Servisne menu a zaruka

Všetko o monitoroch CRT, LCD paneloch...
lele007
Používateľ
Používateľ
Príspevky: 938
Dátum registrácie: St 28. Jan, 2009, 01:14
Bydlisko: Kosice

Servisne menu a zaruka

Príspevok od používateľa lele007 »

Ahojte.

Asi blba otazka, ale vstupom do service menu na telke (sony) stratim zaruku? Alebo ked tam nenastavujem nic, tak ono sa neloguje vobec?

Dik
MSI PRO B650M-P | AMD Ryzen 5 7600 | Patriot Viper Venom 32GB KIT DDR5 6000MHz | Endorfy Fera 5 | Montech AIR 1000 SILENT Black | Apacer AS2280Q4U 1 TB | ASUS TUF GAMING 750B
Dunar
TV & Audio expert
TV & Audio expert
Príspevky: 3969
Dátum registrácie: Ne 06. Sep, 2015, 12:17

Re: Servisne menu a zaruka

Príspevok od používateľa Dunar »

Tazko by niekto zistil ze si sa hrabal v servisnom menu. Pokial tam nieco uplne zasadne nezmenis. Len neviem naco ti to je.
lele007
Používateľ
Používateľ
Príspevky: 938
Dátum registrácie: St 28. Jan, 2009, 01:14
Bydlisko: Kosice

Re: Servisne menu a zaruka

Príspevok od používateľa lele007 »

Hladal som usage hours, lebo mi poslali vystavny kus. Tak ci mozem argumentovat ohladom dodatocnej zlave z informacii co som tam nasiel.
MSI PRO B650M-P | AMD Ryzen 5 7600 | Patriot Viper Venom 32GB KIT DDR5 6000MHz | Endorfy Fera 5 | Montech AIR 1000 SILENT Black | Apacer AS2280Q4U 1 TB | ASUS TUF GAMING 750B
Používateľov profilový obrázok
dendroid
Sponzor fóra gold
Sponzor fóra gold
Príspevky: 3659
Dátum registrácie: Pi 13. Jan, 2006, 02:00
Bydlisko: Košice

Re: Servisne menu a zaruka

Príspevok od používateľa dendroid »

Ak ti poslali vystavny kus bez tvojho vedomia, tak by som to okamzite vratil a stazoval sa ...
lele007
Používateľ
Používateľ
Príspevky: 938
Dátum registrácie: St 28. Jan, 2009, 01:14
Bydlisko: Kosice

Re: Servisne menu a zaruka

Príspevok od používateľa lele007 »

Hned som napisal a odpisali na to, ze mozu ponukat dodatocnu zlavu alebo samozrejme mozem poslat spat. Problem je v tom, ze maju len 4 kusy (kus po predajni), takze ono asi vsetky budu vystavne. Teraz mali plosne 10% zlavu na vsetko, takze keby som dostal este daco nad ramec toho, tak by som to asi aj nechal. Ano pocitam aj s tym, ze v obchode na tom spustali demo videa non stop na plnej pecke (obrazovo). Alebo podla vas blbost a mal by som vratit aj tak?
MSI PRO B650M-P | AMD Ryzen 5 7600 | Patriot Viper Venom 32GB KIT DDR5 6000MHz | Endorfy Fera 5 | Montech AIR 1000 SILENT Black | Apacer AS2280Q4U 1 TB | ASUS TUF GAMING 750B
Dunar
TV & Audio expert
TV & Audio expert
Príspevky: 3969
Dátum registrácie: Ne 06. Sep, 2015, 12:17

Re: Servisne menu a zaruka

Príspevok od používateľa Dunar »

Pokiaľ je s tym TV opticky všetko ok, tak to nemusi byť žiaden problem. Keby to bol oled, tak to je ina pesnička, ale u LCD až tak nevadi že už ma nejake kilometre nabehane.
lele007
Používateľ
Používateľ
Príspevky: 938
Dátum registrácie: St 28. Jan, 2009, 01:14
Bydlisko: Kosice

Re: Servisne menu a zaruka

Príspevok od používateľa lele007 »

Pozeral som vcera na staticke farebne obrazky ci budem vidiet nejake dead pixle (su brutalne male na 4k lol) alebo burn in (je to vobec problem pri led/lcd alebo len oled?), ale nic som nenasiel.. Takisto 2 filmy sme uz pozreli a vsetko ok.. na TV nie su ani skrabance a nic.

