Skúsenosti s RMA cez výrobcov

Všetko o reklamáciách a skúsenostiach s predajcami ...
Používateľov profilový obrázok
kllr007
Pokročilý používateľ
Pokročilý používateľ
Príspevky: 5352
Dátum registrácie: So 21. Aug, 2010, 18:52
Bydlisko: Žilina - Lietavská Lúčka

Re: Skúsenosti s RMA cez výrobcov

Príspevok od používateľa kllr007 »

Ja som im ho tiež minulý týždeň posielal uvidíme čo na to povedia. Horšie je že na mojom nemam ani polepy lebo som tam dával heatsink :D
Ale Tak SN/PN sa dá vyčítať softwarovo tak uvidíme.
MB: ASUS TUF B550M-PLUS; CPU: AMD Ryzen 5800X3D; RAM: 32GB DDR4 3200Mhz; GPU: Nvidia RTX 3080Ti 12GB; SSD: WD SN750 1TB + SN570 1TB; PSU: Corsair RM650x; CASE: LianLi Lancool 2 Mesh; LCD: LG OLED 42C2; MOUSE: Logitech G305; KEYBOARD: Logitech MX Keys; Repro: Panasonic PMX-90; OS: Windows 10
castelL
Pokročilý používateľ
Pokročilý používateľ
Príspevky: 4062
Dátum registrácie: Po 27. Jan, 2014, 21:38
Bydlisko: Košice

Re: Skúsenosti s RMA cez výrobcov

Príspevok od používateľa castelL »

Na tomto konkrétnom čo som reklamoval bol tiež AKASA chladič a dal som to krásne dole a neviem teda, ale z mŕtveho disku ako vyčítajú SN?

Mám pocit, že pri poškodení nálepky všeobecne človek prichádza o záruku :)
Používateľov profilový obrázok
kllr007
Pokročilý používateľ
Pokročilý používateľ
Príspevky: 5352
Dátum registrácie: So 21. Aug, 2010, 18:52
Bydlisko: Žilina - Lietavská Lúčka

Re: Skúsenosti s RMA cez výrobcov

Príspevok od používateľa kllr007 »

On nieje úplne mŕtvy, pripojiť a vyčítať ide ale nejde nám už nič zapísať a čítať data. Ale tak uvidím, ja som im to písal že to nemá nálepky a aj tak vytvorili RMA.
MB: ASUS TUF B550M-PLUS; CPU: AMD Ryzen 5800X3D; RAM: 32GB DDR4 3200Mhz; GPU: Nvidia RTX 3080Ti 12GB; SSD: WD SN750 1TB + SN570 1TB; PSU: Corsair RM650x; CASE: LianLi Lancool 2 Mesh; LCD: LG OLED 42C2; MOUSE: Logitech G305; KEYBOARD: Logitech MX Keys; Repro: Panasonic PMX-90; OS: Windows 10
Používateľov profilový obrázok
kllr007
Pokročilý používateľ
Pokročilý používateľ
Príspevky: 5352
Dátum registrácie: So 21. Aug, 2010, 18:52
Bydlisko: Žilina - Lietavská Lúčka

Re: Skúsenosti s RMA cez výrobcov

Príspevok od používateľa kllr007 »

Tak dnes došiel v krabici nový MX500 1TB. Super support of crucialu, keď vezmem že ten môj nemal ani nálepky ani doklad nič, proste len PCB :D
MB: ASUS TUF B550M-PLUS; CPU: AMD Ryzen 5800X3D; RAM: 32GB DDR4 3200Mhz; GPU: Nvidia RTX 3080Ti 12GB; SSD: WD SN750 1TB + SN570 1TB; PSU: Corsair RM650x; CASE: LianLi Lancool 2 Mesh; LCD: LG OLED 42C2; MOUSE: Logitech G305; KEYBOARD: Logitech MX Keys; Repro: Panasonic PMX-90; OS: Windows 10
Používateľov profilový obrázok
crux2005
VIP
VIP
Príspevky: 10030
Dátum registrácie: So 18. Jún, 2005, 20:00
Bydlisko: Nové Zámky

Re: Skúsenosti s RMA cez výrobcov

Príspevok od používateľa crux2005 »

