Doručený nesprávne označený tovar
Napísané: Po 03. Júl, 2017, 20:43
Potreboval by som poradiť alebo zistiť váš názor ako by ste postupovali v prípade reklamácie, ak Vám bol doručený nesprávny tovar a to v prípade ak eshop konal a expedoval nesprávny tovar s veľkou pravdepodobnosťou vedome.
Stručne o mojom probléme:
Jedná sa o základnú dosku Z270 z Mall.sk
Úprimne nerozmýšľal som o upgrade, keďže pretočený 2500k nebrzdí moju GTX 1060. Minulí týždeň som si prezeral eshop Mall.sk a našiel som Z270 dosku v zľave za výhodnú cenu (bol tam znak % vyjadrujúci tovar v zľave) tak som neváhal a objednal, že však čo.. už je čas na upgrade a so 7700k budem mať pokoj na 4-5 rokov. Doska bola objednaná a expedovaná minulí týždeň a dnes 3.7. doručená kuriérom. Škatuľa bola v tvare kocky a už z pohľadu na veľkosť tejto kocky mi bolo jasné, že dnu Full ATX doska určite nebude pretože aj škatuľa s mATX by sa dnu asi nevošla. Vo vnútri sa nachádzala ITX doska pre AMD so socketom FM2 a na škatuli tejto dosky bol zelený štítok Mall.sk s názvom a produktovým číslom Z270 dosky o ktorú som mal záujem.
Prečo o tomto probléme toľko píšem a žiadam o vaše názory ? Je to relatívne jednoduché a vypíšem niekoľko problémov.
1. eshop zjavne pochybil pri jednej alebo viacerých činnostiach. K pochybeniu však zo strany eshopu došlo VEDOME, pretože eshop ponúkol dosku relatívne lacno aby sa chybne označeného tovaru zbavila a pravdepodobne aby im nevznikali problémy pri inventúre.
2. základná doska v čase objednania bola skladom, doska bola skladom aj po objednaní a aj k dnešnému dňu je skladom a Mall garantuje rýchle doručenie. Z toho vyplýva, že v sklade pod rovnakým produktovým číslom mali viacero kusov správne označených ATX dosiek a moju balením úplne rozdielnu ITX dosku s rovnakým produktovým číslom. S prepáčením len debil by si tento obrovský rozdiel pri expedícii nevšimol, to znamená, že tento pracovník v sklade bol k tejto činnosti zjavne prinútený priamym nadriadením v opačnom prípade by nesprávne oštítkovaný tovar vyradil a žiadal o nápravu a správne zatriedenie v rámci skladu.
3. Ak mi objednávku pred expedíciou nezrušili a neospravedlnili sa a nesprávny tovar napriek tomu vyexpedovali pričom názov aj produktové číslo na štítku Mall.sk sa zhoduje s tovarom o ktorý som mal záujem to jest Z270 ATX doska avšak prišla mi ITX AMD doska tak: Podľa môjho uváženia mám nárok požadovať o výmenu za dosku, ktorej produktové číslo sa nachádza vo faktúre a aj naďalej je rovnaké produktové číslo vedené v ich eshope. Je to tak alebo nie ?
To, že eshop pochybil či už vedome alebo nie už nezmenia a keďže tovar expedovali a doručili nesprávny tovar im už neumožňuje vyhovárať sa, mám teda ja ako zákazník právo požadovať doručenie správnej základnej dosky, ktorú som si objednal a ktorej číslo je evidované vo faktúre bez dodatočných nákladov z mojej strany ?
