Strana 4 z 4

Re: Agem.sk

Napísané: Ne 27. Nov, 2011, 09:31
od užívateľa ujo Andydúla
S Agemom som mal vždy dobré skúsenosti, napriek tomu, že som kupoval na firmu boli veľmi ústretoví aj pri reklamáciách, často sa mi stalo, že mi vadný výrobok vymenili na počkanie.

Re: Agem.sk

Napísané: Št 26. Dec, 2013, 01:39
od užívateľa Zubesuch
:) Ahoj,

máte niekto nejaké skúsenosti s reklamáciou bez pokladničného bloku alebo záručného listu?

Totiž chystám sa od chalaniska kúpiť RE4, ktorý disky kúpil v 2011 v ageme. Napisal mi, že by to malo byť v pohode, že mi to nájdu podľa sériového čísla. Je to presne tento model http://www.agem.sk/produkt/western-digi ... 30978.html. Teda aj agem naň dáva 60m záruku.

Pokiaľ viem takáto reklamácie je proste len z dobrej vôle obchodníka. Pretože doklad o kúpe alebo/a záručný list by mal byť pri reklamácii predložený, pokiaľ bol vydaný. Takže zaujíma ma skôr - pochodil niekto s takýmto niečim kladne?

Re: Agem.sk

Napísané: Št 26. Dec, 2013, 18:15
od užívateľa Toman
- pokial sa nic nesmenilo tak na reklamaciu sa potrebujes prihlasit na konto cez ktore to bolo nakupene a vyplnit si reklamacny ticket...
- pokial ho nemas, tak ta tetuska posle "kade tade"...
- povodna faktura ti nepomoze

- takze s reklamaciou sa obrat na toho u koho si kupil

Re: Agem.sk

Napísané: Št 26. Dec, 2013, 19:30
od užívateľa Papek
tak tak, na reklamaciu netreba ani povodny doklad, dolezite je mat vyklikanu reklamaciu. Uz som z Agemu pytal kopiu dodacieho/zarucneho listu a ochotne poslali, ale ten je pri reklamacii nanic. Ono staci, ak na reklamaciu nahodi ticket povodny majitel a staci dojst iba s cislom. Uz sa mi par krat stalo, ze mi zrovna dosiel toner a nemal som to ako vytlacit

Re: Agem.sk

Napísané: Št 26. Dec, 2013, 20:29
od užívateľa Zubesuch
tak to asi kašlem na to. Naháňať človeka po republike aby mohol vôbec reklamovať tovar. Záruka by sa mala vzťahovať na tovar a nie riešiť či disk od obchodníka kúpila stará Patvarošová alebo Jožko Petržlen. Cena dobrá, disk dobrý, ale takéto caviky proste nemám rád. Každopádne vďaka za info :)

Re: Agem.sk

Napísané: Št 26. Dec, 2013, 22:39
od užívateľa Toman
- Agem NENI MALO OBCHOD!!!!
- a dobre ze to takto spravili - lebo sa to tam vycistilo od studentou z celeho mesta co kopovali na firmi, potom daco dosrali a na reklamaciach boli zbitocne rady. A ludia z firiem co predavali skladacky zrazu nemali co zrat....

Re: Agem.sk

Napísané: Pi 27. Dec, 2013, 01:29
od užívateľa Zubesuch
hucat na mna nemusis ja som s tebou husy nepasol. ani ma nezaujima co sa tebe paci a co je dobre. pokial to neni maloobchod tak nech teda nepredavaju koncovemu spotrebiteľovi a hotovo. Pokial predavaju koncovemu spotrebiteľovi tak je to pre mna aj maloobchod.

Re: Agem.sk

Napísané: So 28. Dec, 2013, 01:03
od užívateľa amd_sk
Základy EKONOMIKY ako nás učili v škole....

Akonáhle subjekt predáva/poskytuje tovar/služby koncovému zákazníkovi, stáva sa z neho MO.

