zážitky s alza.sk

Všetko o reklamáciách a skúsenostiach s predajcami ...
Užívateľov profilový obrázok
NemesiS
Používateľ
Používateľ
Príspevky: 2251
Dátum registrácie: So 27. Jan, 2007, 08:00
Bydlisko: Sobrance (23)

zážitky s alza.sk

Príspevok od užívateľa NemesiS » So 24. Okt, 2009, 18:42

hello world!
nudím sa, tak reku že spíšem, ako sa vyvíja(ešte stále) moja reklamácia v tejto firme :rolleyes:
všetko to začalo častými BSOD pri prehliadani netu cez wifi.....naštvalo ma to už totálne, tak som im to poslal na reklamačku s trošičkou obáv, lebo nechcem, aby sa mi niekto hrabal v systéme(viem ako to v servisoch chodí), tak som im formátol oba disky a nahodil backup visty...v podstate clear format....a tam boli BSOD troška nepravdepodobné....ale kašlať na to, hádže ich predsa tak či tak, tak nech to čert berie.
notebook bol teda zaslaný v spomenutom čistom stave, v 4 kalendárnom týždni, hurá, došiel mail že reklamáciu expedujú...
nálada mi klesla na bod mrazu, chýbali totiž ešte 3 dni a prekročili by 30 dňovú lehotu....
no nič, však tancujme a spievajme, domov ide opravený notebook.

notebook prišiel, a servisák mi nechal odkaz, že bola vymenená základná doska, CPU Turion X2 TL-60 za TL-62(o 200mhz vyšší takt) a takisto celé chladenie (heatsink ) cpu.
fajn, to je od nich pekné, tak predsa si všimli tie BSOD(alebo to vyriešili po svojom), v každom prípade tam bolo niečo vymenené...
ja pekne zapnem notebook, všetko krásne nabehlo, pozerám na stav batérie, vybitá...fajn, pohodička..nechal som nabiť, prídem večer, baterka na 100%..okej, idem si nahodiť w7, odpojil som notebook zo siete, idem s ním do inej izby, no odrazu blackout. všetko zhaslo, nič nesvieti....
cítim chybu v matrixu....něco se špatně zapsalo nebo skopírovalo....
ale fajn, možno bol nastavený po odpojení sleep alebo čo...stláčam tlačidlo power ako rozzúrený vodič oktávky trúbu na deti, čo bežia cez cestu...no nič sa nedeje.
kurník, čo to je?
skúsim to ešte 2x, zapojím, naštartuje...odpojím, zdochne.
f@k, to je impossible. baterka je v inom svete.... :x

no nič no....book bez baterky mi je asi tak na dve veci....
telefón, staré známe číslo na callcentrum alza.sk....
vypýtal som si priamo vedúceho predajne, vysvetlil som situáciu...on že fajn, zašlite nám iba batériu s faktúrou a popisom chyby....
ostrým tónom som si vydobil UPS, nebudem predsa platiť poštovné za to, že v servise urobili chybu.
poslal som to teda upskom, a hurá, o týždeň mi bliká mail, baterka sa expeduje....vyrozumenie reklamácie:zamietnuté..
WTF?!?!

zapojím teda baterku, samozrejme že nejde....
telefón, callcentrum....
opäť vedúci pobočky, tentokrát som po vysvetlení situácie idiot opäť ja, lebo však "to je jasné, že vám to bolo zamietnuté, lebo batéria sama sa reklamovať nedá"
boha, adrenalín do mňa na 300, tak som poslednými zvyškami sebaovládania sa odmerane vysvetlil, že to mi poradila sama ich osvietenosť....po tomto mu došli argumenty....
tak zašlite notebook ešte raz, tentokrát už sím dodal, že ale objednajte si UPS na naše náklady....
ješiš....kuriérovi už stačí iba meno, chodí k nám ako na čaj o piatej.....
fajn, book odoslaný, čakáme.....

