Strana 2 z 4

Re: LG 32GK850G (32" VA, 2560x1440p, 165Hz, G-Sync)

Napísané: Pi 31. Aug, 2018, 16:52
od používateľa eSsay
Ten DELL som mal na také 3 týždne aj ja. Pre mňa ale bolo 2560x1440p na 27" malé, takže som šiel do 31.5" :) čo je to isté ako 1080p na 24". Čo sa týka farieb, tak po miernej úprave RGB sú pekné (čierna TOP). Odozvu pri FPS hrách cítim úplne minimálne (oproti TN), raz hej, inokedy nie ... ale to bude asi tou debilnou myškou :laugh: IPS a VA panely sú na tom s odozvou asi na rovnako. TN je predsa len lepšie vo všeobecnosti. Napríklad na PG279Q som necítil odozvu vôbec, akokeby som hral na TN panely, pritom je to IPS.

Ak by si vymenil DELL za LG, tak dostaneš:
- lepšie podanie farieb aj pozorovacie uhly,
- zväčší sa Ti raster (108.79 ppi vs. 93.24 ppi),
- horší stojan,
- nejaký ten VA glow (ale to je skôr panelová lotéria).
- a najdôležitejšie!!! RGB podsvietený zadný kruh :D :D veľmi dôležitá vecička pri gejmingu v dnešnej dobe ;)

Re: LG 32GK850G (32" VA, 2560x1440p, 165Hz, G-Sync)

Napísané: Št 03. Jan, 2019, 11:06
od používateľa paranoid.asian
no stale som ho nekupil, stale sa obsivam.
na alze sa uz nove nepredavaju, maju len rozbalene (ktovie preco bol vrateny).

oplati sa stale tento kupit, ci uz su medzitym nejake ine lepsie veci, co by sa oplatili zobra skor?
na predoslej strane si spominal acer i asus.

na tom delli, mi dost vadi ta cierna, a hlavne tie prechody medzi otienami, pri filmoch. pri hrach to nerobi. dafaq? o.O
a neviem, mozno by som asi uvital 32" pri tomto rozliseni, lebo mam pocit, ze zacinam byt slepy (starnem)
a v csgo napr., ked potom sadnem za 24" na 1080p tak total amnezia pre oci a odrazu vidim.

Re: LG 32GK850G (32" VA, 2560x1440p, 165Hz, G-Sync)

Napísané: Št 03. Jan, 2019, 11:16
od používateľa BiFino
Na CES ma byt predstaveny LG 38GL950G len ta cenovka bude asi niekde inde :) https://www.144hzmonitors.com/monitors/ ... 0g-review/

Re: LG 32GK850G (32" VA, 2560x1440p, 165Hz, G-Sync)

Napísané: Št 03. Jan, 2019, 11:23
od používateľa paranoid.asian
dik za tip
tak to bude asi cenovka ozaj inde :)
a je zakriveny, neviem ci si na to zvyknem rsp chcem zvykat (aj ked, vraj, zvyknut si nie je problem)

a neviem ci chcem ist do vacsieho rozlisenia (2k sa mi zda ako perfect sweet spot, avsak nemam otestovane nic vyssie, tak sa mozem aj mylit).
cim vacsie rozlisenie, tym drahsiu gpu budem vzdy potrebovat.

Re: LG 32GK850G (32" VA, 2560x1440p, 165Hz, G-Sync)

Napísané: Št 03. Jan, 2019, 11:45
od používateľa BiFino
Zas az take zle to nie je, tych 95 fps by ti mala 1080 ti potiahnut a monitor kupujes na dlhsiu dobu takze gk vymenis skor ako monitor :) nejake porovnanie som nasiel tu https://levelskip.com/consoles/GTX-1080 ... -Benchmark

Re: LG 32GK850G (32" VA, 2560x1440p, 165Hz, G-Sync)

Napísané: Št 03. Jan, 2019, 13:27
od používateľa eSsay
@paranoid.asian: no, ten 32" LG má fakt debilný stojan. Kúpil som alternatívny HAMA, ktorý je perfektný.
jj, tiež som tak vtedy rozmýšlal, že 2560x1440p je taký ideál pre GTX 1080 Ti / RTX 2080 a som spoko :)

Re: LG 32GK850G (32" VA, 2560x1440p, 165Hz, G-Sync)

Napísané: Št 03. Jan, 2019, 13:50
od používateľa paranoid.asian
a ako na to pozeras teraz? :)
ci uz by si radsej vacsie/mensie rozlisenie?

no, ked sa to da poriesit stojanom, nemusi to byt teda az taka tragedia.
ide mi hlavne o to, ci mam stale pozerat po tomto, alebo sa uz pozerat po inych, novsich modeloch.

k tej odozve, ako to pocitujes? je to stale poznat, rsp vadi to?
viem, ze pri pomalsich hrach (ets2, witcher3 a pod) mi to bude jedno, ale hravam i csgo, ci r6s alebo bf, tak aby som nelutoval zasa.

