Skúsenosti s RMA cez výrobcov

Všetko o reklamáciách a skúsenostiach s predajcami ...
Používateľov profilový obrázok
loleqboleq
Pokročilý používateľ
Pokročilý používateľ
Príspevky: 12915
Dátum registrácie: So 20. Okt, 2012, 22:20
Bydlisko: Košice

Re: Skúsenosti s RMA cez výrobcov

Príspevok od používateľa loleqboleq »

diemkej napísal: St 13. Nov, 2019, 19:36 Chalani, už mi to príde blbé, ale začalo sa mi zase sr*ť koliečko na myške, ktorú som dostal ako replacement. Presne rovnaký problém ako pred rokom... Čo mám robiť? Ako to je vlastne, keď dostanem replacement záruka plynie ďalej alebo začína od znova?
Logitech sa už právoplatne stal novým Razerom. Ešte bohviie, či ešte Razer nezlepšil celkovo kvalitu, jeden ide dole, tak druhý reku musí ísť hore. :D
CASE: Sliger Cerberus X PSU: Corsair SF750 MB: Ašuš Creator CPU: Rezeň 3900X GPU: RTX 3090 FE RAM: TridentZ 3600MHz@CL14 SSD: 970 EVO<--DEAD + Corsair MP600XT a MP600, Ťamťung 980 Pro Moňas: LG 48" C11 OLED Myš: G Pro Superlight Wire Klávka: Rôzne Audiofekália: Topping DX3 Pro, Hifiman Edition XS, Mr.Speakers Alpha Dog, JBL LSR305
Používateľov profilový obrázok
diemkej
Používateľ
Používateľ
Príspevky: 2087
Dátum registrácie: Ne 02. Jan, 2011, 14:25
Bydlisko: Rimavská Sobota

Re: Skúsenosti s RMA cez výrobcov

Príspevok od používateľa diemkej »

Ani nehovor... Už nemám ani energiu to riešiť. Keby sa dal niekde zohnať a objednať ten mechanizmus koliečka, tak by som si to spravil aj sám.
DESKTOP
Spoiler: ukázať
MB Asus Rog Strix B450-E Gaming | CPU AMD Ryzen 5 3600 + be quiet! Dark Rock Pro 4 | RAM Corsair Vengeance White LED 16GB KIT DDR4 3000MHz CL15 | VGA Palit GeForce GTX 1080 Ti JetStream 11GB DDR5X | STORAGE Patrion Viper VPN100 1TB NVMe M.2. + Crucial MX500 1TB SATA M.2. | CASE Lian Li O11 Dynamic Mini + 3x be quiet! Silent Wings 3 140mm PWM & 3x be quiet! Silent Wings 3 120mm PWM | PSU Corsair SF750 | LCD AOC Q3279VWF 32" MVA + Samsung SyncMaster BX2331 23" LED | Mouse Logitech G703 Lightspeed | Mousepad Asus Rog Sheath | Keyboard Logitech G513 Carbon Linear | Soundcard Creative Sound Blaster X-Fi HD | Headset Kingston HyperX Cloud Core + Brainwavz Memory Foam Oval Earpads | Speakers Logitech Z623
HTPC
Spoiler: ukázať
MB MSI Z270-A Pro | CPU Intel Celeron G3930 + be quiet! Shadow Rock LP | RAM Crucial Ballistix Sport 4GB DDR4 2400MHz CL16 + Kingston HyperX 4GB DDR4 2666 MHz CL16 FURY series | VGA EVGA GeForce GT 1030 SC 2GB GDDR5 | STORAGE Samsung 850 EVO 256GB M.2. + Western Digital Blue 3TB 3,5" | CASE SilverStone GD09B Grandia | PSU Seasonic S12II-330 Bronze | Soundcard Creative Sound Blaster Z | Speakers Genius SW-HF 5.1 6000
castelL
Pokročilý používateľ
Pokročilý používateľ
Príspevky: 4062
Dátum registrácie: Po 27. Jan, 2014, 21:38
Bydlisko: Košice

Re: Skúsenosti s RMA cez výrobcov

Príspevok od používateľa castelL »

Chalani.. ako vyriešim reklamáciu priamo cez ASUS? Podotýkam, že nemám ani doklad. Grafika tam v záruke je, čo som si overil cez ich SN ešte zhruba pol roka, ale odpísalo mi CZ oddelenie, že reklamácia jedine cez predajcu. Mám veľmi pozitívnu skúsenosť s MSI, kde nevyžadovali ani doklad, nič, posielal som do Poľska a prišla mi opravená karta. ASUS to berie opačne? Rozmýšľal som napísať na EN support, ale stále keď idem cez tie formuláre ma hodí na CZ. Neochota výrobcu ma fakt fascinuje, čo pokiaľ obchod dá len zákonnú lehotu 2 roky a tretí rok záruky je tým pádom stratený?
CageJ
Redaktor
Redaktor
Príspevky: 7967
Dátum registrácie: Ne 02. Jan, 2011, 01:43
Bydlisko: Presov