o 2 týždne, čo to nevidím? prišiel mailík....hurá, :dance: boo ksa expeduje.
vyrozumenie reklamácie: zamietnuté....NO COMMENT, môj book si vypočul asi všetky nadávky, aké poznám....
book došiel, a čo nevidím?
dôvod? batéria je spotrebný materiál a má záruku len 6 mesiacov....do pitche, to čo má znamenať?
každý sa tu zbavuje iba zodpovednosti....
telefón, callcentrum, na dôvod, prečo si pýtam vedúceho sa už ani nepýtajú...
opäť rozhovor s poslednými zbytkami chladnej hlavy.....
odpoveď: tak fajn, zašlite to ešte raz, priložte iba faktúru, zašleme to to benevolentnejšieho servisu, to je posledná možnosť....
:OO= tak som to poslal, book tam je už vyše týždňa, povedlai že sa mi tento týždeň ozvú...samozrejme, to sme už počuli, neozval isa, tak som sa ozval ja...."áno áno, kolegatam bude dnes volať a dnes alebo zajtra vám dáme vedieť"...samozrejme, streda bola tichá a štvrtok takisto, v piatok zas telefonátik, neozvali ste sa, volám ja...."nič sme nezistili, s swisse to stále testujú...akonáhle dostaneme vyrozumenie, zavoláme vám"...to je pekné, len to som už počul asi 4x.....
a tak je tam teraz book, som zvedavý čo zas vymyslia.

ťahá sa to od polovice augusta...
a popri tom všetkom bájky starej matere, že otvorili sme vzťah s novým servisom, slovenským swissom, ten vybavuje reklamácie promtne, a bla bla bla...pri každom jednom telefonáte.... :rolleyes:
a že zavoláme, zavoláme, sľuby sa sľubujú, blázni sa radujú....

tak čakáme a čakáme.....uvidíme,...
no už sa mi ozvali aj na môj mail zo supportu fujitsu siemens, vysvetlil som im svoj problém, a dali mi vcelku sympatickú odpoveď.
je mozne vam zalozit pozadavek na zarucni servis. Nas servisni partner pri teto oprave posoudi, zda je závada baterie zpusobena jejím opotrebením pri bežném používání výrobku ci jinou zavadu.

Pokud by se jednalo o bezne opotrebeni, pak by vam narok na reklamaci byl zamitnut a bylo by nutne koupit novou baterii. Pokud by se vsak nejednalo o klasicka zárucní oprava baterie.
doteraz som mal s lanzou len dobré skúsenosti, no toto je už úplne v hajzli.... :furious:
Powered by Lenovo R500; Sound by E-MU 0204|USB => Little Dot MK III => Beyerdynamic DT 880 600Ω

Užívateľov profilový obrázok
crux2005
Redaktor
Redaktor
Príspevky: 11589
Dátum registrácie: So 18. Jún, 2005, 20:00
Bydlisko: Nové Zámky

Re: zážitky s alza.sk

Príspevok od užívateľa crux2005 » So 24. Okt, 2009, 19:21

nj, lanza - blielizeň belšia, nálada horšia.... :D
s pozdravom, crux.

Užívateľov profilový obrázok
NemesiS
Používateľ
Používateľ
Príspevky: 2251
Dátum registrácie: So 27. Jan, 2007, 08:00
Bydlisko: Sobrance (23)

Re: zážitky s alza.sk

Príspevok od užívateľa NemesiS » So 24. Okt, 2009, 20:18

lanza tam je úmyselne ;)
Powered by Lenovo R500; Sound by E-MU 0204|USB => Little Dot MK III => Beyerdynamic DT 880 600Ω

Užívateľov profilový obrázok
Snake
Administrátor
Administrátor
Príspevky: 13626
Dátum registrácie: Ne 23. Júl, 2006, 02:00
Bydlisko: Bratislava/Galanta
Kontaktovať užívateľa:

Re: zážitky s alza.sk

Príspevok od užívateľa Snake » So 24. Okt, 2009, 20:33

Impulsive, a čo ty nevieš ako to v servisoch chodí? dám ti názorný príklad:

Známy servisáka (ZS) a servisák (S)

ZS: "Tak zoberieš to na RMA?"
S:"Jasné, to nie je problém"
ZS:"ty a počuj, nejak mi skapína baterka, s tým nevieš niečo urobiť?"
s:"odchytím nejakému debilkovi, však to v papieroch nikde neni, nemá to ako dokázať"
ZS:"díky chlape"

ber ako príklad. Presne pre toto fotím ako idiot sériové čísla všetkého čo ide na RMA, RAM, HDD a aj baterky. Ver že keď sa toto stalo s ASUSom zakošovi, a mali sme foto sériového # (vymenili mu HDD za iný), no chlapci mali riadne starosti aby zaobstarali pôvodný kus ;) by som strašne chcel vidieť ich fejsy v ten moment keď im došiel od nás mail s fotkami a aj sériovými číslami :-)

