Skúsenosti s RMA cez výrobcov

Všetko o reklamáciách a skúsenostiach s predajcami ...
Mumaq
Používateľ
Používateľ
Príspevky: 2766
Dátum registrácie: Št 21. Aug, 2008, 17:34
Bydlisko: Sp.Nová Ves

Re: Skúsenosti s RMA cez výrobcov

Príspevok od používateľa Mumaq »

Takuto reklamaciu som este nezazil:
Odisiel mi Intel SSD 660p 1TB s tym, ze zaruku som na neho nemal, kedze som ho kupil odruky tu na fore.
Tak, ze skusim cez vyrobcu - buchol som SN na intel stranku a vyplulo mi, ze zaruka je do 7/2024, tak som vytvoril ticket, mailom sa mi ozvali do hodiny, na dalsi den odo mna este ziadali screenshoty a priebeh, 2 dni sa neozvali a na treti den v pondelok mi pisu, ze zvoz bude v stredu a posielaju mi kuriera. tak len som cumel, disk zabalil a v stredu si pre neho prislo dhl a odviezol ho do holandska...
v piatok mi prisiel mail, ze disk im dorazil a hodinu nato, ze obratom posielaju novy a mam ho cakat v pondelok. A ja si vravim WTF? za hodinu zdiagnostikovane, zabalene a poslane obratom s tym, ze sobota, nedela kurier a v pondelok dojde? Neexistuje... no shit happens, pondelok 12:30 pride kurier, da mi balicek do ruky a:
Obrázok
Asus TUF B650+, AMD Ryzen 7800X3D @ NZXT Kraken 360, G.Skill 32GB 6200 CL28, Sapphire RX 7900XTX Nitro+, Samsung 980PRO 2TB & 990PRO 4TB, Asus Strix Aura 850W, NZXT H6i Flow + 7x Noctua A12X25 + 2x NF-A14, Acer Predator Z35, Repro Mission M32 @ SB Z @ Marantz NR1710, Logitech G15, Roccat KoneAir @ HyperX Fury Ultra. Samsung Note24 Ultra & Galaxy Watch6 Classic LTE
Používateľov profilový obrázok
Eddward
Používateľ
Používateľ
Príspevky: 2071
Dátum registrácie: Pi 07. Dec, 2007, 08:00
Bydlisko: Košice-okolie

Re: Skúsenosti s RMA cez výrobcov

Príspevok od používateľa Eddward »

No a vysledok je? Prisiel ti spät rovnaky pokazeny disk alebo novy disk s rovnakym S/N ?
Core i7 8700K @ 4.8 Ghz + Noctua NH-D15 | 16GB DDR4 3200Mhz CL15 Corsair | MSI Z370 GAMING PRO CARBON | MSI RTX 2080 GAMING X TRIO | Crucial MX500 2TB SSD
Samsung 970 EVO 500GB NVMe | Seasonic Prime Ti Ultra 750W | W10 x64 Pro v1809 | Fractal Define R4 Black + 3x NF-A14 | DELL U2515H 1440p
Mumaq
Používateľ
Používateľ
Príspevky: 2766
Dátum registrácie: Št 21. Aug, 2008, 17:34
Bydlisko: Sp.Nová Ves

Re: Skúsenosti s RMA cez výrobcov

Príspevok od používateľa Mumaq »

No uplne novy disk zaplombovany.
Asus TUF B650+, AMD Ryzen 7800X3D @ NZXT Kraken 360, G.Skill 32GB 6200 CL28, Sapphire RX 7900XTX Nitro+, Samsung 980PRO 2TB & 990PRO 4TB, Asus Strix Aura 850W, NZXT H6i Flow + 7x Noctua A12X25 + 2x NF-A14, Acer Predator Z35, Repro Mission M32 @ SB Z @ Marantz NR1710, Logitech G15, Roccat KoneAir @ HyperX Fury Ultra. Samsung Note24 Ultra & Galaxy Watch6 Classic LTE
Používateľov profilový obrázok
patro16
Používateľ
Používateľ
Príspevky: 2729
Dátum registrácie: Ne 12. Aug, 2007, 08:00
Bydlisko: Trenčín<okolie

