Skúsenosti s RMA cez výrobcov

Všetko o reklamáciách a skúsenostiach s predajcami ...
Mumaq
Pokročilý používateľ
Pokročilý používateľ
Príspevky: 3057
Dátum registrácie: Št 21. Aug, 2008, 17:34
Reputácia: 3
Bydlisko: Sp.Nová Ves

Re: Skúsenosti s RMA cez výrobcov

Príspevok od používateľa Mumaq »

Takuto reklamaciu som este nezazil:
Odisiel mi Intel SSD 660p 1TB s tym, ze zaruku som na neho nemal, kedze som ho kupil odruky tu na fore.
Tak, ze skusim cez vyrobcu - buchol som SN na intel stranku a vyplulo mi, ze zaruka je do 7/2024, tak som vytvoril ticket, mailom sa mi ozvali do hodiny, na dalsi den odo mna este ziadali screenshoty a priebeh, 2 dni sa neozvali a na treti den v pondelok mi pisu, ze zvoz bude v stredu a posielaju mi kuriera. tak len som cumel, disk zabalil a v stredu si pre neho prislo dhl a odviezol ho do holandska...
v piatok mi prisiel mail, ze disk im dorazil a hodinu nato, ze obratom posielaju novy a mam ho cakat v pondelok. A ja si vravim WTF? za hodinu zdiagnostikovane, zabalene a poslane obratom s tym, ze sobota, nedela kurier a v pondelok dojde? Neexistuje... no shit happens, pondelok 12:30 pride kurier, da mi balicek do ruky a:
Obrázok
Maximus Formula, i9 9900k@NZXT KrakenX72(intake), 16GB 3600 CL15 G.Skill, EVGA RTX3080 FTW3 Ultra Hybrid, Samsung 970PRO(system), 850EVO(games), 860EVO(data), Seasonic X-850W Gold, NZXT H700i Black/red, Acer Predator Z35, Repro 5.0 Mission & B&W PX @ SB Z @ Marantz NR1710, Logitech G15, Roccat KoneAimo @ Roccat Hiro3D. Samsung Note 10+ & Galaxy GearS3 classic.
Používateľov profilový obrázok
Eddward
Používateľ
Používateľ
Príspevky: 2086
Dátum registrácie: Pi 07. Dec, 2007, 08:00
Reputácia: 0
Bydlisko: Košice-okolie

Re: Skúsenosti s RMA cez výrobcov

Príspevok od používateľa Eddward »

No a vysledok je? Prisiel ti spät rovnaky pokazeny disk alebo novy disk s rovnakym S/N ?
Core i7 8700K @ 4.8 Ghz + Noctua NH-D15 | 16GB DDR4 3200Mhz CL15 Corsair | MSI Z370 GAMING PRO CARBON | MSI RTX 2080 GAMING X TRIO | Crucial MX500 2TB SSD
Samsung 970 EVO 500GB NVMe | Seasonic Prime Ti Ultra 750W | W10 x64 Pro v1809 | Fractal Define R4 Black + 3x NF-A14 | DELL U2515H 1440p
Mumaq
Pokročilý používateľ
Pokročilý používateľ
Príspevky: 3057
Dátum registrácie: Št 21. Aug, 2008, 17:34
Reputácia: 3
Bydlisko: Sp.Nová Ves

Re: Skúsenosti s RMA cez výrobcov

Príspevok od používateľa Mumaq »

No uplne novy disk zaplombovany.
Maximus Formula, i9 9900k@NZXT KrakenX72(intake), 16GB 3600 CL15 G.Skill, EVGA RTX3080 FTW3 Ultra Hybrid, Samsung 970PRO(system), 850EVO(games), 860EVO(data), Seasonic X-850W Gold, NZXT H700i Black/red, Acer Predator Z35, Repro 5.0 Mission & B&W PX @ SB Z @ Marantz NR1710, Logitech G15, Roccat KoneAimo @ Roccat Hiro3D. Samsung Note 10+ & Galaxy GearS3 classic.
Používateľov profilový obrázok
patro16
Používateľ
Používateľ
Príspevky: 2502
Dátum registrácie: Ne 12. Aug, 2007, 08:00
Reputácia: 5
Bydlisko: Trenčín<okolie

Re: Skúsenosti s RMA cez výrobcov

Príspevok od používateľa patro16 »

podobny scenar ako u mna este v 2015 (vid. prva strana), je fajn vediet ze nepolavili na kvalite supportu a rma.

