Vybavenie reklmácie, vyrobok nefunguje, koniec zaruky

Všetko o reklamáciách a skúsenostiach s predajcami ...
Používateľov profilový obrázok
senin04
Nový používateľ
Nový používateľ
Príspevky: 83
Dátum registrácie: St 22. Jún, 2016, 10:55
Bydlisko: Trenčín

Vybavenie reklmácie, vyrobok nefunguje, koniec zaruky

Príspevok od používateľa senin04 »

Dobrý deň,

dal som reklamovať grafickú kartu do GIGASTORE pretože mi hodilo bluescreeen a grafická karta to už nerozchodila. Skúšal som iné grafické karty, iné monitory, iné dosky no stále len čierna obrazovka.

Reklamoval som ju 2 dni pred koncom záruky. Z reklamácie mi prišla domov, keď som zrovna týždeň doma nebol. V správa stálo: FW prehriatie, Testy OK.

Po tom ako som prišiel domov (cca 3dni ako mi ju poslali) nahodil som grafiku no nič sa nezmenilo.

Písal som im e-mail na ktorý mi odpovedali že v servise grafiku skúšali a fungovala ale teraz som už po záruke takže to nebudú riešiť. Ešte pridali poznámku že si mám dať spraviť znalecký posudok a pošlu to vyrobcovi.

Niekto nejaké rady alebo niekto kto sa s niečim podobným stretol ako mám dalej pokračovať?
MB: Z97X-Gaming3 CPU: i5-4690K 4,4 GHz + Silentum PC Fera 2 GPU: Sapphire R9 280X RAM: 2x4gb DDR3 Kingston Zdroj: CS650M Case: Fractal define R5 OS: win7 x64 Monitor: Dell P2414H Zvukovka: DAC X6 Repro: Microlab Solo 6C
Používateľov profilový obrázok
yesper
Moderátor
Moderátor
Príspevky: 3006
Dátum registrácie: Ut 10. Jún, 2008, 20:41
Bydlisko: VT & BA

Re: Vybavenie reklmácie, vyrobok nefunguje, koniec zaruky

Príspevok od používateľa yesper »

nepridavaj uz dalsie temy, uz som ti min 2 schvalil. A ked ich editnes, tak musia byt nanovo schvalene.
Používateľov profilový obrázok
Zubesuch
Používateľ
Používateľ
Príspevky: 1045
Dátum registrácie: Ut 23. Okt, 2012, 18:32
Bydlisko: Bratislava

Re: Vybavenie reklmácie, vyrobok nefunguje, koniec zaruky

Príspevok od používateľa Zubesuch »

a nepredlzuje sa nahodou zaruka o dobu ktoru tovar stravi na reklamacii?
Spoiler: ukázať
PC1=> MB: Asus X99-Deluxe/USB3.1 <|> CPU: Intel Core i7 5820K @ 4,6 GHz / 1.28V <|> Cooler: Cryorig R1 Ultimate <|> RAM: Kingston HyperX Fury Black 4x8GB DDR4 2666 MHz CL15 <|> GPU: furt sa meni <|> SSD1: Samsung 840 Pro 256GB <|> SSD2: Samsung 850 Pro 1TB <|> HDD1: Seagate SV35.5 1TB <|> ext.Storage: AXAGO EE35-XA3 ALINE + WD 1TB RE4 <|> PSU: SuperFlower Golden King 550W + Silverstone Black Singlesleeve Extensions <|> Case: Define R4 + Noiseblocker PK1 a PK2 fans <|> Mouse: Razer Deathadder BE <|> Mouse Pad: Razer Goliathus Alpha Speed <|> OS: W10 pro

PC2=> MB: MSI H87i <|> CPU: Intel i5 4590 <|> Cooler: be quiet! Shadow Rock TopFlow SR1 <|> RAM: Kingston 2x8GB 1600MHZ CL9 <|> GPU: Asus R9 270x 2GB <|> SSD: Samsung 830 128GB <|> HDD1: Hitachi DeskStar 320GB <|> HDD2: WD RED 3TB <|> PSU: be-quiet! Pure power L8 430W CM <|> Case: Define Nano S windowed + Venturi fans <|> OS: W10 pro
Používateľov profilový obrázok
Matej.T
Používateľ
Používateľ
Príspevky: 1868
Dátum registrácie: Pi 11. Mar, 2011, 22:09
Bydlisko: Piešťany/Brno

Re: Vybavenie reklmácie, vyrobok nefunguje, koniec zaruky

Príspevok od používateľa Matej.T »

Predlžuje, len treba vedieť čo je nepísané v protokole( či ju acceptli alebo rejectli)

Btw, pre toto nikdy by som nič nekúpil v tomto shope, lebo vzťah zákazník-obchodník končí momentom prijatia platby
 Macbook Pro 2.4/8/256 (Late 2013) + Samsung Galaxy S9 Midnight Black DUOS
Gaming: Intel i5 8600k | delid by Gabo |+ Barrow CPU block | EVGA GTX 1080 SC + EKWB nickel plated block | ASRock Z370 Extreme4 | Corsair Dominator 16GB DDR4 3200Mhz | Corsair RM650i | Fractal Design Define R6 TG | Samsung EVO 850 250GB | EK-DuraClear + EK D5+ EKWB PE 360 + EKWB XE 240 + LG 27GL850 + Corsair K70 RGB + Logitech G403
HTPC: Intel Xeon 1225v3 | MSI H87I | Crucial 8GB | Fractal Node 304 | Seasonic G Series 360
Používateľov profilový obrázok
senin04
Nový používateľ
Nový používateľ
Príspevky: 83
Dátum registrácie: St 22. Jún, 2016, 10:55
Bydlisko: Trenčín