Re: Skúsenosti s RMA cez výrobcov

Príspevok od používateľa patro16 »

podobny scenar ako u mna este v 2015 (vid. prva strana), je fajn vediet ze nepolavili na kvalite supportu a rma.

btw. stale su v Eindhoven-e?
Spoiler: ukázať
CPU: Intel Core i7-4790K@4,5Ghz
Cooler: Noctua NH-D15 chromax.black+NT-H1
MB: MSI Z97 PC Mate
RAM: Kingston HyperX Fury Black 1866Mhz CL10 16GB kit
GPU: iGPU
SSD: Samsung 850 EVO 250GB
HDD: Seagate SV35 1TB 64MB cache+Cooler: SCYTHE SQD-1000 QUIET DRIVE
DVD: Lite-On iHAS124 (xbox 360 XGD3 ready)
PSU: Enermax Platimax 500W
Case: Corsair Vengeance C70 Military Green
+outtake: Noctua NF-A15 PWM + NF-S12A PWM, intake: 2x Noctua NF-S12A PWM
Monitor: AOC Q3279VWFD8 & HP ZDisplay Z27i
Periferie: Microsoft Sidewinder X4 SK, A4tech XL-750BK
Printer: HP LaserJet 1018
NB: ACER TravelMate 5760G >CPU: Intel Core i5-2520M, RAM: 2x4GB 1600MHz, GPU: HD3000 + Nvidia Optimus GT520M, HDD: WD Scorpio Blue 750GB 5400rpm, SSD: Intel 520 180GB
Mobile: Samsung Galaxy A52 5G
Car: KIA Ceed HB MY22 LUNAR
Mumaq
Používateľ
Používateľ
Príspevky: 2766
Dátum registrácie: Št 21. Aug, 2008, 17:34
Bydlisko: Sp.Nová Ves

Re: Skúsenosti s RMA cez výrobcov

Príspevok od používateľa Mumaq »

jj z eindhovenu to doslo :) ale proste ta rychlost - tam aj nazad, vratane diagnostiky za 5 dni...
Asus TUF B650+, AMD Ryzen 7800X3D @ NZXT Kraken 360, G.Skill 32GB 6200 CL28, Sapphire RX 7900XTX Nitro+, Samsung 980PRO 2TB & 990PRO 4TB, Asus Strix Aura 850W, NZXT H6i Flow + 7x Noctua A12X25 + 2x NF-A14, Acer Predator Z35, Repro Mission M32 @ SB Z @ Marantz NR1710, Logitech G15, Roccat KoneAir @ HyperX Fury Ultra. Samsung Note24 Ultra & Galaxy Watch6 Classic LTE
castelL
Pokročilý používateľ
Pokročilý používateľ
Príspevky: 4062
Dátum registrácie: Po 27. Jan, 2014, 21:38
Bydlisko: Košice

Re: Skúsenosti s RMA cez výrobcov

Príspevok od používateľa castelL »

Takto by mal vyzerať support každej firmy, bohužiaľ je to väčšinou neochota a výhovorky. ASUS vedie u mňa tento rebríček diletantov.
Používateľov profilový obrázok
mino_85
Pokročilý používateľ
Pokročilý používateľ
Príspevky: 6289
Dátum registrácie: St 29. Feb, 2012, 20:29
Bydlisko: Prešov

Re: Skúsenosti s RMA cez výrobcov

Príspevok od používateľa mino_85 »

CRYORIG

Stala sa mi taká vec, ulomila sa mi skrutka na chladiči R1 https://i.imgur.com/ycX8eBQ.jpg Ťažko povedať či mojou vinou alebo vada materiálu /určite som to neuťahoval cez mieru/, ale prdlo to samé od seba, nie pri manipulácii. Chladič je asi mesiac po skončení 6-ročnej záruky. Napísal som teda na support či mi s tým vedia nejako pomôcť, samozrejme s tým, že si to rád aj kúpim. Blbé je, že mi nepomôže ani kúpa montážnej sady čo sa predáva samostatne, lebo toto je súčasť pasívu, nie súčasť montážneho kitu.

