Strana 1 z 1

BSOD

Napísané: Št 09. Feb, 2017, 13:11
od používateľa marduk
Vyskytol sa u mňa BSOD, môžete mi pls skontrolovať minidump

http://leteckaposta.cz/917138302

Re: BSOD

Napísané: Št 09. Feb, 2017, 14:05
od používateľa Vlko
On Thu 9. 2. 2017 10:47:47 GMT your computer crashed
crash dump file: C:\WINDOWS\Minidump\020917-13572-01.dmp
This was probably caused by the following module: ntoskrnl.exe (nt+0x70400)
Bugcheck code: 0x3B (0xC0000094, 0xFFFFF800033A3054, 0xFFFFF8800A487720, 0x0)
Error: SYSTEM_SERVICE_EXCEPTION
file path: C:\WINDOWS\system32\ntoskrnl.exe
product: Microsoft® Windows® Operating System
company: Microsoft Corporation
description: NT Kernel & System
Bug check description: This indicates that an exception happened while executing a routine that transitions from non-privileged code to privileged code.
This appears to be a typical software driver bug and is not likely to be caused by a hardware problem.
The crash took place in the Windows kernel. Possibly this problem is caused by another driver that cannot be identified at this time

Re: BSOD

Napísané: Št 09. Feb, 2017, 14:22
od používateľa mp3turbo
dobre, a co sposobilo pad zobrazeneho modulu ked uz si dobry s debuggerom ?

[hint bez toho aby som sa pozrel : antivirus alebo driver na grafiku ?]

Re: BSOD

Napísané: Št 09. Feb, 2017, 18:20
od používateľa marduk
mp3turbo napísal:dobre, a co sposobilo pad zobrazeneho modulu ked uz si dobry s debuggerom ?

[hint bez toho aby som sa pozrel : antivirus alebo driver na grafiku ?]

antivír nemám, ramky skontrolované cez memorydiagnosticstool (nič nenašiel), gpu ovládače posledné (verzia legacy pre 5770)

Re: BSOD

Napísané: Št 09. Feb, 2017, 21:16
od používateľa Snake
dump nejde stiahnut, to je fakt problem v dnesnej dobe pouzivat normalne cloudy a nie tieto predpotopne ceske sracky ktore nemaju ani validne HTML?

Re: BSOD

Napísané: Št 09. Feb, 2017, 21:24
od používateľa Snake
mp3turbo napísal:dobre, a co sposobilo pad zobrazeneho modulu ked uz si dobry s debuggerom ?

[hint bez toho aby som sa pozrel : antivirus alebo driver na grafiku ?]
On nie je dobry s debuggerom, nakolko henten vypis nie je z debuggeru, ale tipujem z nejakeho BSoD view od Nirsoftu.

Vypis z debuggeru je takyto:

Kód: Vybrať všetko

Microsoft (R) Windows Debugger Version 10.0.14321.1024 AMD64
Copyright (c) Microsoft Corporation. All rights reserved.


Loading Dump File [D:\Data Store\Downloads\020917-13572-01.dmp]
Mini Kernel Dump File: Only registers and stack trace are available


************* Symbol Path validation summary **************
Response                         Time (ms)     Location
Deferred                                       srv*D:\Program Files (x86)\Windows Kits\10\symbols*http://msdl.microsoft.com/download/symbols
Symbol search path is: srv*D:\Program Files (x86)\Windows Kits\10\symbols*http://msdl.microsoft.com/download/symbols
Executable search path is: 
Windows 7 Kernel Version 7601 (Service Pack 1) MP (4 procs) Free x64
Product: WinNt, suite: TerminalServer SingleUserTS Personal
Built by: 7601.23572.amd64fre.win7sp1_ldr.161011-0600
Machine Name:
Kernel base = 0xfffff800`03063000 PsLoadedModuleList = 0xfffff800`032a5730
Debug session time: Thu Feb  9 11:47:47.993 2017 (UTC + 1:00)
System Uptime: 7 days 22:04:35.325
Loading Kernel Symbols
.

Press ctrl-c (cdb, kd, ntsd) or ctrl-break (windbg) to abort symbol loads that take too long.
Run !sym noisy before .reload to track down problems loading symbols.

