Tretia reklamacia tabletu

Všetko o reklamáciách a skúsenostiach s predajcami ...
Užívateľov profilový obrázok
error7
Používateľ
Používateľ
Príspevky: 1554
Dátum registrácie: So 28. Jan, 2012, 14:52
Bydlisko: Odorín/Košice

Tretia reklamacia tabletu

Príspevok od užívateľa error7 » Ne 05. Apr, 2015, 13:43

Cauko :)

Riesim takyto problem, kupil som tablet, ktory som uz 2x daval reklamovat kvoli vadnym pixelom, reklamaciu uznali vymenou displeja. Teraz som ho dal reklamovat treti krat, v urcitej casti displeja sa totizto objavili pruhy o velkosti 2-3cm. Dosiel mi email, ze reklamaciu uznavaju a ze si mam prevziat opraveny vyrobok, vymenili displej. Cize som uz 3x reklamoval vadny displej. Mam narok na vratenie penazi ?

Užívateľov profilový obrázok
icefire
Pokročilý používateľ
Pokročilý používateľ
Príspevky: 7737
Dátum registrácie: So 01. Nov, 2008, 19:48
Bydlisko: Bratislava

Re: Tretia reklamacia tabletu

Príspevok od užívateľa icefire » Ne 05. Apr, 2015, 14:33

3 rovnake vady alebo 4 rozdielne sa rovnaju vrateniu penazi, ak si spravne pamatam. Aky tablet to inak bol zo zaujimavosti?
Spoiler: ukázať

i7-6700K + Noctua NH-D14 @ MSI Z270 TOMAHAWK - Crucial SSD 750GB @ Win10 PRO (legal) + WD RED 3TB - MSI GAMING X GTX 1070 8GB + DELL S2716DG G-Sync - Kingston HyperX Predator 16GB 3000MHz - Corsair RM650 - Fractal Define R3 + 3xNoctua - Logitech Proteus Core + Ozone Exposure - SteelSeries 6Gv2 - Xonar DX + HyperX Cloud + Behringer MS16 - 2x Xbox 360 Wireless controller - Philips 32PFL5007k

liqua1
Používateľ
Používateľ
Príspevky: 317
Dátum registrácie: So 24. Jan, 2015, 16:58

Re: Tretia reklamacia tabletu

Príspevok od užívateľa liqua1 » Ne 05. Apr, 2015, 14:58

moj tip je nejake Prestigio.

Užívateľov profilový obrázok
error7
Používateľ
Používateľ
Príspevky: 1554
Dátum registrácie: So 28. Jan, 2012, 14:52
Bydlisko: Odorín/Košice

Re: Tretia reklamacia tabletu

Príspevok od užívateľa error7 » Ne 05. Apr, 2015, 15:04

Acer Iconia A1-810

Reklamovane je to v NAYku.

Ale inak ako tablet to nie je zly, len pri mojom "stasti" prejde mesiac po reklamacke, dovtedy vsetko OK a potom sa zase nieco objavi :( , pritom kamos ma ten isty a ziadny problem...

Ja len dufam ze mi nepovedia, ze vadne pixely a pruhy na displeji su uplne ine a nesuvisiace zavady ...

Heh prestigio, s tymi mam skusenosti, no radsej by som nemal :D

Užívateľov profilový obrázok
icefire
Pokročilý používateľ
Pokročilý používateľ
Príspevky: 7737
Dátum registrácie: So 01. Nov, 2008, 19:48
Bydlisko: Bratislava

Re: Tretia reklamacia tabletu

Príspevok od užívateľa icefire » Ne 05. Apr, 2015, 15:47

Vymena je displej, cize je to ta ista suciastka, argumentoval by som tym. V Nay by si nemal mat problem s vratenim penazi.
Spoiler: ukázať

i7-6700K + Noctua NH-D14 @ MSI Z270 TOMAHAWK - Crucial SSD 750GB @ Win10 PRO (legal) + WD RED 3TB - MSI GAMING X GTX 1070 8GB + DELL S2716DG G-Sync - Kingston HyperX Predator 16GB 3000MHz - Corsair RM650 - Fractal Define R3 + 3xNoctua - Logitech Proteus Core + Ozone Exposure - SteelSeries 6Gv2 - Xonar DX + HyperX Cloud + Behringer MS16 - 2x Xbox 360 Wireless controller - Philips 32PFL5007k

