Reklamácia Grafiky (ALZA.SK)

Všetko o reklamáciách a skúsenostiach s predajcami ...
illusion
Nový používateľ
Nový používateľ
Príspevky: 5
Dátum registrácie: Št 03. Feb, 2011, 23:50

Reklamácia Grafiky (ALZA.SK)

Príspevok od používateľa illusion »

Takže nedávno cca. 2týždne dozadu mi odišla moja 9800GTX+ - začala vykreslovať pásy a hovadiny (zrejme pamäte) pošlem ju na reklamáciu a čo sa stane?
Reklamácia ZAMIETNUTÁ
Nejdem ani písať ďalej bo nemám na to síl kuknite na obrázku vyjadrenie k vybaveniu.

Prosím mohli by ste mi nejak poradiť čo v takomto prípade robiť bo nemám chuť si s nimi teraz 2 mesiace vypisovať o nejakom šroubiku...
Sám sa smejem na tom ako sa mi ten šróbik mohol vôbec odlomiť, v živote som to nevidel, no keď som posielal kartu na reklamáciu tak som si to vôbec nevšimol, no vyštudovaný technik v servisnom stredisku v ČR zrejme ÁNO...

Uvediem príklad - dáte si opraviť auto do servisu lebo sa zrejme pokazil motor... no oni vám motor neopravia lebo máte odtrhnutú kľučku na ľavej strane auta a do auta sa nedá dostať a otvoriť kapota (načo sú druhé funkčné dvere, načo je druhý DVI-I konektor)... Neviem či ALZA robí nábor nových technikov priamo zo ZŠ...

Stručne: Pošlete im pokazenú grafiku na reklamáciu a oni vám napíšu toto... Nemám slov technik ma určite vyštudovanú výšku ako Zuckerberg... Najhoršie je že mi pravdepodobne padla záruka. Dá sa s tým vôbec niečo robiť alebo sme opäť bezmocní Slováci ? Som na 99,9 % presvedčený že keby kartu pošlem do originál servisného strediska MSI (najbližšie v USA) tak mi kartu resp. čip bez akýchkoľvek problémov vymenia... Kto neverí nech si prečíta toto - http://www.ddworld.cz/blogy/hardware-a- ... bcu-2.html

Blbé komentáre nepísať!!! Zaujímalo by ma čo by ste vy v takomto prípade robili...
Ďakujem za pomoc
Používateľov profilový obrázok
scarinko
Používateľ
Používateľ
Príspevky: 2695
Dátum registrácie: Po 08. Nov, 2004, 14:00
Bydlisko: Bratislava

Re: PLS HELP - Reklamácia Grafiky (ALZA.SK)

Príspevok od používateľa scarinko »

podla mna na toto nemaju pravo, posudit to moze len autorizovany servis alebo znalecky posudok
chcelo by to este vidiet tu kartu ako vyzera a ten ciastocne ulomeny upevnovaci srobik
CageJ
Redaktor
Redaktor
Príspevky: 7967
Dátum registrácie: Ne 02. Jan, 2011, 01:43
Bydlisko: Presov

Re: PLS HELP - Reklamácia Grafiky (ALZA.SK)

Príspevok od používateľa CageJ »

Ano tiez si myslim,ze je to blbost....
Používateľov profilový obrázok
GABO
Administrátor
Administrátor
Príspevky: 9265
Dátum registrácie: Ut 15. Júl, 2003, 08:00
Bydlisko: Košice

Re: PLS HELP - Reklamácia Grafiky (ALZA.SK)

Príspevok od používateľa GABO »

Daj obrázok ako vyzerá tá ulomená skrutka. Však to je smiešne ale naozaj smiešne a trápne. Každopádne ak to je tá skrutka do ktorej sa zaťahuje skrutka z DVI konektora káblu monitora tak to je klasická skrutka ako je napr. pod základnou doskou...dá sa to vymeniť z inej grafiky.
PC1 Intel Core i7-4960X@4,8GHz . ASRock X79 Extreme 11 . 32GB Corsair Dominator 2133MHz DDR3 . Zotac GTX 1080Ti . Samsung 850 PRO 256GB . Samsung 840 1TB . SF Leadex 750W . AOC Q3279VWFD8 . Noctua
PC2 i5-2500K . Noctua NH-U12 . ASUS P8Z68-V PRO . 16GB G.Skill Ripjaws X . EVGA GTX 1070 SC . Intel 530 240GB . Samsung 850 PRO 2TB . COUGAR GX-600W . Lian Li PC-V1010A - Silver . ASUS Xonar Essence STX + HD555
illusion
Nový používateľ
Nový používateľ
Príspevky: 5
Dátum registrácie: Št 03. Feb, 2011, 23:50