Logitech

Ešte 2018 som riešil RMA jednej myšky. Používaná asi 1/2 roka, odišiel senzor. Henry.sk, či vtedy ešte ITTSK, prevzal RMA. Po ~2 týždňoch som dostal myš späť s vyjadrením, že PL RMA stredisko nedokázalo zistiť poruchu. :facepalm: Tak som sa obrátil na Logitech (prvý krát v živote). Najprv sa len vyhovárali a odďaľovali. Nakoniec mi poslali novú myš (z NL). Po ani nie 7 dňoch znovu začal nereagovať senzor. Po 3 klávesniciach a 4 myškách u mňa tým pádom Logitech skončil. Pre info, tú myš už nepredávajú. Od kamoša z DE som dostal málo používanú Zowie FK1 a od vtedy spokojnosť.
s pozdravom, crux.
Používateľov profilový obrázok
Matej.T
Používateľ
Používateľ
Príspevky: 1868
Dátum registrácie: Pi 11. Mar, 2011, 22:09
Bydlisko: Piešťany/Brno

Re: Skúsenosti s RMA cez výrobcov

Príspevok od používateľa Matej.T »

Reklamoval niekto z vás už priamo u EVGA? Nejaké skúsenosti?
 Macbook Pro 2.4/8/256 (Late 2013) + Samsung Galaxy S9 Midnight Black DUOS
Gaming: Intel i5 8600k | delid by Gabo |+ Barrow CPU block | EVGA GTX 1080 SC + EKWB nickel plated block | ASRock Z370 Extreme4 | Corsair Dominator 16GB DDR4 3200Mhz | Corsair RM650i | Fractal Design Define R6 TG | Samsung EVO 850 250GB | EK-DuraClear + EK D5+ EKWB PE 360 + EKWB XE 240 + LG 27GL850 + Corsair K70 RGB + Logitech G403
HTPC: Intel Xeon 1225v3 | MSI H87I | Crucial 8GB | Fractal Node 304 | Seasonic G Series 360
castelL
Pokročilý používateľ
Pokročilý používateľ
Príspevky: 4062
Dátum registrácie: Po 27. Jan, 2014, 21:38
Bydlisko: Košice

Re: Skúsenosti s RMA cez výrobcov

Príspevok od používateľa castelL »

Používateľov profilový obrázok
FREE555
Používateľ
Používateľ
Príspevky: 501
Dátum registrácie: So 06. Dec, 2008, 10:54
Bydlisko: Košice

Re: Skúsenosti s RMA cez výrobcov

Príspevok od používateľa FREE555 »

RHA

Slúchadlá RHA T20 za vyše 200eur kupované na IČO v Muzikeri. Už mali vyše roka, čiže reklamácia bola mimo. Začali sa mi objavovať praskliny(aj keď som ich používal sporadicky) na povrchu "háčikov", ktoré sú tvarovateľné podľa ucha a v nich je uložený kábel. Na nete som našiel, že to bolo RHA priznané ako chyba, a teda to uznávali ako reklamáciu aj keď to bolo mechanicky poškodené. Napísal som na support do GB, či sa s tým niečo dá robiť aj keď je to kupované na firmu. Hneď zareagovali na ticket a požiadali ma o foto dokladu a poškodenia(minimálna kozmetická vada) slúchadiel. O týždeň mi kuriér doniesol nové slúchadla s iným typom "háčikov" za uši, čiže mám dvoje funkčné slúchadlá za cenu jedných. :D
Spoiler: ukázať
Desktop: CPU: Intel Core i7-12700K + Noctua NH-D15 Black MB: MSI MAG Z690 Tomahawk WIFI DDR4 HDD: WD Red Plus 4TB SSD1: Samsung 860 Evo 1TB SSD2: Samsung 980 PRO 1TB NVMe RAM: 2x16GB DDR4 Kingston 3600MHz GPU: MSI Suprim RTX3080 12G CASE: Fractal Design Meshify 2 Black Windowed PSU: Corsair RM1000x OS: Windows 10 Pro 64bit Display: 1x Asus PG279Q + 2x Asus MG279Q 144Hz IPS
NB: Lenovo Thinkpad T440s: 14" FullHD, Intel Core i7 4600 Haswell, 12GB DDRAM3, 256GB SSD, Windows 10 Pro
Phone1: Samsung Galaxy S22; Phone: Samsung Galaxy Note 9; Storage1: Synology DS220Plus + 2xWD Red Pro 16TB in RAID1; Storage2: Synology DS215j + 2xWD Red 6TB in RAID1;Keyboard: Corsair K95 RGB Mx Brown, Mouse: Logitech MX Vertical Wireless; Sound: Mackie CR4, RHA T20, Sony WH-1000XM3, Koss SB45
Používateľov profilový obrázok
patro16
Používateľ
Používateľ
Príspevky: 2729
Dátum registrácie: Ne 12. Aug, 2007, 08:00
Bydlisko: Trenčín<okolie

