Vlastný web/portál

Sekcia o programovaní, programovacích jazykoch...
tronaldo55
Nový používateľ
Nový používateľ
Príspevky: 3
Dátum registrácie: Ut 20. Feb, 2018, 13:18

Vlastný web/portál

Príspevok od používateľa tronaldo55 »

Zdravím Vás :)

Chcel by som sa opýtať skúsených programátorov či by mi mohli poradiť ako začať programovať, nejakú takú postupnosť pri výučbe jazykov programovania.

V budúcnosti mám v pláne si vytvoriť vlastný portál na internete a chcel by som radu od tých, ktorí majú s niečim takým už skúsenosti aby mi poradili ktoré jazyky by som sa mal naučiť. Tvorbu svojej webovej stránky si chcem spraviť celú sám (naprogramovať) , nechcem použiť šablony pre vytvorenie svojej web stránky akých je na internete veľa. Chcem si všetko spraviť sám. Pozeral som sa a jediné čomu som pochopil, čo by som sa mal naučiť je, že potrebujem vedieť programovať v Php. Kukal som na internete ako sa učiť programovanie a našiel som výbornu stránku akonaweb.sk kde je kompletná mapa programovania aj na čo sa daný jazyk využíva. Mám v pláne sa naučiť programovať, len by som chcel vedieť či by ste mi poradili na začiatok nejaku knihu o programovaní, vlastne s čím by som mal vôbec začať. Do budúcna plánujem aj kurzy v programovaní sa do nich zapojiť a tak sa učiť.

Chcel by som aby sa mi tu niekto taký vyjadril aby m napísal, že ako vlastne začať ak chcem niečo spraviť /naprogramovať.

V tomto som úplný nováčik takže príjmem každu radu a dobre ju zvážim
Používateľov profilový obrázok
materik
Používateľ
Používateľ
Príspevky: 2252
Dátum registrácie: Št 10. Apr, 2008, 14:00
Bydlisko: Prešov

Re: Vlastný web/portál

Príspevok od používateľa materik »

V dnesnej dobe by som sa viac orientoval na JavaScript a z neho vychadzajuce zbojstva. PHP je v stave, ze od neho firmy davaju ruky prec, uz sa len udrziavaju stare veci a vyvoj novych sa robi v JS frameworkoch. Tu ocakavam, ze niekto bude oponovat, no ja som sa uz dlho nestretol s tym, ze by sa hladal PHP clovek na novy projekt.