Skúsenosti s RMA cez výrobcov

Všetko o reklamáciách a skúsenostiach s predajcami ...
LordKJ
Pokročilý používateľ
Pokročilý používateľ
Príspevky: 7227
Dátum registrácie: Po 28. Feb, 2011, 11:49
Bydlisko: Bratislava/Kežmarok
Kontaktovať užívateľa:

Re: Skúsenosti s RMA cez výrobcov

Príspevok od užívateľa LordKJ » Ut 07. Jan, 2020, 17:22

no dosiel dneska typek z dellu, pekne rozobral vymenil cely palmrest aj lcd a isiel prec :D
len skoda, ze novy palmrest je kusok iny material ako povodny od vyroby
[......]

Marek125
Používateľ
Používateľ
Príspevky: 1472
Dátum registrácie: So 29. Jún, 2013, 22:46
Bydlisko: Nesluša

Re: Skúsenosti s RMA cez výrobcov

Príspevok od užívateľa Marek125 » Ut 07. Jan, 2020, 18:58

Chalani ako je to s reklamáciu u Microsoftu? Dostal som minulý rok na Vianoce od Ženy Xbox One X a poslednú dobu mi strašne blbne, žiaľ kupovala to s takého pofiderneho Shopu že sa mi nechce ani riešiť cez nich reklamácia.

Má MS tu službu že si prídu pre tu konzolu opravia a vrátia späť? Kedysi som tak riešil X360 a bola to lahôdka.

Užívateľov profilový obrázok
YTdecoy
Nový používateľ
Nový používateľ
Príspevky: 103
Dátum registrácie: Št 11. Júl, 2019, 19:35

Re: Skúsenosti s RMA cez výrobcov

Príspevok od užívateľa YTdecoy » St 08. Jan, 2020, 02:45

Ano, riesil som tak xbox one, slo to cez slovak parcel, priamo na MS stranke vsetko vyplnis. Ked tak pozri tu https://beta.support.xbox.com/help/hard ... t-serviced
RS120PA2/DL380g6/DL360g6/RX100/R320+modded perc ... aka pazrave pieskovisko
A false sense of security is worse than no security at all ...

Užívateľov profilový obrázok
Jednoduska
Pokročilý používateľ
Pokročilý používateľ
Príspevky: 3376
Dátum registrácie: Po 19. Nov, 2012, 15:45
Bydlisko: Kosice, 040 01

Re: Skúsenosti s RMA cez výrobcov

Príspevok od užívateľa Jednoduska » St 08. Jan, 2020, 09:57

LordKJ napísal:
Ut 07. Jan, 2020, 17:22
no dosiel dneska typek z dellu, pekne rozobral vymenil cely palmrest aj lcd a isiel prec :D
len skoda, ze novy palmrest je kusok iny material ako povodny od vyroby
Ti zavolaju este z DELLu ze ci je vsetko v poriadku tak sa mozes opytat preco je ot ine. tak ci tak, povedz ty. taka rozmaznanost, ja uz ozaj nic ine nechcem :D posielat niekde? cakat 30 dni? pfff.
Spoiler: ukázať
CPU: Ryzen 2600
CASE: Fractal node 202
CPU Cooler - Noctua NH-L9i
RAM Crucial M.2 MX500 1 TB
MB - MSI B450I GAMING PLUS AC
RAM - DDR4 2x8 GB 3200Mhz Mushkin
GPU - GTX 1660
PSU - Corsair SF450 Platinum
2 ks Cryorig QF120 Silent - 120mm - PWM

Užívateľov profilový obrázok
Snake
Administrátor
Administrátor
Príspevky: 13860
Dátum registrácie: Ne 23. Júl, 2006, 02:00
Bydlisko: Bratislava/Galanta
Kontaktovať užívateľa:

Re: Skúsenosti s RMA cez výrobcov

Príspevok od užívateľa Snake » St 15. Jan, 2020, 22:11

My s HPckami toto neriesime :D nekazia sa nam :D.

On another note - som zvedavy ako sa svajctech (= logitech) postavi k RMA vadneho produktu ktory doteraz predavaju cca 2 roky (Brio 4K), kamera ide asi tak po prvy login, potom nie, dokonca som ju donutil posielat videostream bez zapnutej ledky. Moj prvy produkt od Logitechu, a aj posledny, v zivote od nich nic nekupim hoc by to boli aj baterky (v podstate skoncili na zozname kde je aj Electronic Arts)
#rollerman

XYZ.HELP
Používateľ
Používateľ
Príspevky: 253
Dátum registrácie: Št 30. Dec, 2010, 19:26
Bydlisko: Bratislava