Ozvali sa druhý deň, že podľa fotky je to 1. revízia chladiča aj montážnej sady /asi ich je viac?/, čo som potvrdil, keďže som to kupoval hneď po vydaní. Tak si vypýtali foto dokladu o kúpe a upresniť akú dosku používam, následne potvrdili, že to prešlo schválením a posielajú mi náhradný diel. Komunikácia prebehla za 2 dni.

Uvidíme kedy to dorazí v rámci korony opatrení, lebo čo som sa dogooglil, tak to riešia z Taiwanu /asi hej, keďže odpisovali cca o 3-tej nadránom/, čiže chvíľu to potrvá.

Každopádne za mňa veľký palec hore za to, že ma neodbili aj keď už som po záruke, lebo inak by som mohol vyhodiť plne funkčný 80 € chladič do koša /aj keď nejak svojpomocne by som to asi poriešil/.
Spoiler: ukázať
WS/GAMING MB: Crosshair VIII Dark Hero CPU: Ryzen 9 5900X CPU cooler: Noctua NH-U12A chromax RAM: 32 GB DDR4 G.Skill TridentZ RGB @ 3600 CL14 VGA: ASUS TUF RTX 3080 PSU: Seasonic Prime Fanless TX 700W System SSD: Samsung 990 PRO 1 TB Storage: Samsung 970 EVO Plus 2 TB + 2x Samsung 860 QVO 2TB Case: Jonsbo U5 Black Case fans: 6x Noctua NF-A12x25 PWM chromax Fan Regualtor: Aqua Computer Aquaero 6 LT LCD: LG 34UC88 Keyboard: Microsoft SideWinder X4 SK Mouse: Mionix Naos PRO Mouse pad: Zowie Gear P-TF X Audio: Creative GigaWorks T20 Series II Joystick: Thrustmaster TCA Sidestick + TCA Quadrant + Add-on - Airbus edition Gamepad: Xbox Elite Series 2

HTPC MB: MSI B150I GAMING PRO AC CPU: INTEL Pentium G4560 CPU cooler: Noctua NH-L12 + Noiseblocker eLoop B12-2 RAM: Crucial 8 GB DDR4 VGA: GT1030 PSU: MiniBox picoPSU-120 System SSD: Kingston UV400 120 GB Data HDD: WD Purple 6TB Case: Silverstone ML05 Milo Case fans: 2x Noctua NF-A8 ULN Remote control: Logitech K400 Plus
Používateľov profilový obrázok
1adad1
Používateľ
Používateľ
Príspevky: 2578
Dátum registrácie: Ut 06. Okt, 2009, 20:19
Bydlisko: Bratislava V - Petržalka

Re: Skúsenosti s RMA cez výrobcov

Príspevok od používateľa 1adad1 »

Mumaq napísal: Po 24. Feb, 2020, 14:20 Takuto reklamaciu som este nezazil:
...
Mne sa nieco podobne stalo ked som reklamoval moj Oneplus 6, Tovar siel do Polska, dokopy to vsetko aj s opravou a dopravou trvalo 3 dni.
CageJ
Redaktor
Redaktor
Príspevky: 7967
Dátum registrácie: Ne 02. Jan, 2011, 01:43
Bydlisko: Presov

Re: Skúsenosti s RMA cez výrobcov

Príspevok od používateľa CageJ »

Intel a AMD RMA su fakt super, kedze vela RMA nemajú.
Používateľov profilový obrázok
HellAngel
Sponzor fóra gold
Sponzor fóra gold
Príspevky: 12170
Dátum registrácie: Po 29. Dec, 2008, 00:15
Bydlisko: Turčianske Teplice

Re: Skúsenosti s RMA cez výrobcov

Príspevok od používateľa HellAngel »

ja mam takuto skusenost s RMA diskov od WD.
NB: Asus ROG Zephyrus G14
castelL
Pokročilý používateľ
Pokročilý používateľ
Príspevky: 4062
Dátum registrácie: Po 27. Jan, 2014, 21:38
Bydlisko: Košice

Re: Skúsenosti s RMA cez výrobcov

Príspevok od používateľa castelL »

CRUCIAL

Mám chybný Crucial MX500 1TB M.2, bez dokladu (rok výroby 2019).