Anyway, je to poľutovania hodná situácia, avšak ťažko s tým niečo spravíš, nemáš to nikde napísané. Nemáš ako dokázať že tá vyšťavená batt nie je tvoja. :(
#rollerman

Užívateľov profilový obrázok
Jeremi
Používateľ
Používateľ
Príspevky: 2227
Dátum registrácie: Pi 02. Jún, 2006, 02:00
Bydlisko: Banská Bystrica
Kontaktovať užívateľa:

Re: zážitky s alza.sk

Príspevok od užívateľa Jeremi » So 24. Okt, 2009, 21:11

Už som ti to písal aj v inej téme je to presne tak ako píše Snake bohužiaľ máš smolu nemáš to vôbec ako dokázať že ta baterka nieje tá ktorú si tam ty poslal aj ked to samozrejme ty na isto vieš.
Lenovo ThinkPad T420s
Intel Core i7, 8GB RAM, 128 GB Samsung SSD, nVidia Quadro

Attilka
Používateľ
Používateľ
Príspevky: 2248
Dátum registrácie: Ut 21. Sep, 2004, 14:00
Bydlisko: Komárno

Re: zážitky s alza.sk

Príspevok od užívateľa Attilka » So 24. Okt, 2009, 21:20

1:No so swiss-om(Benedik Michal) mam ozaj len dobre skusenosti
2:Fotim takisto ako aj Snake naznacil,tak predides problemom !!!
NB_1 OMEN by HP 17-an111nc Shadow Black
NB_2 Acer Aspire ES1-512-C2WN
MT Samsung Galaxy S9+

Užívateľov profilový obrázok
NemesiS
Používateľ
Používateľ
Príspevky: 2251
Dátum registrácie: So 27. Jan, 2007, 08:00
Bydlisko: Sobrance (23)

Re: zážitky s alza.sk

Príspevok od užívateľa NemesiS » So 24. Okt, 2009, 21:53

to je všetko pekné chlapci....
no po vojne som aj ja generál, vôbec ma nenapadlo sfotiť to....
iba píšem svoje postrehy, čo by ste už teraz chceli riešiť?
prd sa dá...
Powered by Lenovo R500; Sound by E-MU 0204|USB => Little Dot MK III => Beyerdynamic DT 880 600Ω

Attilka
Používateľ
Používateľ
Príspevky: 2248
Dátum registrácie: Ut 21. Sep, 2004, 14:00
Bydlisko: Komárno

Re: zážitky s alza.sk

Príspevok od užívateľa Attilka » So 24. Okt, 2009, 21:58

Impulsive napísal:to je všetko pekné chlapci....
no po vojne som aj ja generál,.......
prd sa dá...
Ja to fotim pred odoslanim na RMA,a nie po vojne ;)
NB_1 OMEN by HP 17-an111nc Shadow Black
NB_2 Acer Aspire ES1-512-C2WN
MT Samsung Galaxy S9+

Užívateľov profilový obrázok
NemesiS
Používateľ
Používateľ
Príspevky: 2251
Dátum registrácie: So 27. Jan, 2007, 08:00
Bydlisko: Sobrance (23)

Re: zážitky s alza.sk

Príspevok od užívateľa NemesiS » So 24. Okt, 2009, 22:00

Attilka napísal:
Impulsive napísal:to je všetko pekné chlapci....
no po vojne som aj ja generál,.......
prd sa dá...
Ja to fotim pred odoslanim na RMA,a nie po vojne ;)
po mojej "vojne"
Powered by Lenovo R500; Sound by E-MU 0204|USB => Little Dot MK III => Beyerdynamic DT 880 600Ω

Užívateľov profilový obrázok
lezgy
Pokročilý používateľ
Pokročilý používateľ
Príspevky: 4586
Dátum registrácie: Ne 20. Feb, 2005, 20:00
Bydlisko: Trebišov... mesto kde nik nepracuje a všetci sa maju dobre
Kontaktovať užívateľa:

