Star Citizen

Hry a problémy s nimi...
POZOR: žiadny WAREZ
Používateľov profilový obrázok
16cmfan
VIP
VIP
Príspevky: 3591
Dátum registrácie: Ne 12. Júl, 2009, 09:31
Bydlisko: Bardejov

Re: Star Citizen

Príspevok od používateľa 16cmfan »

https://robertsspaceindustries.com/citizencon

Takze CitizenCon je za dverami 10.10.2018


V rovnaky den dostaneme pristup do verzie 3.3 PTU - kde bude konecne implementovany OCS, Bind Culing a adlsie optimilazacie. Podla unikov informacii z Avokad (co je uzka skupina vybranych testerov pod NDA, ale vzdy nieco unikne na net) to vyzera, ze hra bude konecne hratelna. 50 - 60 fps davali v pohode hraci, takziez sa znizila spotreba Ram, kde bez OCS hra kludne zrala 13GB, teraz sa to pohybuje v rozmedzi 5 - 7GB MAX. Aj ked na kazdom videu co som videl to bolo vacsinou okolo 3GB a bolo jedno ci to bolo na planete, nad planetou alebo na porte Olisar.

Po vydani 3.3 PTU sa potom zakratko na to dostane aj na Planetu Hurston a jej 4 mesiace, takze hra co do obsahu sa zvacsi niekolkonasobne.
Dalej s 3.3 pridu konecne suboje s FPS AI... viac info: https://robertsspaceindustries.com/road ... ar-Citizen
Na prezeranie priložených súborov nemáte dostatočné oprávnenia.
Mobo Asus PRIME B450 Plus CPU Ryzen 7 5800X3D (Noctua NH-U12S + dual fan Noctua NF-A12) GPU MSI GeForce RTX 3070 Ventus 3X RAM G.Skill Ripjaws V F4-4000C18D-32GVK SSD Silicon Power P34A80 CASE Lancool 205 PSU Corsair RM550x case cooling: exhaust 2x Noctua F12, in-take 2x Lian Li 120mm

NB: Dell E7470 Skylake Core i5 + 8GB RAM + FHD IPS Foun: Oppo Reno 5Z
Main server: Asus PRIME A320M-K + Ryzen 5 2600 + GTX 1660Ti + 32GB Ram
NAS: QNAP TS-128 - 2TB Seagate Iron Wolf + MikroTik RB952
Peripherals: Dual monas setup 27" Samsung Odyssey G5 and AOC I2470Sw + Steelseries Apex 5 + Steelseries Rival 3 + QcK + Logitech G435
ANONYM_a7

Re: Star Citizen

Príspevok od používateľa ANONYM_a7 »

nejako to nesledujem tak ak sa pytam blbost tak sorry ale to akoze stale este nemaju public release co si viem ako smrtelnik zadrvit?
Používateľov profilový obrázok
16cmfan
VIP
VIP
Príspevky: 3591
Dátum registrácie: Ne 12. Júl, 2009, 09:31
Bydlisko: Bardejov

Re: Star Citizen

Príspevok od používateľa 16cmfan »

Ahoj, hra je otvorena kakzdemu, kto si aspon kupi minimalny herny balicek s hrou https://robertsspaceindustries.com/star-citizen/fly-now

Na konci tohto roku by sa uz mali dat vsetky lode ziskat cez ingame menu, ktoru normalne ziskavas za plnenie misii/obchod/minig mineralov.
Vyssie v mojom prispevku je odkaz na roadmapu, viac menej hovori vsetko co v hre je/da sa robit.

Takze, ak zakupis balicek mas k tomu vsetkemu pristup. Stale ale je treba mat na pameti, ze hra nie je GOLD/hotovy produkt ale ze je v alpha verzii. Je treba si uvedomit, ze hra sluzi pre hracov ako pre zabavu tak na testovanie. Ano.. hraci sa stavaju dobrovolnymi testermi... na oplatku mame od vyvojarov totalne transparentny pohlad/ info o vyvoji hry.

Teraz defakto na konci roka uz budu mat resp. maju hotove kriticke nastroje na urychlenie tvorby.

V takomto stave bola hra od zaciatku 2018 kedy vysla Alpha 3.0 ktora priniesla mesiace na pristavanie:



Do konca roka vyjdu este dva velke updaty.. prinesu 2 velke planety + 7 mesiacov a kopu dalsich veci.... cekni si roadmap.