Dneska doobeda som napísal cez WEB formulár na stránke Crucial:
https://www.crucial.com/returns/ssd-rep ... ?q=nocache

Odpoveď poobede:
"Thank you for contacting Crucial. I have created a return for replacement under RMA #XXXX . Please let us know if anything else is required.

Please write your RMA number on the outside of your package and return the product to Crucial within 10 business days. We recommend using a tracked and insured method to protect your shipment."

+ adresa kam mám disk zaslať - do CZ - Brno.
CageJ
Redaktor
Redaktor
Príspevky: 7967
Dátum registrácie: Ne 02. Jan, 2011, 01:43
Bydlisko: Presov

Re: Skúsenosti s RMA cez výrobcov

Príspevok od používateľa CageJ »

100M distributor tipujem?
Používateľov profilový obrázok
hulo92
Pokročilý používateľ
Pokročilý používateľ
Príspevky: 4778
Dátum registrácie: Pi 06. Feb, 2009, 19:50
Bydlisko: Sereď

Re: Skúsenosti s RMA cez výrobcov

Príspevok od používateľa hulo92 »

ten crucial dobre vediet, v pc mam este stale obstaroznu M4ku s 90% health :D
Používateľov profilový obrázok
kllr007
Pokročilý používateľ
Pokročilý používateľ
Príspevky: 5352
Dátum registrácie: So 21. Aug, 2010, 18:52
Bydlisko: Žilina - Lietavská Lúčka

Re: Skúsenosti s RMA cez výrobcov

Príspevok od používateľa kllr007 »

krasne mne akurat odisuiem m.2. nechapem pekne isiel a dnes zapnem PC a freezne a uy bud nenabootuje vobec a bios ho nevidi alebo pocas bootu je v loope. SSD miesto aby ako vzdy blikalo bud len svieti na zeleno alebo nic.
Sakra a mal som tam niektore este nezalohovane data, kurna.
MB: ASUS TUF B550M-PLUS; CPU: AMD Ryzen 5800X3D; RAM: 32GB DDR4 3200Mhz; GPU: Nvidia RTX 3080Ti 12GB; SSD: WD SN750 1TB + SN570 1TB; PSU: Corsair RM650x; CASE: LianLi Lancool 2 Mesh; LCD: LG OLED 42C2; MOUSE: Logitech G305; KEYBOARD: Logitech MX Keys; Repro: Panasonic PMX-90; OS: Windows 10
castelL
Pokročilý používateľ
Pokročilý používateľ
Príspevky: 4062
Dátum registrácie: Po 27. Jan, 2014, 21:38
Bydlisko: Košice

Re: Skúsenosti s RMA cez výrobcov

Príspevok od používateľa castelL »

castelL napísal: Po 08. Jún, 2020, 20:42 CRUCIAL

Mám chybný Crucial MX500 1TB M.2, bez dokladu (rok výroby 2019).

Dneska doobeda som napísal cez WEB formulár na stránke Crucial:
https://www.crucial.com/returns/ssd-rep ... ?q=nocache

Odpoveď poobede:
"Thank you for contacting Crucial. I have created a return for replacement under RMA #XXXX . Please let us know if anything else is required.

Please write your RMA number on the outside of your package and return the product to Crucial within 10 business days. We recommend using a tracked and insured method to protect your shipment."

+ adresa kam mám disk zaslať - do CZ - Brno.
Dneska prišiel nový kus, potvrdené, že bez dokladu sa dá cez Crucial reklamovať.

Návrat na "Reklamácie a paragrafy"