Novy laptop problem

Všetko o notebookoch, PDA, tablet PC ich problémoch...
Balthik
Nový používateľ
Nový používateľ
Príspevky: 8
Dátum registrácie: St 07. Jan, 2015, 21:32

Novy laptop problem

Príspevok od používateľa Balthik »

Zdravim, neviem kam som to mal zaradit...

Pred tyzdnom som kupil tu v Anglicku notebook, aj s kamaratom, jemu prisiel normalny a mne prisiel taky ze mi nejde obraz a mam tam len vertikalne a horizontalne farebne ciary....
Chcem ho reklamovat, ale debata snimi je ako rozpravanie sa o 1 chlebe 5dni a nepohli sme sa...
Ked som ho cez HDMI zapojil do TV tak mi monitor ide, cital som daco na internete ze to je asi zle "zatlacena graficka karta" alebo nieco take s grafickou , treba otvorit notebook a daco dotiahnut , no ja vazne neviem


Prosim vas poradite mi ?

Obrázok
Používateľov profilový obrázok
gammaray
Administrátor
Administrátor
Príspevky: 7120
Dátum registrácie: Po 23. Okt, 2006, 02:00
Bydlisko: Kysucké Nové Mesto

Re: Novy laptop problem

Príspevok od používateľa gammaray »

:? vratit a pozadovat peniaze, ak je predajca taky ze dava ruky prec, tak nie je o com. Neviem sice ako tam funguje tento reklamacny system, ale toto je vada od vyroby zrejme, teda ak bol NB uplne novy. Pokial je to nove a vztahuje sa na to zaruka, tak predsa to nebudes otvarat...

PS- presun do mobilne pc
ZOSTAVA CPU: AMD 5600x MB: GIGABYTE B550M AORUS PRO-P (rev. 1.0) Cooler CPU: SilentiumPC Fera 5 RAM: Crucial Ballistix Black 16GB (2x8GB) DDR4 3600MHz CL16 M.2 SSD NVME system: Samsung 980 1TB M.2 SSD NVME data: Samsung 980 1TB DVD RW: Samsung SH-S183A GPU: GeForce RTX™ 3070 GAMING OC 8G (rev. 2.0) PSU: CORSAIR RM750x PSU 750W 80+ Gold 2021 Monitor: LG 32GK850F CASE: Fractal Design Define Mini Headset: KOSS SB/45 Repro: Fluid Audio F5 Myš: Logitech G Pro Klávesnica: Corsair K68 RGB OS: Windows 10 Pro 64bit
Používateľov profilový obrázok
lepermessiah
Sponzor fóra gold
Sponzor fóra gold
Príspevky: 2704
Dátum registrácie: Št 30. Dec, 2010, 02:41
Bydlisko: ZV

Re: Novy laptop problem

Príspevok od používateľa lepermessiah »

ak to otvoris, tak maju na teba paku a uz to riesit nebudu, takze pekne im to treba vratit a ziadat novy kus/opravu. ale podla toho co pises to skor bude len zle zatlaceny konektor pre displej (co ale tiez by bolo nutne otvarat notebook, cize to urcite neskusaj dat doporiadku)
Spoiler: ukázať
[Home]
[NAS]
Synology DS920+ / 12GB RAM / 4x IronWolf ST6000VN001 R.6 / 2x GigaByte GSM2NE3512GNTD + 2.5G ethernet
[Laptop]
Lenovo Yoga X1 gen.2 / 20JES0AJ00 + Samsung 970 EVO 1TB
[LCD]
Dell U2913WM
[Peripherals]
Topping DX3 Pro | Wavemaster Mx-3 | Superlux HD-662F | Logitech G815 + Kensington Slimblade Pro
[Work]
[Laptop]
Lenovo Legion 5 Pro / 82JQ00C3CK | 5800H + 2x Samsung 970 EVO Plus 2TB + 64GB RAM
[LCD]
Dell U4320Q + blink(1)
[Peripherals]
Sabaj D2 | AKG K72 | Logitech G413 Silver + Kensington Slimblade
Používateľov profilový obrázok
felipe25
Pokročilý používateľ
Pokročilý používateľ
Príspevky: 5770
Dátum registrácie: Po 19. Júl, 2010, 13:00
Bydlisko: Košice