Cize toto mame do konca roka:

Kludne sa pytaj ked ti nie je nieco jasne :-)
Mobo Asus PRIME B450 Plus CPU Ryzen 7 5800X3D (Noctua NH-U12S + dual fan Noctua NF-A12) GPU MSI GeForce RTX 3070 Ventus 3X RAM G.Skill Ripjaws V F4-4000C18D-32GVK SSD Silicon Power P34A80 CASE Lancool 205 PSU Corsair RM550x case cooling: exhaust 2x Noctua F12, in-take 2x Lian Li 120mm

NB: Dell E7470 Skylake Core i5 + 8GB RAM + FHD IPS Foun: Oppo Reno 5Z
Main server: Asus PRIME A320M-K + Ryzen 5 2600 + GTX 1660Ti + 32GB Ram
NAS: QNAP TS-128 - 2TB Seagate Iron Wolf + MikroTik RB952
Peripherals: Dual monas setup 27" Samsung Odyssey G5 and AOC I2470Sw + Steelseries Apex 5 + Steelseries Rival 3 + QcK + Logitech G435
Používateľov profilový obrázok
loleqboleq
Pokročilý používateľ
Pokročilý používateľ
Príspevky: 12934
Dátum registrácie: So 20. Okt, 2012, 22:20
Bydlisko: Košice

Re: Star Citizen

Príspevok od používateľa loleqboleq »

Mne napadlo ešte to, nezachytil si niekde info, koľko planet a mesiacov má byť celkovo? Hovoríme o...stovke/dvoch stovkách lokácií celkovo?
CASE: Sliger Cerberus X PSU: Corsair SF750 MB: Ašuš Creator CPU: Rezeň 3900X GPU: RTX 3090 FE RAM: TridentZ 3600MHz@CL14 SSD: 970 EVO<--DEAD + Corsair MP600XT a MP600, Ťamťung 980 Pro Moňas: LG 48" C11 OLED Myš: G Pro Superlight Wire Klávka: Rôzne Audiofekália: Topping DX3 Pro, Hifiman Edition XS, Mr.Speakers Alpha Dog, JBL LSR305
Používateľov profilový obrázok
16cmfan
VIP
VIP
Príspevky: 3591
Dátum registrácie: Ne 12. Júl, 2009, 09:31
Bydlisko: Bardejov

Re: Star Citizen

Príspevok od používateľa 16cmfan »

Cca sto systemov.. inak mame pocetnu komunitu na discorde: https://discord.gg/bRNdZdx

Radi privitame novacikov, vsetko vysvetlime, poradime.

Este doplnim, ze dost casto davaju tvorcovia hry tzv. Free Flight vikendy - mate moznost si hru zadarmo vyskusat zo vsetkym co k tomu patrii, tzv. ziadne obmedzenia, dostanete to iste ako keby ste si kupili normalne hru. Dobre na tych Free Flightoch je, ze tam mate na vyber viac lodi. Je mozne, ze vypustia Free Flight aj na pocest CitizenConu..
Mobo Asus PRIME B450 Plus CPU Ryzen 7 5800X3D (Noctua NH-U12S + dual fan Noctua NF-A12) GPU MSI GeForce RTX 3070 Ventus 3X RAM G.Skill Ripjaws V F4-4000C18D-32GVK SSD Silicon Power P34A80 CASE Lancool 205 PSU Corsair RM550x case cooling: exhaust 2x Noctua F12, in-take 2x Lian Li 120mm

NB: Dell E7470 Skylake Core i5 + 8GB RAM + FHD IPS Foun: Oppo Reno 5Z
Main server: Asus PRIME A320M-K + Ryzen 5 2600 + GTX 1660Ti + 32GB Ram
NAS: QNAP TS-128 - 2TB Seagate Iron Wolf + MikroTik RB952
Peripherals: Dual monas setup 27" Samsung Odyssey G5 and AOC I2470Sw + Steelseries Apex 5 + Steelseries Rival 3 + QcK + Logitech G435
Používateľov profilový obrázok
Erazer
Používateľ
Používateľ
Príspevky: 1135
Dátum registrácie: St 11. Aug, 2010, 11:00
Bydlisko: Trenčín

Re: Star Citizen

Príspevok od používateľa Erazer »