Užívateľov profilový obrázok
error7
Používateľ
Používateľ
Príspevky: 1554
Dátum registrácie: So 28. Jan, 2012, 14:52
Bydlisko: Odorín/Košice

Re: Tretia reklamacia tabletu

Príspevok od užívateľa error7 » Ne 12. Apr, 2015, 20:57

Tak som bol dnes v NAYku, ako som cakal vyskytol sa problem. Pracovnik mi povedal, ze to ze ziadam o vratenie penazi po tretej reklamacii produktu trebalo uviest uz pri posielani produktu na reklamaciu, lebo oni v servise uz displej vymenili. Pritom prave pri nom som podaval tu reklamaciu a este aj do protokolu napisal ze bol 2x meneny displej :facepalm: Fakt som nechapal ze co sa mi tam snazi nahovorit a neviem ako este prekrutit to tak, aby to vyzeralo ze som to cele posral ja. Zatial som sa to snazil vybavit s chladnou hlavou, slusne. Povedal mi ze to ze ziadam o odstupenie od zmluvy doplni do reklamacneho bloku a odosle to niekam, pricom za 5 minut mi volal ze im mam doniest papiere z predchadzajucich reklamacii. Co si sakra myslia, ze nemam co robit len ukladat blbe papiere o predchadzajucich uz uzavretych reklamaciach. Doma som nenasiel papier z tej prvej reklamacie a ten je si myslim v tej krabici aj s opravenym tabletom, avsak nie som si isty. Ja som fakt zvedavy ze co z toho bude, momentalne mam nervy v prdeli z toho :furious2:

Užívateľov profilový obrázok
shiro
najsilnejší, najkrajší, najmúdrejší BOSS
najsilnejší, najkrajší, najmúdrejší BOSS
Príspevky: 7006
Dátum registrácie: Št 21. Dec, 2006, 02:00
Bydlisko: Banska Bystrica
Kontaktovať užívateľa:

Re: Tretia reklamacia tabletu

Príspevok od užívateľa shiro » Po 13. Apr, 2015, 12:07

Na papiere si mas davat pozor ty, kto myslis ze to za teba bude riesit?
Bez papierov nic nedokazes, mozes si vravet co len chces. Minimalne preto je vzdy dobre si ich uchovavat. Ked na to kasles, necuduj sa.

Nechapem ako dneska moze dakto takto debilne rozmyslat a kaslat na papiere, omg...
Xeon E3-1231v3, 16GB DDR3, Gigabyte Z97-D3H, Samsung 840evo 120GB, Crucial MX300 525GB, 2x WD 1TB, Gainward GTX1060 6GB, Corsair RM550x, 24" BenQ GW2470H
iPad Air 16GB, iPhone SE 32GB

Užívateľov profilový obrázok
error7
Používateľ
Používateľ
Príspevky: 1554
Dátum registrácie: So 28. Jan, 2012, 14:52
Bydlisko: Odorín/Košice

Re: Tretia reklamacia tabletu

Príspevok od užívateľa error7 » Po 13. Apr, 2015, 16:08

Tie reklamacie su uz uzavrete, okrem toho vzdy ked som tablet daval reklamovat tak to tlacivo si ten pracovnik pekne okopiroval. Tiez, tie papiere z reklamacky som nevyhadzoval, ta z prevej reklamacii je na 90% v krabici s tabletom, ktora je u nich na sklade,avsak neviem ako predavac ale ja tu krabicu s tabletom asi prevziat/otvorit nemozem, pretoze uz by som suhlasil s tym ze prijmam opraveny vyrobok :?