Re: Skúsenosti s RMA cez výrobcov

Príspevok od používateľa patro16 »

SanDisk

reklamoval som usb ultra flair 64GB ktore umrelo skoro presne po dvoch rokoch pouzivania, napisal som na support SanDisk, vymenili sme si par e-mailov s tym, ze sa im to posle, oni zadali cislo zasielky do systemu UPS, usb sa zabalil do bublinkovej obalky - dnu sa vlozila A4 s kopiou emailu kde bolo cislo RMA, nalepil sa vygenerovany stitok od UPS ktory mi poslali emailom a dohodlo sa vyzdvihnutie balicka kurierom UPS; posielalo sa to do mesta Bydgoszcz v Polsku, pytali blok/fa ale kto by si to nechaval od 15€ usb tak akurat napisali citujem "replaced as one-time courtesy" :D . RMA vybavena cca za tyzden dodanim takeho isteho usb. Vsetko islo na naklady SanDisk.

na zaver aj ked to vybavili ako zarucnu opravu poslali aj fakturu s rozpocitanymi nakladmi za usb a dopravu na cenu 40,48 USD :laugh:
Spoiler: ukázať
CPU: Intel Core i7-4790K@4,5Ghz
Cooler: Noctua NH-D15 chromax.black+NT-H1
MB: MSI Z97 PC Mate
RAM: Kingston HyperX Fury Black 1866Mhz CL10 16GB kit
GPU: iGPU
SSD: Samsung 850 EVO 250GB
HDD: Seagate SV35 1TB 64MB cache+Cooler: SCYTHE SQD-1000 QUIET DRIVE
DVD: Lite-On iHAS124 (xbox 360 XGD3 ready)
PSU: Enermax Platimax 500W
Case: Corsair Vengeance C70 Military Green
+outtake: Noctua NF-A15 PWM + NF-S12A PWM, intake: 2x Noctua NF-S12A PWM
Monitor: AOC Q3279VWFD8 & HP ZDisplay Z27i
Periferie: Microsoft Sidewinder X4 SK, A4tech XL-750BK
Printer: HP LaserJet 1018
NB: ACER TravelMate 5760G >CPU: Intel Core i5-2520M, RAM: 2x4GB 1600MHz, GPU: HD3000 + Nvidia Optimus GT520M, HDD: WD Scorpio Blue 750GB 5400rpm, SSD: Intel 520 180GB
Mobile: Samsung Galaxy A52 5G
Car: KIA Ceed HB MY22 LUNAR
Používateľov profilový obrázok
loleqboleq
Pokročilý používateľ
Pokročilý používateľ
Príspevky: 12915
Dátum registrácie: So 20. Okt, 2012, 22:20
Bydlisko: Košice

Re: Skúsenosti s RMA cez výrobcov

Príspevok od používateľa loleqboleq »

Adata

Reklamácia SSD priamo cez nich - proces celkom priamočiary:
- vyplníš formulár
- odporučia ti reklamáciu u predajcu ale nenútia, pokojne to vieš riešiť priamo s nimi
- poskytneš údaje (myslím, že ani faktúru nemusíš, trvanie záruky si vedia overiť podľa SN, chceli základné info + fotky disku spredu/zozadu)
- odosielaš na vlastné náklady do Holandska ale pri váhe celej krabičky som sa bez problémov zmestil pod 100g, takže som platil za poistený list cca 5€, takže to ani nezabolelo
- vybavenie trvalo pár dní - 26.10. som dostal email, že prijali disk, 3.11. som už dostal email od TNT, že mi príde zásielka -- žiadna iná komunikácia medzitým nebola
- TNT to doručilo za 2 dni, dostal som nový kus.

