Lajdácka oprava-čo teraz.

Všetko o reklamáciách a skúsenostiach s predajcami ...
Používateľov profilový obrázok
pepkopav
Notebook expert
Notebook expert
Príspevky: 4052
Dátum registrácie: Ne 19. Feb, 2012, 19:05
Bydlisko: Lovinobaňa LC

Lajdácka oprava-čo teraz.

Príspevok od používateľa pepkopav »

Ahoj.
Už som to tu písal inde ale chcem sa na vás obrátiť o radu čo s tým.V piatok mi prišiel zo záručnej opravy nb.Lenovo thinkpad E330.Bola tam vymenená mb kvoli prepadom výkonu.Hneď po rozbalení som si všimol že vo vnútri nb. niečo ťuklo.Tak som ho popreklápal a boli tam 2 kúsky,ktoré vo vnútri putovali.Pri kontrole vonkajšku som zistil,že 2 šróby zo 4 ktoré držia pánty sú tam len pichnuté nedali sa ani dotiahnuť ani vykrútiť.Po vybratí jedného z nich som zistil,že tam nieje nič,čo by ho malo držať.
Po zapnutí šiel nb. normálne ale pri kontrole jednotlivých funkcií som zistil,že seká-chrapčí mikrofón.Povedala mi to manželka pri hovore cez skype.Pri kontrole odozvy mic. cez Windows mic. fungoval len pri veľmi pomalej reči z blízkej vzdialenosti.Pri bežnej reči sekal.
Oprava bola urobená lajdácky a technik pri výmene mb. pokazil iné veci.

Teraz čo s tým.Neviem,či na toto zákon pamätá ale ja ten nb. už nechcem.Prečo by som ho mal posielať do opravy a stŕpať v akom stave sa vráti a pochopiteľne byť zas cca 3 týždne bez nb. keď niekto iný je lajdák.Obchodu chcem navrhnúť,buď výmenu za iný alebo €čka nazad a nech si to oni vyriešia so servisom.

Prejde mi to? Môj právnik v tomto nieje celkom doma a mám len jeho súkromný názor,že áno.Čo vy nato?
Dell XPS 15 9500 i5 10300H,16Gb RAM,1,5Tb SSD,GTX 1650Ti,IPS 1920X1200,Win 11 Pro
chatpall
Používateľ
Používateľ
Príspevky: 315
Dátum registrácie: Ne 18. Jan, 2015, 09:43
Bydlisko: Ziar nad Hronom

Re: Lajdácka oprava-čo teraz.

Príspevok od používateľa chatpall »

Mozes znova podat reklamaciu. Spisat znova reklamacny protokol a postupit dalej, a ak nechces mozes odstupit od zmluvy. Ak budu robit problemy postupit dalej na SOI.
Všetko o materiáloch

MB: MSI Z97 Gaming 5, CPU: i7 4970K,GPU:Nvidia gtx750ti, RAM: Kingston Hyper X Savage 1600 Mhz, Cooler: NOCTUA NH-U12P SE2, HDD: Crucial Mx100, BEDŇA: NZXT SOURCE 340 Midi-Tower, ZDROJ: Seasonic S12G, RT 80+ Gold Monitor: Dell H2214Hb, OS:Ubuntu 14.04
Používateľov profilový obrázok
DankoPR
Používateľ
Používateľ
Príspevky: 561
Dátum registrácie: Št 07. Feb, 2013, 20:25
Bydlisko: TN

Re: Lajdácka oprava-čo teraz.

Príspevok od používateľa DankoPR »

Ahoj, reklamácie som už pár krát riešil, vždy alza... a vždy acer :D :D
No, vrátenie peňazí, resp. zažiadanie o odstúpenie zmluvy môžeš až po tretej uznanej chybe zariadenia s rovnakou vadou, resp. po 4. uznanej reklamácii rôznej vady (mám pocit, že 4)... mne 2x vrátili peniaze, vždy ak sa im nepreukázala chyba a vrátili mi NB, natočil som video, napálil na CD a pribalil... tam už nebolo cesty späť a RMA uznali... v tvojom prípade ak ide o druhú RMA, nezostáva ti nič iné len počkať na vrátenie noťasu z RMA... z vlastnej skúsenosti viem, že technici sa moc neponáhľajú, no možno je to u Lenova inak...
držím palce :) :rep:
chatpall
Používateľ
Používateľ
Príspevky: 315
Dátum registrácie: Ne 18. Jan, 2015, 09:43
Bydlisko: Ziar nad Hronom

Re: Lajdácka oprava-čo teraz.

