Strana 31 z 58

Re: zážitky s alza.sk

Napísané: So 29. Sep, 2018, 14:06
od používateľa britva
Ahojte,
nema niekto zlavovy kod na alzu nakup by bol 100-200€ a dam odporucanie email kto poskytne kod.
Dakujem.

Re: zážitky s alza.sk

Napísané: So 20. Okt, 2018, 19:41
od používateľa kllr007
dnes dosla GPU z RMA (este im ostavalo 3 dni, skoda :D ), vsetko ok, opraveny fan, len nedodali original krabicu. Viem moja chyba, ked som to preberal myslel som ze som im ani krabicu nedaval a je doma, no az potom som zistil ze vlastne dostali aj povodnu krabicu. Treba si dat na to pozor.
Kazdopadne aj tak mi je zahada kde sa moze lne tak krabica stratit zvlast ked sa jedna o taku vec ako GPU.

Re: zážitky s alza.sk

Napísané: So 20. Okt, 2018, 20:44
od používateľa Marek125
Skontroloval si si SN či ti sedí? Bratrancovi urobili toto isté akože opravená karta akorat nemala pôvodnú krabicu a SN vôbec nesedel s pôvodnou ako pri ďalšej reklamaci to problém nebol ale aj tak je to divné čo tam oni s tým robia.

Re: zážitky s alza.sk

Napísané: So 20. Okt, 2018, 20:52
od používateľa kllr007
SN práveže sedí keby nie nevezmem a budem chcieť €€.

Re: zážitky s alza.sk

Napísané: Št 25. Okt, 2018, 10:31
od používateľa diemkej
Tiež som reklamoval Gainward Phoenix GTX 1070 Ti z jedného nemenovaného e-shopu v nemecku a pekne som im poslal kompletku (krabica s príslušenstvom, vga, faktúra) a z reklamácie došla holá VGA v krabici od nejakej MB... Ešte aj v strede FANov chýbajú nálepky s názvom modelu. Bol k nej pribalený len list, že bola vymenená za druhú (podľa mňa neni nová), ale aspoň, že SN z papiera a na VGA sedelo. Nevadí, nejak to už neriešim, ale zo začiatku mi to dosť vadilo, že to poslali tak ako poslali. Človek by očakával, že keď niečo pošle v naprostom poriadku, tak sa mu to tak aj vráti. Nevadí... Hlavne, že karta ide...

Re: zážitky s alza.sk

Napísané: Ut 20. Nov, 2018, 08:00
od používateľa kllr007
Tak teraz má ale vytocili.
Prišiel tovar ktorý bol používaný aj napriek plnej cene a predávaný ako nový. Chcel som ho vrátiť a objednať rovno nový kus ale zľavové kódy už neplatili. Tak som napísal mail že čo a ako a ti začína sranda. Žiadne ospravedlnenie z ich strany, iba strohá odpoveď v štýle - vytvoril som Vám novú objednávku a posunul na patrične oddelenie kde Vám dane zľavové kódy k nej pripíšu.
Reku ok tak to pôjdem vrátiť a vymením kus za kus. Toto bolo v sobotu.

Od vtedy visí objednávka v statuse "Vybavuje sa, rezervované" a nič. Žiadne ďalšie info, na moje e-maily neodpovedaju, mňa tlači čas lebo jednak tovar by som už aj rád mal a tu beží lehota na vrátenie + človek nemôže hoc kedy cez týždeň. A oni majú pase, však čo, nech čaká.

Normálne chovanie horšie ako u garazoveho eshopu s jedným zákazníkom ročne.

Doteraz som všetko bral od nich, ale po tomto naozaj Alza ide stranou, maximálne sklamanie.

Re: zážitky s alza.sk

Napísané: Ut 20. Nov, 2018, 08:10
od používateľa ANONYM_a7
Pochybujem ze bezi lehota na vratenie to je blbost.