Re: Skúsenosti s RMA cez výrobcov

Príspevok od používateľa CageJ »

Robil som pre MSI a tí to tiež neriešia... záruka na komponenty 3 roky je len CEZ predajcu... áno dá sa to obísť.. iba ak máš priamy kontakt na servis v Poľsku... (v podstate záruka je cez predajcu vždy, aby som nezavádzal, ale tretí rok ti uznať nemusia napriamo).. ono je to zložitejšie a nechce sa mi to vysvetľovať..
Neriešil som ti ten servis v MSI ešte ja? Všetko je od osôb...

ASUS má predsa v Ostrave SIL a určite existuje formulár...

NB fungujú samozrejme inak.
castelL
Pokročilý používateľ
Pokročilý používateľ
Príspevky: 4062
Dátum registrácie: Po 27. Jan, 2014, 21:38
Bydlisko: Košice

Re: Skúsenosti s RMA cez výrobcov

Príspevok od používateľa castelL »

Riešil som to minulý rok a kontaktoval som priamo MSI cez formulár na ich webe v EN a posunuli ma okamžite na servis a tam mi hneď vytvoril dotyčný človek "case" a akceptovali RMA bez pripomienok.

Viem, že môže vznikať problém čo sa týka financií, ale vždy sa to dá riešiť výmenou za iný typ karty nie? Čítal som skúsenosti ľudí na internete a viacerí nemali problém riešiť priamo cez ASUS, týka sa to ale hlavnej pobočky.
Používateľov profilový obrázok
stiv
Sponzor fóra gold
Sponzor fóra gold
Príspevky: 9949
Dátum registrácie: Pi 16. Nov, 2012, 21:30
Bydlisko: BT

Re: Skúsenosti s RMA cez výrobcov

Príspevok od používateľa stiv »

Ja som vyuzil reklamaciu cez logitech kedze ma amazon odkazal k nim a oni zase na nich. :D
Po nejakych emailoch, zaslani faktury a po par krokoch na "opravu", ktore nepomohli poslali novu G903 uz aj s HERO senzorom. Asi 2 tyzdne pred koncom zaruky. Stara totiz zacala robit dvojkliky. Teda niekedy nerobila a niekedy sa nedala pouzivat. Dufam ze nova vydrzi aspon tolko co stara. Uz som chcel kupit novu mys. :)
.
Používateľov profilový obrázok
Jednoduska
Sponzor fóra silver
Sponzor fóra silver
Príspevky: 5546
Dátum registrácie: Po 19. Nov, 2012, 15:45
Bydlisko: Kosice, 040 01

Re: Skúsenosti s RMA cez výrobcov

Príspevok od používateľa Jednoduska »

O hodku a pol je tu vyjazdovy technik DELL, 3 roky plna zaruka, vcera kratka diagnostika cez telefon, dnes technik uz pride s novou maticnou doskou.

A to mam notas z bazosu a regnuty vo svedsku ale ich to vobec netrapi.

Akoze next business day zaruka to je jedno nebicko!
LordKJ
Sponzor fóra gold
Sponzor fóra gold
Príspevky: 7725
Dátum registrácie: Po 28. Feb, 2011, 11:49
Bydlisko: Bratislava

Re: Skúsenosti s RMA cez výrobcov

Príspevok od používateľa LordKJ »

aj ku mne by mal dnes dojst typek z dellu uvidime co vyriesi :D
Používateľov profilový obrázok
stiv
Sponzor fóra gold
Sponzor fóra gold
Príspevky: 9949
Dátum registrácie: Pi 16. Nov, 2012, 21:30
Bydlisko: BT

Re: Skúsenosti s RMA cez výrobcov

Príspevok od používateľa stiv »

Nieje nic lepsie ako vymienat maticnu niekde doma v obyvacke na stole. :D
.
Používateľov profilový obrázok
HellAngel
Sponzor fóra gold
Sponzor fóra gold
Príspevky: 12172
Dátum registrácie: Po 29. Dec, 2008, 00:15
Bydlisko: Turčianske Teplice

Re: Skúsenosti s RMA cez výrobcov

Príspevok od používateľa HellAngel »

s dellom a ich NBD servisom som maximalne spokojny. Jeden krat mi dokoca menili na servri dosku o jednej rano :) tam ale bola ina zaruka.

