Strana 1 z 1

Microlab Solo6C problém -> reklamovať?

Napísané: Po 25. Dec, 2017, 12:56
od používateľa diemkej
Ahojte. Asi pred 2 mesiacmi som si na vaše doporučenie zaobstaral Microlaby Solo6C. Mám však s nimi problém od počiatku. Nie je to pravidelný problém, ale niekedy keď počúvam hudbu, tak na ľavom reproduktore (to je ten bez zosíku) vypadáva výškač. Niekedy len chrapčí, niekedy úplne vypadne.

Dosť mi to už brúsi uši, tak otázka, je to problém zosíka alebo repráku. Káble by mali byť OK, skúšal som to s viacerými káblami a stále rovnaký problém. Ďalší problém ako to reklamovať, keďže sú ešte v záruke a ten problém sa im nemusí hneď pri testovaní prejaviť. Aj ja som naň prišiel dlhodobejším používaním. Ako by ste to riešili vy?

Re: Microlab Solo6C problém -> reklamovať?

Napísané: Po 25. Dec, 2017, 13:18
od používateľa kllr007
Skus iný zdroj hudby. Ak to bude stále skús to nahrať či to tam bude počuť a následne to priložiť k RMA.

Re: Microlab Solo6C problém -> reklamovať?

Napísané: So 30. Dec, 2017, 20:53
od používateľa diemkej
Tak dnes som napísal do Datacompu, kde boli repro kúpené. Uvidíme, že čo odpíšu. Písal som v zmysle, že mám problém s repro, ale že nie stále sa prejavuje, že pri testovaní sa im tam nemusí prejaviť, či treba poslať nejaký dôkaz k tomu (video)...

Re: Microlab Solo6C problém -> reklamovať?

Napísané: Po 08. Jan, 2018, 14:36
od používateľa loleqboleq
Toto bude naisto problém s interným káblovaním/studeným spojom. Toto je určite na reklamku.

A hlavne, ty nemáš čo dokazovať, servis to má overiť, takže žiadne video robiť nebudeš, nemieň robiť robotu za niekoho iného.

Re: Microlab Solo6C problém -> reklamovať?

Napísané: Po 08. Jan, 2018, 15:49
od používateľa diemkej
Okej... Dúfam, že to otestujú poriadne, lebo im to tam potom pošlem aj druhý-krát. Nie stále sa totiž prejavuje.