Re: Vybavenie reklmácie, vyrobok nefunguje, koniec zaruky

Príspevok od používateľa senin04 »

Reklamáciu prijali. Potom mi grafiku poslali domov s odpoveďou: FW prehriatie, testy OK

To predlženie reklamacie bolo len akurat tých pár dni čo to tam mali. Čiže predtým mi ostával 1 deň a keď mi to prišlo domov tak som mal čas 1 deň nato aby som im napísal znovu.

Vrátili mi nas5 neopravený výrobok stým že funguje ako má.
MB: Z97X-Gaming3 CPU: i5-4690K 4,4 GHz + Silentum PC Fera 2 GPU: Sapphire R9 280X RAM: 2x4gb DDR3 Kingston Zdroj: CS650M Case: Fractal define R5 OS: win7 x64 Monitor: Dell P2414H Zvukovka: DAC X6 Repro: Microlab Solo 6C
CageJ
Redaktor
Redaktor
Príspevky: 7967
Dátum registrácie: Ne 02. Jan, 2011, 01:43
Bydlisko: Presov

Re: Vybavenie reklmácie, vyrobok nefunguje, koniec zaruky

Príspevok od používateľa CageJ »

SOI
Používateľov profilový obrázok
DankoPR
Používateľ
Používateľ
Príspevky: 561
Dátum registrácie: Št 07. Feb, 2013, 20:25
Bydlisko: TN

Re: Vybavenie reklmácie, vyrobok nefunguje, koniec zaruky

Príspevok od používateľa DankoPR »

Hej no, obrátil by som sa na SOI v tomto prípade...
Používateľov profilový obrázok
loleqboleq
Pokročilý používateľ
Pokročilý používateľ
Príspevky: 12915
Dátum registrácie: So 20. Okt, 2012, 22:20
Bydlisko: Košice

Re: Vybavenie reklmácie, vyrobok nefunguje, koniec zaruky

Príspevok od používateľa loleqboleq »

alebo ešte lepšie ako ŠOI (pre teba, náhodou surfujem sekciou tak pridám tip) je http://www.esc-sr.sk/ - vyplníš formulár so všetkým, doložiť fotokópie a oni to riešia

Btw, viac ľudí by si malo všímať tento biznis tety Helenky z Cypru (či Seychelov - mýli sa mi to, lebo na jednom alebo druhom je potom spoluvlastnícka schránková firma :laugh: )
CASE: Sliger Cerberus X PSU: Corsair SF750 MB: Ašuš Creator CPU: Rezeň 3900X GPU: RTX 3090 FE RAM: TridentZ 3600MHz@CL14 SSD: 970 EVO<--DEAD + Corsair MP600XT a MP600, Ťamťung 980 Pro Moňas: LG 48" C11 OLED Myš: G Pro Superlight Wire Klávka: Rôzne Audiofekália: Topping DX3 Pro, Hifiman Edition XS, Mr.Speakers Alpha Dog, JBL LSR305
Používateľov profilový obrázok
GABO
Administrátor
Administrátor
Príspevky: 9265
Dátum registrácie: Ut 15. Júl, 2003, 08:00
Bydlisko: Košice

Re: Vybavenie reklmácie, vyrobok nefunguje, koniec zaruky

Príspevok od používateľa GABO »

To je tak keď kupujete tam, kde majú všeobecne nižšie koncové ceny ako je predaj v serióznom Veľkoobchode (všímajte si čo napísal Loleq vyššie ...). Potom všade kde chodím na fóra takýto ľudia vyplakávajú ... tu platí jednoduché pravidlo, že ako zákazník ste skončili vtedy keď im nabehli prachy a dovi dopo. Stačilo keď prebehla kauza keď tu típek začal vypisovať nech stiahneme negatívne hodnotenia pri reklamácia a oháňal sa súdom (kladné hodnotenia ale by rád nechal) takže asi tak..preto táto "XXXX" firma sa ani neuvádza v nákupke a ideálne nikde. Inak teda držím palce s SOI a podobnými vecami hlavne pri tom pozadí :).
PC1 Intel Core i7-4960X@4,8GHz . ASRock X79 Extreme 11 . 32GB Corsair Dominator 2133MHz DDR3 . Zotac GTX 1080Ti . Samsung 850 PRO 256GB . Samsung 840 1TB . SF Leadex 750W . AOC Q3279VWFD8 . Noctua
PC2 i5-2500K . Noctua NH-U12 . ASUS P8Z68-V PRO . 16GB G.Skill Ripjaws X . EVGA GTX 1070 SC . Intel 530 240GB . Samsung 850 PRO 2TB . COUGAR GX-600W . Lian Li PC-V1010A - Silver . ASUS Xonar Essence STX + HD555

Návrat na "Reklamácie a paragrafy"