Skúsenosti s RMA cez výrobcov

Všetko o reklamáciách a skúsenostiach s predajcami ...
Užívateľov profilový obrázok
kllr007
Čierna listina bazáru
Čierna listina bazáru
Príspevky: 4293
Dátum registrácie: So 21. Aug, 2010, 18:52
Bydlisko: Žilina - Lietavská Lúčka

Re: Skúsenosti s RMA cez výrobcov

Príspevok od užívateľa kllr007 » Št 02. Júl, 2020, 09:52

Ja som im ho tiež minulý týždeň posielal uvidíme čo na to povedia. Horšie je že na mojom nemam ani polepy lebo som tam dával heatsink :D
Ale Tak SN/PN sa dá vyčítať softwarovo tak uvidíme.
MB: Gigabyte B450M S2H; CPU: AMD Ryzen 2600; RAM: 16GB GSkill DDR4 3000Mhz; GPU: Sapphire Pulse 5700 8GB; SSD: Crucial MX500 1TB; PSU: Be Quiet Pure Power 11 500W; CASE: Jonsbo UMX3; LCD: BenQ EW277HDR; MOUSE: Logitech MX Master + Razer Goliathus; KEYBOARD: RK61; Repro: Edifier R1280T; OS: Windows 10

castelL
Čierna listina bazáru
Čierna listina bazáru
Príspevky: 3339
Dátum registrácie: Po 27. Jan, 2014, 21:38
Bydlisko: Košice

Re: Skúsenosti s RMA cez výrobcov

Príspevok od užívateľa castelL » Št 02. Júl, 2020, 09:58

Na tomto konkrétnom čo som reklamoval bol tiež AKASA chladič a dal som to krásne dole a neviem teda, ale z mŕtveho disku ako vyčítajú SN?

Mám pocit, že pri poškodení nálepky všeobecne človek prichádza o záruku :)

Užívateľov profilový obrázok
kllr007
Čierna listina bazáru
Čierna listina bazáru
Príspevky: 4293
Dátum registrácie: So 21. Aug, 2010, 18:52
Bydlisko: Žilina - Lietavská Lúčka

Re: Skúsenosti s RMA cez výrobcov

Príspevok od užívateľa kllr007 » Št 02. Júl, 2020, 10:29

On nieje úplne mŕtvy, pripojiť a vyčítať ide ale nejde nám už nič zapísať a čítať data. Ale tak uvidím, ja som im to písal že to nemá nálepky a aj tak vytvorili RMA.
MB: Gigabyte B450M S2H; CPU: AMD Ryzen 2600; RAM: 16GB GSkill DDR4 3000Mhz; GPU: Sapphire Pulse 5700 8GB; SSD: Crucial MX500 1TB; PSU: Be Quiet Pure Power 11 500W; CASE: Jonsbo UMX3; LCD: BenQ EW277HDR; MOUSE: Logitech MX Master + Razer Goliathus; KEYBOARD: RK61; Repro: Edifier R1280T; OS: Windows 10

Užívateľov profilový obrázok
kllr007
Čierna listina bazáru
Čierna listina bazáru
Príspevky: 4293
Dátum registrácie: So 21. Aug, 2010, 18:52
Bydlisko: Žilina - Lietavská Lúčka

Re: Skúsenosti s RMA cez výrobcov

Príspevok od užívateľa kllr007 » Ut 07. Júl, 2020, 19:22

Tak dnes došiel v krabici nový MX500 1TB. Super support of crucialu, keď vezmem že ten môj nemal ani nálepky ani doklad nič, proste len PCB :D
MB: Gigabyte B450M S2H; CPU: AMD Ryzen 2600; RAM: 16GB GSkill DDR4 3000Mhz; GPU: Sapphire Pulse 5700 8GB; SSD: Crucial MX500 1TB; PSU: Be Quiet Pure Power 11 500W; CASE: Jonsbo UMX3; LCD: BenQ EW277HDR; MOUSE: Logitech MX Master + Razer Goliathus; KEYBOARD: RK61; Repro: Edifier R1280T; OS: Windows 10

