Strana 1 z 1

Doručený nesprávne označený tovar

Napísané: Po 03. Júl, 2017, 20:43
od používateľa Iv4n
Potreboval by som poradiť alebo zistiť váš názor ako by ste postupovali v prípade reklamácie, ak Vám bol doručený nesprávny tovar a to v prípade ak eshop konal a expedoval nesprávny tovar s veľkou pravdepodobnosťou vedome.

Stručne o mojom probléme:
Jedná sa o základnú dosku Z270 z Mall.sk
Úprimne nerozmýšľal som o upgrade, keďže pretočený 2500k nebrzdí moju GTX 1060. Minulí týždeň som si prezeral eshop Mall.sk a našiel som Z270 dosku v zľave za výhodnú cenu (bol tam znak % vyjadrujúci tovar v zľave) tak som neváhal a objednal, že však čo.. už je čas na upgrade a so 7700k budem mať pokoj na 4-5 rokov. Doska bola objednaná a expedovaná minulí týždeň a dnes 3.7. doručená kuriérom. Škatuľa bola v tvare kocky a už z pohľadu na veľkosť tejto kocky mi bolo jasné, že dnu Full ATX doska určite nebude pretože aj škatuľa s mATX by sa dnu asi nevošla. Vo vnútri sa nachádzala ITX doska pre AMD so socketom FM2 a na škatuli tejto dosky bol zelený štítok Mall.sk s názvom a produktovým číslom Z270 dosky o ktorú som mal záujem.

Prečo o tomto probléme toľko píšem a žiadam o vaše názory ? Je to relatívne jednoduché a vypíšem niekoľko problémov.
1. eshop zjavne pochybil pri jednej alebo viacerých činnostiach. K pochybeniu však zo strany eshopu došlo VEDOME, pretože eshop ponúkol dosku relatívne lacno aby sa chybne označeného tovaru zbavila a pravdepodobne aby im nevznikali problémy pri inventúre.
2. základná doska v čase objednania bola skladom, doska bola skladom aj po objednaní a aj k dnešnému dňu je skladom a Mall garantuje rýchle doručenie. Z toho vyplýva, že v sklade pod rovnakým produktovým číslom mali viacero kusov správne označených ATX dosiek a moju balením úplne rozdielnu ITX dosku s rovnakým produktovým číslom. S prepáčením len debil by si tento obrovský rozdiel pri expedícii nevšimol, to znamená, že tento pracovník v sklade bol k tejto činnosti zjavne prinútený priamym nadriadením v opačnom prípade by nesprávne oštítkovaný tovar vyradil a žiadal o nápravu a správne zatriedenie v rámci skladu.
3. Ak mi objednávku pred expedíciou nezrušili a neospravedlnili sa a nesprávny tovar napriek tomu vyexpedovali pričom názov aj produktové číslo na štítku Mall.sk sa zhoduje s tovarom o ktorý som mal záujem to jest Z270 ATX doska avšak prišla mi ITX AMD doska tak: Podľa môjho uváženia mám nárok požadovať o výmenu za dosku, ktorej produktové číslo sa nachádza vo faktúre a aj naďalej je rovnaké produktové číslo vedené v ich eshope. Je to tak alebo nie ?

To, že eshop pochybil či už vedome alebo nie už nezmenia a keďže tovar expedovali a doručili nesprávny tovar im už neumožňuje vyhovárať sa, mám teda ja ako zákazník právo požadovať doručenie správnej základnej dosky, ktorú som si objednal a ktorej číslo je evidované vo faktúre bez dodatočných nákladov z mojej strany ?

Do zajtra t.j. 4.7. sa eshop má vyjadriť k mojej reklamácií. Predpokladám, že ma budú chcieť odbiť rýchlo, jednoduchým ospravedlnením a možnosťou tovar vrátiť s refundáciou alebo jednoducho využiť 14 dňovú lehotu na vrátenie bez udania dôvodu čo je kvázi to isté. Ale ja sa týmto nechcem uspokojiť a chcem dostať tovar, ktorý som si objednal a za ktorý som zaplatil. To že by im týmto vznikli nejaké dodatočné náklady mňa už nezaujíma, keďže oni pochybili tak nech si sankcionujú produktového pracovníka alebo toho debila, čo nevie rozoznať päť správne označených dosiek od jednej nesprávne označenej v malej krabičke. Váš názor ? Ďakujem

Re: Doručený nesprávne označený tovar

Napísané: Po 03. Júl, 2017, 21:49
od používateľa Jednoduska
:good:

Re: Doručený nesprávne označený tovar

Napísané: Po 03. Júl, 2017, 21:55
od používateľa stiv
Bez sance nieco z toho vytlct.