ALE

Keďže predávajú/poskytujú tovar/služby aj VO aj MO s cieľom ďalšieho predaja stáva sa z nich VO. Tak isto majú sklad a zásobujú sa vo veľkom, čiže zase sme na strane VO


Čiže ťažko povedať kam to zaradíme. Za čias keď som tam ja ešte kupoval bolo to iba VO, teraz už predajú hocikomu...

Re: Agem.sk

Napísané: Ne 29. Dec, 2013, 04:02
od užívateľa Snake
K tovaru priložte kópiu dodacieho listu s výrobným číslom vadného tovaru, vyplnený reklamačný protokol s podrobným popisom závady a podrobný popis podmienok, pri ktorých sa závada prejavuje
Tu nie je ani zmienka o nejakej nutnosti klikať cez ich systém, proste si vypýtaš RMA protokol, spíšeš ho, odovzdáš tovar za predpokladu že máš všetko čo požaduje ich reklamačný poriadok, a finito. Tu ide skôr o to, že niekomu za prepážkou sa to nechce prepisovať ručne...

Re: Agem.sk

Napísané: Ne 29. Dec, 2013, 05:04
od užívateľa AmOK
Dlho som v Ageme nic nereklamoval, ale protokol som si vzdy musel vytlacit po nalogovani. Obchodnik ti protokol neda a technik zas neprevezme bez protokolu vadny tovar. Robit tam nejaky vietor koli protokolu som nikdy neskusal, ale ludia, ktorym sa nieco pokazilo ma vzdy koli protokolu otravovali, ked nepochodili osobne. Mali to aj v podmienkach, teraz pozeram, ze prerabaju stranku, ale napisane to tam je opat. http://www.agem.sk/ako-reklamovat-256.html
Ako reklamovať

1. V prípade poruchy výrobku, ktorý ste zakúpili u nás, si prosím najprv prečítajte naše reklamačné podmienky.

2. V prípade, že je možné výrobok reklamovať v autorizovaných servisných strediskách, odporúčame Vám, aby ste tak pre urýchlenie celého reklamačného procesu urobili. V niektorých prípadoch autorizované servisy zabezpečujú aj bezplatnú dopravu do a zo servisu.

3. V prípade, že na daný výrobok nemáme uvedený v reklamačných podmienkach autorizovaný servis, reklamuje sa priamo u nás. Reklamáciu zadajte cez našu stránku v sekcii Reklamácie - Pridať reklamáciu do košíka (je viditeľná len po prihlásení). Popis závady vyplňte čo najpodrobnejšie, aby sme vedeli uvedenú závadu nasimulovať aj u nás (popis závady "Nejde" pri notebooku nie je vhodný, lepšie je "Po zapnutí sa roztočí vetrák, ale obrazovka zostáva čierna").

4. S vytlačeným reklamačným protokolom nám následne vadný výrobok doneste, alebo zašlite na adresu:
Reklamačné oddelenie
AGEM Computers
Panónska 42
851 01 Bratislava

5. Po vyriešení reklamácie Vám dôjde informačný email na adresu, ktorú ste vyplnili pri zadávaní reklamácie.
Link na reklamacne podmienky mi momentalne nefunguje ani po nalogovani.. http://www.agem.sk/reklamacne-podmienky :rolleyes:

Re: Agem.sk

Napísané: St 25. Nov, 2015, 21:09
od užívateľa m2fizy
Mega spokojnost ...

mam dokonca cez vlastneho predajcu, vybavene skladanie zostav (zadara) a v pripade poruchy, im poslem iba vadny kus (docasne nahradim vlastnym inym zo zalohy kym sa nevrati z reklamacie) ... takze super !

Reklamacie su taktiez v pohode, vsetko vzdy vyreklamovali, dokonca aj ked islo o vadu pouzivania (nie vadu vyrobcu). Niekedy trvaju dlhsie ... ale potom si viete (po mesiaci) narokovat peniaze spat (s cim nemaju problem) a Vy si aj tak vacsinou kupite hned novu vec priamo u nich.

Mozem len odporucit !!! :cool: :rep: