepalm: http://www.alza.sk/western-digital-2-5-d96178.htm
60 mesiacov :!: http://www.agem.sk/produkt/western-digi ... 15932.html
Vykradnuty Agem a cena bez loginu!
Zaruku si treba overit u predajcu, vopred na stranke, alebo priamo v obchode a skontrolovat aj na dokladoch, ako pisu chalani. Nie na cinskom, tajwanskom obale...
Trochu mi tato debata pripomina reklamy mobilnych operatorov, kde ti konskym pismom naslubuju vsetko mozne a zadarmo.. A zaroven mikro textom pripisu, ze klamu. :D
Datart spravil v podstate to iste. Dokaz mas na blocku.

Libor12
Nový používateľ
Nový používateľ
Príspevky: 24
Dátum registrácie: Po 04. Mar, 2013, 15:36

Re: Datart

Príspevok od užívateľa Libor12 » Št 25. Apr, 2013, 08:20

Trochu mi tato debata pripomina reklamy mobilnych operatorov, kde ti konskym pismom naslubuju vsetko mozne a zadarmo.. A zaroven mikro textom pripisu, ze klamu. :D
Datart spravil v podstate to iste. Dokaz mas na blocku.
Na mojom blocku ten mikro text tiez chyba - je len : Uschovajte pre pripad reklamacie.
Nie je tam absolutne nic o zaruke a zarucnej dobe.
Chyba tam nieco v style :... zaruka uvedena na obale neplati, plati len 24 mesiacov... - To by bolo ako/tak pouzitelne, hoci zakaznik sa rozhoduje pri vybere podla informacii na obale, kedy zjavne nevie, co bude potom na blocku - ja som si ten USB fakt vybral prave preto, lebo som mal cerstvo pokazeny a 5 rokov ma presvedcilo.
v eshope maju jasne uvedenych 24 mesiacov :
Nebol eshop, ale Polus/BA - kamenny, kde to visi na stojane a vyberas podla udajov na baleni - tam je 5 rokov cervenym. Nic o tom ze to plati len pri kupe, ale pri reklamacii uz nie... - taky maly trik na kupujuceho v bananovej republike.

Užívateľov profilový obrázok
felipe25
Pokročilý používateľ
Pokročilý používateľ
Príspevky: 5835
Dátum registrácie: Po 19. Júl, 2010, 13:00
Bydlisko: Košice

Re: Datart

Príspevok od užívateľa felipe25 » Št 25. Apr, 2013, 09:24

Pozri.. mas x produktov - ramky, kde mas lifetime warranty :)) Proste.. to co je na obale neznamena nic. Po dalsie sme na Slovensku, a keby tam bolo po Slovensky - 5 rokov zaruka - uz by to bud prekryli alebo napisali ze to neplati. Ked je tasm 5years warranty neznamena to nic, pretoze 80% ludi co idu do vacsinou predrazeneho datartu po anglicky velmi nevedia, ked si nevedia danu vec kupit inde a lacnejsie :)
Spoiler: ukázať
Main PC: Fractal Define Black R5 window, Z97-GD65 GAMING, Intel Core i5 4690K, 8GB DDRAM3 (2x4GB) Kingston 1600MHz HyperX, SSD Samsung 850EVO 250GB + 2 x 3TB 7200rpm Seagate rpm + 4TB WD Green 5400rpm, ATI HD5770, Blue-Ray LG, 23" Fujitsu Siemens LED LCD, key: Hama uRAGE, mouse: Logitech G700, Windows 10 Pro 64bit

NB work: Fujitsu Siemens Esprimo Mobile U9200 12", Windows 10 Pro 64bit

Samsung Galaxy S7 32GB Black
Apple iPhone 6S 16GB Space Grey
Apple iPad Mini 4 Cellular 16GB Black

Libor12
Nový používateľ
Nový používateľ
Príspevky: 24
Dátum registrácie: Po 04. Mar, 2013, 15:36

Re: Datart

Príspevok od užívateľa Libor12 » Št 25. Apr, 2013, 12:19

felipe25 napísal:Pozri.. mas x produktov - ramky, kde mas lifetime warranty :)) Proste.. to co je na obale neznamena nic. Po dalsie sme na Slovensku, a keby tam bolo po Slovensky - 5 rokov zaruka - uz by to bud prekryli alebo napisali ze to neplati. Ked je tasm 5years warranty neznamena to nic, pretoze 80% ludi co idu do vacsinou predrazeneho datartu po anglicky velmi nevedia, ked si nevedia danu vec kupit inde a lacnejsie :)
Ak mam lifetime warranty - budem si ju v pripade zavady pyta, ak ma odbiju statocne sa vsade o tom zazitku zmienim - mas skusenost ze neplatila takato lifetime ?