Re: PLS HELP - Reklamácia Grafiky (ALZA.SK)

Príspevok od používateľa illusion »

Foto:
alzafail.jpg
alzafail2.jpg
illusion
Nový používateľ
Nový používateľ
Príspevky: 5
Dátum registrácie: Št 03. Feb, 2011, 23:50

Re: PLS HELP - Reklamácia Grafiky (ALZA.SK)

Príspevok od používateľa illusion »

GABO napísal:Daj obrázok ako vyzerá tá ulomená skrutka. Však to je smiešne ale naozaj smiešne a trápne. Každopádne ak to je tá skrutka do ktorej sa zaťahuje skrutka z DVI konektora káblu monitora tak to je klasická skrutka ako je napr. pod základnou doskou...dá sa to vymeniť z inej grafiky.
Áno ale oni mi kvôli tomuto napísali do papiera: Reklamácia zaniká (keby si to všimnem skôr tak jasne že ten šroub vymením ešte pred poslaním celej karty na reklamáciu). Ja som dal kartu reklamovať preto lebo mi odišli pamäte... Neviem čo s tým teraz robiť či im najprv. pekne napísať (čo podľa mňa nezabere) alebo im nejako pohroziť ale nvm ako (napr. prešetrenie reklamácie SOI)?
CageJ
Redaktor
Redaktor
Príspevky: 7967
Dátum registrácie: Ne 02. Jan, 2011, 01:43
Bydlisko: Presov

Re: PLS HELP - Reklamácia Grafiky (ALZA.SK)

Príspevok od používateľa CageJ »

illusion napísal:
GABO napísal:Daj obrázok ako vyzerá tá ulomená skrutka. Však to je smiešne ale naozaj smiešne a trápne. Každopádne ak to je tá skrutka do ktorej sa zaťahuje skrutka z DVI konektora káblu monitora tak to je klasická skrutka ako je napr. pod základnou doskou...dá sa to vymeniť z inej grafiky.
Áno ale oni mi kvôli tomuto napísali do papiera: Reklamácia zaniká (keby si to všimnem skôr tak jasne že ten šroub vymením ešte pred poslaním celej karty na reklamáciu). Ja som dal kartu reklamovať preto lebo mi odišli pamäte... Neviem čo s tým teraz robiť či im najprv. pekne napísať (čo podľa mňa nezabere) alebo im nejako pohroziť ale nvm ako (napr. prešetrenie reklamácie SOI)?
Moznosti je viacero :
1) Zacni im tvrdit,ze chybu sposobili oni.
2) Povedz, ze nech toto neriesia, ze to nie je predmet reklamacie.
3) Skus ju vybrat, zavit snad nie je v prdeli.
4) Posledna moznost je SOI.
Používateľov profilový obrázok
STENLY
Pokročilý používateľ
Pokročilý používateľ
Príspevky: 10908
Dátum registrácie: So 20. Dec, 2008, 13:44
Bydlisko: RK (34)

Re: PLS HELP - Reklamácia Grafiky (ALZA.SK)

Príspevok od používateľa STENLY »

človeče... tak toto určite nie je dôvod na zánik RMA... napíš alebo zavolaj do ALZY, že ak to nevyreklamujú, obrátiš sa na SOI... taká malá vyhrážka... potom zavolaj na SOI a poraď sa s nimi...
MB: ASUS ROG STRIX Z490-G GAMING (WI-FI) CPU: INTEL Core-i5 10600KF @ 4,1GHz, Boost 4.8GHz RAM: CRUCIAL Ballistix Black 2x8GB 3600MHz CL16
GPU: GIGABYTE GTX 1650 SSD: SAMSUNG 970 EVO 1TB HDD: WD Red 3TB PSU: CORSAIR AX750 CASE: CORSAIR Obsidian 350D W LCD: Dell U2412M 24''
Repro: Logitech Z2300 + Magnat Monitor Supreme 102
Používateľov profilový obrázok
scarinko
Používateľ
Používateľ
Príspevky: 2695
Dátum registrácie: Po 08. Nov, 2004, 14:00
Bydlisko: Bratislava

Re: PLS HELP - Reklamácia Grafiky (ALZA.SK)

Príspevok od používateľa scarinko »

akoze ja by som s tym isiel hned na SOI ani by som sa s nimi nebavil
karta nie je v nicom poskodena, to ze MSI robi smejdove redukcie nie je tvoja vina ze tam ostal ulomeny srob z redukcie
karta nema ziadne poskodenie tak nech si vyseru oci a este by som trval na pokute zo strany SOI voci Alze
Používateľov profilový obrázok
newmi
Moderátor
Moderátor
Príspevky: 7687
Dátum registrácie: Ut 23. Jan, 2007, 08:00
Bydlisko: Trnava

