Naco tam bude Hairworks? Na cyborg-psikoch?
Pozeram to znovu...
Svet je divny, mnozstvo veci je tam sialene nerealistickych. Hoci v buducnosti asi budeme mat nejake prepojenie s masinami a implantaty a co... ale nebudes mat ziadne "USB porty" za uchom, omfg. A urcite si nebudes len tak strkat nieco do svojich portov, pretoze to bezpecnostne riziko je proste mimo akukolvek skalu. Ale dobre, nema to byt realisticke, je to zalozene na vymysle nejakeho typka z doby ked predstavy o buducnosti boli este ine ako dnes.
Dystopia sama o sebe je zvlastna predstava a toto je snad ten najmenej pravdepodobny dystopicky scenar. Tech. uroven tej spolocnosti nezodpoveda jej stavu. Tieto veci idu ruka v ruke spolu. Rozpad spolocnosti = strata tech. Vysoka tech = nutne vyzaduje fungujucu spolocnost. Ak by to mesto bolo taky shithole ako to predstavuju, tak by tam tolko ludi nebolo. To mesto vyzera otrasne, v zmysle, nechcel by som tam byvat. Ked sme pri meste, kde su tie miliony aut, co by mali byt na cestach?
Vela veci je v tom svete hrozne klise, ine zasa moc nedavaju podla mna zmysel.
Vo svete je sice dost vela NPCs, ale s kolkymi sa realne bude dat interagovat, to zostava otazkou. Kvoli roznym obmedzeniam (HW, cas vyvojarov) to nebude o moc viac ako sme zvyknuti. Vacsina tych NPCs bude proste filler, aby to vyzeralo. Co samozrejme nie je zle. Bolo by divne, keby sme sa pohybovali po nejakom buducom megameste a ludi by tam bolo malo.
Hlavna postava mi pride zatial nezaujimava. Vyzera to viac na to generickejsie "be who you want to be" RPG. Caro Witchera bolo aj v tom, ze clovek bol posadeny do roly nejakej konkretnej postavy s konkretnym pribehom.
V tam ma v byte vlastnu "armory", ale ma v nej jednu pistol... eh, ok. Zbrane su divne, ale este akceptovatelne. No z toho ako vyzera strelba nemam moc dobry pocit.
13:50 vacsi desync medzi zvukom a perami Jackieho snad uz byt nemoze, lol. Ale ok, to je technicka vec a relativny detail, ktory sa da doladit.
First-person soferovanie s interiermi, to je cool. Na druhej strane velmi vela prace pre relativne maly benefit. Tiez Jackie ma "super powered sportscar" alebo co to, ale ide to akosi divne pomaly.
27:07 Ti korporatni saskovia si vobec nevsimnu, ze ich tam zhora niekto pozoruje. Toto je typicky problem hier, kde aby veci fungovali, tak postavy musia vidiet max. na snad 2 metre dopredu.
Tie questy s obrovskym poctom moznosti ma vzdy strasili. Vacsinou to nefunguje uplne tak ako by clovek cakal. Niekedy su tam divne podmienky a obmedzenia, nedostatok nuancy, a pod. A samozrejme typicky to zahrna tak miliardu bugov.
Celkovo si nejdem robit nejake velke ocakavania. Chlapci sice maju za sebou fakt skvele hry, ale toto je nieco ine. Urcite tomu dam sancu, ale obavam sa, ze hra moze byt vo vysledku dost overrated, lebo sa zvezu na vlne z Witchera.