btw. stale su v Eindhoven-e?
Spoiler: ukázať
CPU: Intel Core i7-4790K@4,5Ghz
Cooler: Noctua NH-D15 chromax.black+NT-H1
MB: MSI Z97 PC Mate
RAM: Kingston HyperX Fury Black 1866Mhz CL10 16GB kit
GPU: Sapphire RX 580 8GB Nitro+ Special Edition
SSD: Samsung 850 EVO 250GB
HDD: Seagate SV35 1TB 64MB cache+Cooler: SCYTHE SQD-1000 QUIET DRIVE
DVD: Lite-On iHAS124 (xbox 360 XGD3 ready)
PSU: Enermax Platimax 500W
Case: Corsair Vengeance C70 Military Green
+outtake: Noctua NF-A15 PWM + NF-S12A PWM, intake: 2x Noctua NF-S12A PWM
Monitor: AOC Q3279VWFD8 & HP ZDisplay Z27i
Periferie: Microsoft Sidewinder X4 SK, A4tech XL-750BK
Printer: HP LaserJet 1018
NB: ACER TravelMate 5760G >CPU: Intel Core i5-2520M, RAM: 2x4GB 1600MHz, GPU: HD3000 + Nvidia Optimus GT520M, HDD: WD Scorpio Blue 750GB 5400rpm, SSD: Intel 520 180GB
Mobile: Samsung Galaxy S20
Car: M3 2007 Black
Mumaq
Pokročilý používateľ
Pokročilý používateľ
Príspevky: 3057
Dátum registrácie: Št 21. Aug, 2008, 17:34
Reputácia: 3
Bydlisko: Sp.Nová Ves

Re: Skúsenosti s RMA cez výrobcov

Príspevok od používateľa Mumaq »

jj z eindhovenu to doslo :) ale proste ta rychlost - tam aj nazad, vratane diagnostiky za 5 dni...
Maximus Formula, i9 9900k@NZXT KrakenX72(intake), 16GB 3600 CL15 G.Skill, EVGA RTX3080 FTW3 Ultra Hybrid, Samsung 970PRO(system), 850EVO(games), 860EVO(data), Seasonic X-850W Gold, NZXT H700i Black/red, Acer Predator Z35, Repro 5.0 Mission & B&W PX @ SB Z @ Marantz NR1710, Logitech G15, Roccat KoneAimo @ Roccat Hiro3D. Samsung Note 10+ & Galaxy GearS3 classic.
castelL
Pokročilý používateľ
Pokročilý používateľ
Príspevky: 3416
Dátum registrácie: Po 27. Jan, 2014, 21:38
Reputácia: 6
Bydlisko: Košice

Re: Skúsenosti s RMA cez výrobcov

Príspevok od používateľa castelL »

Takto by mal vyzerať support každej firmy, bohužiaľ je to väčšinou neochota a výhovorky. ASUS vedie u mňa tento rebríček diletantov.
Používateľov profilový obrázok
mino_85
Pokročilý používateľ
Pokročilý používateľ
Príspevky: 6263
Dátum registrácie: St 29. Feb, 2012, 20:29
Reputácia: 6
Bydlisko: Prešov

Re: Skúsenosti s RMA cez výrobcov

Príspevok od používateľa mino_85 »

CRYORIG

Stala sa mi taká vec, ulomila sa mi skrutka na chladiči R1 https://i.imgur.com/ycX8eBQ.jpg Ťažko povedať či mojou vinou alebo vada materiálu /určite som to neuťahoval cez mieru/, ale prdlo to samé od seba, nie pri manipulácii. Chladič je asi mesiac po skončení 6-ročnej záruky. Napísal som teda na support či mi s tým vedia nejako pomôcť, samozrejme s tým, že si to rád aj kúpim. Blbé je, že mi nepomôže ani kúpa montážnej sady čo sa predáva samostatne, lebo toto je súčasť pasívu, nie súčasť montážneho kitu.

Ozvali sa druhý deň, že podľa fotky je to 1. revízia chladiča aj montážnej sady /asi ich je viac?/, čo som potvrdil, keďže som to kupoval hneď po vydaní. Tak si vypýtali foto dokladu o kúpe a upresniť akú dosku používam, následne potvrdili, že to prešlo schválením a posielajú mi náhradný diel. Komunikácia prebehla za 2 dni.