Ak je obal original = kompletne v Anglictine, potom by na Slovensku nielen 5 years waranty, ale mozno ani 16GB nemuselo byt platne - len 8... Notebooky 4 core by z Datartu mohli byt len 2-jadrove (alebo aj 1), Notebook Ivy bridge bez mostov :laugh: , namiesto MS Office s Free Upgradami len T607 ci Slusovice, hodinky ci mobil "water resistant 10ft" orosene ako Bazant 12-ka, rostfree domace spotrebice do roka zhrdzavene, HD Ready prijimace hrajuce len SD programy, CD player vhodny len vinyl Yadranky a Espresso Maker len na turecku/zalievanu....
Chlape, si ma tym obchodom teda fakt strasne sklamal. Tam ma viac ani parom volov nedototahne... :rofl:

Užívateľov profilový obrázok
felipe25
Pokročilý používateľ
Pokročilý používateľ
Príspevky: 5835
Dátum registrácie: Po 19. Júl, 2010, 13:00
Bydlisko: Košice

Re: Datart

Príspevok od užívateľa felipe25 » Št 25. Apr, 2013, 20:06

Libor12, kedy konecne pochopis, ze zakony u nas predajcovi neprikazuju mat taku zaruku jak pises? 24mesiacov musi byt vzdy a vsade - ak niesi firma a neberies na ICO specificke veci napr. od HP, tam mas zaruku len rok.

To co mas na obale firma moze a nemusi dodrzat. Ja nerobim v datarte a je mi ukradnute kde co kupujes.
Proste, nemas pravdu, a datart neporusil ziadny zakon, Chod na SOI, chod kdekolvek, zistis ze sa mylis, a datart vsetko splnil ako mal. Je x dalsich firiem - ako si videl vyssie aj alza, ktora napriek tomu ze dodavatel jej da 5rokov, ona da len 2/3roky.

A budes sa dozadovat dozivotnej zaruky?Ved hore si mi pisal na 10rocnu zaruku od Corsairu ze po 8r bude moj kluc smiesny, a zrazu sa ides dozadovat dozivotnej? :)) :)
Spoiler: ukázať
Main PC: Fractal Define Black R5 window, Z97-GD65 GAMING, Intel Core i5 4690K, 8GB DDRAM3 (2x4GB) Kingston 1600MHz HyperX, SSD Samsung 850EVO 250GB + 2 x 3TB 7200rpm Seagate rpm + 4TB WD Green 5400rpm, ATI HD5770, Blue-Ray LG, 23" Fujitsu Siemens LED LCD, key: Hama uRAGE, mouse: Logitech G700, Windows 10 Pro 64bit

NB work: Fujitsu Siemens Esprimo Mobile U9200 12", Windows 10 Pro 64bit

Samsung Galaxy S7 32GB Black
Apple iPhone 6S 16GB Space Grey
Apple iPad Mini 4 Cellular 16GB Black

Libor12
Nový používateľ
Nový používateľ
Príspevky: 24
Dátum registrácie: Po 04. Mar, 2013, 15:36

Re: Datart

Príspevok od užívateľa Libor12 » Št 25. Apr, 2013, 21:21

Felipe, trochu som zartoval... ospravedlnujem sa, ale nedalo mi to nerozviest ad absurdum.
To co mas na obale firma moze a nemusi dodrzat.
Tak tomu sa hovori - princip bananovej krajiny. Vrazis si na obal hocijake klamstvo, aby biznis slapal a tvaris sa ze ved coze ti ludia chcu, to je len tak nezavazne... Ved uz aj v cesku od buduceho roku to takto nebude mozne (link som daval vyssie) - tak kde potom sme - v krajine podvodnikov ?
Ja viem ze podla zakona je 24 resp 12 mesiacov zaruka.
Rovnako viem, ze ked na obale cosi uvediem a nedodrzim tak to sice mozno este dnes (tu na predbalkane :D ) nie je protizakonne, ale nie je to OK, ferove, slusne, moralne,... Nieco podobne by si v USA ,v Nemecku, a od 2014 ani v Cesku nedovolili bez nasledkov. Je to ako na zastavke busu, ci v cakarni u lekara - na zapade sa stavaju do radu, nikoho nenapadne predbiehat, kym u nas sa vzdy najdu "chytraci" ktori nepoznaju elementarnu slusnost a vopchaju sa dopredu...Podobne nebankovky, ktore tiez klamali, aby biznis slapal a bolo im jedno, ze pripravia ludi o celozivotne uspory, existenciu o zivot... Tiez "akoze" bezali v zmysle vtedajsich zakonov a ministerka nic nemohla...
A budes sa dozadovat dozivotnej zaruky?Ved hore si mi pisal na 10rocnu zaruku od Corsairu ze po 8r bude moj kluc smiesny, a zrazu sa ides dozadovat dozivotnej? :)) :)
IT starne fakt strasne rychlo, takze tam to po 10 rokoch zrejme zbytocne... Ale viem si predstavit life time warranty, kde by som i po rokoch ju vyuzil - auto, domace spotrebice,... tie nevyhazduje clovek po 5 rokoch a keby to prestalo fungovat, bolo by to osozne mat zaruku. :good:

