Lajdácka oprava-čo teraz.

Všetko o reklamáciách a skúsenostiach s predajcami ...
Užívateľov profilový obrázok
pepkopav
Pokročilý používateľ
Pokročilý používateľ
Príspevky: 3399
Dátum registrácie: Ne 19. Feb, 2012, 19:05
Bydlisko: Lovinobaňa LC

Lajdácka oprava-čo teraz.

Príspevok od užívateľa pepkopav » Ne 28. Jún, 2015, 09:30

Ahoj.
Už som to tu písal inde ale chcem sa na vás obrátiť o radu čo s tým.V piatok mi prišiel zo záručnej opravy nb.Lenovo thinkpad E330.Bola tam vymenená mb kvoli prepadom výkonu.Hneď po rozbalení som si všimol že vo vnútri nb. niečo ťuklo.Tak som ho popreklápal a boli tam 2 kúsky,ktoré vo vnútri putovali.Pri kontrole vonkajšku som zistil,že 2 šróby zo 4 ktoré držia pánty sú tam len pichnuté nedali sa ani dotiahnuť ani vykrútiť.Po vybratí jedného z nich som zistil,že tam nieje nič,čo by ho malo držať.
Po zapnutí šiel nb. normálne ale pri kontrole jednotlivých funkcií som zistil,že seká-chrapčí mikrofón.Povedala mi to manželka pri hovore cez skype.Pri kontrole odozvy mic. cez Windows mic. fungoval len pri veľmi pomalej reči z blízkej vzdialenosti.Pri bežnej reči sekal.
Oprava bola urobená lajdácky a technik pri výmene mb. pokazil iné veci.

Teraz čo s tým.Neviem,či na toto zákon pamätá ale ja ten nb. už nechcem.Prečo by som ho mal posielať do opravy a stŕpať v akom stave sa vráti a pochopiteľne byť zas cca 3 týždne bez nb. keď niekto iný je lajdák.Obchodu chcem navrhnúť,buď výmenu za iný alebo €čka nazad a nech si to oni vyriešia so servisom.

Prejde mi to? Môj právnik v tomto nieje celkom doma a mám len jeho súkromný názor,že áno.Čo vy nato?
Dell Latitude E7440 14" 1920x1080 IPS,Intel i7 4600u 2,10GHz,8Gb DDR3 RAM 1600MHz,Intel HD4400,512Gb mSATA SSD,WiFi,Bluetooth,WWAN 3G,Windows 10 Pro 64bit

chatpall
Používateľ
Používateľ
Príspevky: 310
Dátum registrácie: Ne 18. Jan, 2015, 09:43
Bydlisko: Ziar nad Hronom
Kontaktovať užívateľa:

Re: Lajdácka oprava-čo teraz.

Príspevok od užívateľa chatpall » Ne 28. Jún, 2015, 20:29

Mozes znova podat reklamaciu. Spisat znova reklamacny protokol a postupit dalej, a ak nechces mozes odstupit od zmluvy. Ak budu robit problemy postupit dalej na SOI.
Všetko o materiáloch

MB: MSI Z97 Gaming 5, CPU: i7 4970K,GPU:Nvidia gtx750ti, RAM: Kingston Hyper X Savage 1600 Mhz, Cooler: NOCTUA NH-U12P SE2, HDD: Crucial Mx100, BEDŇA: NZXT SOURCE 340 Midi-Tower, ZDROJ: Seasonic S12G, RT 80+ Gold Monitor: Dell H2214Hb, OS:Ubuntu 14.04

Užívateľov profilový obrázok
DankoPR
Používateľ
Používateľ
Príspevky: 550
Dátum registrácie: Št 07. Feb, 2013, 20:25
Bydlisko: TN

Re: Lajdácka oprava-čo teraz.

Príspevok od užívateľa DankoPR » Ne 28. Jún, 2015, 20:53

Ahoj, reklamácie som už pár krát riešil, vždy alza... a vždy acer :D :D
No, vrátenie peňazí, resp. zažiadanie o odstúpenie zmluvy môžeš až po tretej uznanej chybe zariadenia s rovnakou vadou, resp. po 4. uznanej reklamácii rôznej vady (mám pocit, že 4)... mne 2x vrátili peniaze, vždy ak sa im nepreukázala chyba a vrátili mi NB, natočil som video, napálil na CD a pribalil... tam už nebolo cesty späť a RMA uznali... v tvojom prípade ak ide o druhú RMA, nezostáva ti nič iné len počkať na vrátenie noťasu z RMA... z vlastnej skúsenosti viem, že technici sa moc neponáhľajú, no možno je to u Lenova inak...
držím palce :) :rep:

chatpall
Používateľ
Používateľ
Príspevky: 310
Dátum registrácie: Ne 18. Jan, 2015, 09:43
Bydlisko: Ziar nad Hronom
Kontaktovať užívateľa:

Re: Lajdácka oprava-čo teraz.