Uvidíme kedy to dorazí v rámci korony opatrení, lebo čo som sa dogooglil, tak to riešia z Taiwanu /asi hej, keďže odpisovali cca o 3-tej nadránom/, čiže chvíľu to potrvá.

Každopádne za mňa veľký palec hore za to, že ma neodbili aj keď už som po záruke, lebo inak by som mohol vyhodiť plne funkčný 80 € chladič do koša /aj keď nejak svojpomocne by som to asi poriešil/.
Spoiler: ukázať
WS/GAMING MB: Crosshair VIII Dark Hero CPU: Ryzen 9 5900X CPU cooler: Noctua U12A RAM: 32 GB DDR4 G.Skill TridentZ RGB @ 3600 CL14 VGA: ASUS TUF RTX 3080 PSU: Seasonic Prime Fanless TX 700W System SSD: Samsung 980 PRO 500 GB Storage SSD: Samsung 960 PRO 512 GB + 2x Samsung 860 QVO 2TB Case: Jonsbo U5 Black Case fans: Intake:bottom - 2x Noiseblocker Multiframe M12-1 semipassive, 1x Noiseblocker Multiframe M12-2; Outtake: back - 1x Noiseblocker Multiframe M12-2, top - 2x Noiseblocker Multiframe M12-1 semipassive Fan Regualtor: Aqua Computer Aquaero 5 LT LCD: LG 34UC88 Keyboard: Microsoft SideWinder X4 SK Mouse: SteelSeries Rival 310 Mouse pad: Zowie Gear P-TF X Audio: Creative GigaWorks T20 Series II Joystick: Thrustmaster TCA Sidestick Airbus edition Gamepad: Logitech F710 Wheel: - - -

HTPC MB: MSI B150I GAMING PRO AC CPU: INTEL Pentium G4560 CPU cooler: Noctua NH-L12 + Noiseblocker eLoop B12-2 RAM: Crucial 8 GB DDR4 VGA: GT1030 PSU: MiniBox picoPSU-120 System SSD: Kingston UV400 120 GB Data HDD: WD Purple 6TB Case: Silverstone ML05 Milo Case fans: 2x Noctua NF-A8 ULN Remote control: Logitech K400 Plus
Používateľov profilový obrázok
1adad1
Používateľ
Používateľ
Príspevky: 2647
Dátum registrácie: Ut 06. Okt, 2009, 20:19
Reputácia: 5
Bydlisko: Bratislava V - Petržalka

Re: Skúsenosti s RMA cez výrobcov

Príspevok od používateľa 1adad1 »

Mumaq napísal: Po 24. Feb, 2020, 14:20 Takuto reklamaciu som este nezazil:
...
Mne sa nieco podobne stalo ked som reklamoval moj Oneplus 6, Tovar siel do Polska, dokopy to vsetko aj s opravou a dopravou trvalo 3 dni.
CageJ
Redaktor
Redaktor
Príspevky: 7648
Dátum registrácie: Ne 02. Jan, 2011, 01:43
Reputácia: 21

Re: Skúsenosti s RMA cez výrobcov

Príspevok od používateľa CageJ »

Intel a AMD RMA su fakt super, kedze vela RMA nemajú.
Používateľov profilový obrázok
HellAngel
Pokročilý používateľ
Pokročilý používateľ
Príspevky: 10156
Dátum registrácie: Po 29. Dec, 2008, 00:15
Reputácia: 61
Bydlisko: Turčianske Teplice

Re: Skúsenosti s RMA cez výrobcov

Príspevok od používateľa HellAngel »

ja mam takuto skusenost s RMA diskov od WD.
NB: Apple MacBookPro 2017
castelL
Pokročilý používateľ
Pokročilý používateľ
Príspevky: 3416
Dátum registrácie: Po 27. Jan, 2014, 21:38
Reputácia: 6
Bydlisko: Košice

Re: Skúsenosti s RMA cez výrobcov

Príspevok od používateľa castelL »

CRUCIAL

Mám chybný Crucial MX500 1TB M.2, bez dokladu (rok výroby 2019).

Dneska doobeda som napísal cez WEB formulár na stránke Crucial:
https://www.crucial.com/returns/ssd-rep ... ?q=nocache

Odpoveď poobede:
"Thank you for contacting Crucial. I have created a return for replacement under RMA #XXXX . Please let us know if anything else is required.

Please write your RMA number on the outside of your package and return the product to Crucial within 10 business days. We recommend using a tracked and insured method to protect your shipment."