Lcd/led panely by mali vydrzat 60-80.000 hodin (aspon na googli sa pise tak), co neviem ci je pravda, ale zas aj elektronika (trafo atd) je okolo toho, co nemusi vydrzat az tolko?! Ale aj nas stary Samsung vydrzal 10 rokov, takze dufam, ze ani pri Sony s tym nebude problem.
MSI PRO B650M-P | AMD Ryzen 5 7600 | Patriot Viper Venom 32GB KIT DDR5 6000MHz | Endorfy Fera 5 | Montech AIR 1000 SILENT Black | Apacer AS2280Q4U 1 TB | ASUS TUF GAMING 750B
Používateľov profilový obrázok
dendroid
Sponzor fóra gold
Sponzor fóra gold
Príspevky: 3659
Dátum registrácie: Pi 13. Jan, 2006, 02:00
Bydlisko: Košice

Re: Servisne menu a zaruka

Príspevok od používateľa dendroid »

A aky to je model ? Nech je predstava, ako dlho tam bol v predajni vystaveny Podla toho ti skor niekto poradi, ci ho vracat alebo nie. Dost mozne, ze by si kupil nieco inde a lepsie, nechal by som si poradit. Ale drzost teda riadna, predavat nieco a ani neuviest, ze je to vystaveny kus a poslat ti to. A dodatocne ponukat zlavu. Ja by som im to uz len z principu vratil a nech si po to pekne pridu ku mne do bytu a sami si to spracu kompletne. Ako sorry, ale vystaveny kus rovna sa pouzivany kus, takze to nemozu predavat ako nove. Ked im to tam v predajni bezalo minimalne 12 hodin denne nonstop 6 mesiacov. Z ktoreho obchodu si to kupoval ?
Používateľov profilový obrázok
Memnon
Pokročilý používateľ
Pokročilý používateľ
Príspevky: 3911
Dátum registrácie: Po 11. Sep, 2006, 02:00
Bydlisko: Bratislava

Re: Servisne menu a zaruka

Príspevok od používateľa Memnon »

Tipujem že Planeo
MB:ASUS Maximus XI Hero / CPU:i9 9900k@5.1(4.8cache)@1.234V / CPUcooler:AC Liquid Freezer II 240 + CM Maker Gel / RAM:4x8GB Patriot Viper 4133Mhz@4oooCL18 / GPU:Gigabyte RTX 4070ti Eagle@0.925V/2670/24600 / SSD:Samsung 970 Evo Plus 2TB / HeadSet:Steelseries Arctis 7 / mouse:Steelseries Rival 650 / keyboard:Fnatic Streak RGB / PSU:Seasonic Focus Plus 850 gold / case:Fractal Design Define R6 Black + Noctua NF-A14 PWM / monitor:Acer Predator XB323UGP
CageJ
Redaktor
Redaktor
Príspevky: 7967
Dátum registrácie: Ne 02. Jan, 2011, 01:43
Bydlisko: Presov

Re: Servisne menu a zaruka

Príspevok od používateľa CageJ »

Na Phillips padá záruka ak je model vystavený, pozor na to! Je tam krátka hodinová životnosť potom. U Sony neviem. Ale LCD stráca jas už po 10 000 hodinách ako nič.
dendroid napísal: So 02. Máj, 2020, 11:58 A aky to je model ? Nech je predstava, ako dlho tam bol v predajni vystaveny Podla toho ti skor niekto poradi, ci ho vracat alebo nie. Dost mozne, ze by si kupil nieco inde a lepsie, nechal by som si poradit. Ale drzost teda riadna, predavat nieco a ani neuviest, ze je to vystaveny kus a poslat ti to. A dodatocne ponukat zlavu. Ja by som im to uz len z principu vratil a nech si po to pekne pridu ku mne do bytu a sami si to spracu kompletne. Ako sorry, ale vystaveny kus rovna sa pouzivany kus, takze to nemozu predavat ako nove. Ked im to tam v predajni bezalo minimalne 12 hodin denne nonstop 6 mesiacov. Z ktoreho obchodu si to kupoval ?
Notebooky ala herné MSI sa ako vystavené predávajú bežne. Ak sú 3 na predajni znamená - 1 vystavený+ 2 skladom.
Dunar
TV & Audio expert
TV & Audio expert
Príspevky: 3969
Dátum registrácie: Ne 06. Sep, 2015, 12:17