Hej bude free flight. Aspoň každý rok počas CitizenConu bol... ;)
PC: Ryzen7 7800X3D, ASUS ROG STRIX B650E-E GAMING WIFI, G.SKILL 32GB DDR5 6000MHz CL30 Trident Z5,ASUS TUF RTX 4070, Kingston KC3000 2TB, Corsair RM850x, Jonsbo D41,Noctua NH-U12A Chromax Black, 7xNF-A12x25 black
Audio: GSP 500+GSX 1000 Notebook: Lenovo P50,Phone:GalaxyS21,
Diablo III battletag: Sorrow#2622, Star Citizen Handle: Erazer1
Vytvorte si účet v Star Citizen pomocou tohto ref. linku a získajte 5,000 in game kreditov zdarma
>>> STAR-K3QT-JHMS<<<
ANONYM_a7

Re: Star Citizen

Príspevok od používateľa ANONYM_a7 »

skvele info diki hosi
Používateľov profilový obrázok
16cmfan
VIP
VIP
Príspevky: 3591
Dátum registrácie: Ne 12. Júl, 2009, 09:31
Bydlisko: Bardejov

Re: Star Citizen

Príspevok od používateľa 16cmfan »

Len pripomeniem, ze na Youtube su zaznamy s CitizenConu.. nebudem sem davat odkazy, je toho vela... staci hladat. Urcite si pozrite, lebo pre tentokrat, neukazovali v gameplay to co bude za X rokov, ale to co je doslova a do pismena vzdialene par dni/tyzdnov...
Mobo Asus PRIME B450 Plus CPU Ryzen 7 5800X3D (Noctua NH-U12S + dual fan Noctua NF-A12) GPU MSI GeForce RTX 3070 Ventus 3X RAM G.Skill Ripjaws V F4-4000C18D-32GVK SSD Silicon Power P34A80 CASE Lancool 205 PSU Corsair RM550x case cooling: exhaust 2x Noctua F12, in-take 2x Lian Li 120mm

NB: Dell E7470 Skylake Core i5 + 8GB RAM + FHD IPS Foun: Oppo Reno 5Z
Main server: Asus PRIME A320M-K + Ryzen 5 2600 + GTX 1660Ti + 32GB Ram
NAS: QNAP TS-128 - 2TB Seagate Iron Wolf + MikroTik RB952
Peripherals: Dual monas setup 27" Samsung Odyssey G5 and AOC I2470Sw + Steelseries Apex 5 + Steelseries Rival 3 + QcK + Logitech G435
Používateľov profilový obrázok
PhaliSVK
Nový používateľ
Nový používateľ
Príspevky: 54
Dátum registrácie: So 21. Apr, 2007, 08:00
Bydlisko: Bratislava

Re: Star Citizen

Príspevok od používateľa PhaliSVK »

dajte vediet ak bude free flight. By som si to rad vyskusal, len neviem ci to teraz pc potiahne v pohode...
Bude upgrade na GTX 1060 6GB.
CPU:i7-3770 + SilentiumPC Spartan 3 PRO MB:MSI H77MA-G43 RAM:A-data 2x4GB 1600MHz VGA: ASUS GTX 1060 O6G HDD:SSD 128GB + 1TB + HDD 1TB PSU:: OCZ 500W CASE: Fractal Design Define R4 LCD: Dell U2412M
Používateľov profilový obrázok
16cmfan
VIP
VIP
Príspevky: 3591
Dátum registrácie: Ne 12. Júl, 2009, 09:31
Bydlisko: Bardejov

Re: Star Citizen

Príspevok od používateľa 16cmfan »

Urcite dame vediet tu na forum, aj s instrukciami :)

Toto nas caka onedlho...

https://www.youtube.com/watch?v=z-fkMHOyswU&t=642s
Mobo Asus PRIME B450 Plus CPU Ryzen 7 5800X3D (Noctua NH-U12S + dual fan Noctua NF-A12) GPU MSI GeForce RTX 3070 Ventus 3X RAM G.Skill Ripjaws V F4-4000C18D-32GVK SSD Silicon Power P34A80 CASE Lancool 205 PSU Corsair RM550x case cooling: exhaust 2x Noctua F12, in-take 2x Lian Li 120mm

NB: Dell E7470 Skylake Core i5 + 8GB RAM + FHD IPS Foun: Oppo Reno 5Z
Main server: Asus PRIME A320M-K + Ryzen 5 2600 + GTX 1660Ti + 32GB Ram
NAS: QNAP TS-128 - 2TB Seagate Iron Wolf + MikroTik RB952
Peripherals: Dual monas setup 27" Samsung Odyssey G5 and AOC I2470Sw + Steelseries Apex 5 + Steelseries Rival 3 + QcK + Logitech G435
Používateľov profilový obrázok
16cmfan
VIP
VIP
Príspevky: 3591
Dátum registrácie: Ne 12. Júl, 2009, 09:31
Bydlisko: Bardejov

Re: Star Citizen

Príspevok od používateľa 16cmfan »

Tak, vcera som si stiahol PTU, len pre predstavu ako mi to bezi... v tomto builde su obsiahnute nasledujuce optimalizacie, ktore v predoslich verziach hry nefungovali:

Object Container Streaming: Background Spawning

Foundational work for object container streaming, allowing entities to spawn from background threads so that vehicles or object containers can be spawned with minimal stalling.

