postovne

Sem píšte správy pre Administrátorov a Moderátorov o problémoch s fórom, prihlasovaní­m ...
POZOR: Vyriešené otázky a problémy sú odstraňované
Používateľov profilový obrázok
lezgy
Pokročilý používateľ
Pokročilý používateľ
Príspevky: 3754
Dátum registrácie: Ne 20. Feb, 2005, 20:00
Bydlisko: Trebišov... mesto kde nik nepracuje a všetci sa maju dobre

postovne

Príspevok od používateľa lezgy »

zdar
v poslednej dobe som zaregistroval u uzvatelov podmienku
"ak nieco nefunguje prachy vratim, ale bez postovneho"
cisto informacne

pokial viem, ale mozno sa mylim, ale praktizujem to takto ja, ak nieco nejde a reklamujem, tak vyrobca/predajca mi preplaca reklamacne naklady cize postovne
doteraz som s tym inkdy nemal problem a urcite niesom sam
takisto to funguje aj na niektorych forach...nemenujem kvoli dajme tomu reklame
ale zase neviem ci to zakon uklada, to asi nie...
neplanuje sa dolozit pravidlo ktore by usmernilo tuto halusku tuna na fore?
dovody su myslim kazdemu zrejme

ak nieco kupujem a nejde nebudem predsa stratovy na niecom, co keby som vedel ze nefunguje, tak to nekupim
dik
1, Intel® NUC Kit 6i3SYH

2, HP 4330s
Používateľov profilový obrázok
Gudas
VIP
VIP
Príspevky: 6514
Dátum registrácie: Po 09. Okt, 2006, 02:00
Bydlisko: Rudina (27)

Re: postovne

Príspevok od používateľa Gudas »

Myslím že skôr ako direktíva v pravidlách by to malo ostať na rozumnej dohode predávajúceho a kupujúceho. Lebo potom by sme namiesto riešenia vážnejších prípadov museli naháňať 1,30€ poštovné...

[môj názor]
Spoiler: ukázať
Desktop| ASRock Z68 Pro3-M | Core i3 3220 @ 3,4GHz + Phanteks PH-TC14PE (pasívne) | 12GiB DDR3 1333MHz | MSI GTX760 Gaming | SuperFlower Golden King 550W 80+ Platinum | Crucial m4 256GB + WD 1TB Red 2,5" 5400rpm @ Scythe Quiet Drive| Fractal Design Define Mini + Nexus D12SL-12 + Noiseblocker PK-1 + Scythe Gentle Typhoon | LG IPS235 + LG L225WT | Creative Inspire T2900 + Beyerdynamic DT990 Pro + Creative X-Fi HD | Logitech MX1100 + QcK Steel mini
Laptop| Acer Aspire One 753 | Celeron U3400 (1,06GHz) | 2x2GiB DDR3 | A-DATA S599 128GB
PC.sk IRC kanál PC.sk
Práve testujem: - Next: -
Používateľov profilový obrázok
lezgy
Pokročilý používateľ
Pokročilý používateľ
Príspevky: 3754
Dátum registrácie: Ne 20. Feb, 2005, 20:00
Bydlisko: Trebišov... mesto kde nik nepracuje a všetci sa maju dobre

Re: postovne

Príspevok od používateľa lezgy »

ak bude nejake pravido a sa porusi, tak nasleduje ban
ci nie ?
tiez sa len pytam
1, Intel® NUC Kit 6i3SYH

2, HP 4330s
Používateľov profilový obrázok
Bikermotyl
VIP
VIP
Príspevky: 3253
Dátum registrácie: Ne 22. Máj, 2005, 20:00
Bydlisko: Brezová pod Bradlom

Re: postovne

Príspevok od používateľa Bikermotyl »

pravidlo nebude, nie je dôvod

preplácanie "reklamačných nákladov" je predsa záležitosťou predávajúceho vs. kupujúceho, a v žiadnej z týchto pozícii fórum nevystupuje
...ak niekomu predaj/nákup nevyhovuje, jednoducho nereaguje. Ak reaguje, zrejme mu vyhovujú podmienky uvedené v danom threade, čiže s nimi súhlasí.
Používateľov profilový obrázok
icefire
Pokročilý používateľ
Pokročilý používateľ
Príspevky: 6216
Dátum registrácie: So 01. Nov, 2008, 19:48
Bydlisko: Vieden/Bratislava

Re: postovne

Príspevok od používateľa icefire »

lezgy napísal:zdar
v poslednej dobe som zaregistroval u uzvatelov podmienku
"ak nieco nefunguje prachy vratim, ale bez postovneho"
cisto informacne

pokial viem, ale mozno sa mylim, ale praktizujem to takto ja, ak nieco nejde a reklamujem, tak vyrobca/predajca mi preplaca reklamacne naklady cize postovne
doteraz som s tym inkdy nemal problem a urcite niesom sam
takisto to funguje aj na niektorych forach...nemenujem kvoli dajme tomu reklame
ale zase neviem ci to zakon uklada, to asi nie...
neplanuje sa dolozit pravidlo ktore by usmernilo tuto halusku tuna na fore?
dovody su myslim kazdemu zrejme

ak nieco kupujem a nejde nebudem predsa stratovy na niecom, co keby som vedel ze nefunguje, tak to nekupim
dik
GABO sa napr. v topicu o alze vyjadril, ze peniaze za postovne ani v pripade uspesnej reklamacie nevrati. I ked je to, ako pises, otazne (ked ich napr. alza a vela inych predajcov vracaju, dokonca aj bez vyziadania - PGS). Teraz som mal napriklad reklamaciu Noctua fanu v tichepc a vzhladom akym tonom GABO v topicu reagoval, tak som ani o poziadanie vysky postovneho neziadal (predsa len som dostal zadarmo sroby :cool: ). Radsej mat pristupny fajn obchod ako pohadaneho majitela :D

Inak sa necudujem, ze to predavajuci napise, predsa len to nebyva vzdy jeho chybou, napr. RAM moduly nie su kompatibilne s MOBO atd.. Tiez by som sa k tomu postavil tak isto, ina vec je napr. ked zataji, ze vec je pokazena, vtedy by som ziadal plnu sumu spat, i to sa mi uz stalo, ked som kupil pokazenu HD4830 na fore. Predavajuci zacvakal pekne postovne tam, aj spat.

Just my two cents.
Spoiler: ukázať

i5-12600K + Noctua NH-D14 + 2x Noctua @ MSI PRO Z690-A DDR4 - WD SN550 1TB @ Win10 PRO + WD RED 3TB - ASUS TUF 3070 OC 8GB + Alienware 3418DW G-Sync - Kingston HyperX Predator 16GB 3000MHz - Corsair RM850x (2021) - Fractal Define R2 + 3x Noctua - Logitech G502 + Glorious PC Gaming Race Stealth Extended + Ducky One SF - Xonar DX + HyperX Cloud + Behringer MS16 - 2x Xbox Series X Wireless Controller & Wireless Receiver - Philips 55PUS730412

Návrat na "Správy pre Administrátorov"