Re: LG 32GK850G (32" VA, 2560x1440p, 165Hz, G-Sync)

Napísané: Št 03. Jan, 2019, 19:20
od používateľa eSsay
Tak udržať 144 fps v nových hrách je problém aj pri 2560x1440p (mám GTX1080Ti a nevyhodím 1300€ za RTX2080Ti :D), takže 1080p by bolo lepšie. Ale potom by musela ísť nižšie aj uhlopriečka kvôli rasteru, a to by som bol zase na začiatku kedy som prechádzal z 24" 1080p na 32" 1440p.
Ja som s 32" spokojne vysmiaty a minimálne 3 - 4 roky nehodlám ísť do 4K/144Hz, pretože aktuálne na to nie je HW...... alebo financie :laugh:
Ale ako píšeš, 2k je taký sweet spot.

Jop, ten stojan ma fakt sklamal, ale na Alze som kúpil HAMA za nejakých 50€ a parádne drží :good:
Keď tak porovnám, napr. ASUS ROG monitory majú výborne stabilné stojany, Acer Predatory detto.

Určite už sú aj novšie modely LG, alebo aj iných značiek, nesledujem dajak teraz, treba popozerať. Neviem akú chceš uhopriečku, či s/bez zakrivenia, ultrawide, koľko chceš PPI, a pod. ...
Ty máš teraz ten DELL S2716DG ?? Tiež som ho mal, fajný monitor na hry.

V BF5 čo som nedávno rozbehal nepociťujem žiadne oneskorenie, len treba ponastavovať veci v Options ako V-sync: off, Future frame rendering: on, a podobne a hlavne mať myšku, ktorá má 1000Hz pooling rate. Ale napr. v Overwatchi tú odozvu trošku cítim, raz je to menej, inokedy viac, asi jak sa PC vyspí abo ja neviem prečo :D
Kedysi som dlhé roky hrával "závodne" CS 1.5 / 1.6 na 144Hz TN monitore s 1ms odozvou, takže preto ten rozdiel TN vs. VA trošku cítim. Ale sú to proste desatiny sekundy pri pohybe myškou, zanedbateľné. Plus monitor má nastavenia Response time off/normal/fast/faster, takže aj to možno trochu zlepší odozvu.

Re: LG 32GK850G (32" VA, 2560x1440p, 165Hz, G-Sync)

Napísané: Št 03. Jan, 2019, 23:59
od používateľa paranoid.asian
nazad do 1080p a ted 24" uz nikdy viac -.-

ked si presiel z toho dellu na tento lg, ako si pocitoval to zvacsenie rasteru?
som v tych recenziach zachytil, ze ten vacsi raster trochu rozostri ikony na ploche (rozstiahne) ale to mi moze byt uplne jedno (da sa aj to zmensit, scalovanie vo win).
v hrach (ako cs, ci bf) to bude aj vyhoda, ze vsetko bude trocha vacsie, nie?
pri filmoch a pod, mi vadia tie prechody farieb, hlavne cierna bola uplne taka rozstvorcekovana. tu to s tymto nehrozi asi predpokladam.
Kedysi som dlhé roky hrával "závodne" CS 1.5 / 1.6 na 144Hz TN monitore s 1ms odozvou, takže preto ten rozdiel TN vs. VA trošku cítim. Ale sú to proste desatiny sekundy pri pohybe myškou, zanedbateľné. Plus monitor má nastavenia Response time off/normal/fast/faster, takže aj to možno trochu zlepší odozvu.
asi to bude len o zvyku, ja uz aj tak tak rychly ako ti co to hraju den co den nebudem tak mozno to spomalenie mi ani tak nebude vadit, ale rad by som si to pozrel nazivo, skoda ze to nemaju nikde vystavene, aspon som teda nikde nevidel.

no nic, asi to budem vyberat pekne dlho.