Užívateľov profilový obrázok
crux2005
Administrátor
Administrátor
Príspevky: 11680
Dátum registrácie: So 18. Jún, 2005, 20:00
Bydlisko: Nové Zámky

Re: Skúsenosti s RMA cez výrobcov

Príspevok od užívateľa crux2005 » So 29. Aug, 2020, 00:08

Logitech

Ešte 2018 som riešil RMA jednej myšky. Používaná asi 1/2 roka, odišiel senzor. Henry.sk, či vtedy ešte ITTSK, prevzal RMA. Po ~2 týždňoch som dostal myš späť s vyjadrením, že PL RMA stredisko nedokázalo zistiť poruchu. :facepalm: Tak som sa obrátil na Logitech (prvý krát v živote). Najprv sa len vyhovárali a odďaľovali. Nakoniec mi poslali novú myš (z NL). Po ani nie 7 dňoch znovu začal nereagovať senzor. Po 3 klávesniciach a 4 myškách u mňa tým pádom Logitech skončil. Pre info, tú myš už nepredávajú. Od kamoša z DE som dostal málo používanú Zowie FK1 a od vtedy spokojnosť.
s pozdravom, crux.

Užívateľov profilový obrázok
Matej.T
Používateľ
Používateľ
Príspevky: 1856
Dátum registrácie: Pi 11. Mar, 2011, 22:09
Bydlisko: Piešťany/Brno

Re: Skúsenosti s RMA cez výrobcov

Príspevok od užívateľa Matej.T » Ut 01. Sep, 2020, 20:46

Reklamoval niekto z vás už priamo u EVGA? Nejaké skúsenosti?
 Macbook Pro 2.4/8/256 (Late 2013) + Samsung Galaxy S9 Midnight Black DUOS
Gaming: Intel i5 8600k | delid by Gabo |+ Barrow CPU block | EVGA GTX 1080 SC + EKWB nickel plated block | ASRock Z370 Extreme4 | Corsair Dominator 16GB DDR4 3200Mhz | Corsair RM650i | Fractal Design Define R6 TG | Samsung EVO 850 250GB | EK-DuraClear + EK D5+ EKWB PE 360 + EKWB XE 240 + LG 27GL850 + Corsair K70 RGB + Logitech G403
HTPC: Intel Xeon 1225v3 | MSI H87I | Crucial 8GB | Fractal Node 304 | Seasonic G Series 360

castelL
Čierna listina bazáru
Čierna listina bazáru
Príspevky: 3339
Dátum registrácie: Po 27. Jan, 2014, 21:38
Bydlisko: Košice

Re: Skúsenosti s RMA cez výrobcov

Príspevok od užívateľa castelL » Ut 01. Sep, 2020, 21:37


Užívateľov profilový obrázok
FREE555
Používateľ
Používateľ
Príspevky: 481
Dátum registrácie: So 06. Dec, 2008, 10:54
Bydlisko: Košice