Re: zážitky s alza.sk

Napísané: Ut 20. Nov, 2018, 08:18
od používateľa kllr007
Tovar kupovaný 10.11 takže mám čas do soboty 24.11 ináč prejde 14 dni na vrátenie.

Re: zážitky s alza.sk

Napísané: Ut 20. Nov, 2018, 10:56
od používateľa ANONYM_a7
akoze uplne si si isty ze to tak funguje? bo dal by som gule do ohna ze to plati od datumu kedy si to prides zobrat - nedavalo by to zaiaden zmysel, dokedy nie je uhradena FA tak ziaden tovar kupeny nie je. A uz som neraz vratil aj po mesiaci, ako upozornili ze je to neskoro ale vzdy som sa vyhovoril a pohode nerobili problemy, len ze si mam dat nabuduce na to pozor lebo mi to nemusia vziat.

Re: zážitky s alza.sk

Napísané: Ut 20. Nov, 2018, 10:59
od používateľa stiv
Funguje to odkedy to prevezmes samozrejme + vytvorit vratku mozes 14ty den a mas dalsich 14 na dorucenie tovaru.

Rozbaleny chod vratit, pockaj na kody a objednaj novy, dalsi kus.

Re: zážitky s alza.sk

Napísané: Ut 20. Nov, 2018, 11:12
od používateľa kllr007
No len ono to bolo prebrate toho 10 zle som sa vyjadril.
Každopádne vrátiť a čakať na ďalší - behať hore dole s dodávkou pozicanou (veľký tovar do klasiky sa nevojde).
Ide o princíp - oni to sku*via, žiadne ospravedlnenie a nie aby to rýchlo vyriešili tak to zastalo na mŕtvom bode bez akejkoľvek ich ďalšej odozvy.
Môžem to objednať znova síce o 15€ drahšie ale ide o princíp.
Toto není prvýkrát ale u 40€ tlačiarne som to neriešil, no toto nieje pre mňa a cena bola podstatne vyššia.

Re: zážitky s alza.sk

Napísané: Pi 23. Nov, 2018, 00:38
od používateľa eSsay
Prekročenie doby 14 dní na vrátenie tovaru (nie doby 14 dní na odstúpenie) tolerujú fyzickým osobám. Právnickým osobám by to zatrhli.

Re: zážitky s alza.sk

Napísané: Ne 06. Jan, 2019, 16:34
od používateľa kvoco
vec vo výpredaji, na sklade máju posledne 2ks, ale system majú nastavený, že musíš kúpiť min. 4ks. Čiže ťa nepustí kúpiť ani tie dva. Volal som na linku, že s tým nevie nič spraviť. :laugh:

Re: zážitky s alza.sk

Napísané: Ut 05. Mar, 2019, 10:49
od používateľa kllr007
Živé.sk: Alza ľudí žiadala o vrátenie príliš lacného tovaru. Vraj omylom.
https://zive.azet.sk/clanok/138631/alza ... aj-omylom/

Re: zážitky s alza.sk

Napísané: Ne 14. Júl, 2019, 09:53
od používateľa Tom-92
Zdravím, prosím vás viete mi povedať ako je to zo záručnou lehotou v Alze pri takomto prípade reklamácie GPU.
Karta bola kupovaná minulý rok 08/2018 s 2r. zárukou, tento rok 05/2019 bola na reklamácii klasicky cez Alzu kde ju uznali a vymenili za úplne nový kus s novým S/N novou krabicou atď.
Ráta sa teda záručná doba znova 2r. v Alze od 05/2019 (t.j. do 05/2021) tým, že to je nový kus alebo aj napriek tomu platí stále u nich tá pôvodná len do 08/2018 (t.j. do 08/2020) ??
Ak teda nie, je platná tá nová záručná lehota aspoň priamo o výrobcu cez S/N alebo ani tam nie??
Vopred vďaka za odpoveď.