Re: zážitky s alza.sk

Príspevok od užívateľa lezgy » So 24. Okt, 2009, 22:58

inac mirec viem ta pochopit ale normalne sa tesim jak blbec ked vidim tvoj dalsi topic ala azda uz sa skerim vopred :D
asi je stastie ze niesme z BA to by tam iny cirkus bol :D
si pametem ked som raz dosel uz asi 4x do axeco PO? sa to volalo kym ho bgs ci agem enkupil...
jak ma chlap zbadal vo dverach ani sa nepytal uz mi daval dvdrw bez slova :D

ina modelova situacia

feri pocuj odisla mi grafa
sak posli prelepime cislo a dajak spravime
ok posielam v balicku aj domacu

:arrow:
1, Intel® NUC Kit 6i3SYH

2, HP 4330s

Užívateľov profilový obrázok
NemesiS
Používateľ
Používateľ
Príspevky: 2251
Dátum registrácie: So 27. Jan, 2007, 08:00
Bydlisko: Sobrance (23)

Re: zážitky s alza.sk

Príspevok od užívateľa NemesiS » Ne 25. Okt, 2009, 17:42

hej hej, šker sa :D
šak to je pekné, no už neporiešim nič, nenapadlo ma to predtým...
len píšem, ako sa situácia má...
no fakt, jediná pobočka v BA, ta čo narobím
Powered by Lenovo R500; Sound by E-MU 0204|USB => Little Dot MK III => Beyerdynamic DT 880 600Ω

Užívateľov profilový obrázok
newmi
Moderátor
Moderátor
Príspevky: 7557
Dátum registrácie: Ut 23. Jan, 2007, 08:00
Bydlisko: Trnava
Kontaktovať užívateľa:

Re: zážitky s alza.sk

Príspevok od užívateľa newmi » St 28. Okt, 2009, 09:28

heh, dobreee, to su ale parchanti, ani mna by inak nenapadlo fotit ale odteraz, keby daco fotim vsetko :-)
myPC CPU:i5 3350P, MB:Gigabyte B75M D3H, RAM:8GB Kingston 1600MHz cl9, VGA:MSI R9 270 Gaming DVD-RW:LG H12NR, HDD:Toshiba 1TB, SSD:Toshiba HG2 256GB, LCD:LG W2220P-BF, Case: SilentiumPC Gladius M35,PSU:Seasonic M12II 520W, Router: Mikrotik hAP ac2 myPhone Xiaomi Mi A2 myStation Playstation 3 myHeadphones: JBL 450

Užívateľov profilový obrázok
GABO
Administrátor
Administrátor
Príspevky: 11005
Dátum registrácie: Ut 15. Júl, 2003, 08:00
Bydlisko: Košice
Kontaktovať užívateľa:

Re: zážitky s alza.sk

Príspevok od užívateľa GABO » St 28. Okt, 2009, 11:02

Prehodím to do reklamácii potom poobede...tam to potom hľadajte...

//Snake: done :-)
PC1 Intel Core i7-4960X@4,8GHz . ASRock X79 Extreme 11 . 32GB Corsair Dominator 2133MHz DDR3 . Zotac GTX 1080Ti . Samsung 850 PRO 256GB . Samsung 840 1TB . SF Leadex 750W . AOC Q3279VWFD8 . Noctua
PC2 i5-2500K . Noctua NH-U12 . ASUS P8Z68-V PRO . 16GB G.Skill Ripjaws X . EVGA GTX 1070 SC . Intel 530 240GB . Samsung 850 PRO 2TB . COUGAR GX-600W . Lian Li PC-V1010A - Silver . ASUS Xonar Essence STX + HD555

FEAR
Deaktivovaný
Deaktivovaný
Príspevky: 4143
Dátum registrácie: Pi 04. Nov, 2005, 20:00

