Poistenie na telefon

Sekcia primárne určená k radám o nákupe PC komponentov a príslušenstva...
Používateľov profilový obrázok
palci
Používateľ
Používateľ
Príspevky: 582
Dátum registrácie: Ne 09. Jan, 2011, 01:42
Bydlisko: Dublin, Irsko :-)

Poistenie na telefon

Príspevok od používateľa palci »

Ahojte ma niekto skusenosti so Samsung Mobile Care?

Kupil som teraz S9tku a premyslam, ze ci do toho ist alebo nie. Sluzba stoji 133e a potom 80e pri vymene telefonu (vymenia ho maximalne 2x).

Moje otazky teda zneju: 1) mate nejake skusenosti - nerobia problem pri vymene? 2) kolko stoji oprava displeju? pokial je to menej ako tych 213e tak je otazne, ze ci sa to vyplati, no pokial je to viac tak by som do toho siel.

Dakujem vam za odpoved.

tu je odkaz na sluzbu: je to ceska varianta lebo zijem v cesku a kupil som mobil tam www.samsung.com/cz/services/mobile-care/
bondro
Nový používateľ
Nový používateľ
Príspevky: 74
Dátum registrácie: Ne 02. Aug, 2009, 23:12
Bydlisko: Vráble

Re: Poistenie na telefon

Príspevok od používateľa bondro »

Tak na základe vlastnej skúsenosti by som ti radšej odporučil si za to priplatiť.

Ja som si kúpil v predpredaji Note 8 za 999€, pred asi mesiacom sa mi *drbal na zem a praskol mi horný ľavý roh predného displeja. Podotýkam, že som mal aj 3D sklo a pevné púzdro, ktoré chráni aj rohy. Aj napriek tomu displej praskol :( Výmena stojí krásnych 400€ minimálne. A v tejto dobe ho nový zoženieš na bazoši okolo 550€ fungláč. Takže ho môžem hodiť do koša, lebo stratil uplne hodnotu a meniť displej za 400€ a potom ho streliť na bazoši ako používaný za 400-450 sa logicky neoplatí. Rozmýšlal som aj nad výmenou displeja svojpomocne, kde komplet displej stojí cca 250€ ale keď som si pozrel video, ako to prebieha, radšej som od toho ustúpil.

Takže ja keby som už kupoval tak drahý mobil, tak tých 140€ investujem a mám pokoj.

P.S. kupujem, teda kupoval som skoro každú novinku od Samsungu a nikdy mi telefon nespadol. Stalo sa mi to iba jediný krát a aj to pri tom najdrahšom :)
CPU: Intel Core i7-8700K MB: Gigabyte Aorus Z390 Pro Wifi FAN: Kraken x62 GPU: EVGA GTX 1050 Ti SC 4GB Mini RAM: Corsair Vengeance LPX Blue 16GB 3000MHz SSD: M.2 Samsung 960 EVO 1TB, SSD SanDisk Ultra 3D 1TB HDD: Seagate BarraCuda 3 TB PSU: Corsair RM650x CASE: Fractal Design Define R6 USB-C LCD: AOC Q3279VWF MOUSE: Dream Machines DM1 Pro S KEYBOARD: CONNECT IT Premium CI-45 REPRO: Trust Tytan 2.1
NOTEBOOK: DELL XPS 17 L702x: i7-2720QM | 8GB Kingstone 1333mhz RAM | Nvidia GT555m 3GB | 1TB Samsung Evo 850 SSD | 1TB Samsung HDD 7200RPM | DVD+-RW | 17,3" 1080p AG Screen | 9 cell battery | Backlit keyboard
PHONE: Samsung Galaxy Note 9 Duos 512GB
Muhyng
Používateľ
Používateľ
Príspevky: 862
Dátum registrácie: Pi 01. Sep, 2006, 02:00
Bydlisko: Poprad

Re: Poistenie na telefon

Príspevok od používateľa Muhyng »

Mne to doporučila predavačka v NAY. Asi štyri dni po kúpení telefónu vtedy ročná dcéra zahryzla všetkými dvoma zubmi do otvoru na reproduktor a praskla displej. V predajni mi poradili, čo mám napísať do tlačiva aby mi to uznali. Ale telefón iba zadarmo opravili. Bohužiaľ odvtedy sadal za displej prach a nakoniec vrátili po tretej reklamácii peniaze.

Návrat na "Nákupná poradňa"