Užívateľov profilový obrázok
error7
Používateľ
Používateľ
Príspevky: 1554
Dátum registrácie: So 28. Jan, 2012, 14:52
Bydlisko: Odorín/Košice

Re: Tretia reklamacia tabletu

Príspevok od užívateľa error7 » Po 13. Apr, 2015, 20:34

Volal som im pred chvilou, rozpraval som s inym pracovnikom, zase som sa dozvedel ze trebalo ziadat o vratenie penazi uz predtym ako bol tablet zasielany na tretiu reklamaciu... btw v tej krabici s tabletom ten papier nebol, nieco ohladom prvej reklamacie som nasiel doma, len neviem ci je to ten papier co chcu, este pohladam doma. Ale tak v akej situacii teraz som - je moja chyba ze som si nevyziadal vratenie penazi uz vtedy ked som to zasielal na reklamaciu ale ziadam o vratenie az teraz ? Totizto ja som cakal na vyjadrenie o tom, ci sa ta vada ukaze a nasledne po preukazani som chcel poziadat o dobropis. Tiez sa nikde v zakone ani v ich reklamacnom poriadku neuvadza ze som povinny ich ziadat o dobropis este predtym, ako sa preukaze 3 vada...

Užívateľov profilový obrázok
icefire
Pokročilý používateľ
Pokročilý používateľ
Príspevky: 7737
Dátum registrácie: So 01. Nov, 2008, 19:48
Bydlisko: Bratislava

Re: Tretia reklamacia tabletu

Príspevok od užívateľa icefire » Po 13. Apr, 2015, 21:47

Samozrejme, ze o to ziadat nemusis vopred. Mozu sa ta na to spytat, ale to nie je tvoje pochybenie. Sa cudujem, ze ti Nay robi taketo problemy. Aspon maju peknu reklamu.
Spoiler: ukázať

i7-6700K + Noctua NH-D14 @ MSI Z270 TOMAHAWK - Crucial SSD 750GB @ Win10 PRO (legal) + WD RED 3TB - MSI GAMING X GTX 1070 8GB + DELL S2716DG G-Sync - Kingston HyperX Predator 16GB 3000MHz - Corsair RM650 - Fractal Define R3 + 3xNoctua - Logitech Proteus Core + Ozone Exposure - SteelSeries 6Gv2 - Xonar DX + HyperX Cloud + Behringer MS16 - 2x Xbox 360 Wireless controller - Philips 32PFL5007k

Užívateľov profilový obrázok
error7
Používateľ
Používateľ
Príspevky: 1554
Dátum registrácie: So 28. Jan, 2012, 14:52
Bydlisko: Odorín/Košice

Re: Tretia reklamacia tabletu

Príspevok od užívateľa error7 » Po 13. Apr, 2015, 22:35

Dík za info, tiez nechapem co sa vykrucaju ... :facepalm:

Užívateľov profilový obrázok
error7
Používateľ
Používateľ
Príspevky: 1554
Dátum registrácie: So 28. Jan, 2012, 14:52
Bydlisko: Odorín/Košice

Re: Tretia reklamacia tabletu

Príspevok od užívateľa error7 » St 15. Apr, 2015, 16:02

Teraz mi dosiel email s tym, ze sa tam mam zastavit po peniaze :cool:
Naposledy upravil/-a error7 v St 15. Apr, 2015, 16:47, upravené celkom 1 krát.

Užívateľov profilový obrázok
icefire
Pokročilý používateľ
Pokročilý používateľ
Príspevky: 7737
Dátum registrácie: So 01. Nov, 2008, 19:48
Bydlisko: Bratislava

Re: Tretia reklamacia tabletu

Príspevok od užívateľa icefire » St 15. Apr, 2015, 16:36

Super, konecne sa spamatali :) Gratulujem, ze si sa nedal a podarilo sa ti to dotiahnut do konca.
Spoiler: ukázať

i7-6700K + Noctua NH-D14 @ MSI Z270 TOMAHAWK - Crucial SSD 750GB @ Win10 PRO (legal) + WD RED 3TB - MSI GAMING X GTX 1070 8GB + DELL S2716DG G-Sync - Kingston HyperX Predator 16GB 3000MHz - Corsair RM650 - Fractal Define R3 + 3xNoctua - Logitech Proteus Core + Ozone Exposure - SteelSeries 6Gv2 - Xonar DX + HyperX Cloud + Behringer MS16 - 2x Xbox 360 Wireless controller - Philips 32PFL5007k