+ adresa kam mám disk zaslať - do CZ - Brno.
CageJ
Redaktor
Redaktor
Príspevky: 7648
Dátum registrácie: Ne 02. Jan, 2011, 01:43
Reputácia: 21

Re: Skúsenosti s RMA cez výrobcov

Príspevok od používateľa CageJ »

100M distributor tipujem?
Používateľov profilový obrázok
hulo92
Pokročilý používateľ
Pokročilý používateľ
Príspevky: 4787
Dátum registrácie: Pi 06. Feb, 2009, 19:50
Reputácia: 3
Bydlisko: Sereď

Re: Skúsenosti s RMA cez výrobcov

Príspevok od používateľa hulo92 »

ten crucial dobre vediet, v pc mam este stale obstaroznu M4ku s 90% health :D

PC:
Spoiler: ukázať
CPU:Intel Core i9 9900k @ Noctua NH-D14 MBU: Gigabyte Z390 GAMING X RAM: Crucial Ballistix Tactical Tracer RGB 2x8GB DDR4-2666 GPU: EVGA Nvidia GTX 1080 Founders Edition HDD: System - Samsung 970 EVO 250GB M.2; Games - Samsung 860 EVO 1TB; Data, media - QNAP TS-231 with 2x WD Red 3000GB 64MB + WD Caviar Green 3000GB 64 MB Sound: Sound Card - Asus ROG Xonar Phoebus; Speakers - Logitech Z-5500 Digital 5.1 THX®-certified Speaker System; Headphones - Sennheiser HD 650; Earbuds - Sennheiser IE 8 PSU: Seasonic Focus Plus 650 Gold Semi-modular Case:Lian Li Lancool One Digital Keyboad: FUNC KB-460 Mouse: Zowie Gear FK2 Mousepad: Razer Destructor 2 LCD: Acer Predator Z271U OS: Microsoft Windows 10 Professional 64-bit Wi-fi router: Zyxel Armor Z1 Internet: 100/30 mbit optical Mobile phone: Samsung Galaxy Note 10+ 256GB + Samsung microSDXC 64GB Class 10 EVO @ LTE mobile internet
Používateľov profilový obrázok
kllr007
Pokročilý používateľ
Pokročilý používateľ
Príspevky: 4604
Dátum registrácie: So 21. Aug, 2010, 18:52
Reputácia: 18
Bydlisko: Žilina - Lietavská Lúčka

Re: Skúsenosti s RMA cez výrobcov

Príspevok od používateľa kllr007 »

krasne mne akurat odisuiem m.2. nechapem pekne isiel a dnes zapnem PC a freezne a uy bud nenabootuje vobec a bios ho nevidi alebo pocas bootu je v loope. SSD miesto aby ako vzdy blikalo bud len svieti na zeleno alebo nic.
Sakra a mal som tam niektore este nezalohovane data, kurna.
MB: Gigabyte B450M S2H; CPU: AMD Ryzen 2600; RAM: 16GB GSkill DDR4 3000Mhz; GPU: Nvidia RTX 3060Ti 8GB; SSD: WD SN750 1TB; PSU: Corsair RM650x; CASE: Jonsbo U3; LCD: BenQ EW277HDR; MOUSE: Logitech G305 + Razer Goliathus; KEYBOARD: SPC GK550; Repro: Edifier R1280T; OS: Windows 10
castelL
Pokročilý používateľ
Pokročilý používateľ
Príspevky: 3416
Dátum registrácie: Po 27. Jan, 2014, 21:38
Reputácia: 6
Bydlisko: Košice

Re: Skúsenosti s RMA cez výrobcov

Príspevok od používateľa castelL »

castelL napísal: Po 08. Jún, 2020, 20:42 CRUCIAL

Mám chybný Crucial MX500 1TB M.2, bez dokladu (rok výroby 2019).

Dneska doobeda som napísal cez WEB formulár na stránke Crucial:
https://www.crucial.com/returns/ssd-rep ... ?q=nocache

Odpoveď poobede:
"Thank you for contacting Crucial. I have created a return for replacement under RMA #XXXX . Please let us know if anything else is required.

Please write your RMA number on the outside of your package and return the product to Crucial within 10 business days. We recommend using a tracked and insured method to protect your shipment."

+ adresa kam mám disk zaslať - do CZ - Brno.
Dneska prišiel nový kus, potvrdené, že bez dokladu sa dá cez Crucial reklamovať.

Návrat na "Reklamácie a paragrafy"