Re: Servisne menu a zaruka

Príspevok od používateľa Dunar »

Zaruka na vystaveny kus samozrejme nepada.
CageJ
Redaktor
Redaktor
Príspevky: 7967
Dátum registrácie: Ne 02. Jan, 2011, 01:43
Bydlisko: Presov

Re: Servisne menu a zaruka

Príspevok od používateľa CageJ »

asi som sa zle vyjadril
V podmienkach je to tak, ze je tam obmedzeny pocet hodin, a komerne pouzitie a tam mozes narazit pri vystavnych kusoch.
Dunar
TV & Audio expert
TV & Audio expert
Príspevky: 3969
Dátum registrácie: Ne 06. Sep, 2015, 12:17

Re: Servisne menu a zaruka

Príspevok od používateľa Dunar »

To sa ale tyka predajcu, nie zakaznika. Aby tebe neuznali zaruku, na to nie je zakonny ramec.
lele007
Používateľ
Používateľ
Príspevky: 938
Dátum registrácie: St 28. Jan, 2009, 01:14
Bydlisko: Kosice

Re: Servisne menu a zaruka

Príspevok od používateľa lele007 »

Memnon napísal: So 02. Máj, 2020, 12:00 Tipujem že Planeo
Nay. Promo 10% spat ako nay body.
dendroid napísal: So 02. Máj, 2020, 11:58 A aky to je model ? Nech je predstava, ako dlho tam bol v predajni vystaveny Podla toho ti skor niekto poradi, ci ho vracat alebo nie. Dost mozne, ze by si kupil nieco inde a lepsie, nechal by som si poradit. Ale drzost teda riadna, predavat nieco a ani neuviest, ze je to vystaveny kus a poslat ti to. A dodatocne ponukat zlavu. Ja by som im to uz len z principu vratil a nech si po to pekne pridu ku mne do bytu a sami si to spracu kompletne. Ako sorry, ale vystaveny kus rovna sa pouzivany kus, takze to nemozu predavat ako nove. Ked im to tam v predajni bezalo minimalne 12 hodin denne nonstop 6 mesiacov. Z ktoreho obchodu si to kupoval ?
Sony Bravia KD-55XF9005 za 729eur.. to je model z roku 2018, preto si myslim, ze posledne 2 kusy co este ostalo su vystavene (tj by sa mi neoplatilo poslat spat ak by som chcel od nich objednat odznova). Na zaciatku tyzdna ako som objednal este mali 7 kusov dokopy. Bezalo 1000 hodin.
Mne inac nevadi, ze je pouzity. Hlavne ak to znamena , ze je vacsia sanca na to, ze sa pokazi do 2 rokov co je este v zaruke.. stale lepsie, ak by bol uplne novy kus co odide o 3 roky :-D
Ale ano, pristup uplne na rit, ze dostanes rovno vystavny kus, nie ani 'len' rozbaleny.
MSI PRO B650M-P | AMD Ryzen 5 7600 | Patriot Viper Venom 32GB KIT DDR5 6000MHz | Endorfy Fera 5 | Montech AIR 1000 SILENT Black | Apacer AS2280Q4U 1 TB | ASUS TUF GAMING 750B
Dunar
TV & Audio expert
TV & Audio expert
Príspevky: 3969
Dátum registrácie: Ne 06. Sep, 2015, 12:17

Re: Servisne menu a zaruka

Príspevok od používateľa Dunar »

To je zvlastne. Lebo Nay zvykne pisat ze maju len vystaveny kus. Kazdopadne urcite pytaj zlavu. Nebolo tam uvedene ze bol vystaveny.

Návrat na "Monitory a zobrazovacie zariadenia"