Užívateľov profilový obrázok
felipe25
Pokročilý používateľ
Pokročilý používateľ
Príspevky: 5835
Dátum registrácie: Po 19. Júl, 2010, 13:00
Bydlisko: Košice

Re: Tretia reklamacia tabletu

Príspevok od užívateľa felipe25 » St 09. Sep, 2015, 14:47

neviem ci som spravne pochopil sled tvojich reklamacii, ale tu by som sa zastal predajcu.
ty si bol prvy a druhy krat reklamovat tablet - ok, ale ked si tam siel treti krat, rovno si mal povedat - opat ta ista vada, chcem naspat peniaze, kedze je to tretia reklamacia rovnakej vady. ak oni tablet zobrali, a servis vymenil displej, povazujem to za uplne normalne jednanie. snad si nemyslis, ze ti sami od seba vratia peniaze. neziadal si o to, takze to je tvoja smola.
a to mam skusenosti s x predajcami, ani JEDEN peniaze sam od seba neda, a ked dojdes na treti krat a rovno chces love, este musis prejst kus cesty, aby ti tie peniaze skutocne vratili. a nie este dojst, a ani neziadat peniaze :)

takze mozes byt rad, ze Ti Nay peniaze vrati, pretoze presne ako ti povedal ten predajca - ty si mal ziadat ze chces peniaze, ze je to treti krat. neziadal si, takze tvoja chyba. nechal si ich to normalne reklamovat, poslat servisu a ten to opravil.

s tym ze si cakal ze sa vada preukaze: sak ked nieco reklamujem a viem ze to robi, tak jasne, ze pojdem rovno na to, a nebudem este cakat, ze to poslu neviem kam. no neviem, ja si myslim, ze si mal ty sam pytat peniaze. urcite nemozes cakat, ze dojdes na vybavenie reklamacie, a budu ta tam cakat bubaky same od seba..
Naposledy upravil/-a felipe25 v St 09. Sep, 2015, 14:47, upravené celkom 1 krát.
Spoiler: ukázať
Main PC: Fractal Define Black R5 window, Z97-GD65 GAMING, Intel Core i5 4690K, 8GB DDRAM3 (2x4GB) Kingston 1600MHz HyperX, SSD Samsung 850EVO 250GB + 2 x 3TB 7200rpm Seagate rpm + 4TB WD Green 5400rpm, ATI HD5770, Blue-Ray LG, 23" Fujitsu Siemens LED LCD, key: Hama uRAGE, mouse: Logitech G700, Windows 10 Pro 64bit

NB work: Fujitsu Siemens Esprimo Mobile U9200 12", Windows 10 Pro 64bit

Samsung Galaxy S7 32GB Black
Apple iPhone 6S 16GB Space Grey
Apple iPad Mini 4 Cellular 16GB Black

Užívateľov profilový obrázok
icefire
Pokročilý používateľ
Pokročilý používateľ
Príspevky: 7737
Dátum registrácie: So 01. Nov, 2008, 19:48
Bydlisko: Bratislava

Re: Tretia reklamacia tabletu

Príspevok od užívateľa icefire » St 09. Sep, 2015, 16:36

felipe ty necromancer!
Spoiler: ukázať

i7-6700K + Noctua NH-D14 @ MSI Z270 TOMAHAWK - Crucial SSD 750GB @ Win10 PRO (legal) + WD RED 3TB - MSI GAMING X GTX 1070 8GB + DELL S2716DG G-Sync - Kingston HyperX Predator 16GB 3000MHz - Corsair RM650 - Fractal Define R3 + 3xNoctua - Logitech Proteus Core + Ozone Exposure - SteelSeries 6Gv2 - Xonar DX + HyperX Cloud + Behringer MS16 - 2x Xbox 360 Wireless controller - Philips 32PFL5007k

Napísať odpoveď

Návrat na "Reklamácie a paragrafy"