T.j. v pohode proces ale také WD/Sandisk (ako spomína aj patro16 vyššie) sú v tomto predsa len lahôdkoví, tí vybavia aj odvoz zdarma. Adata je skôr podobná Corsair/EVGA, u tých tiež posielaš do ich servisného centra (ak reklamuješ priamo s nimi) na svoje náklady.
CASE: Sliger Cerberus X PSU: Corsair SF750 MB: Ašuš Creator CPU: Rezeň 3900X GPU: RTX 3090 FE RAM: TridentZ 3600MHz@CL14 SSD: 970 EVO<--DEAD + Corsair MP600XT a MP600, Ťamťung 980 Pro Moňas: LG 48" C11 OLED Myš: G Pro Superlight Wire Klávka: Rôzne Audiofekália: Topping DX3 Pro, Hifiman Edition XS, Mr.Speakers Alpha Dog, JBL LSR305
Kryha
Nový používateľ
Nový používateľ
Príspevky: 74
Dátum registrácie: Pi 09. Apr, 2010, 19:45
Bydlisko: Nové Zámky

Re: Skúsenosti s RMA cez výrobcov

Príspevok od používateľa Kryha »

Logitech (11/2020)

25.10.2020 - napísal som ticket na RMA, keďže myška G900 začala mať problém s rýchlym poklesom kapacity batérie.

12.11.2020 - nevydržal som to, žiadna odpoveď, ani ťuk, tak som zavolal na českú podporu, kde mi automat oznámil, že už neposkytujú podporu v českom jazyku, a že či si chcem pokecať s operátorom po anglicky. Objasnil som mu situáciu, on mi zaslal nejaké postupy ktoré treba vyskúšať (aktualizovať ovládače, vyskúšať na inom PC,...). Hneď v ten istý deň, t.j. 12.11.2020 som zaslal odpoveď, že uvedené postupy nepomohli a problém pretrváva.

20.11.2020 - prišla odpoveď od Logitechu, že na myš poskytujú 2 ročnú záruku, a keďže tá uplynula, mám sa obrátiť na nejakého opravára vo svojom okolí, nakoľko Logitech nemá servisné centrum na opravu tohto druhu produktov.

Za mňa veľké sklamanie, dúfal som v o niečo lepší prístup.
Používateľov profilový obrázok
loleqboleq
Pokročilý používateľ
Pokročilý používateľ
Príspevky: 12915
Dátum registrácie: So 20. Okt, 2012, 22:20
Bydlisko: Košice

Re: Skúsenosti s RMA cez výrobcov

Príspevok od používateľa loleqboleq »

NeRMAčkovali ste SSD u Samsungu? Neviete, či majú plne hradenú dopravu tam/späť ako WD?
CASE: Sliger Cerberus X PSU: Corsair SF750 MB: Ašuš Creator CPU: Rezeň 3900X GPU: RTX 3090 FE RAM: TridentZ 3600MHz@CL14 SSD: 970 EVO<--DEAD + Corsair MP600XT a MP600, Ťamťung 980 Pro Moňas: LG 48" C11 OLED Myš: G Pro Superlight Wire Klávka: Rôzne Audiofekália: Topping DX3 Pro, Hifiman Edition XS, Mr.Speakers Alpha Dog, JBL LSR305
Kryha
Nový používateľ
Nový používateľ
Príspevky: 74
Dátum registrácie: Pi 09. Apr, 2010, 19:45
Bydlisko: Nové Zámky

Re: Skúsenosti s RMA cez výrobcov

Príspevok od používateľa Kryha »