Re: Novy laptop problem

Príspevok od používateľa felipe25 »

nerozumiem, to kde si kupil?? v Anglicku? mas od toho doklad? skus to riesit cez servisne stredisko a nie cez predajcu.
urcite nieco maju.
https://eu-rma.asus.com/pick_eu/uk/

tu zadas poziadavku, a oni poslu kuriera asi. tak to funguje na slovensku pre ASUS veci, obchadzas tym predajcu ale ked ten neriesi, tak ries cez asus.
Spoiler: ukázať
Main PC: Fractal Define Black R5 window, ASUS ROG STRIX Z390-E GAMING, Intel Core i5 9600K, Patriot Viper4 Series 16GB KIT DDR4 3000MHz CL16, ADATA XPG GAMMIX S5 SSD 256 GB SSD, 1x5TB + 1x4TB, GIGABYTE 1060 GTX 3GB, Blue-Ray LG, 23" Fujitsu Siemens LED LCD, key: Hama uRAGE, mouse: Logitech G700, Windows 10 Pro 64bit

NB work: Fujitsu Siemens Esprimo Mobile U9200 12", Windows 10 Pro 64bit

Huawei Mate 20 Pro
Motorola G7 Power
Apple iPad Mini 2 16GB
Používateľov profilový obrázok
16cmfan
VIP
VIP
Príspevky: 3591
Dátum registrácie: Ne 12. Júl, 2009, 09:31
Bydlisko: Bardejov

Re: Novy laptop problem

Príspevok od používateľa 16cmfan »

inak, neviem ci to je aj v UK - pre istotu si to prezisti: http://www.asus.com/cz/News/XTZyEUsn63Pe9Zw5

Lebo ak by nahodou mali taku akciosku a ty ho mas regnuty, vratia ti kacky + mas novy/opraveny nb...
Mobo Asus PRIME B450 Plus CPU Ryzen 7 5800X3D (Noctua NH-U12S + dual fan Noctua NF-A12) GPU MSI GeForce RTX 3070 Ventus 3X RAM G.Skill Ripjaws V F4-4000C18D-32GVK SSD Silicon Power P34A80 CASE Lancool 205 PSU Corsair RM550x case cooling: exhaust 2x Noctua F12, in-take 2x Lian Li 120mm

NB: Dell E7470 Skylake Core i5 + 8GB RAM + FHD IPS Foun: Oppo Reno 5Z
Main server: Asus PRIME A320M-K + Ryzen 5 2600 + GTX 1660Ti + 32GB Ram
NAS: QNAP TS-128 - 2TB Seagate Iron Wolf + MikroTik RB952
Peripherals: Dual monas setup 27" Samsung Odyssey G5 and AOC I2470Sw + Steelseries Apex 5 + Steelseries Rival 3 + QcK + Logitech G435
Používateľov profilový obrázok
felipe25
Pokročilý používateľ
Pokročilý používateľ
Príspevky: 5770
Dátum registrácie: Po 19. Júl, 2010, 13:00
Bydlisko: Košice

Re: Novy laptop problem

Príspevok od používateľa felipe25 »

to sa vsak netyka vad na novych bookoch - teda vad, ktore boli od kupy. Myslim ze je tam obmedzene na 30dni po kupe - vada sa musi prejavit az PO 30dnoch, do max. 1roka.
Spoiler: ukázať
Main PC: Fractal Define Black R5 window, ASUS ROG STRIX Z390-E GAMING, Intel Core i5 9600K, Patriot Viper4 Series 16GB KIT DDR4 3000MHz CL16, ADATA XPG GAMMIX S5 SSD 256 GB SSD, 1x5TB + 1x4TB, GIGABYTE 1060 GTX 3GB, Blue-Ray LG, 23" Fujitsu Siemens LED LCD, key: Hama uRAGE, mouse: Logitech G700, Windows 10 Pro 64bit

NB work: Fujitsu Siemens Esprimo Mobile U9200 12", Windows 10 Pro 64bit

Huawei Mate 20 Pro
Motorola G7 Power
Apple iPad Mini 2 16GB
Používateľov profilový obrázok
Chris
Pokročilý používateľ
Pokročilý používateľ
Príspevky: 5179
Dátum registrácie: Pi 13. Jan, 2006, 02:00
Bydlisko: Bratislava

Re: Novy laptop problem

Príspevok od používateľa Chris »

to si cez co kupoval ?
Master of PaloAlto NGFWs, Cisco ASAs
Balthik
Nový používateľ
Nový používateľ
Príspevky: 8
Dátum registrácie: St 07. Jan, 2015, 21:32

Re: Novy laptop problem

Príspevok od používateľa Balthik »

Kupoval som to cez laptopsdirect.co.uk

Uz to posunuli dalej ku volakej "handler" a ona mi dnes odpisala ze nie je v OFFICE ze sa mam obranit na CUSOTMER SERVICE - teda zase tam kde som pisal doteraz... mna uz porazi, idem skusit tu officialnu ASUS stranku.

Návrat na "Mobilné PC"