Strana 1 z 1

Reklamačný protokol ako záručák?

Napísané: Po 28. Sep, 2015, 20:37
od používateľa Shairachaz
Zdravíčko, v alze po reklamácii funguje reklamačný protokol ako záručný list? Písal som do alzy, skorú odpoveď nečakám, zajtra im sice zavolám ale trošku mi to súri. Neviete niekto o tom niečo?
Totižto predávajúci tvrdí, že grafická karta z (úspešnej) reklamácie prišla späť bez krabice (!) a bez bločku (!), len s reklamačným protokolom v kartónovej krabici.

Re: Reklamačný protokol ako záručák?

Napísané: Po 28. Sep, 2015, 21:42
od používateľa mirjak
ked som v alze reklamov vga, tak zobrali len samotnu kartu v antistatickom sacku, vsetok pribal mi ostal, blocek staci kopia. protokol potrebujes prave preto, lebo je na nom nove seriove cislo, takze treba ho na opatovnu reklamaciu (bohuzial mal som tu cest). Ked nema blocek, nech Ti zo svojho alza uctu vytlaci kopiu faktury alebo rovno posle pdf, ked to tam kupoval, aj to staci na reklamaciu.

Re: Reklamačný protokol ako záručák?

Napísané: Po 28. Sep, 2015, 21:56
od používateľa marfan
Tak ti poviem, ak chceš kúpiť od niekoho Grafiku a bola kupovaná v alze, tak vypýtaj si od neho Seriové číslo a v alze ti povedia, či bola u nich karta kupovaná alebo je to kus z reklamácie. Ak nebola ani kupovaná ani reklamovaná je to podvod. A ešte každá reklamácia a nákup má na sebe vždy prilepený kód podľa, ktorého to vedia ešte rýchlejšie dohladať ako zo seriového čísla.

Takto som si overil či monitor, ktorý som si kupil bol kupovaný v ALZE a kedy. Vytlačili mi aj záručak keďže od kupujúceho som ho nedostal.

Re: Reklamačný protokol ako záručák?

Napísané: Po 28. Sep, 2015, 22:02
od používateľa Shairachaz
A tak aj spravím. Predávajúci mi poslal fotku rekl. protokolu i karty, SN sedí, ale celé sa mi to nejak nepáči, chlapík vykupuje nefunkčné HW, ešte pred mesiacom riešil, že sa mu komp zamrzáva a teraz rovnakú zostavu predáva, karta sa vrátila z reklamácie bez bločku a krabice, celé je to také divné. Ale zajtra určite zavolám do alzy a nechám to overiť.

Re: Reklamačný protokol ako záručák?

Napísané: Po 28. Sep, 2015, 22:04
od používateľa marfan
Over si to lebo BAZOS.sk a podobné inzertne portály sú plné podvodníkov.

Re: Reklamačný protokol ako záručák?

Napísané: Po 28. Sep, 2015, 22:06
od používateľa Shairachaz
Inzeruje to na susendom fóre i bazoši, ale zatiaľ určite nechcem tvrdiť, že je to podvodník. Možno len zhoda náhod. Telefonát do alzy ale všetko vyrieší :)

Re: Reklamačný protokol ako záručák?

Napísané: Po 28. Sep, 2015, 22:38
od používateľa felipe25
btw, blocek na reklamaciu nikdy nechcu... iba ukazat, a ostava majitelovi. takze ho ani nemal, alebo ma a nechce dat :)

Re: Reklamačný protokol ako záručák?

Napísané: Po 28. Sep, 2015, 23:10
od používateľa marfan
Po zreklamovaní dostaneš reklamačný protokol, či sa daná vec opravila alebo vymenila kus za kus alebo vrátili naspäť peniaze. Tento reklamačný protokol resp. novú faktúru z novým SN by mal mať buď na svojom alza konte alebo by ho mal mať v papierovej podobe, ešte sa mi nestalo aby mi nedali takýto papier.

felipe: oni prakticky nepotrebujú ani faktúru stačí aby mala daná vec na sebe SN, oni si to vedia dohľadať ale uľahčí im to robotu a zrýchly sa proces vybavovania reklamácie.

Re: Reklamačný protokol ako záručák?

Napísané: Ut 29. Sep, 2015, 08:24
od používateľa Asnod
felipe25 napísal:btw, blocek na reklamaciu nikdy nechcu... iba ukazat, a ostava majitelovi. takze ho ani nemal, alebo ma a nechce dat :)
Alebo to ako blbecek odosielal postou aj s blockom a uz sa mu nevratil.

Re: Reklamačný protokol ako záručák?

Napísané: Ut 29. Sep, 2015, 12:46
od používateľa Shairachaz
Takže karta bola kupovaná od ruky, so zárukou, takže chlapík nemá faktúru v elektronickej forme. Z alzy mi odpísali, že záruka ďalej beží a že "mi" zaslali kópiu faktúry na mail. Lenže ho zaslali na mail pôvodnému majiteľovi a mne ho odmietajú poslať (pochopiteľne).
Teraz čakám na odpoveď zda bude možné kartu reklamovať len s rekl. protokolom reps. či k tomu nestačí samotný SN karty. Ale vyzerá to tak, že chlapík tvrdil pravdu a karta je ešte v záruke, sice bez bločku a faktúry :D

Re: Reklamačný protokol ako záručák?

Napísané: Ut 29. Sep, 2015, 12:48
od používateľa marfan
Presne to iste sa aj mne stalo s tym monitorom a fakturu mi dali.

Re: Reklamačný protokol ako záručák?

Napísané: Ut 29. Sep, 2015, 12:50
od používateľa Shairachaz
Alza napísal:Dobrý den,

omlouváme se, ale přeposlání dokladu bohužel není možné. Došlo by tak k porušení ochrany osobních údajů. Děkujeme Vám za pochopení.
:(

Na otázku zda bude možné reklamovať aj s rekl. protokolom alebo aj so sériovým číslom karty som dostal takúto odpoveď
Alza napísal:Dobrý den,

ano, určitě bude možné použít ten.
Tak je to myslím v poriadku.


Pokiaľ hocikto máte podobné skúsenosti s Alzou (reklamácia tovaru len pomocou rekl. protokolu alebo SN čísla), kľúdne dajte vedieť :)

Re: Reklamačný protokol ako záručák?

Napísané: Ut 29. Sep, 2015, 16:47
od používateľa Pein
Jednoducho by som si od dotycneho co predava kartu vypytal nech kontaktuje teda toho od ktoreho to kupil a pozaduje fakturu.

Ale myslim ze ani s "len" reklamacnym by nemal byt problem, hoc neviem ako by riesili nasledne ved ak by sa odstupovalo od zmluvy (ci uz nemoznost opravy vyrobku/vymeny alebo pre prekrocenie 30 dni)(nakolko ty nemáš doklad o kupe)