Príspevok od užívateľa chatpall » Po 29. Jún, 2015, 08:31

mas pravo odstupit od zmluvy ak sa ukaze ze po reklamacii, po ktorej ta predavajuci ubezpecil ze je vsetko v poriadku, nie je vsetko v poriadku a v reklamacnom konani nedoslo k naprave funkcnosti.

odporucam zavolat na SOI a informovat sa. zakon sa menil a nic v nom nehovori o tom zeby existovali nejake pocty moznych reklamacii.
tampy napísal:Ahoj, reklamácie som už pár krát riešil, vždy alza... a vždy acer :D :D
No, vrátenie peňazí, resp. zažiadanie o odstúpenie zmluvy môžeš až po tretej uznanej chybe zariadenia s rovnakou vadou, resp. po 4. uznanej reklamácii rôznej vady (mám pocit, že 4)... mne 2x vrátili peniaze, vždy ak sa im nepreukázala chyba a vrátili mi NB, natočil som video, napálil na CD a pribalil... tam už nebolo cesty späť a RMA uznali... v tvojom prípade ak ide o druhú RMA, nezostáva ti nič iné len počkať na vrátenie noťasu z RMA... z vlastnej skúsenosti viem, že technici sa moc neponáhľajú, no možno je to u Lenova inak...
držím palce :) :rep:
Všetko o materiáloch

MB: MSI Z97 Gaming 5, CPU: i7 4970K,GPU:Nvidia gtx750ti, RAM: Kingston Hyper X Savage 1600 Mhz, Cooler: NOCTUA NH-U12P SE2, HDD: Crucial Mx100, BEDŇA: NZXT SOURCE 340 Midi-Tower, ZDROJ: Seasonic S12G, RT 80+ Gold Monitor: Dell H2214Hb, OS:Ubuntu 14.04

Užívateľov profilový obrázok
pepkopav
Pokročilý používateľ
Pokročilý používateľ
Príspevky: 3399
Dátum registrácie: Ne 19. Feb, 2012, 19:05
Bydlisko: Lovinobaňa LC

Re: Lajdácka oprava-čo teraz.

Príspevok od užívateľa pepkopav » St 01. Júl, 2015, 07:38

Tak to nedopadlo celkom k mojej spokojnosti.Nb putoval opäť do opravy.Dostal som akú-takú útechu,mohol som si vybrať tovar za 100€ ako kompenzáciu.Tak som aspoň dcére kúpil kuchynský robot.
Keď príde z opravy,tak ho skontrolujem,tak,že ak nájdem čo len najmenšiu chybičku,ruším zmluvu.Aj z firmy,kde ho opravovali mi volal dáky vedúci oddelenia a ubezpečil ma,že osobne dozrie aby nb. bol v 100% stave a lajdácky technik to dostane k náhrade.
Tak dúfam,že o cca 20 dní bude všetko ok. :?: :?: :?:
Dell Latitude E7440 14" 1920x1080 IPS,Intel i7 4600u 2,10GHz,8Gb DDR3 RAM 1600MHz,Intel HD4400,512Gb mSATA SSD,WiFi,Bluetooth,WWAN 3G,Windows 10 Pro 64bit

Užívateľov profilový obrázok
pepkopav
Pokročilý používateľ
Pokročilý používateľ
Príspevky: 3399
Dátum registrácie: Ne 19. Feb, 2012, 19:05
Bydlisko: Lovinobaňa LC

Re: Lajdácka oprava-čo teraz.

Príspevok od užívateľa pepkopav » Ut 14. Júl, 2015, 20:12

Tak nakoniec to skoncilo. :D Nb prisiel druhykrat z opravy,zvonka vsetko ok,v doklade bolo napisane,vymena mb 2x :facepalm: a palmrestu.Doma som zistil,ze mi vymenili HDD,dali tam starsi HGST 7800hod a cesky Windows.Mal som dost.Okamzite som mazal do NAY a opat som reklamoval.Teraz mi to uz uznali a vratili mi nakupnu cenu.
Len jednu vec nechapem.Ako si moze znackovy servis take nieco dovolit???Ze by uz robili naschvaly?? :facepalm:
Dell Latitude E7440 14" 1920x1080 IPS,Intel i7 4600u 2,10GHz,8Gb DDR3 RAM 1600MHz,Intel HD4400,512Gb mSATA SSD,WiFi,Bluetooth,WWAN 3G,Windows 10 Pro 64bit

Napísať odpoveď

Návrat na "Reklamácie a paragrafy"