Do zajtra t.j. 4.7. sa eshop má vyjadriť k mojej reklamácií. Predpokladám, že ma budú chcieť odbiť rýchlo, jednoduchým ospravedlnením a možnosťou tovar vrátiť s refundáciou alebo jednoducho využiť 14 dňovú lehotu na vrátenie bez udania dôvodu čo je kvázi to isté. Ale ja sa týmto nechcem uspokojiť a chcem dostať tovar, ktorý som si objednal a za ktorý som zaplatil. To že by im týmto vznikli nejaké dodatočné náklady mňa už nezaujíma, keďže oni pochybili tak nech si sankcionujú produktového pracovníka alebo toho debila, čo nevie rozoznať päť správne označených dosiek od jednej nesprávne označenej v malej krabičke. Váš názor ? Ďakujem
Stručne o mojom probléme:
Jedná sa o základnú dosku Z270 z Mall.sk
Úprimne nerozmýšľal som o upgrade, keďže pretočený 2500k nebrzdí moju GTX 1060. Minulí týždeň som si prezeral eshop Mall.sk a našiel som Z270 dosku v zľave za výhodnú cenu (bol tam znak % vyjadrujúci tovar v zľave) tak som neváhal a objednal, že však čo.. už je čas na upgrade a so 7700k budem mať pokoj na 4-5 rokov. Doska bola objednaná a expedovaná minulí týždeň a dnes 3.7. doručená kuriérom. Škatuľa bola v tvare kocky a už z pohľadu na veľkosť tejto kocky mi bolo jasné, že dnu Full ATX doska určite nebude pretože aj škatuľa s mATX by sa dnu asi nevošla. Vo vnútri sa nachádzala ITX doska pre AMD so socketom FM2 a na škatuli tejto dosky bol zelený štítok Mall.sk s názvom a produktovým číslom Z270 dosky o ktorú som mal záujem.
Prečo o tomto probléme toľko píšem a žiadam o vaše názory ? Je to relatívne jednoduché a vypíšem niekoľko problémov.
1. eshop zjavne pochybil pri jednej alebo viacerých činnostiach. K pochybeniu však zo strany eshopu došlo VEDOME, pretože eshop ponúkol dosku relatívne lacno aby sa chybne označeného tovaru zbavila a pravdepodobne aby im nevznikali problémy pri inventúre.
2. základná doska v čase objednania bola skladom, doska bola skladom aj po objednaní a aj k dnešnému dňu je skladom a Mall garantuje rýchle doručenie. Z toho vyplýva, že v sklade pod rovnakým produktovým číslom mali viacero kusov správne označených ATX dosiek a moju balením úplne rozdielnu ITX dosku s rovnakým produktovým číslom. S prepáčením len debil by si tento obrovský rozdiel pri expedícii nevšimol, to znamená, že tento pracovník v sklade bol k tejto činnosti zjavne prinútený priamym nadriadením v opačnom prípade by nesprávne oštítkovaný tovar vyradil a žiadal o nápravu a správne zatriedenie v rámci skladu.
3. Ak mi objednávku pred expedíciou nezrušili a neospravedlnili sa a nesprávny tovar napriek tomu vyexpedovali pričom názov aj produktové číslo na štítku Mall.sk sa zhoduje s tovarom o ktorý som mal záujem to jest Z270 ATX doska avšak prišla mi ITX AMD doska tak: Podľa môjho uváženia mám nárok požadovať o výmenu za dosku, ktorej produktové číslo sa nachádza vo faktúre a aj naďalej je rovnaké produktové číslo vedené v ich eshope. Je to tak alebo nie ?
To, že eshop pochybil či už vedome alebo nie už nezmenia a keďže tovar expedovali a doručili nesprávny tovar im už neumožňuje vyhovárať sa, mám teda ja ako zákazník právo požadovať doručenie správnej základnej dosky, ktorú som si objednal a ktorej číslo je evidované vo faktúre bez dodatočných nákladov z mojej strany ?
Do zajtra t.j. 4.7. sa eshop má vyjadriť k mojej reklamácií. Predpokladám, že ma budú chcieť odbiť rýchlo, jednoduchým ospravedlnením a možnosťou tovar vrátiť s refundáciou alebo jednoducho využiť 14 dňovú lehotu na vrátenie bez udania dôvodu čo je kvázi to isté. Ale ja sa týmto nechcem uspokojiť a chcem dostať tovar, ktorý som si objednal a za ktorý som zaplatil. To že by im týmto vznikli nejaké dodatočné náklady mňa už nezaujíma, keďže oni pochybili tak nech si sankcionujú produktového pracovníka alebo toho debila, čo nevie rozoznať päť správne označených dosiek od jednej nesprávne označenej v malej krabičke. Váš názor ? Ďakujem