Teraz po niekolko hodinovych testoch som zistil ze s originalnym biosom pri 2164 MHz a 5544 MHz ma grafika lepsie vysledky ako s OC biosom od STRIX-u pri 2240Mhz a 5900 Mhz. Haluz
Paráda, vidno, že znovu nemusí človek riešiť nič viac, než GW/Palit a MSI. Teda len to tam bolo zaujímavé (hluk a teploty), stačilo všade vymaxovať PL a už by sa líšili max v desatinách FPS.
Inak bios z tej uspesnej Zotac karty ma v moje karte od EVGA lepsie vysledky ako original povodny pri identickych nastaveniach.
Je to sice len 0,25% naviac ale je
ANo, v-sync mam zapnuty, ani som doteraz nevedel co to je...
Niekde sa neodporuca inde zasa ano, je lepsie s ci bez? Teoreticky, naco viac fps pri 60hz monitore...
Ide o to, že to je celé o tom znížiť lag a V-Sync je známy dvoma vecami - navýšením týchto lagov a často aj papaním viac prostriedkov (sú hry, kde je vidieť, že napríklad GPU usage s V-Syncom stúpne o 20% a to je často dosť).
Vo všeobecnosti sa to všetko teraz rieši borderless windowed módom, kde okrem toho, že vieš kľudne používať alt-tab a winkey a trebárs pozrieť cez prehliadač ako robiť quest, ktorý robíš bez toho, aby sa ti hra minimalizovala,... Okrem iného fps sa nelimituje a používa sa šikovnejší Windows V-Sync (s tzv. triple bufferingom), ktorý je proste lepšou voľbou.
Buď máš možnosť priamo v hre alebo jednoducho takmer všetky hry do toho dáš manuálne automatizovaným programom Borderless Gaming.
Osobne určite odporúčam používať radšej to ako V-Sync-y v hrách.
Pastu by som nemenil, nepomoze ti to vobec nic podla mojich skusenosti, tam je limit hlavne ten vzduchovy chladic, mozno to tak pomaha na grafikach co maju nabehane aspon 1 rok a viac. Mne ten Doom daval na mojej GTX 1080 okolo 100fps v jednej lokacii, ked som to tak narychlo zapol cez DSR a OpenGL, Vulkan som neskusal, mozno testnem dnes, skoda, ze v tom blbom Vulcane nefunguje RivaTuner OSD.