..............................................................
................................................................
.....................
Loading User Symbols
Loading unloaded module list
............
*******************************************************************************
*                                                                             *
*                        Bugcheck Analysis                                    *
*                                                                             *
*******************************************************************************

Use !analyze -v to get detailed debugging information.

BugCheck 3B, {c0000094, fffff800033a3054, fffff8800a487720, 0}

A ako vidis, stack neobsahuje ziadne loadnute drivre, a neobsahuje ziadny tracing, system bezal 7 dni 22 hodin, takze mi je zahadou preco vlastne, ak to bol ntb, tak toto neni normalny stav a pozri si drivre, ak je to desktop, slo sa z Sx rezimu do S0? Preco hentaky uptime? Nemozes cakat skalny uptime od client masiny, to proste ne, server je vec ina.

Druha vec - dump je neuplny, preto sa neda ani zistit o co slo, nakolko urcite ako l33t h4xx0r mas vypnuty pagefile a nastavene iba generovanie minidumpu.

Re: BSOD

Napísané: Št 09. Feb, 2017, 23:50
od používateľa mp3turbo
Dell e6540, Win7 na ktorom pisem, keby som ja mal hentaky subor tak tam svieti uptime 23:23:59:02...
prenasany notebook samozrejme.

Re: BSOD

Napísané: Št 09. Feb, 2017, 23:51
od používateľa mp3turbo
jeeeeej a uz mam 24:00:01:19 ... z minidumpu by som asi vela chcel .cxr a .kb ze ?

Re: BSOD

Napísané: Št 09. Feb, 2017, 23:56
od používateľa mp3turbo
Marduk, noze hod aku konkretnu verziu tych ovladacov mas please : "gpu ovládače posledné (verzia legacy pre 5770)"

verzia, build, idealne aj datum, prihod prosim aj verziu driverov pre dosku (chipset)

Re: BSOD

Napísané: Pi 10. Feb, 2017, 03:29
od používateľa Snake
Vsetko ide ak mas dobre drivre, ja nevravim ze to je nemozne, ale keby si robil v domenovom prostredi vies ze ti zlyha TGT a mozes rebootovat, to iste AAD, v dnesnej dobe sleepovat, trapne, hlavne ked mame fast startup a nvme

Re: BSOD

Napísané: Pi 10. Feb, 2017, 08:48
od používateľa DankoPR
Trošku OT, ale Snake, ako najefektívnejšie prinútiť clientov v doménovom prostredí aby napr. každý 2-3. deň museli rebootnuť?

Re: BSOD

Napísané: Pi 10. Feb, 2017, 12:08
od používateľa marduk
mp3turbo napísal:Marduk, noze hod aku konkretnu verziu tych ovladacov mas please : "gpu ovládače posledné (verzia legacy pre 5770)"

verzia, build, idealne aj datum, prihod prosim aj verziu driverov pre dosku (chipset)
Verze balení ovladače: 15.20.1062.1004-150803a1-187669C
Verze Catalyst: 15.7.1
Verze programu AMD Catalyst Control Center: 2015.0804.21.41908

MB: MSI 870A-G54

Re: BSOD

Napísané: So 11. Feb, 2017, 05:31
od používateľa Snake
DankoPR napísal:Trošku OT, ale Snake, ako najefektívnejšie prinútiť clientov v doménovom prostredí aby napr. každý 2-3. deň museli rebootnuť?
zakaz sleep

Re: BSOD

Napísané: Ne 12. Feb, 2017, 20:20
od používateľa marduk
takže môže byť príčina tých bsod aj dlhá doba bežiaceho systému?(dávam pc do sleep)

Re: BSOD

Napísané: Ne 12. Feb, 2017, 22:01
od používateľa mp3turbo
moze. Staci jeden jediny trosku slabsi ovladac co pri tejto platforme nie je ziadny problem a... ono to vydrzi desatkrat, dvadsatkrat sleep, wake up, ale potom sa to vykoti. Inak ani to nemusi byt ovladac, staci nejaka haluska v BIOSe dosky, akykolvek software, proste moznosti je vela.