P.S Dnes mi dosiel z fabriky nahradny Kingston. Takze mam namiesto reklamovaneho 4GB nove 2kusy po 8GB :cool: .

Pripajam text z vnutra obalu USB (na obale : 5 years, anni, anos,jahre,ans,anos Warranty, Garantia, Garanzia,Garantie, Garanzia) :

SLOVENSKY : Vynatok z patrocnej zaruky. Zaruka je obmedzena na vymenu vadneho vyrobku, alebo na vratenie jeho sucasnej hodnoty... Plna zaruka na Kingston.com/wa, alebo prostrednictvom posty.

Toto je tam este v dalsich 30-tich jazykoch.

Užívateľov profilový obrázok
Toman
VIP
VIP
Príspevky: 9297
Dátum registrácie: St 06. Júl, 2005, 20:00
Bydlisko: Engerau/Dreamland (Bratislava/Senec) (22)

Re: Datart

Príspevok od užívateľa Toman » St 29. Máj, 2013, 14:52

Datart CZ+SK na predaj, skupina sa stahuje spet do FR (je to ta ista skupina co zavrela pixmaniu pre SK)

http://ekonomika.sme.sk/c/6817196/obcho ... mizne.html
PC1 Asus Z87 PLUS, Intel 4670K @4200/1.18V PC2: Asus Z77 Plus, Intel 3570k 3400@4600 max:4950Mhz/1.47V....
4x4Gb Ram Kingston 1333@1800
Intel HD4600

IIPMS
Nový používateľ
Nový používateľ
Príspevky: 7
Dátum registrácie: Ne 19. Apr, 2015, 14:27

DATART.sk

Príspevok od užívateľa IIPMS » Ne 19. Apr, 2015, 14:45

Zdravim, neviem ci to tu uz je, ale neda mi nepodelit sa o skusenosti s pristupom, predajom a podpory v DATARTe. Ak premyslate o kupe alebo nebodaj o praci v DATARTe, prosim, citajte dalej. A moderatori, nemazte toto vlakno (kvoli zachovani objektivity)

1. Prve s cim to zacalo bol arogantny predajca (resp. lepsie povedane veduci) predajne v AVION Shopping Park, p. Pavel Vasicek. Nie len jeho arogancia ma nahnevalo aj jeho neustale vnucovanie nechcených produktov (k NTB si musite kupit aj predlzenu zaruku, ale RECOVERY JE NUTNOST, bez toho vam to neskor nebudeme vediet opravit, musíme vam spravit zalohu OS na USB kluc co si musite kupit atd...), licencny kluc od MS je ulozeny VRAJ V BIOSe (teda fakt? :D to som nevedel hmmm)

2. Dalsia vec co som si vsimol bolo aj to, ze pan, ktory ma ist prikladom by mal mat slusne a vonave oblecenie a nemalo by mu smrdiet z huby - bohuzial pan predavac tieto veci nesplnal a o to horsie, ze to bol pan veduci predajne!!!)