Object Container Streaming: Asynchronous Background Spawning

Foundational work for object container streaming, reworking various game systems to trigger more entity spawns in the background, relieving spawning pressure on the main thread and leading to fewer stalls.

Object Container Streaming: GameObjectExtensions Conversion

Foundational work for object container streaming, converting all remaining GameObjectExtensions so that they no longer use the script table. This will allow for improved performance and greater multi-threading flexibility.

Object Container Streaming: Code Conversion

Foundational work for object container streaming, converting all legacy Lua code to C++ for improved performance and greater flexibility for multi-threading.

Network Entity Streaming

Restructuring how the network code handles entity spawning and binding to allow for asynchronous streaming.

Tato technologia este nie je v tomto builde a este viac zvysi vykon:

Network Bind Culling

This work aims to help improve performance in multiplayer by cutting down the number of entities that exist on clients. Entities too far from a player will be removed from the local client, and when the player moves or the server otherwise detects new entities entering the player's range they will be added to the client. Because clients will then only consider updating entities that are near to them the overall CPU load will be reduced and performance should improve.

Mobo Asus PRIME B450 Plus CPU Ryzen 7 5800X3D (Noctua NH-U12S + dual fan Noctua NF-A12) GPU MSI GeForce RTX 3070 Ventus 3X RAM G.Skill Ripjaws V F4-4000C18D-32GVK SSD Silicon Power P34A80 CASE Lancool 205 PSU Corsair RM550x case cooling: exhaust 2x Noctua F12, in-take 2x Lian Li 120mm

NB: Dell E7470 Skylake Core i5 + 8GB RAM + FHD IPS Foun: Oppo Reno 5Z
Main server: Asus PRIME A320M-K + Ryzen 5 2600 + GTX 1660Ti + 32GB Ram
NAS: QNAP TS-128 - 2TB Seagate Iron Wolf + MikroTik RB952
Peripherals: Dual monas setup 27" Samsung Odyssey G5 and AOC I2470Sw + Steelseries Apex 5 + Steelseries Rival 3 + QcK + Logitech G435
Používateľov profilový obrázok
Erazer
Používateľ
Používateľ
Príspevky: 1135
Dátum registrácie: St 11. Aug, 2010, 11:00
Bydlisko: Trenčín

Re: Star Citizen

Príspevok od používateľa Erazer »

Dík za rekap. Ja som sa včera vrátil z dovolenky, tak ešte som nemal čas ani pozrieť prezentáciu. Dnes večer idem na to ;)

Inak o free flightoch som akosi nezapočul ešte tak možno budú až pri príležitosti Anniversary v Novembri. Keď tak dnes updatnem...
PC: Ryzen7 7800X3D, ASUS ROG STRIX B650E-E GAMING WIFI, G.SKILL 32GB DDR5 6000MHz CL30 Trident Z5,ASUS TUF RTX 4070, Kingston KC3000 2TB, Corsair RM850x, Jonsbo D41,Noctua NH-U12A Chromax Black, 7xNF-A12x25 black
Audio: GSP 500+GSX 1000 Notebook: Lenovo P50,Phone:GalaxyS21,
Diablo III battletag: Sorrow#2622, Star Citizen Handle: Erazer1
Vytvorte si účet v Star Citizen pomocou tohto ref. linku a získajte 5,000 in game kreditov zdarma
>>> STAR-K3QT-JHMS<<<
Používateľov profilový obrázok
wingo
Moderátor
Moderátor
Príspevky: 5816
Dátum registrácie: St 01. Sep, 2010, 20:36
Bydlisko: Podbrezová

Re: Star Citizen

Príspevok od používateľa wingo »

"Object Container Streaming: Code Conversion

Foundational work for object container streaming, converting all legacy Lua code to C++ for improved performance and greater flexibility for multi-threading."