Re: Skúsenosti s RMA cez výrobcov

Príspevok od užívateľa XYZ.HELP » Št 16. Jan, 2020, 02:51

Acer z35p flickering horneho radu (1 az 2 rady) pixelov pri tmavom pozadi, kupovane cez henry.sk. Cez predajcu ci cez acer reklamovat?
i7 9700k 5GHz, NH-D14, GB Aorus Z390 PRO, GB 1080 Ti Aorus, G.SKILL 32 GB 3200MHz TridentZ RGB CL 16, 3x Noctua NF-A14 PWM Chromax, 3x Enermax T.B. Silence 120mm, Seasonic X-660, Fractal Design R2, Acer Predator Z35P, MB Pro 13 2017, iPhone X, CS:GO Global Elite :)

Užívateľov profilový obrázok
loleqboleq
Pokročilý používateľ
Pokročilý používateľ
Príspevky: 10897
Dátum registrácie: So 20. Okt, 2012, 22:20
Bydlisko: Košice

Re: Skúsenosti s RMA cez výrobcov

Príspevok od užívateľa loleqboleq » Št 16. Jan, 2020, 09:53

Pýtaš sa akoby si vedel, aký je proces reklamácie cez Acer ale mám obavy, že nie. Aký je proces reklamácie cez Acer? Ako sa posiela? Ako to dlho trvá? Kde sa to posiela?
CASE: CM MC600Pi + BQ! Silent Wings 3 PSU: Corsair RM750x 2018 MB: MSI Z370 Krait CPU: Intel i5-8600k@5GHz + EVGA CLC 280 + BQ! Silent Wings 3 GPU: GTX 1080Ti Strix RAM: Crucial Ballistix LT 16GB@3200MHz/CL16/382tRFC SSD: 2x Adata SX8200 480GB HDD: 2x WD Red 4TB (uväznené v Aerocool AVN-1000) Monitor: Ťamťung UE40NU7100 Myš: Logitech G403 Wireless Klávesnica: Gamdias Hermes Zvukový reťazec: Audio-GD R2R-11, Mr.Speakers Alpha Dog, Sendy Audio Aiva, JBL LSR305

Užívateľov profilový obrázok
MaxMan
Redaktor
Redaktor
Príspevky: 1783
Dátum registrácie: Po 18. Okt, 2004, 14:00
Bydlisko: Liptovský Mikuláš
Kontaktovať užívateľa:

Re: Skúsenosti s RMA cez výrobcov

Príspevok od užívateľa MaxMan » Št 16. Jan, 2020, 09:59

Reklamácia Acer Nitro:
9.1. kontaktovaná podpora Acer
10.1. berie kuriér notebook na RMA
14.1. SMS od Acer, že prevzali notebook
15.1. SMS od Acer, že opravujú a do 5 dní bude doručený opravený

Pred cca 2 rokmi som tiež riešil RMA notebooku cez Acer a cca 7-10 dní to trvalo (výmena vadnej MB)

UPDATE:
16.1. SMS od Acer s info o opravení stroja
Predpokladám doručenie 17.1.
Ani srnky netušia čo som mal/mám...

CageJ
Redaktor
Redaktor
Príspevky: 6977
Dátum registrácie: Ne 02. Jan, 2011, 01:43
Bydlisko: Praha, Prešov

Re: Skúsenosti s RMA cez výrobcov

Príspevok od užívateľa CageJ » Št 16. Jan, 2020, 20:02

skoro kazdy vyrobca sa snazi dnes riesit servis v ramci 7 - 14 dni... ale moze ist aj problematicku opravu alebo moze chybat diel

XYZ.HELP
Používateľ
Používateľ
Príspevky: 253
Dátum registrácie: Št 30. Dec, 2010, 19:26
Bydlisko: Bratislava

Re: Skúsenosti s RMA cez výrobcov

Príspevok od užívateľa XYZ.HELP » Pi 17. Jan, 2020, 02:55

loleqboleq napísal:
Št 16. Jan, 2020, 09:53
Pýtaš sa akoby si vedel, aký je proces reklamácie cez Acer ale mám obavy, že nie. Aký je proces reklamácie cez Acer? Ako sa posiela? Ako to dlho trvá? Kde sa to posiela?
Pardon, zabudol som spomenut, ze nemam ziadne skusenostu ani s henry.sk a ani s acer distributorom.

Dik MaxMan, skusim to teda cez asi cez Acer, len tyzden bez monitora sa mi nepaci :/, idealne keby doniesli zalozny monitor v podobnej kategorii :D
i7 9700k 5GHz, NH-D14, GB Aorus Z390 PRO, GB 1080 Ti Aorus, G.SKILL 32 GB 3200MHz TridentZ RGB CL 16, 3x Noctua NF-A14 PWM Chromax, 3x Enermax T.B. Silence 120mm, Seasonic X-660, Fractal Design R2, Acer Predator Z35P, MB Pro 13 2017, iPhone X, CS:GO Global Elite :)

Užívateľov profilový obrázok
Matej.T
Používateľ
Používateľ
Príspevky: 1782
Dátum registrácie: Pi 11. Mar, 2011, 22:09
Bydlisko: Piešťany/Brno