3. OK, po navrate z predajne (nekupil som nic, to co som potreboval som siel kupit vedla do NAY-ka, predsa AVION mam najblizsie k robote tak preco nejst tam ked tuna maju pristup aky maju). Mojim cielom bolo napisat hodnotenie na predajcov, ktore funguje na stranke DATARTu. Samozrejme, popisal som svoje skusenosti a pocity, ohodnotil predavaca atd, vyplnil udaje ako je meno, email a pod. - dal som hodnotenie 0% hrozne (z toho pristupu sa fakt inak nedalo)

4. O mojom nakupe som odoslal odkaz aj do spolocnosti (asi niekam na centralu), podrobne som popisal problem, spytal sa nejake otazky na spolocnost atd (ci tam take veci su, ci aj ini sa podobne spravaj ap.), no co sa stalo?? odpoved od supportu nechodi a nechodi... Presiel mesiac aj cosi, odpoved ziadna. Medzitym preposlane na ine maily a odpoved? Ziadna. Odozva a respekt k zakaznikovi?? O tom nemoze byt ani reci...

5. A co sa udialo po pra dnoch od bodu 3??? Moje kompletne hodnotenie BOLO ZMAZANE (proste ziadna negativna odpoved, jednoducho ZMIZLO!!!) Zakaznikom predsa nechcu ukazovat objektivne hodnotenie, VSAK??? Iba to skreslene a pozitivne?? (ktovie ci si ho nepisu sami predavaju, doteraz nechapem ako moze mat taky predavac akym je Pavel Vasicek take hodnotenia)

6. OK, po par dnoch som opat postol hodnotenie v podobnom duchu. No a co sa stalo? Teraz nezmazali hodnotenie. 0% hrozny zmenili na 100% vynikajuci, zmenili moj nick hodnotitela na nejakeho Martin K. (povodne som bol podpisany pod mojim krstim menom, lae ako dosli k nicku Martin K. netusim - ci je to nejaky znamy Vasiceka? Mozno).

7. Nasledne potom som hodil k hodnoteniu opat moje - negativne coz bola realna skusenost. A aka je situacia po par dnoch?? Hodnotenie na webe nie je. A odpoved? Od centraly spolocnosti stale ziadna... Poslete im jeden, dva maily s otazkou na predavacov, na stranku a odpoved nikde.

MOJA RADA NA ZAVER: DATART NIDKY! NIKDY V DATARTE!!! Vyhnut sa tymto ceskym smejdom posobiacich na nasom trhu. Chcete dobry pristup, aspon aku-taku odozvu a lepsi sortiment? Tak by som zvolil asi ALZU, NAY alebo SHARK (dobre maju aj tito chyby ale predavaci su tam slusni, poradia ochotne a neponukaju blbnosti s infantilnymi argumentami.

P.S. Dufam ze tu nebude uradovat cenzura z DATARTu, ale myslim ze su schopni tu vypisovat blbosti a nezmysly ze som si to cele vymyslel a blablabla... Ale ja nemam dovod si nieco vymyslat na rozdiel od nich - negativne veci budu chciet skratka ututlat...

A co ostatni? Aky ste zazili pristup?? Netreba zabudat na obmedzeny sortiment tovaru (vacsinu vzdy musia objedavat kdesi od SC, aspon to mi bolo povedane ked som chcel nieco a skladom mali toho teda fakt malo)
Naposledy upravil/-a IIPMS v Ne 19. Apr, 2015, 15:01, upravené celkom 1 krát.

LordKJ
Pokročilý používateľ
Pokročilý používateľ
Príspevky: 7139
Dátum registrácie: Po 28. Feb, 2011, 11:49
Bydlisko: Bratislava/Kežmarok
Kontaktovať užívateľa:

Re: DATART.sk

Príspevok od užívateľa LordKJ » Ne 19. Apr, 2015, 15:01

BTW
http://pretaktovanie.zoznam.sk/viewtopi ... t#p1046574

.. osobne mam s datartom iba dobre skusenosti :)
[......]

IIPMS
Nový používateľ
Nový používateľ
Príspevky: 7
Dátum registrácie: Ne 19. Apr, 2015, 14:27

Re: DATART.sk

Príspevok od užívateľa IIPMS » Ne 19. Apr, 2015, 15:03

Tak zrejme zalezi od predajne a predavaca, ale Pavel Vasicek z AVIONu v BA je nieco ostras.
Ale co ma najviac prekvapilo - ta ignorancia, zmazanie hodnotenia (ktore ako sa tvari ma byt od zakaznik,ov na zhodnotenie) a necinnost od podpory. No co najviac prekvapi ze tento veduci ma ist prikladom ostatnym predavacom - ale co je toto za priklad?? Ak by slo o novozauceneho predavaca co je tam par dni s cestou alebo nejaky mesiac tak to pochopim. Ale ak toto je veduci, tak musi byt v predajni uz hodne dlho.

Napísať odpoveď

Návrat na "Skúsenosti s predajcami"