Strana 2 z 4

Re: Hlbší pohľad na dead pixle - normy, reklamácie, objasnenia..

Napísané: Po 19. Jan, 2009, 17:45
od používateľa Snake
Z princípu sa dá povedať jediné, že LG akurát na záchod (aj tam by to bol high-end). Rovnako ako DELL.

Pri 130€ je to viacmenej jedno ktorý vezmeš, všetky sú TN a na jedno kopyto, poobzeraj sa po nejakom Samsungu, isto stačiť bude.

Čo sa týka druhého riešenia, tak by som odporučil Samsung 2233RZ, ak to nepotrebuješ nejak narýchlo kupovať, tak odporúčam počkať, budeme ho mať na test, tam si spravíš obraz o ňom. Pýši sa práve titulom hráčsky monitor, keďže má 120Hz. Osobne som zvedavý ako si poradí s farbami :-)

Ad k reklamáciam (a výmenným podmienkam), všetko je na predajcoch, 95% z nich netuší, že nejaká norma existuje, 3% o nej "niečo vie", ale nezaoberajú sa tým, 1% z nich vie o nej ale nepristupuje k RMA a norme tak ako by mal, a ďalšie 1% rešpektuje túto normu a bez problémov ti monitor pri vadných pixloch naspäť zoberie.

Re: Hlbší pohľad na dead pixle - normy, reklamácie, objasnenia..

Napísané: Po 19. Jan, 2009, 19:21
od používateľa Dominic
Diky moc za info. Tu 19-tku si este daku pozriem, ale už viem že to bude Samsung. No a som zvädaví na ten 3D monitor dufam len ze to nebude na ukor farieb. Neponahla mi to nakolko mam grafiku z desktopu na reklamacke takze by som to aj tak nevyužil a do kym budu info o 2233RZ tak si vystacim s 19-tkou. Este raz diky.

Re: Hlbší pohľad na dead pixle - normy, reklamácie, objasnenia..

Napísané: Po 16. Mar, 2009, 00:48
od používateľa Wratha
A nemam pravo ako zakaznik si pred kupou/podpisanim prevzatia skontrolovat ci je dany tovar v poriadku? Neriesilo by to casom vypalene pixle, ale aspon tym odnovoty vypalenym by sa dalo vyhnut...

Re: Hlbší pohľad na dead pixle - normy, reklamácie, objasnenia..

Napísané: Po 16. Mar, 2009, 16:20
od používateľa Snake
Ako zákazník právo na to máš, ale vadné pixle sú súčasťou procesu akým sa LCD vyrába, čiže sa to od tej hranice neberie ako poškodenie

Re: Hlbší pohľad na dead pixle - normy, reklamácie, objasnenia..

Napísané: Ut 17. Mar, 2009, 15:22
od používateľa Wratha
Cize normalne v ageme, bgs, alebo podobnom shope mozem niekoho silit aby mi ten monitor najskor predviedli?

Asi by sa to dalo najst niekde v obchodnom zakonniku, ale neskusali ste to niekto?

Re: Hlbší pohľad na dead pixle - normy, reklamácie, objasnenia..

Napísané: Po 06. Apr, 2009, 17:37
od používateľa tommy1104
Zdravím.

Ak mám na novom 22" LCD Samsung (práve vybalený), vadný 1 subpixel, vymenili by mi ho?

Prejavuje sa iba pri modrej obrazovke ako čierny bod.

Re: Hlbší pohľad na dead pixle - normy, reklamácie, objasnenia..

Napísané: Po 06. Apr, 2009, 17:48
od používateľa Andre
musia,ale ty musis do 3dni od kupy :)

Re: Hlbší pohľad na dead pixle - normy, reklamácie, objasnenia..

Napísané: Po 06. Apr, 2009, 17:52
od používateľa tommy1104
Od toho ako to dorazí ku mne, alebo odkedy objednám?

Inak, oplatí sa to vôbec podľa Vás? Inak som s ním plne spokojný a toto som náhodou zazrel na testovacích obrazcoch na čistomodrej ploche.
A mal som predtým pískajúce LG a tento Samsung konečne nepíska, tak neviem, či to radšej nenechať tak.
Plus ešte nejaké 2-3 stovky poštovné k nim. Monitor stál 5600.

Re: Hlbší pohľad na dead pixle - normy, reklamácie, objasnenia..

Napísané: Po 06. Apr, 2009, 18:02
od používateľa Andre
ak mas v okoli autorizovany servis samsungu tak zbehni,napr columbex

Re: Hlbší pohľad na dead pixle - normy, reklamácie, objasnenia..

Napísané: Po 06. Apr, 2009, 18:16
od používateľa tommy1104
Som zo Zvolena.
Je tu niekde v okolí?
Mohli by ste mi prosím nájsť, ak tu niečo je?
Nemám teraz nejak čas, súri ma škola.
Ďakujem veľmi pekne.

Re: Hlbší pohľad na dead pixle - normy, reklamácie, objasnenia..

Napísané: Po 06. Apr, 2009, 22:55
od používateľa KingTommy
Ja by som sa nato vykašľal, veď aj sa stalo, mám jeden vadný čierny pixel asi v dvoch tretinách výšky aj šírky obrazovky. A jednen vadný biely subpixel v polke šírky obrazovky úplne dole. TEnto subpixel je viditeľný iba keď sa naňho pzoerám priamo, z uhla ho nevidno. Čierny pixel je vidno stále na hocjakom podklade, samzorejme keď je čierny tak s čiernym a všeobecne tamvým pozadím splýva. Jedná sa o 22" Samsung T220. Vadný pixel som mal hneď po prvom zapnutí PC, a možno aj subpixel, ale ten som si všimol až niekedy pred dvoma týždňami.

Netrápi ma to vôbec, aj tak už to reklamovať (zatiaľ) nemôžem. :)

Re: Hlbší pohľad na dead pixle - normy, reklamácie, objasnenia..

Napísané: Ut 07. Apr, 2009, 14:47
od používateľa tommy1104
Jj, nechám to tak, viditeľné to je iba na modrej obrazovke a nejako to neruší.

Re: Hlbší pohľad na dead pixle - normy, reklamácie, objasnenia..

Napísané: Ut 07. Apr, 2009, 16:39
od používateľa KingTommy
Môžeš ísť reklamovať keď budeš mať 3 a viac vadných pixelov a 5 a viac vadných subpixelov. :)

Re: Hlbší pohľad na dead pixle - normy, reklamácie, objasnenia..

Napísané: Ut 07. Apr, 2009, 16:42
od používateľa tommy1104
Teraz som sa bavil o tej 3-dňovej lehote.

Re: Hlbší pohľad na dead pixle - normy, reklamácie, objasnenia..

Napísané: Ut 07. Apr, 2009, 16:57
od používateľa KingTommy
Ja viem, môj príspevok bol zase reakcia na to, že to necháš tak a LCD vymeniť nejdeš. Do budúcna.