Gigabyte 04/2021

Obrátil som sa na podporu Gigabyte s otázkou, aká je hrúbka teplovodivej pasty v GK GTX 1080 Windforce OC 8GB. Keďže už má nejaký ten rok, a plánoval som robiť konečne údržbu PC, tak som si povedal, že rozoberiem aj grafiku, všetko pekne vyčistím, dám novú pastu a aj thermalpady.
21.02.2021 som zadal ticket s otázkou, aká je hrúbka thermalpadov, nakoľko sa mi túto informáciu nepodarilo získať z iných zdrojov. Odpoveď bola, že rozoberaním karty stratím záruku a pokiaľ mám problém s thermalpadmi, mám sa obrátiť na predajcu.
Zaslal som im odpoveď, že karta už nie je v záruke, a tak ma predajca pošle kade ľahšie a že nepotrebujem nič viac len informáciu o hrúbke thermalpadov.
07.04.2021 Odpoveď of gigabyte, že podľa sériového čísla už karta nie je v záruke (čo som vedel aj ja...) a požadovanú informáciu o hrúbke padov mi neposkytnú, zato ma odporučili na najbližší PC servis kde si mám nechať kartu opraviť / vyčistiť za poplatok.
Používateľov profilový obrázok
mino_85
Pokročilý používateľ
Pokročilý používateľ
Príspevky: 6289
Dátum registrácie: St 29. Feb, 2012, 20:29
Bydlisko: Prešov

Re: Skúsenosti s RMA cez výrobcov

Príspevok od používateľa mino_85 »

Gigabyte klasika. :D

V princípe ti zostáva to buď naslepo rozobrať a pomerať, alebo nakúpiť 0,5 mm pady, resp. možno kombináciu 0,5 a 1,0 mm a vyskladať si z nich hrúbku podľa potreby. Neviem ako je tam riešené uchytenie chladiča, ale možno to zbytočne znásilňuješ a stačilo by len prepastovať GPU a pady nechať pôvodné. Ak sa teda dá zhodiť pasív bez toho aby zišli dole aj pady.
Spoiler: ukázať
WS/GAMING MB: Crosshair VIII Dark Hero CPU: Ryzen 9 5900X CPU cooler: Noctua NH-U12A chromax RAM: 32 GB DDR4 G.Skill TridentZ RGB @ 3600 CL14 VGA: ASUS TUF RTX 3080 PSU: Seasonic Prime Fanless TX 700W System SSD: Samsung 990 PRO 1 TB Storage: Samsung 970 EVO Plus 2 TB + 2x Samsung 860 QVO 2TB Case: Jonsbo U5 Black Case fans: 6x Noctua NF-A12x25 PWM chromax Fan Regualtor: Aqua Computer Aquaero 6 LT LCD: LG 34UC88 Keyboard: Microsoft SideWinder X4 SK Mouse: Mionix Naos PRO Mouse pad: Zowie Gear P-TF X Audio: Creative GigaWorks T20 Series II Joystick: Thrustmaster TCA Sidestick + TCA Quadrant + Add-on - Airbus edition Gamepad: Xbox Elite Series 2

HTPC MB: MSI B150I GAMING PRO AC CPU: INTEL Pentium G4560 CPU cooler: Noctua NH-L12 + Noiseblocker eLoop B12-2 RAM: Crucial 8 GB DDR4 VGA: GT1030 PSU: MiniBox picoPSU-120 System SSD: Kingston UV400 120 GB Data HDD: WD Purple 6TB Case: Silverstone ML05 Milo Case fans: 2x Noctua NF-A8 ULN Remote control: Logitech K400 Plus
Používateľov profilový obrázok
kllr007
Pokročilý používateľ
Pokročilý používateľ
Príspevky: 5352
Dátum registrácie: So 21. Aug, 2010, 18:52
Bydlisko: Žilina - Lietavská Lúčka

Re: Skúsenosti s RMA cez výrobcov

Príspevok od používateľa kllr007 »

Presne tak by som to spravil - keď som pastoval svoje GPU nikdy som pady nemenil.
MB: ASUS TUF B550M-PLUS; CPU: AMD Ryzen 5800X3D; RAM: 32GB DDR4 3200Mhz; GPU: Nvidia RTX 3080Ti 12GB; SSD: WD SN750 1TB + SN570 1TB; PSU: Corsair RM650x; CASE: LianLi Lancool 2 Mesh; LCD: LG OLED 42C2; MOUSE: Logitech G305; KEYBOARD: Logitech MX Keys; Repro: Panasonic PMX-90; OS: Windows 10

Návrat na "Reklamácie a paragrafy"