ma to spolocneho velmi vela..preotze to co AO stmavi sa prave viac stmavi pri hdr monitore..alebo poznas inu techniku v hrach co toto robi ? realtime tienovanie celej sceny by ti zrejme nepotiahla ziadna masinamino_85 napísal: ↑Ne 18. Mar, 2018, 17:21 Hej, musia sa spraviť dva rôzne profily. Keby to bolo len na strane monitora, tak všetky hry by boli automaticky HDR ready.
AO je niečo celkom iné, je to v princípe veľmi primitívny spôsob ako vytvoriť dojem väčšieho kontrastu okolo objektov na scéne, s tým o čom je HDR to nemá nič spoločné.
cize ak by si vypol AO..tak sa v hre defakto "vypnes" aj hdr..kedze v hre inu techniku dynamiky kontrastu nemas
uz ale pletiem hrusky do pomarancov..hlavne som chel vediet,preco nemozem mat farby v bf1 ako v tom videu,kedze v tom videu farby take mam ..