NBD ale bezne vyuzivam pri firemnych PC a notebookoch, technik pride, vymeni a odide :-)
NB: Asus ROG Zephyrus G14
shajek
Pokročilý používateľ
Pokročilý používateľ
Príspevky: 4796
Dátum registrácie: Ut 12. Aug, 2008, 12:16
Bydlisko: Pravenec

Re: Skúsenosti s RMA cez výrobcov

Príspevok od používateľa shajek »

ja som tam tiez raz volal, tiez prisla kratka telefonicka diagnostika. Povedala ze mam notebook otvorit a vybrat baterku z konektoru, tak sa pytam, ze ked nieco pokazim, ci je to na nich, ze hej ... tak som sa spytal ze ked teraz nechtiac prebehnem sroubovakom po doske ci je to na nich, chvilku ticho, ze mam pockat ..... po chvilke ticha , ze ano :D ... tak som odpojil pripojil baterku a ide to doteraz :)
CPU: AMD Phenom X3 720 BE 2,8 GHz @ 3,9 GHz 1,45V @@@ Phenom x4 3,6Ghz 1,375V (batch no. 0905 FPMW)CPU Cooler: Gelid Tranquillo rev.2 MB: Gigabyte 790XTA-UD4 RAM: 2x4GB ADATA Xtreme Series 2000 Mhz 8-7-6-15 tRC 11 CR 1T GPU: Asus EAH5850 DirectCU (985@5200MHz(1300MHz)) Monitory: 2x 24" LCD shit CRT HDD: WD 10EALS, ST Barracuda ST1000DM003 PSU:Seasonic M12II 620W 80Plus OS: Windows 7 Ultimate SP1 x64, Myš: nejaká Canyon Klávesnica : Microsoft Natural Elite, 3DMark Vantage : P16326 3DMark 06 : 21345
Používateľov profilový obrázok
Jednoduska
Sponzor fóra silver
Sponzor fóra silver
Príspevky: 5546
Dátum registrácie: Po 19. Nov, 2012, 15:45
Bydlisko: Kosice, 040 01

Re: Skúsenosti s RMA cez výrobcov

Príspevok od používateľa Jednoduska »

stiv napísal: Pi 03. Jan, 2020, 10:56 Nieje nic lepsie ako vymienat maticnu niekde doma v obyvacke na stole. :D
Na pracovnom stole :) nemal problem panko. skvely servis, nemam slov. vsetko si chcem kupit s NBD zarukou uz iba :D
LordKJ
Sponzor fóra gold
Sponzor fóra gold
Príspevky: 7725
Dátum registrácie: Po 28. Feb, 2011, 11:49
Bydlisko: Bratislava

Re: Skúsenosti s RMA cez výrobcov

Príspevok od používateľa LordKJ »

mne nakoniec volal, ze az utorok :D
Používateľov profilový obrázok
MaxMan
Redaktor
Redaktor
Príspevky: 1643
Dátum registrácie: Po 18. Okt, 2004, 14:00
Bydlisko: Liptovský Mikuláš

Re: Skúsenosti s RMA cez výrobcov

Príspevok od používateľa MaxMan »

U nás vo firme od roku 2011 16 servisných zásahov NBD od Dell. Všetky vybavené opravou na mieste. Predtým sme mali HP a ich NBD servis bola paródia na servis...
Ani srnky netušia čo som mal/mám...
Používateľov profilový obrázok
loleqboleq
Pokročilý používateľ
Pokročilý používateľ
Príspevky: 12915
Dátum registrácie: So 20. Okt, 2012, 22:20
Bydlisko: Košice

Re: Skúsenosti s RMA cez výrobcov

Príspevok od používateľa loleqboleq »

No ja som mal extra-kazivý HP ZR2740W (bože, to bol úžasný moňas) a pán z Datalanu (aut. servis pre HP) mi len nosieval nové panely (ako celý moňas ale bez stojana), ja som mu zniesol starý a on vybral z kufra nový, prehodili sme a šli si každý svojou cestou. :D
CASE: Sliger Cerberus X PSU: Corsair SF750 MB: Ašuš Creator CPU: Rezeň 3900X GPU: RTX 3090 FE RAM: TridentZ 3600MHz@CL14 SSD: 970 EVO<--DEAD + Corsair MP600XT a MP600, Ťamťung 980 Pro Moňas: LG 48" C11 OLED Myš: G Pro Superlight Wire Klávka: Rôzne Audiofekália: Topping DX3 Pro, Hifiman Edition XS, Mr.Speakers Alpha Dog, JBL LSR305

Návrat na "Reklamácie a paragrafy"