Oni používali Lua? Ako moc sa do toho nevyznám, ale čo som čosi od vývojárov čítal keď časom menili Lua za niečo iné tak všetci ako dôvod uvádzali že je brutálne neefektívny (pomalý) jazyk dobrý tak na jednoduché skriptovanie a mody.
Spoiler: ukázať
STEAM: http://steamcommunity.com/id/X-w1n9/

PC1:
Ryzen 5 7600X, Noctua NH-D14+Arctic P14 PWM PST, Gigabyte B650M Gaming X AX, 32GB DDR5 Kingston Fury Renegade RGB @ 6000/28/37/37/30, Gigabyte AORUS RX 6800XT Master 16GB, SSD Kingston Fury Renegade 1TB, Adata XPG Core Reactor 650W, BeQuiet Pure Base 500DX + 3x Arctic P14 PWM PST, LG 42OLEDC21, Gamdias Hermes P3 Brown, Logitech G400, Hifiman HE-4XX + Topping NX4DSD

PC2:
Ryzen 5 5600X, ASUS TUF Gaming B550M-PLUS WiFi, 32GB DDR4 Kingston Predator@3600/16/19/21/36, Sapphire Pulse RX6600 8GB, Toshiba XG3 1TB M.2 NVMe, Seasonic Platinum SS-660XP2, Riotoro Morpheus, ASUS VG279Q, Marvo K605, Rapture ASPIS, Superlux HD-330 + Brainwavz Sheepskin earpads, Edifier WN820NB
Používateľov profilový obrázok
16cmfan
VIP
VIP
Príspevky: 3591
Dátum registrácie: Ne 12. Júl, 2009, 09:31
Bydlisko: Bardejov

Re: Star Citizen

Príspevok od používateľa 16cmfan »

No vies, zaklady Cryenginu aj ked si ho akokolkvek ocisielkujes siaha proste 10 rokov dozadu kedy vysiel prvy Crysis... potom to trosku pomenili a engine nazvali Star Engine, potom prisiel Amazon a zase ho modifikovali.. ale az teraz je konecne spraveny tak ako sa na MMO hru patri, pretoze predtym nebolo mozne aby tu hru rozhybal normalny stroj so vsetkymi tymi planetami, mesiacmi, stanicami a podobneho bordelu.
Mobo Asus PRIME B450 Plus CPU Ryzen 7 5800X3D (Noctua NH-U12S + dual fan Noctua NF-A12) GPU MSI GeForce RTX 3070 Ventus 3X RAM G.Skill Ripjaws V F4-4000C18D-32GVK SSD Silicon Power P34A80 CASE Lancool 205 PSU Corsair RM550x case cooling: exhaust 2x Noctua F12, in-take 2x Lian Li 120mm

NB: Dell E7470 Skylake Core i5 + 8GB RAM + FHD IPS Foun: Oppo Reno 5Z
Main server: Asus PRIME A320M-K + Ryzen 5 2600 + GTX 1660Ti + 32GB Ram
NAS: QNAP TS-128 - 2TB Seagate Iron Wolf + MikroTik RB952
Peripherals: Dual monas setup 27" Samsung Odyssey G5 and AOC I2470Sw + Steelseries Apex 5 + Steelseries Rival 3 + QcK + Logitech G435
Používateľov profilový obrázok
shiro
Pokročilý používateľ
Pokročilý používateľ
Príspevky: 8551
Dátum registrácie: Št 21. Dec, 2006, 02:00
Bydlisko: Banska Bystrica

Re: Star Citizen

Príspevok od používateľa shiro »

to este nerobili v pythone :D
Inac taketo banality mali riesit ako prve, sak vedeli ze z toho chcu mat MMO, tak nechapem. Nie, oni hned modely, grafiku, blbosti...a pod kapotou "motor z trabanta".

Nerobili ten engine od nuly, kopu veci mal vyriesenych uz v dobe vzniku crysis 1...napr. pohyby postav boli uplne paradne. Neviem, preco to proste neprevzali, preco to robili nanovo.
Ryzen 7 3700X | SilentiumPC Fera 3 | Asrock X570M Pro4 | Patriot Viper 4 Blackout 16GB DDR4-3600 CL17 | Gainward RTX4060 Ti Pegasus 8GB | Samsung 970evo Plus 250GB NVMe | Corsair MP510 1TB NVMe | Samsung 980 Pro 2TB NVMe | Corsair RM550x | 24" BenQ GW2470H | 3x Noctua NF-S12B redux 1200 PWM
Xiaomi Mi 9 Lite 64GB

Návrat na "Hry a problémy s nimi"