Re: zážitky s alza.sk

Príspevok od užívateľa FEAR » Št 29. Okt, 2009, 12:09

No chlape nadej umiera posledna :) neviem asi ako obcan okrem SOI nemas moc pak "v istych pripadoch" nanich treba tvrdo a ked si v postaveni odberatela tak je to oniecom inom ... to ti poviem z mojho pripadu pred ktorym neboli z RMA problemi ale ako doslo na moj subak -Z5500 tak sa to muselo samozrejme pokaslat.. Proste jedneho krasneho vecera sa ti akosi vypol a uz to nerozchodil, tak putoval na RMA smer alza. Tak som si v duchu myslel aa 2 tyzdne a mohol by byt naspet ....no ale ozval som sa po tyzdni ze co nove a ta brzda mi do telefonu povie ze je to akurad pripravene na odoslanie do SERVISU :rofl: :!: :what: no po 10s som sa uvedomil a nezmohol sa v soku na viac ako dakuem a zlozil som, no fajne nebudem sa rozculovat ved 7(5) dni je tak akurad nato aby to otvorili zistili ze to nefunguje-zabalili a poslai, jednoducho fenomen . Po dvoch tyzdnoch nic nechodilo tak telefon .. vas tovar je este servisnom stredisku a cakame na vyjadrenie.... hmm mno ok ... 3 tyzden ..telefon... nie este nedoslo vyjadrenie zo servisu ...hmm 4 tyzdne nie zatial este nemaju vyjadrenie .hmm 3 tyzdne skumaju moj oddrbany subak... Tie 4 ci kolko telefonatou sa niesli v pokojnom do jazyka zakusnutom tone.. No ako uz sa blizil den 30ty uz mi chodilo hlavou no fajn uz ked ze som tolko cakal tak aspon ze vyfasujem newku tak cely nateseny beriem v 30 den phone do ruk a tocim ALZA .. vysvetlujem co je vo veci a ze cakam na zaslanie noveho kusu .... no a ten pidižďvik mi normalne bez pripravy strelil "no ale to je tovar ktory bol vystaveny na ICO a teda nevztahuje sa tam 30dnova lehota " takze to moze trvat dlhsie... no a toto bol uz vrchol ... tak oni to po tyzdni poslu do servisu a po 30 dnoch mi bez mihnutia oka zavesi hento na nos. :bye: tak som sa z tym panom rozlucil a zobral som to z opacneho konca lebo tadial cesta neviedla , a teda otvoril som si outlook a hla pisem mail veducemu RMA CZ. dopis sa bohuzial neniesol v priatelskom duchu ...az by som ho pisal snad po hodine tak by vyzeral inak, ale tlak ktory vyprodukoval pan od telefonu bol enormny tak zanechalo to stopy na tom co obdrzal veduci RMA (konkretny mail nebudem zverejnovat) len dodam ze po odpovedi som poslal dalsi ospravedlnujuci .. Ale co je podstatne odpoved priala za nejake 2 hodiny stym ze ich tato situacia mrzi a zajtra mi posielaju novy kus. O 10min volal ten pan z BA smutnym hlasom ze dostal od kolegu vyrozumenie ze mi bude zajtra zaslany novy kus.. ze dakujem :rolleyes:


Takze nakoniec som sa dockal ... co ztoho vypliva ze ked nemas ako pritlacit tak stebou budu zametat jak z mopom

Co sa tyka tych 30dni mal sice pravdu ale predsa vidim to v takom uhle ze ako ak je nejaky vztah medzi dodavatelom - odberatelom a mal by byt dobry a zalezat na nom obom stranam,ako urcite niesme najvecsi odberatel od alzi ale keby som to za to obdobie co od nich berieme tovar zcital tak by to bola ciastka urcite slusna .. niekde vladnu vztahy ze to sklad v ramci dobrych vztahov menia hned kus za kus a necaka sa na formality, ako som si bol vedomy ze taky vztah nieje medzi nami a ani som neratal z nejakym uprednostneni, ale taktiez som neratal ze sme az na takej nizkej pozicii aby nam sklad ani po 30dnoch nevysiel v ustrety :rolleyes: takze predstava o vztahu sa mi uz aktualizovala, aspon co sa tyka panov z BA, neviem uz ako panom v CZ ci to zahranovali len z principu alebo mali fakt zaujem o pokracovanie spoluprace ... Lebo az by sa jednalo o subak nejakeho zakaznika "nie mna" tak az by mi to nedodali nacas tak mame na konte stratu a nie malu .

Užívateľov profilový obrázok
scarinko
Pokročilý používateľ
Pokročilý používateľ
Príspevky: 3247
Dátum registrácie: Po 08. Nov, 2004, 14:00
Bydlisko: Bratislava

Re: zážitky s alza.sk

Príspevok od užívateľa scarinko » Št 29. Okt, 2009, 14:14

hh a toto ja riesim denne ale nastastie nie s alzou
ale bohuzial pokial sa to bere na ICO tak mozes kricat dupat nadavat a jacat kolko chces ale nepomozes si

Napísať odpoveď

Návrat na "Reklamácie a paragrafy"