Re: Doručený nesprávne označený tovar

Napísané: Po 03. Júl, 2017, 22:00
od používateľa molnart
tvoje uvazovanie ma logiku, ale tiez si myslim ze ti ponuknu moznost vratenia tovaru. otazka co urobis potom? budes sa s nimi dohadovat a prepasnes 14 dnovu lehotu a nebudu ti chciet ani dodat spravnu dosku ani uz vracat peniaze a budes sa s nimi dohadovat mesiace s nejasnym koncom. pevne nervy ti k tomu zelam. to ze to robili zamerne moze byt pravda, ale tazko sa to bude dokazovat, a hlavne aj z ich pohladu by bolo jednoduchsie upravit skladovu evidenciu ako sa natahovat so zakaznikom. ale mozno si mysleli ze kazdy je taky debil ako oni co nerozoznaju zakldnu dosku od grafiky a mysleli si ze nikto si nic nevsimne, vsak nejaku haraburdu uz si dostal, mas byt spokojny.

Re: Doručený nesprávne označený tovar

Napísané: Po 03. Júl, 2017, 22:32
od používateľa Jednoduska
zla recenzia na heureke je najviac co im asi mozes. alebo tak nejako :) no paci sa mi pristup.

Re: Doručený nesprávne označený tovar

Napísané: Po 03. Júl, 2017, 23:57
od používateľa Iv4n
Ak by to nebolo prvý raz tak nepoviem nič a neriešim. Na Mall som aj s minulo týždňovou objednávkou nakupoval dokopy tri razy.

1. nákup - Plasma, funguje dodnes, všetko ok
2. nákup - 4 roky dozadu som objednával smartfón namiesto neho mi bol doručený nejaký Bluetooth reproduktor 'Bear Grylls' vtedy som to do takejto mieri nechcel riešiť ako dnes. Požiadal som nech mi vrátia peniaze a nech si ten nesprávny tovar nechajú a smartfón bol následne zakúpený v inom eshope. Pamätám sa, že som si hovoril, že mi ten hlúpy 10€ reproduktor nechajú ako ospravedlnenie .. kdeže..

Tento prípad z minulého týždňa ma však už vytočil.
Vopred vedeli, že majú nesprávne oštítkovaný tovar.
Dali to do akcie s cieľom nájsť obeť, ktorá by to následne neriešila.
Po večernej kúpe tejto Z270 už nadránom bola cena späť bez % zľavy, teda je evidentné, že sa chceli zbaviť tohto jedného zle označeného kusu.
Konali teda vedome, s cieľom oklamať zákazníka tak ako ste sem už niektorí z vás písal.

Ak aj by som prepásol 14 dňovú lehotu mám doma niečo čo som si neobjednal a nahlásil som to v deň prevzatia. To jednoducho nemôžu takto ponechať.

Poučenie: Je niečo za výhodnú cenu ? Kúpte dva kusy .. takto by som dostal možno aj dosku, ktorú som chcel a ten ITX črep by som im s radosťou vrátil.

Re: Doručený nesprávne označený tovar

Napísané: Ut 04. Júl, 2017, 11:05
od používateľa shiro
Co vravis sice logiku ma, ale nemas jediny dokaz. Aj keby si sa sudil, tak je vsetko vysoko neiste. pretoze by ta ich pravnik mohol rozobrat, ze dokaz, ze si si nezohnal ty sam skatulu s ITX doskou, nevyrobil si vo windows malovani ten stitok a nenalepil ho tam....a si v prdeli. tak isto ako poriadne na 100% nedokazes ze oni to vedome spravili...aj ked by si mal screen z eshopu...ale ten sa da upravit taktiez.

je to proste vysoko neiste vsetko. mozno by este pomohla faktura, ak tam napisali ze je to Z270 doska za istu cenu a dostal si daco uplne ine.

Re: Doručený nesprávne označený tovar

Napísané: Ut 04. Júl, 2017, 13:56
od používateľa Blackhawk
ja to vidim skor na tinfoil hat. Pracoval si niekedy v sklade? Vies aky dokaze mat firma v sklade bordel? A rozpoznat typ dosky na zaklade stitku a nazvu mozno dokaze clovek co sa v elektronike pohybuje ale urcite nie obycajny clovek, ten oskenuje stitok, ktory sedi a neriesi.

Navyse neviem co by tym chcel ten eshop ziskat, pochybujem, ze by sa nasiel clovek, ktory by nevratil zle dodany tovar. To by musel byt riadne tupelo.

Re: Doručený nesprávne označený tovar

Napísané: So 09. Sep, 2017, 20:54
od používateľa icefire
Co vlastne riesis? Ak sa nemylim, ulakomil si sa vtedy na tie o DOST lacnejsie dosky (riesilo sa tu aj na fore) a Mall ti proste poslal nieco ine. Zaklad je nesnazit sa na Slovensku tazit z nespravne nacenenych tovarov, toto nie je Amazon. Tu si vsetko vyzere zakaznik, takze to vrat a neries.