Re: Skúsenosti s RMA cez výrobcov

Príspevok od užívateľa FREE555 » Po 21. Sep, 2020, 15:33

RHA

Slúchadlá RHA T20 za vyše 200eur kupované na IČO v Muzikeri. Už mali vyše roka, čiže reklamácia bola mimo. Začali sa mi objavovať praskliny(aj keď som ich používal sporadicky) na povrchu "háčikov", ktoré sú tvarovateľné podľa ucha a v nich je uložený kábel. Na nete som našiel, že to bolo RHA priznané ako chyba, a teda to uznávali ako reklamáciu aj keď to bolo mechanicky poškodené. Napísal som na support do GB, či sa s tým niečo dá robiť aj keď je to kupované na firmu. Hneď zareagovali na ticket a požiadali ma o foto dokladu a poškodenia(minimálna kozmetická vada) slúchadiel. O týždeň mi kuriér doniesol nové slúchadla s iným typom "háčikov" za uši, čiže mám dvoje funkčné slúchadlá za cenu jedných. :D
Spoiler: ukázať
Desktop: CPU: Intel i7 6700k + Scythe Mugen MAX MB: Asus ROG VIII Maximus Hero HDD: WD Green 2TB SSD1: Samsung 860 Evo 1TB SSD2: Samsung 850 Evo 500GB RAM: 4x8GB DDR4 Corsair Vengeace LPX 2666MHz GPU: Palit JetStream GTX1080 CASE: Fractal Design Define R5 Blackout Edition Windowed PSU: Corsair RM750i OS: Windows 10 Pro 64bit Display: 1x Asus PG279Q + 2x Asus MG279Q 144Hz IPS
NB: Lenovo Thinkpad T440s: 14" FullHD, Intel Core i7 4600 Haswell, 12GB DDRAM3, 256GB SSD, Windows 10 Pro
Phone: Samsung Galaxy Note 9; Storage: Synology DS215j + 2xWD Red 6TB in RAID1;Keyboard: Corsair K95 RGB Mx Brown, Mouse: Logitech G502; Sound: Mackie CR4, RHA T20, SteelSeries Siberia v2, Koss SB45

Užívateľov profilový obrázok
patro16
Používateľ
Používateľ
Príspevky: 2356
Dátum registrácie: Ne 12. Aug, 2007, 08:00
Bydlisko: Trenčín<okolie

Re: Skúsenosti s RMA cez výrobcov

Príspevok od užívateľa patro16 » Št 08. Okt, 2020, 17:59

SanDisk

reklamoval som usb ultra flair 64GB ktore umrelo skoro presne po dvoch rokoch pouzivania, napisal som na support SanDisk, vymenili sme si par e-mailov s tym, ze sa im to posle, oni zadali cislo zasielky do systemu UPS, usb sa zabalil do bublinkovej obalky - dnu sa vlozila A4 s kopiou emailu kde bolo cislo RMA, nalepil sa vygenerovany stitok od UPS ktory mi poslali emailom a dohodlo sa vyzdvihnutie balicka kurierom UPS; posielalo sa to do mesta Bydgoszcz v Polsku, pytali blok/fa ale kto by si to nechaval od 15€ usb tak akurat napisali citujem "replaced as one-time courtesy" :D . RMA vybavena cca za tyzden dodanim takeho isteho usb. Vsetko islo na naklady SanDisk.

na zaver aj ked to vybavili ako zarucnu opravu poslali aj fakturu s rozpocitanymi nakladmi za usb a dopravu na cenu 40,48 USD :laugh:
Spoiler: ukázať
CPU: Intel Core i7-4790K@4,5Ghz
Cooler: Noctua NH-D15 chromax.black+NT-H1
MB: MSI Z97 PC Mate
RAM: Kingston HyperX Fury Black 1866Mhz CL10 16GB kit
GPU: Sapphire RX 580 8GB Nitro+ Special Edition
SSD: Samsung 850 EVO 250GB
HDD: Seagate SV35 1TB 64MB cache+Cooler: SCYTHE SQD-1000 QUIET DRIVE
DVD: Lite-On iHAS124 (xbox 360 XGD3 ready)
PSU: Enermax Platimax 500W
Case: Corsair Vengeance C70 Military Green
+outtake: Noctua NF-A15 PWM + NF-S12A PWM, intake: 2x Noctua NF-S12A PWM
Monitor: AOC Q3279VWFD8 & HP ZDisplay Z27i
Periferie: Microsoft Sidewinder X4 SK, A4tech XL-750BK
Printer: HP LaserJet 1018
NB: ACER TravelMate 5760G >CPU: Intel Core i5-2520M, RAM: 2x4GB 1600MHz, GPU: HD3000 + Nvidia Optimus GT520M, HDD: WD Scorpio Blue 750GB 5400rpm, SSD: Intel 520 180GB
Mobile: Samsung Galaxy S20
Car: M3 2007 Black

