Strana 1 z 2

ATComp.sk

Napísané: Ut 27. Okt, 2009, 21:44
od používateľa Snake
Všetky skúsenosti s predajcom AT Computers do tejto témy.

Re: ATComp.sk

Napísané: Ut 27. Okt, 2009, 22:20
od používateľa Snake
Bral som pár vecí. Spôsob dodanie - osobne, pošta a iba DPD!!! DPD ja jednoducho moc neverím.

K reklamáciám - niektoré nevybavili v zákonnej lehote. Pevné disky posielajú opravované, takže bacha.

Re: ATComp.sk

Napísané: Ne 24. Jan, 2010, 18:14
od používateľa Tomax
S AT Comp nemám namenší problém. Sú úplne v pohode. Reklamácie mi vybavujú v zákonnej lehote, dokonca niekedy mi poslu zlý disk alebo dosku obratom za 3-4 dni novú takže iba +

Este po objednaní tovaru vzdy zavolam mojmu obchodníkovy co mám prideleneho a poprosím ho o upravu cien na dol tak vzdy mi vyhovie.
Ale zas je jedna vec ista ze ja od nich beriem tovar často až velmi tak ten prístup je iný ( rok 2009 cca 55.000€). Čo sa týka DPD žiadny problém. :)

Re: ATComp.sk

Napísané: St 27. Jan, 2010, 11:51
od používateľa icefire
Otrasna skusenost s reklamaciou disku.

Disk mal zle sektory, popis reklamacie:

Prve zaslanie - vybavene za 28 dni, dostal som pouzity disk s 1000 hodinami a este viac zlymi sektormi.

Druhe zaslanie - vybavene za 15 dni, dostal som disk, ktory ani nesiel zapnut.

Tretie zaslanie - dostal som podla S/N number moj povodny disk ! Chybne sektory nemal, ale vrateny, vrcal ako turbina na lietadle a vyzeralo to tak, ze sa kazdu chvilku vaporizuje.

Po natlaku vratene peniaze, disky nekupovat v ATComp! :furious2:

Re: ATComp.sk

Napísané: St 27. Jan, 2010, 12:12
od používateľa Tomax
Ja ti neviem ja inde ani tovar neberiem. Mne sa zatial zdaju najspolahlivejší a beriem od nich dost vela. Zatial som mal 31 reklamácií a nemam s nimi problem. Ak mi to nevedia vratit po 30 dnoch tak mam hned na ich stranke medzi fakturami vystavený dobropis automaticky. Len ja musim povedat s ktorej FA mi to maju odpocitať. Zaujmave ako pristupuju rozlišne k zakaznikom :?

Re: ATComp.sk

Napísané: St 27. Jan, 2010, 13:03
od používateľa GABO
Problém je ten, že tuším AT Comp disky opravuje, Snake by Ti snáď povedal viac. Teda nedostaneš nový s novým SN, ale opravený .. Seagate su tuším potom nejakým opravným štítkom riešené.

Re: ATComp.sk

Napísané: St 27. Jan, 2010, 19:24
od používateľa Snake
Robia to tak so všetkým, proste majú toľko diskov na RMA (keďže mimo SR robia CZ, PL a neviem ktoré krajiny ešte), že HDD riešia štýlom:

1) zadáš RMA
2) oni si počkajú na HDD (alebo v závislosti aký typ zmluvy majú uzatvorený s predajcom)
3) možno testnú (neviem)
4) pošlú prvý opravený kus ktorý je tam na sklade (tento kus tam poslal niekto pred vami)
5) z ich strany je RMA vybavené

Robia to nielen so Seagatmi, ale aj ostatnými výrobcami čo majú centrály poblízku ich pôsobenia (Seagate - PL, Samsung - CZ, atp.).

Čiže sa dosť čudujem že ajsko čakal tak dlho (nehovorím že klame, to v žiadnom prípade, len vravím že je to divné).

