Strana 1 z 1

Reklamácia routra Tp LINK 1403ND rev. 1

Napísané: Po 15. Jún, 2015, 11:59
od užívateľa Krutibrko
Jedná sa o model TP LINK 1403ND. Zakúpený bol pred cca 2 rokmi v lete.
Prvá reklamácia nastala, keď ostal zrazu kompletne mŕtvy - výmena za nový kus. ( rev. 1, teda ten biely).
Druhá reklamácia sa jednala o nefunkčnú WIFI - sieť bolo vidno, občas sa podarilo pripojiť ale fungovala len chvíľku, maximálne pár minút - výmena za nový kus, avšak už nemali rev. 1, dali mi rev. 2. (modrý) , presnejšie tento :http://www.tp-link.com/en/products/deta ... l#overview

Bohužial som si nebol istý, ako je to v zákone, tak som to vzal.
Problém s WIFI ale zase začal. Pravidelne musím resetovať router, pripojenie cez VPN nie je možné ( home office ), pretože vypadáva každú chvíľu. Po kábli je to viacmenej stabilné, ale akurát som si všimol, že spolubývajucého aj teraz na pár sekúnd odpojilo.

Mám právo pri reklamácii o vrátenie peňazí? Človeku na reklamáciach som už pri poslednej reklamácii navrhol, že ak by bolo možné, chcel by som to vyriešiť radšej tak, že doplatím a vzal by som Mikrotik, obávam sa, že sa snažia tomuto riešeniu vyhnúť.

Jedná sa o obchod TS Bohemia ( pobočka v Brne).

ďakujem vopred,
Brko

Re: Reklamácia routra Tp LINK 1403ND rev. 1

Napísané: Po 15. Jún, 2015, 16:11
od užívateľa felipe25
Musis reklamovat tri rovnake vady - nejde wifi, nejde wifi /vypadava/. Ten popis chyby musi byt identicky, a musi to uznat aj servis. Ty si prvykrat reklamoval nejde router, druhy krat vypadava wifi, treti krat budes asi opat reklamovat vypadava wifi, nic ine ti neostava. Podla mna narok na vymenu nemas, mas ju az ked je 3x rovnaka chyba, aj to ju musis treti krat ist reklamovat a na troch papieroch musi byt rovnake slovo.

Ja mam routre TPLINK 1043ND na viacerych miestach, a keby si videl kolko ludi sa na nich napaja, padol by si zo stolicky, takze zly router to nieje. Skusal si dat najnovsi FW? Ale bacha na V1 V2 V3!! Pripadne tam daj ddwrt, ale ked je t v zaruke, asi skoda experimentovat.
Je pravda ze raz za cas ho treba resetnut, ale vyriesil som to digitalnymi hodinami ktore ho kazdych 96hodin vypnu a zapnu. :) Ale, ber tak, ze mne na nom visi 100-200userov...(ci uz kablom, alebo wifi)

Re: Reklamácia routra Tp LINK 1403ND rev. 1

Napísané: Po 15. Jún, 2015, 16:13
od užívateľa felipe25
btw pozeram ze mas modry - ja mam aj biele, aj modre, a v pohode. skus reset do vyr. nastaveni, najnovsi FW /alebo ho upgradni aj ked bude rovnaky/, a pozri cez mobil ci nemas zarusene wifi pasmo /android, appka: wifi analyzer/ - a nastav kanal ktory je volny.

Ak nepomoze, reklamuj.

Re: Reklamácia routra Tp LINK 1403ND rev. 1

Napísané: Po 15. Jún, 2015, 16:16
od užívateľa Krutibrko
Kanály som už pozeral, FW som na druhom nahodil najnovší, s týmto som sa ešte veľmi nebabral. Pozriem na to a dám vedieť. Venovať sa tomu budem ale aktívnejšie až budúci týždeň, lebo teraz je absolútne nevhodná doba na to, aby sa niečo pokazilo. Ja ukončujem skúškové a spolubydla štátnice.