Re: PLS HELP - Reklamácia Grafiky (ALZA.SK)

Príspevok od používateľa newmi »

tak toto je fakt dobree :hysterical: aky vplyv moze mat ten maly odtrhnuty kusok skrutky na zanik zarucnej doby? Ved samotnu kartu si fyzicky neposkodil! Pravda, je na tvojej strane ale obavam sa, ze ked nepomoze SOI, tak ta to bude stat kopec nervov a mozno aj penazi aby si si ju obhajil :( ... hm a vlastne by si mal mozno reklamovat aj to odtrhnutie, to co je uz za smejd skrutku?
myPC CPU:i5 3350P, MB:Gigabyte B75M D3H, RAM:8GB Kingston 1600MHz cl9, VGA:MSI R9 270 Gaming DVD-RW:LG H12NR, HDD:Toshiba 1TB, SSD:Toshiba HG2 256GB, LCD:LG W2220P-BF, Case: SilentiumPC Gladius M35,PSU:Seasonic M12II 520W, Router: Mikrotik hAP ac2 myPhone: Google Pixel 4a myStation: Playstation 3 myHeadphones: Sennheiser HD 438
illusion
Nový používateľ
Nový používateľ
Príspevky: 5
Dátum registrácie: Št 03. Feb, 2011, 23:50

Re: PLS HELP - Reklamácia Grafiky (ALZA.SK)

Príspevok od používateľa illusion »

Njn opravoval to nejaký český "technik"... uvidel šrobik a hneď posielal naspať...
illusion
Nový používateľ
Nový používateľ
Príspevky: 5
Dátum registrácie: Št 03. Feb, 2011, 23:50

Re: PLS HELP - Reklamácia Grafiky (ALZA.SK)

Príspevok od používateľa illusion »

Poraďte mi čo im mám presne na mail napísať bo nejak neviem vety skonštruovať. :-(
Či im mám zavolať a jemne najprv na nich alebo na nich vyletieť hneď z ostra.
CageJ
Redaktor
Redaktor
Príspevky: 7967
Dátum registrácie: Ne 02. Jan, 2011, 01:43
Bydlisko: Presov

Re: PLS HELP - Reklamácia Grafiky (ALZA.SK)

Príspevok od používateľa CageJ »

illusion napísal:Poraďte mi čo im mám presne na mail napísať bo nejak neviem vety skonštruovať. :-(
Či im mám zavolať a jemne najprv na nich alebo na nich vyletieť hneď z ostra.
prvy pokus jemne a tak zostra.... najprv telefon a tak hned pisomne, potom kebyze nejaky sud, tak nemas dokaz :)... takze co je na papieri :) to je :).... a doporucene posli a odloz si to co ti daju na poste - to potvrdenie, teda ak telefon nepomoze...
Používateľov profilový obrázok
eTHIRTY
Používateľ
Používateľ
Príspevky: 243
Dátum registrácie: Št 21. Máj, 2009, 21:17
Bydlisko: Košice

Re: Reklamácia Grafiky (ALZA.SK)

Príspevok od používateľa eTHIRTY »

Ahoj.
Odporúčal by som ti napísať do MSI.
Môj príbeh bol podobný avšak s logitechom g25. Pokazil sa mi (zhorela doska) a tak som ho šupol reklamovať ... ako inak obchod mi reklamáciu neuznal ... tak som nakonciec napísal do logitechu a po paru mailoch chceli iba seriové čislo adresu a meno.
Potom mi prišiel posledný mail že mi posielajú novú G27 ako ospravedlnenie za ich chyby atd atd. a už bol volant na ceste kurierom cez UPS :D a všetko zdarma :)
takže môžeš to skúsiť ... inak gl ;)
Používateľov profilový obrázok
Ghost
Používateľ
Používateľ
Príspevky: 823
Dátum registrácie: Št 14. Sep, 2006, 02:00
Bydlisko: Krasno Nad Kysucou

Re: Reklamácia Grafiky (ALZA.SK)

Príspevok od používateľa Ghost »

Tak toto je dobry for! Vsak to nie je ani mechanicke poskodenie karty samotnej, ale video kabla.
Ja by som napisal mail na vedenie alzy aj s prilozenymi fotkami. Ak nebudu reagovat urcite mozem odporucat stranku staznosti.sme.sk.

Alza by si peknu hanbu spravila, keby ti toto nezobrala naspat na RMA.

Urcite to vsak tak nenechavaj, nech si alza nemysli, ze si moze dovolit hocico. Keep fighting!

Návrat na "Reklamácie a paragrafy"