Čiže kto si kúpi v ATC disk, môže rátať s tým že sa mu dostanú do ruky doškrkané, vibrujúce, hlučné a neviem ešte aké disky, ale "kvázi" funkčné (stalo sa mi aj také že mi prišiel HDD s resetnutými SMART dátami /nie skryté oblasti/. Čiže stačilo dať format vo windowse, a vadné sektory boli späť :rolleyes: )

Bohužial toto neni až tak problém ATCčka, ako centrál výrobcov, jediná cesta je tak objednávať u predajcu, ktorý berie od neviem-odkiaľ, a to neviem-odkiaľ je neviem-koľko daleko od servisného strediska (príklad, TichéPC.sk (SK), potom to Gabo bere tuším od Nemcov, a Nemci kým vybavia RMA / alebo nemajú zmluvu so servisom jak ATC, tak zakoš už má nový HDD doma.)

Re: ATComp.sk

Napísané: St 27. Jan, 2010, 20:42
od používateľa icefire
Trvalo to preto tak dlho, lebo som ten HDD kupoval v MO a ten v ATCompe ako VO, kam to poslali na reklamaciu, ale presne to co si napisal, uplne a perfektne vystihuje podstatu veci. A ten 3 ks co mi dosiel, bol v podstate moj prvy HDD len s uz spomenutymi resetnutymi Smart datami, kedze mal sice 0 hodin Power-Up, ale bolo na nom S/N mojho prveho+bol doskrkany a vrcal.

Re: ATComp.sk

Napísané: St 26. Nov, 2014, 01:57
od používateľa Matej.T
Zdravím, chcel by som sa opýtať o aktuálnych skúsenostiach s touto firmou. Narážam hlavne na dobu/proces reklamácie konečného zákazníka.(prípadne brané na FO/PO)

Mám záujem o Asus GTX 970

Re: ATComp.sk

Napísané: So 27. Dec, 2014, 00:48
od používateľa scarinko
ja od nich nakupujem denne x krat, je to moj najpouzivanejsi dodavatel.
vo firme robim nakupcu a tak nakupujem skoro vsetko u nas.
za 8 rokov co tam robim mi ATC neposlalo nikdy opraveny disk. Dokonca sme dva krat posielali do azie na posudenie disky ktore prisli ako nove fyzicky poskodene a po posudeni prisli fungl nove.
Je to mozno aj tym ze my od nich za rok zoberieme za vela eur (2013 - cca 1mil, 2014 - 2,7mil)

ujo Marko na reklamacnom sice nie je vstriecny clovek ale nakoniec sa to vzdy nejak urobi, obcas musim do toho zaintervenovat nasho obchodnika ale co uz.

u mna je ATC na 1. mieste v dodavateloch

Re: ATComp.sk

Napísané: So 23. Mar, 2019, 23:02
od používateľa Tom-92
Zdravím, chcem sa opýtať na skúsenosti. Tému som prečítal, rozoberajú sa tu hlavne ale disky.
Pozerám, že posledný príspevok je z roku 2014, čiže by ma zaujímalo niečo bližšie zo súčasnosti.
Mám záujem o jednu zákl. dosku z druhej ruky ktorá je ešte v záruke a bola kupovaná práve z daného obchodu.
Či sa tomu práve vyvarovať alebo je to ok a v prípade nejakého problému nebudú z prípadnou reklamáciou problémy?
Vopred vďaka za odpoveď.

Re: ATComp.sk

Napísané: Ne 24. Mar, 2019, 01:59
od používateľa eSsay
Ja od nich beriem veci cez sub-dodávateľa a bez problémov :)

Re: ATComp.sk

Napísané: Ne 24. Mar, 2019, 17:02
od používateľa Tom-92
No čakal som všeličo ale, že mi tu odpíše práve človek od ktorého plánujem kupovať tak to nie :cool: (samozrejme myslím to v dobrom)
Ja pevne verím, že to nebude potrebné riešiť, ale tak pre istotu keby k tomu už došlo som si to chcel nejako overiť, či by nebol problém ("istota je guľomet") :-D

Re: ATComp.sk

Napísané: Ne 24. Mar, 2019, 18:01
od používateľa eSsay
Nebude žiadny problém :laugh:

Re: ATComp.sk

Napísané: Ne 24. Mar, 2019, 22:14
od používateľa scarinko
Nebude, ja som ten subdodavatel :)