Reklamačný protokol ako záručák?

Všetko o reklamáciách a skúsenostiach s predajcami ...
Používateľov profilový obrázok
Shairachaz
Používateľ
Používateľ
Príspevky: 1858
Dátum registrácie: Ut 11. Mar, 2014, 12:04
Bydlisko: Kráľovský Chlmec

Reklamačný protokol ako záručák?

Príspevok od používateľa Shairachaz »

Zdravíčko, v alze po reklamácii funguje reklamačný protokol ako záručný list? Písal som do alzy, skorú odpoveď nečakám, zajtra im sice zavolám ale trošku mi to súri. Neviete niekto o tom niečo?
Totižto predávajúci tvrdí, že grafická karta z (úspešnej) reklamácie prišla späť bez krabice (!) a bez bločku (!), len s reklamačným protokolom v kartónovej krabici.
Hromy Hněvu podřimují na Severu. Podobny dubu, jehož větve jsou plny hnoje, a hnízd nářků, a pláče, snášených na Zemi které spalují Noc i Den a vyvrhují stáda škorpionů a vypouštějí síru smíchanou s Jedem. To jsou Hromy, které jsou okamžitě připraveny rozeřvat se stovkami mohutných Katastrof a statisíců Pohrom, po kterých nezůstane nic a nikdo zde nic nepozná. Jedna skála porodí tisíce, právě když Srdce Člověka dosáhne jeho Myšlenek.
Používateľov profilový obrázok
mirjak
Používateľ
Používateľ
Príspevky: 2220
Dátum registrácie: Št 16. Nov, 2006, 02:00
Bydlisko: Banska Bystrica

Re: Reklamačný protokol ako záručák?

Príspevok od používateľa mirjak »

ked som v alze reklamov vga, tak zobrali len samotnu kartu v antistatickom sacku, vsetok pribal mi ostal, blocek staci kopia. protokol potrebujes prave preto, lebo je na nom nove seriove cislo, takze treba ho na opatovnu reklamaciu (bohuzial mal som tu cest). Ked nema blocek, nech Ti zo svojho alza uctu vytlaci kopiu faktury alebo rovno posle pdf, ked to tam kupoval, aj to staci na reklamaciu.
marfan
Používateľ
Používateľ
Príspevky: 1931
Dátum registrácie: So 05. Jan, 2008, 14:00
Bydlisko: Veselé pri Pieš

Re: Reklamačný protokol ako záručák?

Príspevok od používateľa marfan »

Tak ti poviem, ak chceš kúpiť od niekoho Grafiku a bola kupovaná v alze, tak vypýtaj si od neho Seriové číslo a v alze ti povedia, či bola u nich karta kupovaná alebo je to kus z reklamácie. Ak nebola ani kupovaná ani reklamovaná je to podvod. A ešte každá reklamácia a nákup má na sebe vždy prilepený kód podľa, ktorého to vedia ešte rýchlejšie dohladať ako zo seriového čísla.

Takto som si overil či monitor, ktorý som si kupil bol kupovaný v ALZE a kedy. Vytlačili mi aj záručak keďže od kupujúceho som ho nedostal.
Spoiler: ukázať
MB:ASUS PRIME X370-PRO, CPU:AMD Ryzen 7 2700x, RAM:2x8GB Patriot Viper 4 Black 3200MHz,CLADIC:Thermalte NiC C4,CASE: Fractal Core 3500, PSU:EVGA 650 G3, GPU:AMD XFX RX480 8GB, SSD: Samsung 850 EVO 500GB HDD:WD 1TB RED, GREEN ,Samsung 1TB,2TB, Samsung 750GB, LCD:DELL U2412M,
Používateľov profilový obrázok
Shairachaz
Používateľ
Používateľ
Príspevky: 1858
Dátum registrácie: Ut 11. Mar, 2014, 12:04
Bydlisko: Kráľovský Chlmec

Re: Reklamačný protokol ako záručák?

Príspevok od používateľa Shairachaz »

A tak aj spravím. Predávajúci mi poslal fotku rekl. protokolu i karty, SN sedí, ale celé sa mi to nejak nepáči, chlapík vykupuje nefunkčné HW, ešte pred mesiacom riešil, že sa mu komp zamrzáva a teraz rovnakú zostavu predáva, karta sa vrátila z reklamácie bez bločku a krabice, celé je to také divné. Ale zajtra určite zavolám do alzy a nechám to overiť.
Hromy Hněvu podřimují na Severu. Podobny dubu, jehož větve jsou plny hnoje, a hnízd nářků, a pláče, snášených na Zemi které spalují Noc i Den a vyvrhují stáda škorpionů a vypouštějí síru smíchanou s Jedem. To jsou Hromy, které jsou okamžitě připraveny rozeřvat se stovkami mohutných Katastrof a statisíců Pohrom, po kterých nezůstane nic a nikdo zde nic nepozná. Jedna skála porodí tisíce, právě když Srdce Člověka dosáhne jeho Myšlenek.
marfan
Používateľ
Používateľ
Príspevky: 1931
Dátum registrácie: So 05. Jan, 2008, 14:00
Bydlisko: Veselé pri Pieš

Re: Reklamačný protokol ako záručák?

