Strana 4 z 4

Re: Metro 2033 benchmark

Napísané: Ne 11. Júl, 2010, 14:10
od používateľa crux2005
Gigabyte GTX 470 @ default
GeForce 258.80 Beta @ Q, Tri-opt. on, clamp, sample opt. off

i7 @ 3,8GHz
6GiB RAM
Vista x64, SP2

D3D 11, very high, AAA, 16xAF, DOF a Tessellation on, adv. physX off, 1920x1080:

min: 13 FPS
max: 28 FPS
avg: 23,5 FPS


najnáročnejší je koniec s množstvom DOF a efektov
zbytok 180s (nVidia nehovorí o dĺžke testu, spomína len level) je pomerne nenáročný + len AAA

v mojej testovacej scéne (cursed) je GTX 470 dokonca mierne výkonnejšia ako HD 5870 @ default - v 1920x1200, D3D 10, 4xMSAA, very high, 16xAF
vo všetkých ostatných testoch s D3D 10/11 už nemá dosť VRAM

1920x1200, D3D 11, 4xMSAA, very high, 16xAF, DOF a tessellation on, potrebuje ~1100MB VRAM podľa GeForce ovládača
zaujímavé je tiež, že v menu je o 100MB väčšia spotreba VRAM ako v hre :laugh:

Re: Metro 2033 benchmark

Napísané: Ne 11. Júl, 2010, 15:40
od používateľa dexterav
na tej hre je najnáročnejšie práve menu :hysterical:

Re: Metro 2033 benchmark

Napísané: Po 18. Mar, 2013, 15:09
od používateľa Kknightley
Fuf, neviem síce ako to beží na GTX670/680 ale skúsil som benchmark na R7970@GHZ a veru, nie je to bohvie čo :D

Všetko na max,1920x1080,DX11/DOF/TESSELATION/PHYSX = ON
AF 16x MSAA 4x

Average Framerate: 39.00
Max. Framerate: 83.45
Min. Framerate: 4.37

no nič moc veru :D čakal som aspoň 45 fps :/

Re: Metro 2033 benchmark

Napísané: Po 18. Mar, 2013, 15:20
od používateľa dexterav
asi tak beží metro pri max detailoch na všetkom
inak dosť pomôže DOF na OFF :)

Re: Metro 2033 benchmark

Napísané: Po 18. Mar, 2013, 16:15
od používateľa Kknightley
ale ono je nachuja len ten benchmark .. hra mi fičí celkom pekne aj s DOF zapnutym, teda aspoň väčšinou... pri hodení granátu idú fps celkom rapídne dolu (fog). Zatial som mal fps 25 iba nazačiatku hry ako sa vychadza zo stanice von, tak vo vnútri stanici to bolo fakt low neviem prečo :) vonku a dalej mi to zatial behá relatívne v pohode okolo 55FPS, pri väčších prestrelkách to idek 40 fps kedy ako ... benchmark ma trošku zneistil :D

Re: Metro 2033 benchmark

Napísané: Po 18. Mar, 2013, 16:18
od používateľa dexterav
ano v hre to je lepšie , ale zase oveľa nie resp nieje to ako crysis že tomu stačí 20fps

Re: Metro 2033 benchmark

Napísané: Po 18. Mar, 2013, 17:39
od používateľa Kknightley
Presne ako píšeš, nehýbe sa to plynulo aj pri nižších FPS, je to dosť cítiť. Hlavne tá physx a advanced DoF robí svoje. Keď som to vypal, ako si poradil, tak +20 fps bez problémov :D

ale zase musím povedať že pri tomto engine mi lepšie držia takty na karte, ako pri cryengine, tam mi zvykne nad 1600mhz pamäte hodiť artefakty tak po hodinke hrania, tu to šlape aj s pamäťami aj jadrom oveľa vyššie, ešte som nenarazil na strop :P

//edit:
by ma zaujímalo ešte, že keď mám ten DoF zapnuty tak miestami keď sa hybem a točí sa myšou tak mi to tak ako keby "trhá" pričom fps je cez 50 miestami 70 presne v tých úsekoch kde sa to tak "trhá" ... akonáhle vypnem DoF tak to trhanie z 80% zmizne ... neviem či je to len niečo na AMD kartach alebo čo ... každopádne je to otravné

Re: Metro 2033 benchmark

Napísané: St 03. Apr, 2013, 13:46
od používateľa Tibor26
Ja som ho presiel cele na gtx480, full HD, dx 11, setko very high, tes a do enabled. Slo to vcelku ok.

Re: Metro 2033 benchmark

Napísané: St 03. Apr, 2013, 13:58
od používateľa STENLY
každý kto to hral tak dobre vie, že sa to nedá hrať na max plynule na jednom jadre ;)

Re: Metro 2033 benchmark

Napísané: Po 30. Jún, 2014, 17:39
od používateľa HEAD
HEAD napísal:Testujte v 1920x1080 nebo 1680x1050 DX11 vse max jen misto 4xAA pouzijte AAA
Save pozice http://extrahardware.cnews.cz/files/ima ... ro2033.zip
Metodika je stejna jako na EHW

Kód: Vybrať všetko

 Používám uloženou hru takřka ze začátku hry (Chase) česky je to přeloženo jako honička, vozíkem jedete tunelem a než se vám ve snové vizi objeví příšera, logování FRAPSem ukončím (180 s). Benchmarkovací sekvence asi není nejtěžší možná, i tak ale současným kartám stačí a asi pár let ještě bude, výhodou je dobrá opakovatelnost.
Phenom2x4 3.7Ghz
4GBram
2x 5850
cat 10.6

1680x1050
1x5850
Min: 14 - Max: 31 - Avg: 24.027
2x 5850
Min: 27 - Max: 57- Avg: 44.662

1x5850 po oc na 1000/5000
Min: 18 - Max: 38 - Avg: 30.609
2x5850 po oc na 850/4800(5870)
Min: 32 - Max: 65 - Avg: 51.920

1920x1080
1x 5850
Min: 12 - Max: 26 - Avg: 20.821
2x5850
Min: 24 - Max: 47 - Avg: 38.724
2x5850 po oc na 850/4800
Min: 28 - Max: 54 - Avg: 44.744
Z nudy sem to pretestoval na moji GTX670.Stejny nastaveni jako pred 4 roky.
i5 2500k@4500Mhz
8GBram 1600
GTX670
337.61
1920x1080 vse max +AAA
Min: 27 - Avg: 43.944 - Max: 54
GTX670@1280/7400
Min: 30 - Avg: 51.050 - Max: 63