Príspevok od používateľa chatpall »

mas pravo odstupit od zmluvy ak sa ukaze ze po reklamacii, po ktorej ta predavajuci ubezpecil ze je vsetko v poriadku, nie je vsetko v poriadku a v reklamacnom konani nedoslo k naprave funkcnosti.

odporucam zavolat na SOI a informovat sa. zakon sa menil a nic v nom nehovori o tom zeby existovali nejake pocty moznych reklamacii.
tampy napísal:Ahoj, reklamácie som už pár krát riešil, vždy alza... a vždy acer :D :D
No, vrátenie peňazí, resp. zažiadanie o odstúpenie zmluvy môžeš až po tretej uznanej chybe zariadenia s rovnakou vadou, resp. po 4. uznanej reklamácii rôznej vady (mám pocit, že 4)... mne 2x vrátili peniaze, vždy ak sa im nepreukázala chyba a vrátili mi NB, natočil som video, napálil na CD a pribalil... tam už nebolo cesty späť a RMA uznali... v tvojom prípade ak ide o druhú RMA, nezostáva ti nič iné len počkať na vrátenie noťasu z RMA... z vlastnej skúsenosti viem, že technici sa moc neponáhľajú, no možno je to u Lenova inak...
držím palce :) :rep:
Všetko o materiáloch

MB: MSI Z97 Gaming 5, CPU: i7 4970K,GPU:Nvidia gtx750ti, RAM: Kingston Hyper X Savage 1600 Mhz, Cooler: NOCTUA NH-U12P SE2, HDD: Crucial Mx100, BEDŇA: NZXT SOURCE 340 Midi-Tower, ZDROJ: Seasonic S12G, RT 80+ Gold Monitor: Dell H2214Hb, OS:Ubuntu 14.04
Používateľov profilový obrázok
pepkopav
Notebook expert
Notebook expert
Príspevky: 4052
Dátum registrácie: Ne 19. Feb, 2012, 19:05
Bydlisko: Lovinobaňa LC

Re: Lajdácka oprava-čo teraz.

Príspevok od používateľa pepkopav »

Tak to nedopadlo celkom k mojej spokojnosti.Nb putoval opäť do opravy.Dostal som akú-takú útechu,mohol som si vybrať tovar za 100€ ako kompenzáciu.Tak som aspoň dcére kúpil kuchynský robot.
Keď príde z opravy,tak ho skontrolujem,tak,že ak nájdem čo len najmenšiu chybičku,ruším zmluvu.Aj z firmy,kde ho opravovali mi volal dáky vedúci oddelenia a ubezpečil ma,že osobne dozrie aby nb. bol v 100% stave a lajdácky technik to dostane k náhrade.
Tak dúfam,že o cca 20 dní bude všetko ok. :?: :?: :?:
Dell XPS 15 9500 i5 10300H,16Gb RAM,1,5Tb SSD,GTX 1650Ti,IPS 1920X1200,Win 11 Pro
Používateľov profilový obrázok
pepkopav
Notebook expert
Notebook expert
Príspevky: 4052
Dátum registrácie: Ne 19. Feb, 2012, 19:05
Bydlisko: Lovinobaňa LC

Re: Lajdácka oprava-čo teraz.

Príspevok od používateľa pepkopav »

Tak nakoniec to skoncilo. :D Nb prisiel druhykrat z opravy,zvonka vsetko ok,v doklade bolo napisane,vymena mb 2x :facepalm: a palmrestu.Doma som zistil,ze mi vymenili HDD,dali tam starsi HGST 7800hod a cesky Windows.Mal som dost.Okamzite som mazal do NAY a opat som reklamoval.Teraz mi to uz uznali a vratili mi nakupnu cenu.
Len jednu vec nechapem.Ako si moze znackovy servis take nieco dovolit???Ze by uz robili naschvaly?? :facepalm:
Dell XPS 15 9500 i5 10300H,16Gb RAM,1,5Tb SSD,GTX 1650Ti,IPS 1920X1200,Win 11 Pro

Návrat na "Reklamácie a paragrafy"