Re: Skúsenosti s RMA cez výrobcov

Príspevok od užívateľa Matej.T » Pi 17. Jan, 2020, 18:32

Máš kupovať od normálnych predajcov ako je napr. Amazon. 2 týždne som mal 2 monitory doma
 Macbook Pro 2.4/8/256 (Late 2013) + Samsung Galaxy S9 Midnight Black DUOS
Gaming: Intel i5 8600k | delid by Gabo |+ Barrow CPU block | EVGA GTX 1080 SC + EKWB nickel plated block | ASRock Z370 Extreme4 | Corsair Dominator 16GB DDR4 3200Mhz | Corsair RM650i | Fractal Design Define R6 TG | Samsung EVO 850 250GB | EK-DuraClear + EK D5+ EKWB PE 360 + EKWB XE 240 + Acer Predator XB271HU + Corsair K70 RGB + Corsair Scimitar Pro
HTPC: Intel Xeon 1225v3 | MSI H87I | Crucial 8GB | Fractal Node 304 | Seasonic G Series 360

CageJ
Redaktor
Redaktor
Príspevky: 6977
Dátum registrácie: Ne 02. Jan, 2011, 01:43
Bydlisko: Praha, Prešov

Re: Skúsenosti s RMA cez výrobcov

Príspevok od užívateľa CageJ » Pi 17. Jan, 2020, 18:42

Tak Amazon nie je fakt normalny predajca ale posuvac krabic...

ITSK je normálna firma...

Užívateľov profilový obrázok
Matej.T
Používateľ
Používateľ
Príspevky: 1782
Dátum registrácie: Pi 11. Mar, 2011, 22:09
Bydlisko: Piešťany/Brno

Re: Skúsenosti s RMA cez výrobcov

Príspevok od užívateľa Matej.T » Pi 17. Jan, 2020, 19:21

Mna ako zakaznika zaujima ci mam tovar doma a nie 30 dni na reklamacke. Preplati mi vzdy dopravu na RMA a nema problem vratit peniaze.

Spravi to aj ITSK? :)
 Macbook Pro 2.4/8/256 (Late 2013) + Samsung Galaxy S9 Midnight Black DUOS
Gaming: Intel i5 8600k | delid by Gabo |+ Barrow CPU block | EVGA GTX 1080 SC + EKWB nickel plated block | ASRock Z370 Extreme4 | Corsair Dominator 16GB DDR4 3200Mhz | Corsair RM650i | Fractal Design Define R6 TG | Samsung EVO 850 250GB | EK-DuraClear + EK D5+ EKWB PE 360 + EKWB XE 240 + Acer Predator XB271HU + Corsair K70 RGB + Corsair Scimitar Pro
HTPC: Intel Xeon 1225v3 | MSI H87I | Crucial 8GB | Fractal Node 304 | Seasonic G Series 360

Užívateľov profilový obrázok
loleqboleq
Pokročilý používateľ
Pokročilý používateľ
Príspevky: 10897
Dátum registrácie: So 20. Okt, 2012, 22:20
Bydlisko: Košice

Re: Skúsenosti s RMA cez výrobcov

Príspevok od užívateľa loleqboleq » Ne 19. Jan, 2020, 15:16

Nemali ste už niekto náhodou skúsenosť s reklamáciou/servisom/záručnou opravou s Western Digital (ideálne disky)? Zaujímalo by ma, či je reálna šanca tam mať prípadnú reklamáciu alebo proste len obchod u nás. Na webe majú len číslo, takže cítim staromódnu podporu ale s potenciálom, že by bola aj dobrá.
CASE: CM MC600Pi + BQ! Silent Wings 3 PSU: Corsair RM750x 2018 MB: MSI Z370 Krait CPU: Intel i5-8600k@5GHz + EVGA CLC 280 + BQ! Silent Wings 3 GPU: GTX 1080Ti Strix RAM: Crucial Ballistix LT 16GB@3200MHz/CL16/382tRFC SSD: 2x Adata SX8200 480GB HDD: 2x WD Red 4TB (uväznené v Aerocool AVN-1000) Monitor: Ťamťung UE40NU7100 Myš: Logitech G403 Wireless Klávesnica: Gamdias Hermes Zvukový reťazec: Audio-GD R2R-11, Mr.Speakers Alpha Dog, Sendy Audio Aiva, JBL LSR305

CageJ
Redaktor
Redaktor
Príspevky: 6977
Dátum registrácie: Ne 02. Jan, 2011, 01:43
Bydlisko: Praha, Prešov

Re: Skúsenosti s RMA cez výrobcov

Príspevok od užívateľa CageJ » Ne 19. Jan, 2020, 15:28

Matej.T napísal:
Pi 17. Jan, 2020, 19:21
Mna ako zakaznika zaujima ci mam tovar doma a nie 30 dni na reklamacke. Preplati mi vzdy dopravu na RMA a nema problem vratit peniaze.

Spravi to aj ITSK? :)
normalne ACER RMA

Napísať odpoveď

Návrat na "Reklamácie a paragrafy"