Re: LG 32GK850G (32" VA, 2560x1440p, 165Hz, G-Sync)

Napísané: Pi 04. Jan, 2019, 07:06
od používateľa kllr007
paranoid.asian napísal: Št 03. Jan, 2019, 23:59
pri filmoch a pod, mi vadia tie prechody farieb, hlavne cierna bola uplne taka rozstvorcekovana. tu to s tymto nehrozi asi predpokladam.
To nebude monitorom.

A skalovanie DPI vo Windows je nespoľahlivé a dosť rozbité, to treba vždy vypnúť. A menšie ako 100% sa nedá dať takže zmenšovanie neprichádza do úvahy.

A prečo by HUD a UI malo byť v raji väčšie mi hlava tiež neberie. Dnešné hry majú toto poriesene a nech nastavis akékoľvek rozlíšenie tieto veci sú rovnako veľké.

Re: LG 32GK850G (32" VA, 2560x1440p, 165Hz, G-Sync)

Napísané: Pi 04. Jan, 2019, 08:28
od používateľa paranoid.asian
a cim myslis, ze to moze byt?

tj pravda vlastne, scalovanie pod 100% nejde.

toto som nejak nepochopil. ale, tym ze mas vacsiu obrazovku a rozlisenie stale rovnake, tak v porovnani rovnakeho rozlisenia s mensou uholoprieckou, sa ten obraz natiahne (afaik), a teda (logicky) by malo byt vsetko o nieco vacsie na tom 32" monitore oproti 27".

Re: LG 32GK850G (32" VA, 2560x1440p, 165Hz, G-Sync)

Napísané: Pi 04. Jan, 2019, 08:47
od používateľa kllr007
Schválne si skús dať nižšie rozlíšenie či bude všetko v hre väčšie. Nebude.
Rovnako vo Windows nebude nič rozostrene, to je len keby si použil rozlíšenie iné ako natívne pre daný panel. Eastern bude väčší ale to neznamená rozmazany obraz.

K filmom - bitrate, bitova hĺbka, nastavenie prehrávača atď atď atď

Re: LG 32GK850G (32" VA, 2560x1440p, 165Hz, G-Sync)

Napísané: Pi 04. Jan, 2019, 10:28
od používateľa paranoid.asian
preco myslis, niektori hraju na nizsich rozliseniach?
v takom csgo je uplne bezne, ze na 24" displejoch nehraju native 1080p ale niektori hc hraci maju aj menej.
(imho, su na to rozlisenie zvyknuti (zo starsich verzii hry), maju top fps ake je mozne z daneho enginu dostat a maju to aj vsetko vacsie)

mne ide o zachovanie 2k rozlisenia, ale asi kvoli komfortu zvacsit uhlopriecku bude uplne stacit.

k tomu bitrate u videii, v podstate suhlas. to nebude o monitore.

Re: LG 32GK850G (32" VA, 2560x1440p, 165Hz, G-Sync)

Napísané: Pi 04. Jan, 2019, 11:01
od používateľa kllr007
Lenže CSGO beží na starom source engine ktorý to tak blbo skaluje (rovnaký problém má HL2 keď chcem hrať v DSR Downsamplig). Moderné hry (BF) tento problém nemajú.

Re: LG 32GK850G (32" VA, 2560x1440p, 165Hz, G-Sync)

Napísané: Pi 04. Jan, 2019, 22:55
od používateľa eSsay
paranoid.asian napísal: Št 03. Jan, 2019, 23:59 ked si presiel z toho dellu na tento lg, ako si pocitoval to zvacsenie rasteru?
som v tych recenziach zachytil, ze ten vacsi raster trochu rozostri ikony na ploche (rozstiahne) ale to mi moze byt uplne jedno (da sa aj to zmensit, scalovanie vo win).
v hrach (ako cs, ci bf) to bude aj vyhoda, ze vsetko bude trocha vacsie, nie?
pri filmoch a pod, mi vadia tie prechody farieb, hlavne cierna bola uplne taka rozstvorcekovana. tu to s tymto nehrozi asi predpokladam.
Pociťoval som to pozitívne :laugh: nemusím teraz žmúriť na malé písmenká. Pre mňa je ideálne tých 92 ppi.
Jop, trošku sú ikonky na ploche väčšie. V hrách si vieš nastaviť veľkosť HUD.... aspoň vo väčšine.
A k tým filmom, môže to byť, že si pozeral nejaký nekvalitný bdrip.

Škálovanie je fajn ale len čo sa týka Windows vecí. Taký STEAM napr. ti už rozmaže...

Jóóó CS 1.5 som hrával na 800x600, dobré časy :D všetko bolo veľké, hlavy padali jedna radosť.