Príspevok od používateľa marfan »

Over si to lebo BAZOS.sk a podobné inzertne portály sú plné podvodníkov.
Spoiler: ukázať
MB:ASUS PRIME X370-PRO, CPU:AMD Ryzen 7 2700x, RAM:2x8GB Patriot Viper 4 Black 3200MHz,CLADIC:Thermalte NiC C4,CASE: Fractal Core 3500, PSU:EVGA 650 G3, GPU:AMD XFX RX480 8GB, SSD: Samsung 850 EVO 500GB HDD:WD 1TB RED, GREEN ,Samsung 1TB,2TB, Samsung 750GB, LCD:DELL U2412M,
Používateľov profilový obrázok
Shairachaz
Používateľ
Používateľ
Príspevky: 1858
Dátum registrácie: Ut 11. Mar, 2014, 12:04
Bydlisko: Kráľovský Chlmec

Re: Reklamačný protokol ako záručák?

Príspevok od používateľa Shairachaz »

Inzeruje to na susendom fóre i bazoši, ale zatiaľ určite nechcem tvrdiť, že je to podvodník. Možno len zhoda náhod. Telefonát do alzy ale všetko vyrieší :)
Hromy Hněvu podřimují na Severu. Podobny dubu, jehož větve jsou plny hnoje, a hnízd nářků, a pláče, snášených na Zemi které spalují Noc i Den a vyvrhují stáda škorpionů a vypouštějí síru smíchanou s Jedem. To jsou Hromy, které jsou okamžitě připraveny rozeřvat se stovkami mohutných Katastrof a statisíců Pohrom, po kterých nezůstane nic a nikdo zde nic nepozná. Jedna skála porodí tisíce, právě když Srdce Člověka dosáhne jeho Myšlenek.
Používateľov profilový obrázok
felipe25
Pokročilý používateľ
Pokročilý používateľ
Príspevky: 5769
Dátum registrácie: Po 19. Júl, 2010, 13:00
Bydlisko: Košice

Re: Reklamačný protokol ako záručák?

Príspevok od používateľa felipe25 »

btw, blocek na reklamaciu nikdy nechcu... iba ukazat, a ostava majitelovi. takze ho ani nemal, alebo ma a nechce dat :)
Spoiler: ukázať
Main PC: Fractal Define Black R5 window, ASUS ROG STRIX Z390-E GAMING, Intel Core i5 9600K, Patriot Viper4 Series 16GB KIT DDR4 3000MHz CL16, ADATA XPG GAMMIX S5 SSD 256 GB SSD, 1x5TB + 1x4TB, GIGABYTE 1060 GTX 3GB, Blue-Ray LG, 23" Fujitsu Siemens LED LCD, key: Hama uRAGE, mouse: Logitech G700, Windows 10 Pro 64bit

NB work: Fujitsu Siemens Esprimo Mobile U9200 12", Windows 10 Pro 64bit

Huawei Mate 20 Pro
Motorola G7 Power
Apple iPad Mini 2 16GB
marfan
Používateľ
Používateľ
Príspevky: 1931
Dátum registrácie: So 05. Jan, 2008, 14:00
Bydlisko: Veselé pri Pieš

Re: Reklamačný protokol ako záručák?

Príspevok od používateľa marfan »

Po zreklamovaní dostaneš reklamačný protokol, či sa daná vec opravila alebo vymenila kus za kus alebo vrátili naspäť peniaze. Tento reklamačný protokol resp. novú faktúru z novým SN by mal mať buď na svojom alza konte alebo by ho mal mať v papierovej podobe, ešte sa mi nestalo aby mi nedali takýto papier.

felipe: oni prakticky nepotrebujú ani faktúru stačí aby mala daná vec na sebe SN, oni si to vedia dohľadať ale uľahčí im to robotu a zrýchly sa proces vybavovania reklamácie.
Spoiler: ukázať
MB:ASUS PRIME X370-PRO, CPU:AMD Ryzen 7 2700x, RAM:2x8GB Patriot Viper 4 Black 3200MHz,CLADIC:Thermalte NiC C4,CASE: Fractal Core 3500, PSU:EVGA 650 G3, GPU:AMD XFX RX480 8GB, SSD: Samsung 850 EVO 500GB HDD:WD 1TB RED, GREEN ,Samsung 1TB,2TB, Samsung 750GB, LCD:DELL U2412M,
Asnod
Používateľ
Používateľ
Príspevky: 2299
Dátum registrácie: St 25. Sep, 2013, 12:05
Bydlisko: Spisska Nova Ves

Re: Reklamačný protokol ako záručák?

