Strana 1 z 2

Rezanie

Napísané: Ne 05. Dec, 2004, 20:39
od užívateľa Riddick
Viem,ze to tu uz mnohokrat odznelo,ale ako mam pekne vyrezat dieru do bocnice bez toho,aby som ju znicil (skrivil,farba), no jednoducho odpisal tu bocnicu.Pisali ste,ze laserom je najlepsie rezat skrinku ale u nas neviem,ci tu niekto laserom reze.Asi to skusim vrtakmi a carbofrezou + niejaka ta brusna hlava do vrtacky postaci. Prosim vas poradte. Potom chcem tento project hodit sem.


Athlon XP 2100+|1733@2134|ABIT KD7-E KT333,512MB RAM CL2,5 , 80GB Maxtor

Napísané: Ne 05. Dec, 2004, 21:03
od užívateľa kOsTi
najjdenoduhsie asi priamociarov pilov :wink:

Napísané: Po 06. Dec, 2004, 09:39
od užívateľa ergi
Aky taky navod na rezanie najdes tu aj keD dotycny vtedy potreboval dieru do zdroja ale technika rezania by mala byt ta ista.
http://pcmodding.akropola.sk/modules.ph ... cle&sid=40

Napísané: Po 06. Dec, 2004, 10:10
od užívateľa Riddick
Dik. Nechcem, aby ta bocnica vyzerala, ako by ju krave z huby tahali.. Uz len tu katodu kupit, aj ked tu u nas neviem kde. Nevadi.

Napísané: Po 06. Dec, 2004, 11:00
od užívateľa AcE
tou priamociacou pilkou to ide ako po masle...len si zacpi usi,..robil som to cez vykend,ties som rezal bornicu,...ked je uz diera vyrezana,nastupluje pilnik,..ja som na tu hranu dal este buzirku a je to super..

Napísané: Po 06. Dec, 2004, 11:10
od užívateľa Riddick
Buzirku tam velmi nechcem davat. Co myslis, ked dam na dosku vacsi takt ako ma povole, nic sa s nou nestane. Max mi zacne pipat komp. Vyberiem jumper a bude.

Napísané: Po 06. Dec, 2004, 16:07
od užívateľa velijura
velijura napísal:Male postrehy z robenia okien do bocnic:
-bocnicu si treba oblepit krycou paskou aby sa neposkrabala
-na pasku si nakreslime buducu dieru
-do rohov si navrtame diery (asi tak ø8, ked mame obluky, tak tam dame diery 3 - na zaciatok, do stredu a na koniec obluku
-dieru vyrezeme priamociarou pilou v ktorej mame upnuty list na rezanie kovov s co najjemnejsimi zubami pricom rezeme od diery k diere
-na pozadovany "tvar" dobrusime ostrym pilnikom
-nalamene si plexi a vyvratame don potrebne otvory (ochrannu foliu dame dole az tesne prad samotnym nalepenim plexi)
-plexi lepime bud obojstrannou lepiacou paskou alebo silikonom alebo nejakym inym lepidlom co drzi na kovoch a plastoch
-plexi mozme aj prisrobovat, ale hrozi, ze ked viacej utiahneme skrutky, tak nam praskne


...tot vsjo...

PS: ja to lepim obojstrannou lepiacou paskou na prichytavanie emblemov na auta...
...staci si len pozriet thread "plexi" o nieco nizsie...

...ako to vyzera si mozes pozriet bud vo fotogalerii alebo na mojej stranke :arrow: http://members.chello.sk/j.velicky/My%20Computer.html...

Napísané: Po 06. Dec, 2004, 23:50
od užívateľa Diviak
Ja to vyrezavam ,,lupienkovou" pilkou. :D Mam taky list (ak sa to da tak nazvat) na kov co ma zuby do vsetkych smerov. Je to asi najbezpecnejsie a najpresnejsie. Vypilovacka je sice menej pracna ale nema rada mensie radiusy a riziko poskodenia alebo prezohybania je daleko vacsie.

Napísané: Po 06. Dec, 2004, 23:53
od užívateľa diablik87
ja osbne som vyrezaval vacsie plochy flexou:)) a mensie plochy lupienkovou pilkou+ jemny modelarsky pilnik......pokial nie si UPLNE drevo tak vysledok bude super

Napísané: Ut 07. Dec, 2004, 10:47
od užívateľa Riddick
diablik87:ja osbne som vyrezaval vacsie plochy flexou:)) a mensie plochy lupienkovou pilkou+ jemny modelarsky pilnik......pokial nie si UPLNE drevo tak vysledok bude super

drevo niesom,len som sa pytal,ze kto to ako robil.aj tak mi to bude robit sused,ma na to naradia (dufam).

Napísané: Ut 07. Dec, 2004, 15:02
od užívateľa kremso
Ja som to robil vrtackou. Staci si do bocnice s kruzitkom do plechu urobit kruznicu s priemerom vetraku, a druhu o nieco mensiu. Do tej mensej s kirnerom urobit vrypy vzdialene od seba o nieco viac ako preimer vrtaku s ktorym chces vrtat. Potom vyvrtaj diery tam kde si predtym urobil vrypy, a medzedry medzi dierami vysekaj. Potom staci uz len rucnym polgulatym pilnikom vybrusit podla tej prvej kruznice. Ak sa s tym trochu pohras bude to perfektne.

Napísané: Ut 07. Dec, 2004, 15:38
od užívateľa Riddick
kremso napísal:Ja som to robil vrtackou. Staci si do bocnice s kruzitkom do plechu urobit kruznicu s priemerom vetraku, a druhu o nieco mensiu. Do tej mensej s kirnerom urobit vrypy vzdialene od seba o nieco viac ako preimer vrtaku s ktorym chces vrtat. Potom vyvrtaj diery tam kde si predtym urobil vrypy, a medzedry medzi dierami vysekaj. Potom staci uz len rucnym polgulatym pilnikom vybrusit podla tej prvej kruznice. Ak sa s tym trochu pohras bude to perfektne.
Ten vetrak umiestnim na plexisklo. Na zadnej strane skinky som nemusel vrtat,stacilo kliestami vyseknut. Tu hlavne ide o tu bocnicu a plexisklo

Napísané: Ut 07. Dec, 2004, 15:47
od užívateľa Riddick
Co myslite. Vedeli by mi sklari vyrobit do 5,25 pozicie plexi,myslim aj bocnu stranu? Alebo si mam kupit jedno tensie plexisklo a jedno hrubsie a navrtat ich? Chcem do tejto pozicie umiestnit vetrak. Dokonca som si vcera usporiadal kable, pozliepal a umiestnil do boku skrinky. Sa tesim ako male dieta. Uz aby to bolo hotove. a jedna pekna katoda do vnuta. Aky vetrak by som mal kupit? Hlavne nech vzduch prudi.

Napísané: St 08. Dec, 2004, 16:00
od užívateľa Riddick
Navrh je hotovy,uz to jen zrealizovat.. :twisted:

Napísané: St 08. Dec, 2004, 23:53
od užívateľa eSPe
Hlavne nech vzduch prudi- to zalezi kam ten ventilator umiestnis, potom nepotrebujes do skrinky "turbinu z lietadla" aby ti to uchladilo