Programovanie fyziky svalu

Sekcia o programovaní, programovacích jazykoch...
Užívateľov profilový obrázok
upir102
Používateľ
Používateľ
Príspevky: 602
Dátum registrácie: Pi 04. Jan, 2008, 14:00
Bydlisko: Vinohrady nad Váhom

Programovanie fyziky svalu

Príspevok od užívateľa upir102 » Ne 14. Jún, 2015, 20:09

Ahojte ,
Mám na pláne urobiť simuláciu zošívania ľudského svalu , takže hneď sa mi vynára kopa otázok :D
Vymodelevaný sval ( v autodeskt-e ) sa hodí do ENGINU Unity 3D 5.1 .
Ide o to aby sa ten sval pri zošívaní správal "akoby reálne" ( hýbal by sa sťahoval a atď) , treba spraviť algoritmus na pohyb svalu alebo stačí to vymodelovať v Autodeskt , napríklad ? ( je tam možnosť , kde sa dá nastaviť to , že konkrétny model bude mať povrch napr . koberec , sklo a potom sa to vyrenderuje , dá sa také niečo uložiť a vložiť aj do Unity 3D ?)

Ak by sa to nedalo spraviť v autodeskt , má niekto s takým niečím skúsenosti pomohol by kde by som mohol začať ?

Ďakujem za odpovede :)

Užívateľov profilový obrázok
shiro
najsilnejší, najkrajší, najmúdrejší BOSS
najsilnejší, najkrajší, najmúdrejší BOSS
Príspevky: 6563
Dátum registrácie: Št 21. Dec, 2006, 02:00
Bydlisko: Banska Bystrica
Kontaktovať užívateľa:

Re: Programovanie fyziky svalu

Príspevok od užívateľa shiro » Ne 14. Jún, 2015, 21:18

autodeskt neexistuje a autodesk je firma vyrabajuca niekolko softverov...pochybujem ze modelujes vo firme :-)

V nejakom 3d modeleri (od blendera po 3dsmax ci maya) si to vymodelujes a otexturujes, aby to vyzeralo ako chces.
nasledne ten model importnes do toho 3d enginu a tam ho otexturujes, co je este jednoduche. nasledne ho rozhybes prislusnymi funkciami na to urcenymi alebo napisanim vlastneho kodu, pripadne shaderov pre to rozhybanie.

Nieje to nic co sa naucis za dva dni, podobne veci rataj tak dva tyzdne, az sa zorientujes, rozkukas a daco vytvoris...
Xeon E3-1231v3, 16GB DDR3, Gigabyte Z97-D3H, Samsung 840evo 120GB, Crucial MX300 525GB, 2x WD 1TB, Gainward GTX1060 6GB, Corsair RM550x, 24" BenQ GW2470H
iPad Air 16GB, iPhone SE 32GB

Užívateľov profilový obrázok
upir102
Používateľ
Používateľ
Príspevky: 602
Dátum registrácie: Pi 04. Jan, 2008, 14:00
Bydlisko: Vinohrady nad Váhom

Re: Programovanie fyziky svalu

Príspevok od užívateľa upir102 » Po 15. Jún, 2015, 22:31

No áno neexistuje mal som na mysli MAYA , modeli boli v nej robené ..ale to je jedno musí sa spraviť teda ten algoritmus . A v Unity som povytváral už viacero vecí len skôr takých ľahších .
Tie shadere vedel by si popísať bližšie čo konkrétne sú ? Ja som si myslel že sú to tiene :D
Alebo vedel by niekto poradiť kde by sa malo začať pri takomto programovaní ?

Užívateľov profilový obrázok
shiro
najsilnejší, najkrajší, najmúdrejší BOSS
najsilnejší, najkrajší, najmúdrejší BOSS
Príspevky: 6563
Dátum registrácie: Št 21. Dec, 2006, 02:00
Bydlisko: Banska Bystrica
Kontaktovať užívateľa:

Re: Programovanie fyziky svalu

Príspevok od užívateľa shiro » Ut 16. Jún, 2015, 13:02

Tak to sa este mas co ucit...
shadere su male programiky v specialnom jazyku podobnom C++ beziace cisto na graf. karte cez pixelshader a vertexshader
tu deformaciu objektu mozes robit bud cez toto alebo nejakym skriptom, zalezi na tom aky mas engine.
Xeon E3-1231v3, 16GB DDR3, Gigabyte Z97-D3H, Samsung 840evo 120GB, Crucial MX300 525GB, 2x WD 1TB, Gainward GTX1060 6GB, Corsair RM550x, 24" BenQ GW2470H
iPad Air 16GB, iPhone SE 32GB

Užívateľov profilový obrázok
upir102
Používateľ
Používateľ
Príspevky: 602
Dátum registrácie: Pi 04. Jan, 2008, 14:00
Bydlisko: Vinohrady nad Váhom

Re: Programovanie fyziky svalu

Príspevok od užívateľa upir102 » Št 18. Jún, 2015, 17:54

aha ďakujem :) zas som o niečo múdrejší :) , asi začnem scriptom bude sa to robiť v Unity :)

Napísať odpoveď

Návrat na "Programovanie"