Príspevok od používateľa Asnod »

felipe25 napísal:btw, blocek na reklamaciu nikdy nechcu... iba ukazat, a ostava majitelovi. takze ho ani nemal, alebo ma a nechce dat :)
Alebo to ako blbecek odosielal postou aj s blockom a uz sa mu nevratil.
Na nezmyselne komenty miestnych intelektualov nereagujem.
Používateľov profilový obrázok
Shairachaz
Používateľ
Používateľ
Príspevky: 1858
Dátum registrácie: Ut 11. Mar, 2014, 12:04
Bydlisko: Kráľovský Chlmec

Re: Reklamačný protokol ako záručák?

Príspevok od používateľa Shairachaz »

Takže karta bola kupovaná od ruky, so zárukou, takže chlapík nemá faktúru v elektronickej forme. Z alzy mi odpísali, že záruka ďalej beží a že "mi" zaslali kópiu faktúry na mail. Lenže ho zaslali na mail pôvodnému majiteľovi a mne ho odmietajú poslať (pochopiteľne).
Teraz čakám na odpoveď zda bude možné kartu reklamovať len s rekl. protokolom reps. či k tomu nestačí samotný SN karty. Ale vyzerá to tak, že chlapík tvrdil pravdu a karta je ešte v záruke, sice bez bločku a faktúry :D
Hromy Hněvu podřimují na Severu. Podobny dubu, jehož větve jsou plny hnoje, a hnízd nářků, a pláče, snášených na Zemi které spalují Noc i Den a vyvrhují stáda škorpionů a vypouštějí síru smíchanou s Jedem. To jsou Hromy, které jsou okamžitě připraveny rozeřvat se stovkami mohutných Katastrof a statisíců Pohrom, po kterých nezůstane nic a nikdo zde nic nepozná. Jedna skála porodí tisíce, právě když Srdce Člověka dosáhne jeho Myšlenek.
marfan
Používateľ
Používateľ
Príspevky: 1931
Dátum registrácie: So 05. Jan, 2008, 14:00
Bydlisko: Veselé pri Pieš

Re: Reklamačný protokol ako záručák?

Príspevok od používateľa marfan »

Presne to iste sa aj mne stalo s tym monitorom a fakturu mi dali.
Spoiler: ukázať
MB:ASUS PRIME X370-PRO, CPU:AMD Ryzen 7 2700x, RAM:2x8GB Patriot Viper 4 Black 3200MHz,CLADIC:Thermalte NiC C4,CASE: Fractal Core 3500, PSU:EVGA 650 G3, GPU:AMD XFX RX480 8GB, SSD: Samsung 850 EVO 500GB HDD:WD 1TB RED, GREEN ,Samsung 1TB,2TB, Samsung 750GB, LCD:DELL U2412M,
Používateľov profilový obrázok
Shairachaz
Používateľ
Používateľ
Príspevky: 1858
Dátum registrácie: Ut 11. Mar, 2014, 12:04
Bydlisko: Kráľovský Chlmec

Re: Reklamačný protokol ako záručák?

Príspevok od používateľa Shairachaz »

Alza napísal:Dobrý den,

omlouváme se, ale přeposlání dokladu bohužel není možné. Došlo by tak k porušení ochrany osobních údajů. Děkujeme Vám za pochopení.
:(

Na otázku zda bude možné reklamovať aj s rekl. protokolom alebo aj so sériovým číslom karty som dostal takúto odpoveď
Alza napísal:Dobrý den,

ano, určitě bude možné použít ten.
Tak je to myslím v poriadku.


Pokiaľ hocikto máte podobné skúsenosti s Alzou (reklamácia tovaru len pomocou rekl. protokolu alebo SN čísla), kľúdne dajte vedieť :)
Hromy Hněvu podřimují na Severu. Podobny dubu, jehož větve jsou plny hnoje, a hnízd nářků, a pláče, snášených na Zemi které spalují Noc i Den a vyvrhují stáda škorpionů a vypouštějí síru smíchanou s Jedem. To jsou Hromy, které jsou okamžitě připraveny rozeřvat se stovkami mohutných Katastrof a statisíců Pohrom, po kterých nezůstane nic a nikdo zde nic nepozná. Jedna skála porodí tisíce, právě když Srdce Člověka dosáhne jeho Myšlenek.
Používateľov profilový obrázok
Pein
Používateľ
Používateľ
Príspevky: 1760
Dátum registrácie: St 11. Sep, 2013, 09:20
Bydlisko: Žilina

Re: Reklamačný protokol ako záručák?

Príspevok od používateľa Pein »

Jednoducho by som si od dotycneho co predava kartu vypytal nech kontaktuje teda toho od ktoreho to kupil a pozaduje fakturu.

Ale myslim ze ani s "len" reklamacnym by nemal byt problem, hoc neviem ako by riesili nasledne ved ak by sa odstupovalo od zmluvy (ci uz nemoznost opravy vyrobku/vymeny alebo pre prekrocenie 30 dni)(nakolko ty nemáš doklad o kupe)

Návrat na "Reklamácie a paragrafy"