Užívateľov profilový obrázok
loleqboleq
Pokročilý používateľ
Pokročilý používateľ
Príspevky: 11591
Dátum registrácie: So 20. Okt, 2012, 22:20
Bydlisko: Košice

Re: Skúsenosti s RMA cez výrobcov

Príspevok od užívateľa loleqboleq » Št 05. Nov, 2020, 11:35

Adata

Reklamácia SSD priamo cez nich - proces celkom priamočiary:
- vyplníš formulár
- odporučia ti reklamáciu u predajcu ale nenútia, pokojne to vieš riešiť priamo s nimi
- poskytneš údaje (myslím, že ani faktúru nemusíš, trvanie záruky si vedia overiť podľa SN, chceli základné info + fotky disku spredu/zozadu)
- odosielaš na vlastné náklady do Holandska ale pri váhe celej krabičky som sa bez problémov zmestil pod 100g, takže som platil za poistený list cca 5€, takže to ani nezabolelo
- vybavenie trvalo pár dní - 26.10. som dostal email, že prijali disk, 3.11. som už dostal email od TNT, že mi príde zásielka -- žiadna iná komunikácia medzitým nebola
- TNT to doručilo za 2 dni, dostal som nový kus.

T.j. v pohode proces ale také WD/Sandisk (ako spomína aj patro16 vyššie) sú v tomto predsa len lahôdkoví, tí vybavia aj odvoz zdarma. Adata je skôr podobná Corsair/EVGA, u tých tiež posielaš do ich servisného centra (ak reklamuješ priamo s nimi) na svoje náklady.
CASE: Define Mini C + BQ! Silent Wings 3 PSU: Corsair RM750x 2018 MB: MSI B450M Mortar CPU: Rezeň 3900X + Scythe Ninja 5 GPU: GTX 1080Ti Strix RAM: Viper Steel 3600MHz@CL14 (Ťamťung B-Die) SSD: Adata SX8200 480GB + Corsair MP510 960GB HDD: 2x WD Red 4TB Monitor: Ťamťung UE40NU7100 Myš: Logitech G403 Wireless Klávesnica: Gamdias Hermes Zvukový reťazec: Audio-GD R2R-11, Mr.Speakers Alpha Dog, JBL LSR305

Kryha
Nový používateľ
Nový používateľ
Príspevky: 64
Dátum registrácie: Pi 09. Apr, 2010, 19:45
Bydlisko: Nové Zámky

Re: Skúsenosti s RMA cez výrobcov

Príspevok od užívateľa Kryha » Pi 20. Nov, 2020, 09:39

Logitech (11/2020)

25.10.2020 - napísal som ticket na RMA, keďže myška G900 začala mať problém s rýchlym poklesom kapacity batérie.

12.11.2020 - nevydržal som to, žiadna odpoveď, ani ťuk, tak som zavolal na českú podporu, kde mi automat oznámil, že už neposkytujú podporu v českom jazyku, a že či si chcem pokecať s operátorom po anglicky. Objasnil som mu situáciu, on mi zaslal nejaké postupy ktoré treba vyskúšať (aktualizovať ovládače, vyskúšať na inom PC,...). Hneď v ten istý deň, t.j. 12.11.2020 som zaslal odpoveď, že uvedené postupy nepomohli a problém pretrváva.

20.11.2020 - prišla odpoveď od Logitechu, že na myš poskytujú 2 ročnú záruku, a keďže tá uplynula, mám sa obrátiť na nejakého opravára vo svojom okolí, nakoľko Logitech nemá servisné centrum na opravu tohto druhu produktov.

Za mňa veľké sklamanie, dúfal som v o niečo lepší prístup.

Napísať odpoveď

Návrat na "Reklamácie a paragrafy"